Full version: Odlas PÅSKHARE 2011
Sidor: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Skruttis
CITAT (Meriona @ 09-04-2011, 19:42) *
Hohoho nu jag fått min mottagare! Stackars den. rotfl.gif rotfl.gif rotfl.gif

crazy.gif Det är ju nästan så man blir lite nervös...... -fear-.gif
Myosotis
Jag vet vem jag ska skicka till!
Myosotis
CITAT (omk @ 09-04-2011, 21:56) *
Det kanske blir en påsk-KO som kommer på besök ? ROSA !! biggrin.gif

Det blir det nog. Jag träffade den här nyfödda lilla saken idag, och hennes mule är alldeles rosa. wub.gif

merlin68
CITAT (Myosotis @ 10-04-2011, 19:39) *
Det blir det nog. Jag träffade den här nyfödda lilla saken idag, och hennes mule är alldeles rosa. wub.gif

Oh så sööööt wub.gif Den vill ja få , den kan få beta på allmänningen här utanför i sommar så får jag gratis gödsel giggle.gif

Har oxå fått min mottagare, ska posta någonting whistling.gif senare i veckan ...
Noak
Har fixat ett paket. Skickar i morgon. Eller senare....
Monaxe
Har också fått en mottagare...skickat har jag inte gjort, eller har jag det? confused.gif minns inte riktikgthur det var unsure.gif
sommarhumla
Va?!? Oj....var det skicka man skulle göra...aj då...ja då kom ju saken i ett helt annat läge tongue.gif
Meriona
Jag har iallafall inte skickat ännu. smile.gif Ety jag har inte bestämt ännu.
Wilmer
Pax för kalven!!

Hihihihihiii, jag måste komma på en liten finurlighet också nu när jag vet vem det är till. Moahahahaaaa.
Myosotis
Skicka?!! Nej jag tänker inte skicka något, det är väl påskharen som ska sköta det.

[attachment=59667:ostereie...ersteckt.gif]

CITAT (Meriona @ 11-04-2011, 21:38) *
Ety

w00t.gif Oj, det är inte ofta man ser det utrotningshotade ordet.
Meriona
blush.gif

Nu smyger jag hemlig runt och kollar min mottagares sida.... whistling.gif Lämnar inga spår....
Skruttis
CITAT (Meriona @ 12-04-2011, 12:20) *
blush.gif

Nu smyger jag hemlig runt och kollar min mottagares sida.... whistling.gif Lämnar inga spår....

Tassavtrycken kommer kanske att avslöja dig.... flirting.gif
Wilmer
HA mitt offer är också inkollat, men väldigt diskret whistling.gif
hattstugan

Snart skickas paketet till någon glad Deltagare!
Anma
Skickat eller inte skickat... det är frågan.
Meriona
Skickat har jag inte gjort, men hittat gåvan har jag gjort! Eller var det tvärtom så att jag skickade ett tomt kuvert? blink.gif
sommarhumla
Men...det är väl helt ok Meriona, för då får ju din mottagare ett tomt kuvert som h*n kan använda när det blir dags för "hemliga tomten" w00t.gif
Meriona
Du är klipsk du Sommarhumla! smile.gif
sommarhumla
Det var nog för att jag åt fisk idag unsure.gif imorgon är jag säkert som vanligt igen....
omk
Jag har kommit på VAD som ska skickas, men i vad ... g.gif
Det räcker inte med ett kuvert, tomt eller ej !

Imorron (eller snarare senare idag ...) DÅ kommer presangen på lådan !!

Monaxe
kuvertet igenklistrat, nu finns ingen återvändo. Ska bara hitta en brevlåda också...
Skruttis
Så, nu var det klart och skickat. Eller.....?
Teflonminnet gör entré igen. Får skicka en gång till, kanske.... naughty.gif
Anki på Öland
Klart att skickas här också....
Meriona
CITAT (Skruttis @ 14-04-2011, 08:53) *
Så, nu var det klart och skickat. Eller.....?
Teflonminnet gör entré igen. Får skicka en gång till, kanske.... naughty.gif

haha, jag läste TELEFON-minnet! Jag började fundera på om du skulle faxa din present. crazy.gif
Skruttis
CITAT (Meriona @ 14-04-2011, 10:13) *
haha, jag läste TELEFON-minnet! Jag började fundera på om du skulle faxa din present. crazy.gif

Bra idé! Då går det ju snabbare fram.
Ska bara stampa ner presenten i faxen så dyker den snart upp hos någon..... tongue.gif
Anma
Är det ingen som fått nåt ännu?
sommarhumla
unsure.gif Jooo...jag har fått ett kuvert...men det står ingen avsändare "odlas hemliga påskhare" utan det är ett jättehemligt kuvert...tänk om det är den riktiga påskharen då... w00t.gif
Meriona
CITAT (Anma @ 14-04-2011, 15:27) *
Är det ingen som fått nåt ännu?

Nej jag har ingen fax. sad.gif

Jag har knevlat ihop ett litet kuvert nu också.

Jag har mängder med ledtrådar laddade till det är dags, frågan är om jag ska ge ledtrådar som hjälper eller förvillar? whistling.gif
merlin68
Jag skickar mitt paket på måndag så det inte ligger och skräpar på posten över helgen. Har tänkt ut vad som ska skickas, hoppas mottagaren gillar sin påskpresent smile.gif
Eva-Helene
Jag har fått! tongue.gif Ett kuvert med....inte fröer, för det rasslar inte alls när jag skakar det. Men låter när jag klämmer gör det, men bara lite...undras vad det kan vara... g.gif
Meriona
Piper det Eva-Helene? unsure.gif
Anma
Det kanske är en liten mus confused.gif unsure.gif
Eva-Helene
CITAT (Meriona @ 14-04-2011, 20:35) *
Piper det Eva-Helene? unsure.gif

Nä...mer prasslar - som vissa plastförpackningar/påsar kan. Vad det är i... dunno.gif
Meriona
SÅ - nu har jag lagt mitt lilla kuvert på brevlådan! smile.gif
Wilmer
Jag tror jag postat confused.gif Jag VET att jag fått thanks.gif Så fiiint! Får öppnas stod det på. Kom just hem, sparar det till i morgon- den som väntar på något gott smiley_small_hug.gif
omk
Jag har fått kuvert som prasslar betryggande ! tummenupp.gif
Har klämt, det finns NÅNTING i det ! yes.gif
OCH det låter när man skakar (rassel, inga pip !).
Kom i onsdags eller torsdags (jag har jobbat lite upponer och bakofram och dagonatt, så jag kan inte riktigt hålla reda på dagarna ...)

Iallafall, MIN mottagare får tyvärr vänta lite till. Det är paketerat, frankerat, adresserat och helt och hållet klart, MEN det går INTE genom brevlådeöppningen !!! Nån ynka centimeter för tjockt !!
Måste alltså vänta tills imorron, lördag, och åka till tappen/posten och lämna in det.
Lessen, mottagar-vännen, paketet kommer !!

Oops, nu blev ju detta en ledtråd, REDAN !!! shy.gif
Wilmer
giggle.gif
Meriona
Det är ju flera dagar till påsk, paketen hinner ju fram ändå! smile.gif

Myosotis
Jag fick paket redan igår! yahoo.gif Det står ingen avsändare så det måste vara från påskharen!
Myosotis
Jag vet var påskharen bor!

[attachment=59779:st.jpg]
Meriona
giggle.gif
Det kan ju också vara nån som gjort sig omaket att låta en svägerska skicka kuvertet. wink.gif
Monaxe
CITAT (Myosotis @ 16-04-2011, 13:15) *
Jag vet var påskharen bor!

[attachment=59779:st.jpg]

Aha! Tror jag vet vem detta kan vara smile.gif
Myosotis
CITAT (Monaxe @ 16-04-2011, 17:14) *
Aha! Tror jag vet vem detta kan vara smile.gif

Kan det vara ett påskrådjur?
Meriona
Du får inte börja gissa ännu Myo! ohmy.gif
Monaxe
CITAT (Myosotis @ 16-04-2011, 21:37) *
Kan det vara ett påskrådjur?

En kamoflerad påskhare!
merlin68
Hoppelihoppeli snart får någon någonting från en påskhare hoppelihoppeli whistling.gif
Noak
Det kommer snart ett paket till en brevlåda nära dig... naughty.gif
Anki på Öland
Massor av paket far nog runt i Sverige denna helg rolleyes.gif
Biggan_
CITAT (Anki på Öland @ 17-04-2011, 23:40) *
Massor av paket far nog runt i Sverige denna helg rolleyes.gif

Ja, om inte hela bunten har glömt att skicka! För så många senila i en och samma tråd har man sällan skådat! giggle.gif Skulle vara i santa-tråden då förstås!
emmas matte
Ett paket är skickat, som nog inte ger så mycket till ledtråd, men det är skickat.Tror jag. sad.gif rolleyes.gif laugh.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon