Sidor: 1, 2, 3, 4, 5
gunsta
CITAT (malarmaster @ 28-08-2011, 17:40) *
anma har en poäng i sitt inlägg om citat men i huvudsak har gita rätt,det är mycket konstiga utfall från några när man följer tråden.värre har väl setts men det var inte så länge sedan vi hade en debatt om just respekt o hövlig ton.efter debatten lugnade det ner sig men jag märker i framförallt de politiska trådarna är vi snart tillbaks i den gamla jargongen.det enda det för med sig är att en del som alldeles säkert hade kunnat tillföra något avstår att skriva av rädsla för påhopp.så återigen uppmanar jag alla att möta motståndaren med respekt o hövlighet. ulf

Tack för detta kloka inlägg - jag är ny här och jag häpnar över respektlösheten i vissa trådar.

Vänligen Gunstagubben
Anma
CITAT (gunsta @ 28-08-2011, 18:23) *
Tack för detta kloka inlägg - jag är ny här och jag häpnar över respektlösheten i vissa trådar.

Vänligen Gunstagubben

Jag kan förstå det. Det är en massa saker som skaver som går långt tillbaka i forumhistorien som speglas mellan kommentarerna mellan ett antal forumister.
Ber om ursäkt om vi skrämmer bort dig, vilket jag hoppas att vi inte gör.
gunsta
CITAT (Anma @ 28-08-2011, 18:31) *
Jag kan förstå det. Det är en massa saker som skaver som går långt tillbaka i forumhistorien som speglas mellan kommentarerna mellan ett antal forumister.
Ber om ursäkt om vi skrämmer bort dig, vilket jag hoppas att vi inte gör.

Nu känns det genast mycket bättre smile.gif
Anma
CITAT (gunsta @ 28-08-2011, 18:35) *
Nu känns det genast mycket bättre smile.gif

Vad bra! Jag lovar, och jag kan bara prata för mig själv, jag är ingen gammal bitterkärring som hoppar på folk till höger och vänster.
flirting.gif
Gita
CITAT (Anma @ 28-08-2011, 18:19) *
Lägger man dit " " så är det ett citat och inget annat. Oavsett vad man kallar det.
Jag opponerade mig inte mot att skribentens namn inte var med utan mot att du lagt dina egna saker i citaten.

Tror inte jag lagt till något eget i klippan. I så fall ofrivillig, eftersom jag bara kopierat vissa meningar i olika inlägg och klistrat in.
Sen är jag inte enig med dig när dett gäller citera kontra saxa, men det är väl å ganska sidan ganska oviktigt
Gita
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon