Sidor: 1, 2, 3, 4
*Stintan*
CITAT (Gita @ 21-01-2012, 10:12) *
På tal om glas......det är inte så klokt att kasta sten när man sitter i glashus!
Gita

Nä just det!
Gunilla T
På tal om glas......det är inte så klokt att kasta sten när man sitter i glashus!
Gita

...alltid trevligt med slagfärdighet och nytänkande biggrin.gif

....allvarligt Gita, hur kan du sitta och försvara något så lågt som att sätta en psykiatrisk diagnos på någon man ogillar? Är det att diskutera politik?
Gita
CITAT (Gunilla T @ 21-01-2012, 10:37) *
...alltid trevligt med slagfärdighet och nytänkande biggrin.gif

....allvarligt Gita, hur kan du sitta och försvara något så lågt som att sätta en psykiatrisk diagnos på någon man ogillar? Är det att diskutera politik?

Fast nu har du nog inte läst hela tråden för då skulle du sett att jag anser det livsfarligt att sätta diagnoser om man inte är läkare.
Om du går tillbaka i tråden tror jag du hittar inlägg där Reinfeldt också blivit kallad psykopat och då utan någon tagit fram storsläggan mot diagnosställaren. Naturligtvis är det precis lika fel att kalla Juholt psykopat som det är att kalla Reinfeldt detsamma.

(Hihi.......Får man kalla Juholt "klantarsel"? )
Gita
P.s Gunilla, jag vet att jag är skyldig dig ett svar på ditt långa och välformulerade inlägg, men jag har inte haft tid och nu har jag inte ork att formulera något vettigt även om jag inte delar dina åsikter.
Jag återkommer så småningom, jag lovar. D.s
Gunilla T
CITAT (Gita @ 21-01-2012, 10:49) *
(Hihi.......Får man kalla Juholt "klantarsel"? )

Visst får man det wink.gif men är det inte ett fattigdomsbevis?

herkules
Gita

jag har aldrig gjort det men det verkar inte så klokt nej. möjligtvis kan det kanske inte vara så farligt om man klätt sig i folie innan.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon