|
Sidor: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Anki på Öland
10-04-2012, 08:09
Jisses... 13 sidor och Gossen och malcolm sitter fortfarande och desperat försvarar att dom sitter och tittar på halvsexiga småflickor...
herkules
10-04-2012, 08:40
CITAT (Anki på Öland @ 10-04-2012, 09:09)  Jisses... 13 sidor och Gossen och malcolm sitter fortfarande och desperat försvarar att dom sitter och tittar på halvsexiga småflickor... tycker du verkligen att de är halvsexiga? jag tycker att de är söta. ursöta!
Gossen Ruda
10-04-2012, 08:57
CITAT (herkules @ 10-04-2012, 09:40)  tycker du verkligen att de är halvsexiga? jag tycker att de är söta. ursöta! Jo, så är det. Dessutom i snygg förpackning.  Men allt som inte passar in i vissa människors syn på omvärlden skall hackas på och gärna också personerna som gillar det. Helst skall man även lägga in en massa påhittade omdömen. Beklämmande, men det är kanske dags att sluta bry sig om dessa mörkmän och -kvinnor.
*Stintan*
10-04-2012, 09:14
CITAT (herkules @ 10-04-2012, 09:40)  tycker du verkligen att de är halvsexiga? jag tycker att de är söta. ursöta! Attraheras du också av halvnakna sprattlande tonårstjejer.
Huggorm
10-04-2012, 09:37
CITAT (*Stintan* @ 10-04-2012, 10:14)  Attraheras du också av halvnakna sprattlande tonårstjejer.  Gör inte du?
Gossen Ruda
10-04-2012, 09:38
Odlas egna surkärring och forumpolis har vaknat för att sprida sina beska droppar och påhittade floskler.
herkules
10-04-2012, 10:06
CITAT (*Stintan* @ 10-04-2012, 10:14)  Attraheras du också av halvnakna sprattlande tonårstjejer.  om attraheras av är samma sak som att tycka att de är supersöta så är svaret ja.
*Stintan*
10-04-2012, 10:29
CITAT (Huggorm @ 10-04-2012, 10:37)  Gör inte du? Nej inte ett dugg!
*Stintan*
10-04-2012, 10:59
CITAT (Gossen Ruda @ 10-04-2012, 10:38)  Odlas egna surkärring och forumpolis har vaknat för att sprida sina beska droppar och påhittade floskler. Ett gott råd till dig Ruda: Man ska inte kacka i eget bo! Så sluta nu med dina evinnerliga påhopp som du kör med bara för att du inte tål att någon annan inte delar dina åsikter. Det finns dom som är betydligt värre surkärringar (inkluderar även gubbar) än jag på forumet och när det gäller forumpolis så är du själv betydligt bättre på det än jag. Det är faktiskt ganska patetiskt att du sitter här och låtsas vara totalt oskyldig till att det blir tjafs i trådarna. Det krävs två för att dansa tango och ofta är det flera par på dansgolvet!
malcolm
10-04-2012, 11:09
CITAT (*Stintan* @ 10-04-2012, 11:59)  Så sluta nu med dina evinnerliga påhopp som du kör med bara för att du inte tål att någon annan inte delar dina åsikter. Det finns dom som är betydligt värre surkärringar (inkluderar även gubbar) än jag på forumet och när det gäller forumpolis så är du själv betydligt bättre på det än jag. Gör det? Minns din häxjakt på fuchsian fortfarande och tyckte nog att det var värre än hon själv eftersom hon egentligen var rätt harmlös. Lite skrytsan kanske och inte alltid så sanningsenlig men inget jag inte kunde leva med. Tyvärr var det alltför många som hängde på den jakten, även sådana som jag betraktade som trevliga. Undrar förresten vem/vilka som fick henne avstängd.
*Stintan*
10-04-2012, 11:24
CITAT (malcolm @ 10-04-2012, 12:09)  Gör det? Minns din häxjakt på fuchsian fortfarande och tyckte nog att det var värre än hon själv eftersom hon egentligen var rätt harmlös. Lite skrytsan kanske och inte alltid så sanningsenlig men inget jag inte kunde leva med. Tyvärr var det alltför många som hängde på den jakten, även sådana som jag betraktade som trevliga. Undrar förresten vem/vilka som fick henne avstängd. Du vet inte allt malcolm! Det finns sånt jag inte kan ta upp i forumet så jag tycker nog att du ska hålla inne med dina synpunkter vad gäller F. Avstängning är det endast Admin som kan besluta om och var så säker ingen blir avstängd utan att Admin har koll på vad som skett. Det räcker inte att någon anmäler. Förresten så undrar jag varför du svarar på ett inlägg som var direkt riktat till Ruda? Tror du att något blir bättre för att du spär på med ytterligare påhopp?
malcolm
10-04-2012, 11:32
CITAT (Anki på Öland @ 10-04-2012, 09:09)  Jisses... 13 sidor och Gossen och malcolm sitter fortfarande och desperat försvarar att dom sitter och tittar på halvsexiga småflickor... Upplever dem inte alls som sexiga, söta ja men sexiga nej. CITAT (*Stintan* @ 10-04-2012, 12:24)  Du vet inte allt malcolm! Det finns sånt jag inte kan ta upp i forumet så jag tycker nog att du ska hålla inne med dina synpunkter vad gäller F. Avstängning är det endast Admin som kan besluta om och var så säker ingen blir avstängd utan att Admin har koll på vad som skett. Det räcker inte att någon anmäler.
Förresten så undrar jag varför du svarar på ett inlägg som var direkt riktat till Ruda? Tror du att något blir bättre för att du spär på med ytterligare påhopp? Du hade kanske mer kontakt med henne än vad som syns på forumet men det vet jag inget om, däremot har jag läst gamla trådar (från före min tid här) utan att hitta något särskilt.
Gossen Ruda
10-04-2012, 11:38
CITAT (*Stintan* @ 10-04-2012, 11:59)  Ett gott råd till dig Ruda: Man ska inte kacka i eget bo!
Så sluta nu med dina evinnerliga påhopp som du kör med bara för att du inte tål att någon annan inte delar dina åsikter. Det finns dom som är betydligt värre surkärringar (inkluderar även gubbar) än jag på forumet och när det gäller forumpolis så är du själv betydligt bättre på det än jag.
Det är faktiskt ganska patetiskt att du sitter här och låtsas vara totalt oskyldig till att det blir tjafs i trådarna. Det krävs två för att dansa tango och ofta är det flera par på dansgolvet! Ända sen malcolm tipsade om AKB och jag hängde på har det kommit en strid ström av personangrepp på oss och antydningar om gubbsjuka och att vi bara skulle se dem som sexobjekt. Du vet inte ett jävla skit om varför vi gillar dem och är totalt obildbar i frågan men din fantasi flödar. Vem är patetisk? Lägg ner.
*Stintan*
10-04-2012, 12:08
CITAT (malcolm @ 10-04-2012, 12:32)  Du hade kanske mer kontakt med henne än vad som syns på forumet men det vet jag inget om, däremot har jag läst gamla trådar (från före min tid här) utan att hitta något särskilt. En del har Admin raderat. Man kan aldrig veta vilka kontakter andra haft så därför ska man nog passa sig för att dra upp gamla saker om andra bara för att jävlas. Jag ställde två frågor till dig, kan du vara snäll att svara på dom istället för att tjafsa om annat och sen låta Ruda svara på det jag skrev direkt till honom.
*Stintan*
10-04-2012, 12:14
CITAT (Gossen Ruda @ 10-04-2012, 12:38)  Ända sen malcolm tipsade om AKB och jag hängde på har det kommit en strid ström av personangrepp på oss och antydningar om gubbsjuka och att vi bara skulle se dem som sexobjekt. Du vet inte ett jävla skit om varför vi gillar dem och är totalt obildbar i frågan men din fantasi flödar. Vem är patetisk? Lägg ner. Du är helt otrolig Ruda!
malcolm
10-04-2012, 12:16
Hittar inte dessa två frågor så kan du vara snäll att ta dem igen?
Gossen Ruda
10-04-2012, 12:19
CITAT (*Stintan* @ 10-04-2012, 13:14)  Du är helt otrolig Ruda!  Ännu en stringent och uttömmande kommentar från Odlas expert.
*Stintan*
10-04-2012, 12:32
CITAT (malcolm @ 10-04-2012, 13:16)  Hittar inte dessa två frågor så kan du vara snäll att ta dem igen? Inlägg #261 de två sista raderna. Bara att scrolla upp på sidan!
Gossen Ruda
10-04-2012, 12:56
Ombyte sägs förnöja. Ännu ett bidrag från dessa småsexiga lättklädda småflickor. http://www.youtube.com/watch?v=EpE9Yk_MRqQ
*Stintan*
10-04-2012, 14:05
CITAT (Gossen Ruda @ 10-04-2012, 13:19)  Ännu en stringent och uttömmande kommentar från Odlas expert.  Jag vill bara påpeka att det var malcolm som började tjata om gubbsjuka i den här tråden. Ingen hade ens gjort en antydan om det eller sagt något negativt om ert intresse innan dess. Varför dra upp det + tjata om påhopp i den här tråden där inget sånt förekommit? Det kanske är svårt att hålla isär trådarna när det är flera som handlar om nästan samma sak men skyll inte hela tiden på andra när det gäller att starta tjafs. Det finns faktiskt ingen som hackat på er i den här tråden. Det är bara ni själva som öser på.
Gossen Ruda
10-04-2012, 14:17
CITAT (*Stintan* @ 10-04-2012, 15:05)  Jag vill bara påpeka att det var malcolm som började tjata om gubbsjuka i den här tråden. Ingen hade ens gjort en antydan om det eller sagt något negativt om ert intresse innan dess. Varför dra upp det + tjata om påhopp i den här tråden där inget sånt förekommit? Det kanske är svårt att hålla isär trådarna när det är flera som handlar om nästan samma sak men skyll inte hela tiden på andra när det gäller att starta tjafs. Det finns faktiskt ingen som hackat på er i den här tråden. Det är bara ni själva som öser på. Tja, följande citat kommer från ditt inlägg nr11 i denna tråden: "Skulle du tycka att det var mästerverk även om du inte sett tjejerna utan bara hört dom?" Ganska insinuant. Sen fortsatte Cacki med nr 26. Ingen som hackat?
CITAT (Gossen Ruda @ 10-04-2012, 15:17)  Tja, följande citat kommer från ditt inlägg nr11 i denna tråden: "Skulle du tycka att det var mästerverk även om du inte sett tjejerna utan bara hört dom?" Ganska insinuant.
Sen fortsatte Cacki med nr 26. Ingen som hackat? Skrev precis ett inlägg i den andra tråden som jag skulle vilja att du läser. (oj så snurrigt det blir med 2 trådar om samma sak.)
malcolm
10-04-2012, 15:14
CITAT (Gossen Ruda @ 10-04-2012, 13:56)  Ombyte sägs förnöja. Ännu ett bidrag från dessa småsexiga lättklädda småflickor. http://www.youtube.com/watch?v=EpE9Yk_MRqQHar iof. sig hört och sett den förut men nu är den bland favoriterna.
*Stintan*
10-04-2012, 15:19
CITAT (Gossen Ruda @ 10-04-2012, 15:17)  Tja, följande citat kommer från ditt inlägg nr11 i denna tråden: "Skulle du tycka att det var mästerverk även om du inte sett tjejerna utan bara hört dom?" Ganska insinuant.
Sen fortsatte Cacki med nr 26. Ingen som hackat? Ja det var väl en ytterst relevant fråga jag ställde. Inte ett smack insinuant men tyvärr kan jag inte påverka hur du tänker. Jag har inte baktankar med allt vilket du verkar tro. Tycker jag inte musiken är bra när jag lyssnar på den t.ex. på radio eller cd så blir den inte bättre för att jag ser några framföra den på scen. Bra musik ska hålla utan att man ser dom som sjunger/spelar. Men det är jag det som tycker så och därför ställde jag frågan. Hur kan du tycka det var hackande? Varför ska jag stå till svars för vad Cacki skrivit, hittar inte hennes inlägg nu.
malcolm
10-04-2012, 15:20
CITAT (*Stintan* @ 10-04-2012, 13:32)  Inlägg #261 de två sista raderna. Bara att scrolla upp på sidan! 1. Det som rör Ruda i det här ämnet angår också mig. 2. Jag är inte den som går på någon utan anledning. Lite svårt med dina inlägg eftersom jag valt att ignorera dig och måste klicka på "Visa detta inlägg varje gång. Du har valt att ignorera alla inlägg från: *Stintan*. · Visa det här inlägget · Sluta ignorera *Stintan*
*Stintan*
10-04-2012, 15:38
CITAT (malcolm @ 10-04-2012, 16:20)  1. Det som rör Ruda i det här ämnet angår också mig. 2. Jag är inte den som går på någon utan anledning.
Lite svårt med dina inlägg eftersom jag valt att ignorera dig och måste klicka på "Visa detta inlägg varje gång.
Du har valt att ignorera alla inlägg från: *Stintan*.
· Visa det här inlägget · Sluta ignorera *Stintan* 1. Det är ändå inte din sak att svara på det jag riktar direkt till Ruda. Särskilt som du ignorerat mig! 2. Jodå det gör du visst det har du visat ett flertal gånger senaste dagarna. Nyss i Aquas tråd t.ex.
malcolm
10-04-2012, 15:43
CITAT (*Stintan* @ 10-04-2012, 16:38)  1. Det är ändå inte din sak att svara på det jag riktar direkt till Ruda. Särskilt som du ignorerat mig!
2. Jodå det gör du visst det har du visat ett flertal gånger senaste dagarna. Nyss i Aquas tråd t.ex. Okej, låter dig få sista ordet denna gången, därmed inte sagt att jag håller med. Nu skall jag lyssna lite på AKB igen.
malcolm
10-04-2012, 16:46
heinrich_stubel
10-04-2012, 16:59
CITAT (Anma @ 10-04-2012, 07:56)  Men det finns ju miljarder med länkar till denna grupp som Gossen och Malcolm lagt upp. Hur kan du ha missat det? Nog för att de alla låter ungefär likadant, men ändå. Nu handlar det här inte om mig personligen, utan när jag skrev inlägget tänkte jag på folk i allmänhet. Det är ju själva fan att sånt ska behöva förklaras.
malcolm
10-04-2012, 17:08
CITAT (heinrich_stubel @ 10-04-2012, 17:59)  Nu handlar det här inte om mig personligen, utan när jag skrev inlägget tänkte jag på folk i allmänhet. Det är ju själva fan att sånt ska behöva förklaras. Så här skrev du ordagrannt och du har själv gjort inägg i japanska flickpoptråden innan detta. "Snälla, ska du starta såna här trådar så kan du väl åtminstone ge folk en chans och tala om vad AKB (eller vad de nu heter) är för något? Lägga in en länk till en video så man överhuvudtaget fattar att det är en (musikgrupp?)"
heinrich_stubel
10-04-2012, 17:11
CITAT (malcolm @ 10-04-2012, 18:08)  Så här skrev du ordagrannt och du har själv gjort inägg i japanska flickpoptråden innan detta. "Snälla, ska du starta såna här trådar så kan du väl åtminstone ge folk en chans och tala om vad AKB (eller vad de nu heter) är för något? Lägga in en länk till en video så man överhuvudtaget fattar att det är en (musikgrupp?)"  Ja, för många personer som läser på detta forumet, blir medlemmar vet ju inte alls vad AKB4 står för! Man kan inte begära att de ska ha läst era andra trådar om denna "grupp"
CITAT (heinrich_stubel @ 10-04-2012, 17:59)  Nu handlar det här inte om mig personligen, utan när jag skrev inlägget tänkte jag på folk i allmänhet. Det är ju själva fan att sånt ska behöva förklaras. Jag tillhör denna allmänhet som hade önskat en förklaring att det handlade om musik och gärna en länk till en bra låt som exempel. (Röstade därför på det sista alternativet).
heinrich_stubel
10-04-2012, 17:14
CITAT (Rihane @ 10-04-2012, 18:12)  Jag tillhör denna allmänhet som hade önskat en förklaring att det handlade om musik och gärna en länk till en bra låt som exempel. (Röstade därför på det sista alternativet). Jo, misstäker att du inte är den enda  Vet själv inte hur de låter, och orkar inte lyssna heller
herkules
10-04-2012, 17:38
CITAT (heinrich_stubel @ 10-04-2012, 18:14) 1537653[/url]'] Jo, misstäker att du inte är den enda  Vet själv inte hur de låter, och orkar inte lyssna heller  fast om du inte pallar ens lyssna, varför kleta i tråden?
CITAT (heinrich_stubel @ 10-04-2012, 18:14)  Jo, misstäker att du inte är den enda  Vet själv inte hur de låter, och orkar inte lyssna heller  Lyssnade faktiskt då jag hittade en låt som skulle vara "bra" enligt uppgift. Men det var innan jag insåg att jag rörde mig i ett minfält.
CITAT (heinrich_stubel @ 10-04-2012, 17:59)  Nu handlar det här inte om mig personligen, utan när jag skrev inlägget tänkte jag på folk i allmänhet. Det är ju själva fan att sånt ska behöva förklaras. Jaha, nu blev allt genast klart som korvspad. eeeh...
Gossen Ruda
10-04-2012, 17:50
Jag kan inte hitta att jag eller någon annan skrivit att det var förbjudet att fråga om man inte visste. Med tanke på hur många som varit inne och gafflat i den andra tråden trodde jag faktiskt att alla visste. Att jag startade en ny tråd berodde på att jag trodde den kunde kanske bli lite lugnare. Detta tillät inte Odlas forumpoliser.
malcolm
10-04-2012, 18:29
CITAT (Bennys trädgård @ 10-04-2012, 18:14)   Fattar inte... Vad vill du veta?
heinrich_stubel
10-04-2012, 21:27
CITAT (herkules @ 10-04-2012, 18:38)  fast om du inte pallar ens lyssna, varför kleta i tråden? Ville vara hjälpsam bara och informera om trådstartens brister
herkules
10-04-2012, 22:24
CITAT (heinrich_stubel @ 10-04-2012, 22:27)  Ville vara hjälpsam bara och informera om trådstartens brister  trams
malcolm
11-04-2012, 01:11
Spelar en låt för att pigga upp, det är den japanska flickpopgruppen AKB48 om någon undrar. http://www.youtube.com/watch?feature=endsc...qAjjhs&NR=1
Gossen Ruda
11-04-2012, 07:24
Fast just nu rullar mest den här: http://www.youtube.com/watch?v=EpE9Yk_MRqQTiteln blir ungefär: Men tårar också. Skulle gärna hitta en översättning av hela texten. Känner man inte för versionen med Mariko och Yuko kanske det passar bättre med Kashiwagi Yuki och Saeki Mika? http://www.youtube.com/watch?v=RIw1PhfNi74Fast malcolm, vi kanske skulle kalla AKB för den sexistiska småflickspopguppen istället?
malcolm
11-04-2012, 07:40
CITAT (Gossen Ruda @ 11-04-2012, 08:24)  Fast just nu rullar mest den här: http://www.youtube.com/watch?v=EpE9Yk_MRqQTiteln blir ungefär: Men tårar också. Skulle gärna hitta en översättning av hela texten. Känner man inte för versionen med Mariko och Yuko kanske det passar bättre med Kashiwagi Yuki och Saeki Mika? http://www.youtube.com/watch?v=RIw1PhfNi74Fast malcolm, vi kanske skulle kalla AKB för den sexistiska småflickspopguppen istället? Det vore kanske bättre och deras fans för överåriga snuskgubbar. Kollade om jag hade en översatt version av den första låten men tyvärr.
Gossen Ruda
11-04-2012, 07:58
CITAT (malcolm @ 11-04-2012, 08:40)  Det vore kanske bättre och deras fans för överåriga snuskgubbar. Kollade om jag hade en översatt version av den första låten men tyvärr. Jag har inte heller hittat någon. Här är dock en version med Mariko och Yuko utan inklippta scener men med lite strip istället. http://www.youtube.com/watch?v=DTwHK77AWec Sexistiskt så det förslår.
malcolm
11-04-2012, 08:01
CITAT (Gossen Ruda @ 11-04-2012, 08:58)  Jag har inte heller hittat någon. Här är dock en version med Mariko och Yuko utan inklippta scener men med lite strip istället. http://www.youtube.com/watch?v=DTwHK77AWec Sexistiskt så det förslår.  ... men fy vad snuskigt.
malcolm
11-04-2012, 08:10
Jag skulle vilja ha texten på denna, tror det handlar om tsunamins offer. http://www.youtube.com/watch?v=Z6ex4DJ1mxo...feature=related
tomas99
11-04-2012, 08:14
CITAT (heinrich_stubel @ 10-04-2012, 22:27)  Ville vara hjälpsam bara och informera om trådstartens brister  +1
Gossen Ruda
11-04-2012, 08:24
CITAT (malcolm @ 11-04-2012, 09:10)  Jag skulle vilja ha texten på denna, tror det handlar om tsunamins offer. http://www.youtube.com/watch?v=Z6ex4DJ1mxo...feature=relatedJo, det verkar så. Jag har kollat runt och översatt en del kommentarer på andra uppladdningar.
*Stintan*
11-04-2012, 08:32
CITAT (Gossen Ruda @ 11-04-2012, 09:24)  Jo, det verkar så. Jag har kollat runt och översatt en del kommentarer på andra uppladdningar. Handlar inte den här tråden om vad ANDRA tycker? Nu har ju den här och Japantråden blivit identiska men det kanske var din avsikt?
malcolm
11-04-2012, 09:05
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
|
|
 |
|
|