Full version: Ta inte mer skit !
Sidor: 1, 2, 3, 4, 5
Krolliljan
Jag tycker inte att det är OK i någon tråd.
Jag har bara suttit på händerna tills nu. Jag har "tagit paus" från Odla många gånger för att jag ogillar sån´t här. Nu tänkte jag i stället tala om vad jag tycker.
Jag tycker att det är bedrövligt. sad.gif
*Stintan*
CITAT (Krolliljan @ 04-07-2012, 13:48) *
Jag tycker inte att det är OK i någon tråd.
Jag har bara suttit på händerna tills nu. Jag har "tagit paus" från Odla många gånger för att jag ogillar sån´t här. Nu tänkte jag i stället tala om vad jag tycker.
Jag tycker att det är bedrövligt. sad.gif

Ändå verkar det som om det är de som klagar mest som hela tiden lyfter upp tråden. Gör man det för att hålla igång den eller varför?
silos
CITAT (*Stintan* @ 04-07-2012, 14:15) *
Ändå verkar det som om det är de som klagar mest som hela tiden lyfter upp tråden. Gör man det för att hålla igång den eller varför?

Och du låter bli att lyfta upp tråden! confused.gif
malcolm
Ingen älskar bråktrådar så mycket som Stintan.
sqrulan
Inte är det konstig att det är krig här i världen! angry.gif Varför tas inte denna tråd bort?????
Aqvakul
CITAT (sqrulan @ 05-07-2012, 12:07) *
Inte är det konstig att det är krig här i världen! angry.gif Varför tas inte denna tråd bort?????

Fast i brist på ett ingripande från admin, så kanske vi kan låta den falla neråt i "glömskans" land...
abbbe
Ursäkta men är det bara jag som tycker att det inte är något fel på den här tråden?
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon