|
CITAT (Cacki @ 19-04-2013, 23:20)  Jo, jag (och Gita) gjorde det. Vi diskuterade person istället för sak. Ta inte åt dej av moderatorernas tillsägelse och snälla...lugn och fin nu så fortsätter vi diskussionen i sakfrågan istället.  OK. Då. Såg inte det i diskussionen. Tyckte väl bara att det blev lite "fart" på skiten för en gångs skull, utan tillmäten och personliga påhopp.. Kände lite fart och fläkt, men kryper genast ned i "tig still" lådan och ser fram emot mer kärlek och gulligull istället.
CITAT (pejori @ 19-04-2013, 23:26)  OK. Då. Såg inte det i diskussionen. Tyckte väl bara att det blev lite "fart" på skiten för en gångs skull, utan tillmäten och personliga påhopp.. Kände lite fart och fläkt, men kryper genast ned i "tig still" lådan och ser fram emot mer kärlek och gulligull istället.  Glöm det ditt pucko, kom igen bara så skall du få en snyting!
Oj då !har det blivit lite gosigt nu  över partigränserna eller ?
CITAT (Motti @ 19-04-2013, 23:37)  Oj då !har det blivit lite gosigt nu  över partigränserna eller ? Jajjemän! Kom hit Motti så ska du också få en snyting!
CITAT (Motti @ 19-04-2013, 23:37)  Oj då !har det blivit lite gosigt nu  över partigränserna eller ? Jupp. KÄRLEK Jag älskar allt och alla.. Mest älskar jag den som kan bjussa mig på en cigg just nu.
Vem kan sjunga "Kumbaya" för oss.??? Det är det ultimata.... http://www.youtube.com/watch?v=3H-MeS6LhhU
Vi får maila någon partiledare och be om hjälp här
Huggorm
19-04-2013, 23:23
CITAT (Motti @ 20-04-2013, 00:11)  Vi får maila någon partiledare och be om hjälp här  Carl Bildt är bra på "we shall overcome" annars
Man orkar ju inte ens läsa vad ni skriver på slutet. Skrev ni nåt viktigt så kan ni kanske sammanfatta det på 3 rader?
CITAT (Huggorm @ 20-04-2013, 00:23)  Carl Bildt är bra på "we shall overcome" annars Rätt låt, fel person. men det fixar väl du, med tanke på, det ot inlägg du just nu skrev.
Min Hjälte  men det var väl inte han som sjöng den i Botkyrka ?var det inte Friggebo ?
CITAT (Rosrup @ 20-04-2013, 00:27)  Man orkar ju inte ens läsa vad ni skriver på slutet. Skrev ni nåt viktigt så kan ni kanske sammanfatta det på 3 rader? Nix. Bara att moderatorerna fick hybris och ströp diskussionen. Vi var tydligen ot och ägnade oss åt gammalt skräp samt personangrepp. Allt enligt våra mods. (och ja, jag har sparat konversationen)
CITAT (pejori @ 20-04-2013, 00:33)  Nix. Bara att moderatorerna fick hybris och ströp diskussionen. Vi var tydligen ot och ägnade oss åt gammalt skräp samt personangrepp. Allt enligt våra mods. (och ja, jag har sparat konversationen) Hoppas ni hade roligt
CITAT (Motti @ 20-04-2013, 00:28)  Min Hjälte  men det var väl inte han som sjöng den i Botkyrka ?var det inte Friggebo ? Birgit någonting ja... hon den rödhåriga saken .  (OBS MODS: JAG PRATAR INTE OM EN MEDLEM) Så Skit i att moderera detta OT- inlägg. Jag går och lägger mig. Men tro mig, blir ni mods. OT tänker jag hugga som en kobra, såvida ni inte gör avbön och inser att ni är på djupt vatten.lCITAT (Rosrup @ 20-04-2013, 00:35)  Hoppas ni hade roligt  Inte alls Jag höll på att få en infarkt.. Nu är jag snäll.
Mods det var jag en gång för länge sedan :)typ för 45 år sedan !
CITAT (Motti @ 20-04-2013, 00:49)  Mods det var jag en gång för länge sedan :)typ för 45 år sedan ! Japp. Vi kommer ihåg modsen.. Här är ordet "mods" en förkortning på "moderators"= mods"
Hi hi  har jag gjort bort mig nu igen
CITAT (Motti @ 20-04-2013, 01:13)  Hi hi  har jag gjort bort mig nu igen  Inte alls... Vi Det är bara jag som reagerar på orättvisor, sedan har det ingen betydelse om det gäller samhället i stort, eller ett forums regler... (börjar Modsen Reta upp mig, blir jag skitilsk)
Huggorm
20-04-2013, 00:24
CITAT (pejori @ 20-04-2013, 01:20)  Inte alls... Vi Det är bara jag som reagerar på orättvisor, sedan har det ingen betydelse om det gäller samhället i stort, eller ett forums regler... (börjar Modsen Reta upp mig, blir jag skitilsk)  Jag vet inte om du märkte det, men Cacki som startade den här tråden bad folk att återgå till ämnet när det började sväva ut lite väl mycket. Det efterlevdes inte och det blev bara off topic av hela tråden. Ja, jag medverkade själv till det i något inlägg, men då var tråden redan bortom räddning. I tillägg skall inte moderatoråtgärder diskuteras i tråden. Vi får se i morgon om Hattstugan väljer att rensa tråden eller bara stänga den. Men jag tycker synd om Cacki som startade en tråd med ett viktigt och angeläget tema och fick den helt ödelagd.
Vad jag reagerar på här i Forumet är att medlemarna ger sig på Moderatorerna ! i andra Forum så är Moderatorens tillsägelse lag ,Tycker man då att man blivit otillbörligt tillrättavisad så skickar man PM till berörd Moderator !man ger sig inte på Moderatorerna öppet för då undergräver man deras aktoritet här .Måste säga att jag har aldrig upplevt något liknande på andra Forum att man ger sig på dom som är Moderatorer i alla fall inte öppet i Forumet ! Gillar man inte läget så skickar man PM till berörd Moderator .
Huggorm
20-04-2013, 00:38
CITAT (Motti @ 20-04-2013, 01:35)  Vad jag reagerar på här i Forumet är att medlemarna ger sig på Moderatorerna ! i andra Forum så är Moderatorens tillsägelse lag ,Tycker man då att man blivit otillbörligt tillrättavisad så skickar man PM till berörd Moderator !man ger sig inte på Moderatorerna öppet för då undergräver man deras aktoritet här .Måste säga att jag har aldrig upplevt något liknande på andra Forum att man ger sig på dom som är Moderatorer i alla fall inte öppet i Forumet ! Gillar man inte läget så skickar man PM till berörd Moderator . Jag tror de valde fel moderator, jag orkar inte upprätthålla någon auktoritet. Om någon annan vill ta över är det bara att skicka ett meddelande till forumvärden så får hon ta ställning till saken.
Huggorm ! tycker inte alls att de valde fel Moderatorer men en del finner sig inte i att bli tillsagda !det är det som skilljer sig från andra Forum på nätet !jag har varit på en hel del Forum genom åren men har aldrig varit med om att medlemarna attakerar Moderatorerna öppet som på detta Forumet !då är något väldigt fel . Jag tycker ni gör ett skitbra jobb  Har de något att klaga på så skicka PM ta det inte öppet på Forumet .Sedan tycker jag att ni ska skriva med röd text vid varningar som de gör på andra Forum .Stå på er
CITAT (Huggorm @ 20-04-2013, 01:38)  Jag tror de valde fel moderator, jag orkar inte upprätthålla någon auktoritet. Om någon annan vill ta över är det bara att skicka ett meddelande till forumvärden så får hon ta ställning till saken. Nu börjar forumet visa upp sig.'Alla som driver Odla. nu när frånvarande.
CITAT (Huggorm @ 20-04-2013, 01:38)  Jag tror de valde fel moderator, jag orkar inte upprätthålla någon auktoritet. Om någon annan vill ta över är det bara att skicka ett meddelande till forumvärden så får hon ta ställning till saken. Vilken forumvärd? Den som tar en vecka på sig för att svara på en fråga. eller de som står som "admin " men aldrig är inloggade på forumet?
Jag står fast vid min åsikt Pejori !man ger sig inte på Moderatorerna på Forumet öppet !har du åsikter så skicka PM till dom .Personligen anser jag att man undergräver deras jobb om man ger sig på att kritisera dom öppet .Det var väl helt klart att det behövdes Moderatorer här på ODLA ,nu .Gillar man inte läget så får man ge den i att logga in här.
Aqvakul
20-04-2013, 01:23
Problemet är inte de ideella moderatorerna, utan de helt frånvarande representanterna för Odla.nu. Jag delar Pejoris frustration.
CITAT (Huggorm @ 20-04-2013, 01:38)  Jag tror de valde fel moderator, jag orkar inte upprätthålla någon auktoritet. Om någon annan vill ta över är det bara att skicka ett meddelande till forumvärden så får hon ta ställning till saken. Då bör du avgå... Var är problemet????
Tro jag det ! nu får ni ju vackta er tunga , ja eller inte ? blev just anklagad för att vara rasist igen !men det överlåter jag till våra Moderatorer att bedöma
CITAT (Motti @ 20-04-2013, 02:41)  Tro jag det ! nu får ni ju vackta er tunga , ja eller inte ? blev just anklagad för att vara rasist igen !men det överlåter jag till våra Moderatorer att bedöma Var????
hattstugan
20-04-2013, 05:51
Låser Tråden då även denna spårat ur! /Moderator
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
|
|
 |
|
|