Sidor: 1, 2, 3, 4, 5, 6
pejori
Är så duktig så jag spyr på mig själv. sick.gif
(får vara försiktig, sedan rökslutet) angel_not.gif
Men jag syndar med ett STORT glas vin. devil.gif
Eva i Skåne
CITAT (gunsta @ 12-10-2014, 22:38) *
Jag har slutat att köpa choklad - men ett undantag har jag gjort smile.gif ... och det är att vi i helgen var i Gävle, och i lördags besökte jag http://www.geflechoklad.se/ - ja det gick ju som det gick - så i kväll åt vi två stycken praliner med Baileys + chokladdoppade syltade apelsinskal - så gott så gott smile.gif

Jisses Gunsta. Jag tittade på den sidan och dreglade. Säkert kanongott, men smakar det så kostar det (för mycket)
gunsta
CITAT (Eva i Skåne @ 13-10-2014, 17:44) *
Jisses Gunsta. Jag tittade på den sidan och dreglade. Säkert kanongott, men smakar det så kostar det (för mycket)

Ja det var dyrt - men gott smile.gif
Monarda
I dag när jag kom hem från jobbet syndade jag med en halv karlsbaderbulle till kaffet.
gunsta
Fyra nybakta bondkakor ... hitintills.
Monarda
Länge sedan jag åt choklad men nu var det ett oemotståndligt erbjudande i affären om man köpte två chokladkakor; så i kväll syndar jag med Marabous Frukt & Mandel.
hattstugan

Vitt vin, digestivekex med brieost
Eva i Skåne
Har ätit stora tyska pepparkakor som Myo hade med från sin mamma. En stor muffins och ett vienerbröd dessutom
gunsta
Har precis druckit en liten kopp kaffe och ätit två oförskämt goda bondkakor.
Monarda
Nu är jag förkyld och känner behov av tröst så det blir en balja popcorn till kvällen. trostar.gif
Eva i Skåne
Krya på dig Monarda smiley_small_hug.gif Pop corn är en "snäll" tröst. Inte så många kalorier som i småkakorna jag provsmakat... whistling.gif
hattstugan

Ett glas vitt vin kanske två
Monarda
Ostkrokar och rödvin blir det till kvällen. Och förmodligen lite glass.
Eva i Skåne
Usch säger jag bara! Här har det syndats med kakor och choklad i ett par veckor. Kalas, kalas, kalas.
Skärpning säger jag till mig själv nono.gif
silos
Det blev finsk lakrits som jag fick från mitt yngsta barnbarn igår
Han vet att jag tycker mycket om lakrits!
Monarda
Nu har jag varit så sabla duktig idag så jag har gjort mig förtjänt av lite synd. I kväll blir det både popcorn, ostkrokar och chips i en salig blandning. Och så lite rödtjut att skölja ner städdammet med. happy.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon