|
CITAT (silos @ 05-08-2005, 21:55) CITAT (Fenja @ 05-08-2005, 21:54) Hur vore det med en liten chat för denna typ av inbördes beundran? Finns säkert någon som förstår hur man öppnar en på msn... Mvh Fenja häng med;vet jag  Visst, här är vi inte kräsna  Och för dom som inte vill delta i gemenskapen så är det inget tvång
CITAT (Reserv @ 05-08-2005, 22:13) häng med;vet jag  Visst, här är vi inte kräsna  Nä, men jag är! Mvh Fenja
CITAT (Fenja @ 05-08-2005, 22:18) CITAT (Reserv @ 05-08-2005, 22:13) häng med;vet jag  Visst, här är vi inte kräsna  Nä, men jag är! Mvh Fenja Jag tror allt att du innerst inne vill va´med i gemenskapen vi har i dom här trådarna ändå, annars skulle du juh inte vart här nu
Vi kan väl få beundra varann hur mycket vi vill i den här tråden...den är ju så trist från början så vi måste liva upp den lite.
zaaritha
05-08-2005, 21:29
Men; Fenja:måste du "alltid" reta dej på s k "tramstrådar"??
CITAT (Reserv @ 05-08-2005, 22:20) Jag tror allt att du innerst inne vill va´med i gemenskapen vi har i dom här trådarna ändå, annars skulle du juh inte vart här nu  Tro vad du vill! Men mellan dig och mig så skulle jag inte ens vilja bli funnen död som medlem i din fanclub... Magdis! Om ni piggar upp er på messenger eller en egen chat så skulle jag och flera till vara tacksamma. Mvh Fenja
CITAT (zaaritha @ 05-08-2005, 22:29) Men; Fenja:måste du "alltid" reta dej på s k "tramstrådar"?? Hon kanske bara väntar på en personlig inbjudan?  Hon har säkert nån vacker kroppsdel att exponera i kalendern, eller om hon så vill kan hon få paxa en plats i Shivas japanska gungor.
CITAT (Fenja @ 05-08-2005, 22:29) Magdis! Om ni piggar upp er på messenger eller en egen chat så skulle jag och flera till vara tacksamma. Javisst kan vi göra det! Vissa av oss gör det redan...om fler skaffar MSN kan de också vara med. Ska det här forumet bort helt och hållet då? Eller är det bara en viss klubb för inbördes beundran som får skriva här?
zaaritha
05-08-2005, 21:34
Men: varför reta sej så oerhört på varandras inlägg? Ta det med en nypa salt!! Vi ska väl kunna vara civiliserade--trots att vi har olika åsikter???
CITAT (Fenja @ 05-08-2005, 22:29) CITAT (Reserv @ 05-08-2005, 22:20) Jag tror allt att du innerst inne vill va´med i gemenskapen vi har i dom här trådarna ändå, annars skulle du juh inte vart här nu  Tro vad du vill! Men mellan dig och mig så skulle jag inte ens vilja bli funnen död som medlem i din fanclub... Magdis! Om ni piggar upp er på messenger eller en egen chat så skulle jag och flera till vara tacksamma. Mvh Fenja Vi som trodde att det här va´småprat icke trädgårdsrelaterat.  Om man däremot håller sig till småprat för trädgården så kanske man slipper va´med och läsa sånt som klassas som trams. Vi som är här har kul och det tycker jag att vi kan unna oss, ingen blir utstött eller mindre värd i våran gemenskap, alla är välkommna. Ingen av oss har såna åsikter som du har eller ett sånt öppet agg, synd tycker jag, men egentligen mest synd för din egen skull.  Vi som har så skoj
zaaritha
05-08-2005, 21:40
"Skoj o skoj"........ Men; som sagt---vi måste väl få uttrycka våra åsikter??
CITAT (zaaritha @ 05-08-2005, 22:40) "Skoj o skoj"........ Men; som sagt---vi måste väl få uttrycka våra åsikter?? Ja, det måste väl jag också i så fall... eller? Det jag tycker är mest synd med det icke trädgårdsrelaterade småprat är att det blivit en tummelplats för medlemmar med ett obefintligt eller mycket måttligt trädgårdsintresse. Det finns forum som är skapade för de som bara vill snattra, använd dem istället. Jag tycker att det drar ner statusen på hela Odla. Men det är vad jag tycker och det står andra fritt att tycka vad de vill naturligtvis. Mvh Fenja
zaaritha
05-08-2005, 21:48
Jaha? Är vi så hemska?? Jag tycker inte det är så allvarligt! Men; jag respekterar verkligen din åsikt.
Klart att du får tycka vad du vill, bara du minns att ditt ord inte är lag! *skojar* Trädgården är mitt största intresse men inte mitt enda....tycker om att prata med roliga och intressanta människor också. Här finns en blandning av människor som jag skulle ha svårt att hitta nån annanstans.
CITAT (Fenja @ 05-08-2005, 22:46) CITAT (zaaritha @ 05-08-2005, 22:40) "Skoj o skoj"........ Men; som sagt---vi måste väl få uttrycka våra åsikter?? Ja, det måste väl jag också i så fall... eller? Det jag tycker är mest synd med det icke trädgårdsrelaterade småprat är att det blivit en tummelplats för medlemmar med ett obefintligt eller mycket måttligt trädgårdsintresse. Det finns forum som är skapade för de som bara vill snattra, använd dem istället. Jag tycker att det drar ner statusen på hela Odla. Men det är vad jag tycker och det står andra fritt att tycka vad de vill naturligtvis. Mvh Fenja Vi figurerar faktiskt i dom andra avdelningarna också, på ett seriöst plan, icke trädgårdsrelaterat finns till just för att prata icke trädgårdsrelaterat. Vi som har humor (om än lite sjuk sån då) om vi vill skämta lite med varann, så vem skadar det? Ingen kan juh klassa det som personangrepp direkt va? Vad är det som retar dig? Att du inte kan öppna alla trådar och finna dom torra och tråkiga? Vem skulle vilja öppna dom då, vilka skulle skriva? Är det så konstigt att jag har min signatur, den är träffande på många personer, det är synd
zaaritha
05-08-2005, 22:00
Instämmer!
Kan nämna att jag är väldigt trädgårdsintresserad och figurerar även i de andra trådarna här. Men om det inte vore för just Småprat så hade jag besökt Odla vid avsevärt färre tillfällen än nu. Så i alla fall när det gäller mig så tjänar Odla på att Småprat finns. Kom igen nu, alla - det finns ju så många forum här på Odla så vi ska väl ändå kunna samsas. Nu har vi ju riktigt kul här på Odla! Och tycker man inte det så hittar man säkert en annan tråd eller avdelning här på Odla som passar en bättre.
Tänk sen när vi har gett ut vår kalender - då kommer Odla att svämmas över av besökare från när och fjärran, ha, ha!
zaaritha
05-08-2005, 22:03
Rossi; du har så rätt!
CITAT (Rossi @ 05-08-2005, 23:02) Tänk sen när vi har gett ut vår kalender - då kommer Odla att svämmas över av besökare från när och fjärran, ha, ha!  Och dom som tackat nej kommer att ångra sig gruvligt
CITAT (Reserv @ 05-08-2005, 23:03) CITAT (Rossi @ 05-08-2005, 23:02) Tänk sen när vi har gett ut vår kalender - då kommer Odla att svämmas över av besökare från när och fjärran, ha, ha! :lol: Och dom som tackat nej kommer att ångra sig gruvligt  Ja, de får ställa sig i wannabe-kön!
zaaritha
05-08-2005, 22:05
Ja--mina gröna ögon--ska då inte vara i nå´n kalender!!
CITAT (zaaritha @ 05-08-2005, 23:05) Ja--mina gröna ögon--ska då inte vara i nå´n kalender!!  Jaså, och varför inte det då? Vi kan sminka dig som en katt med gröna ögon om du vill.
zaaritha
05-08-2005, 22:06
Icke!!
CITAT (zaaritha @ 05-08-2005, 23:05) Ja--mina gröna ögon--ska då inte vara i nå´n kalender!!  Klart dom ska!!  Det är juh dom som ska symbolisera själens spegel, dina vackra ögon juh
CITAT (Reserv @ 05-08-2005, 23:06) CITAT (zaaritha @ 05-08-2005, 23:05) Ja--mina gröna ögon--ska då inte vara i nå´n kalender!!  Klart dom ska!!  Det är juh dom som ska symbolisera själens spegel, dina vackra ögon juh  Ha, ha - det kanske är det hon är rädd för att avslöja - själen. Undrar vad som försiggår i hennes inre!
Jo det är väl klart! Vi har ju inga ögon med ännu. Inga nyllen heller.
CITAT (Rossi @ 05-08-2005, 23:07) CITAT (Reserv @ 05-08-2005, 23:06) CITAT (zaaritha @ 05-08-2005, 23:05) Ja--mina gröna ögon--ska då inte vara i nå´n kalender!!  Klart dom ska!!  Det är juh dom som ska symbolisera själens spegel, dina vackra ögon juh  Ha, ha - det kanske är det hon är rädd för att avslöja - själen. Undrar vad som försiggår i hennes inre!  Hon får väl ta på sig solglasögonen då
zaaritha
05-08-2005, 22:10
Ni skulle inte vilja veta , vad som försiggår i min själ!!
CITAT (zaaritha @ 05-08-2005, 23:10) Ni skulle inte vilja veta , vad som försiggår i min själ!!  Okay då, vi kan ta ett litet öra eller nåt
zaaritha
05-08-2005, 22:12
Inga delar kan undvaras!!!!!!!!!!!!!
Men Zaaritha, såg du inte att t.o.m. Oldwolfie bjussat på sin arm, en urtjusig tatuering. har du inga såna då?
zaaritha
05-08-2005, 22:20
Hah--så j-a tråkig som jag är--inga tatueringar!!
CITAT (zaaritha @ 05-08-2005, 23:20) Hah--så j-a tråkig som jag är--inga tatueringar!! Du verkar inte alls vara tråkig.
CITAT (zaaritha @ 05-08-2005, 23:20) Hah--så j-a tråkig som jag är--inga tatueringar!! Deppa inte för det, vi hittar säkert nåt som kan förevigas till kalendern
*Felix matte*
05-08-2005, 22:23
Jag har ju också lämnat bidrag... en bit naken rygg... men kanske var det för lite Zaritha jag har inte heller några tatueringar... har velat göra men inte vågat... du är inte ensam
CITAT (Felix matte @ 05-08-2005, 23:23) Jag har ju också lämnat bidrag... en bit naken rygg... men kanske var det för lite  Gjorde du det när jag inte var här igår kanske? Klart att det räknas, jag säger juh det. Alla är välkommna. Har man ingen humor innan så kanske den kan smitta om man har tur
*Felix matte*
05-08-2005, 22:29
CITAT (Reserv @ 05-08-2005, 23:26) CITAT (Felix matte @ 05-08-2005, 23:23) Jag har ju också lämnat bidrag... en bit naken rygg... men kanske var det för lite :( :P Gjorde du det när jag inte var här igår kanske? Klart att det räknas, jag säger juh det. Alla är välkommna. Har man ingen humor innan så kanske den kan smitta om man har tur  Var nog någon gång under gårdagen... Humor... jo det har jag (hoppas jag)... nära till skratt har jag iaf och så många som ni bjudit så lär jag väl vara nästintill odödlig
CITAT (Felix matte @ 05-08-2005, 23:29) CITAT (Reserv @ 05-08-2005, 23:26) CITAT (Felix matte @ 05-08-2005, 23:23) Jag har ju också lämnat bidrag... en bit naken rygg... men kanske var det för lite  Gjorde du det när jag inte var här igår kanske? Klart att det räknas, jag säger juh det. Alla är välkommna. Har man ingen humor innan så kanske den kan smitta om man har tur  Var nog någon gång under gårdagen... Humor... jo det har jag (hoppas jag)... nära till skratt har jag iaf och så många som ni bjudit så lär jag väl vara nästintill odödlig  Jag tror och hoppas att det är fler som roas av trådarna än det är såna som blir illa berörda.
Jag tycker det verkar som att tråden har roat många och fört oss lite närmare varann. Jättekul!
CITAT (Norrbottens-Magdis @ 05-08-2005, 23:33) Jag tycker det verkar som att tråden har roat många och fört oss lite närmare varann. Jättekul! Och skulle den nu störa så mycket så kanske att det kan föra nåt bra med sig  Dom som störs på den kanske anmäler det till administrationen och den tas bort, eftersom inte underrubriken gick att avlägsna så....
CITAT (Reserv @ 05-08-2005, 23:35) CITAT (Norrbottens-Magdis @ 05-08-2005, 23:33) Jag tycker det verkar som att tråden har roat många och fört oss lite närmare varann. Jättekul! Och skulle den nu störa så mycket så kanske att det kan föra nåt bra med sig  Dom som störs på den kanske anmäler det till administrationen och den tas bort, eftersom inte underrubriken gick att avlägsna så....  Ja fast de får ju inte ta bort vår roliga kalendertråd!
På det här sättet kan många fler roas än om man har en chat! Det finns säkert massor som är inne och tittar och skrattar men som inte skriver själva.
Hannele
05-08-2005, 22:55
CITAT (Fenja @ 05-08-2005, 21:54) Hur vore det med en liten chat för denna typ av inbördes beundran? Finns säkert någon som förstår hur man öppnar en på msn... Mvh Fenja Inget dumt förslag.
zaaritha
05-08-2005, 22:57
Ska inte föreviga nå´t!! Isch!!
CITAT (zaaritha @ 05-08-2005, 23:57) Ska inte föreviga nå´t!! Isch!!  Du är för rolig!
Snöflinga
05-08-2005, 23:20
Har inte hunnit med att läsa förn´ns nu, gillar utvecklicklingen på tråden Har en mellantå som är längre än stortån, platsar den i kalendern
zaaritha
05-08-2005, 23:38
Ja--DET kanske är nå´t!!
fruberglund
06-08-2005, 05:06
CITAT (Rossi @ 05-08-2005, 20:09) CITAT (fruberglund @ 05-08-2005, 20:08) Vad är farbror B:s kalender för nåt?  Tell me more!!! Alltså! Det är INTE farbor B:s kalender. Kalendern var MITT förslag. Puh, här får man kämpa för sina rättigheter. Kolla in tråden Slutet av sommaren eller vad den heter så får du se.  Ahhhhh...ber så mycket om ursäkt, ska genast gå in och se vad DIN kalender har att erbjuda
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
|
|
 |
|
|