Sidor: 1, 2, 3, 4, 5, 6
Reserv
CITAT (silos @ 05-08-2005, 21:55)
CITAT (Fenja @ 05-08-2005, 21:54)
Hur vore det med en liten chat för denna typ av inbördes beundran? Finns säkert någon som förstår hur man öppnar en på msn...
Mvh
Fenja

häng med;vet jag smile.gif

Visst, här är vi inte kräsna tongue.gif Och för dom som inte vill delta i gemenskapen så är det inget tvång rolleyes.gif
Fenja
CITAT (Reserv @ 05-08-2005, 22:13)

Visst, här är vi inte kräsna tongue.gif

Nä, men jag är! sleep.gif
Mvh
Fenja
Reserv
CITAT (Fenja @ 05-08-2005, 22:18)
CITAT (Reserv @ 05-08-2005, 22:13)

Visst, här är vi inte kräsna tongue.gif

Nä, men jag är! sleep.gif
Mvh
Fenja

Jag tror allt att du innerst inne vill va´med i gemenskapen vi har i dom här trådarna ändå, annars skulle du juh inte vart här nu tongue.gif
Magdis
Vi kan väl få beundra varann hur mycket vi vill i den här tråden...den är ju så trist från början så vi måste liva upp den lite. smile.gif
zaaritha
Men; Fenja:måste du "alltid" reta dej på s k "tramstrådar"??
Fenja
CITAT (Reserv @ 05-08-2005, 22:20)
Jag tror allt att du innerst inne vill va´med i gemenskapen vi har i dom här trådarna ändå, annars skulle du juh inte vart här nu tongue.gif

Tro vad du vill! Men mellan dig och mig så skulle jag inte ens vilja bli funnen död som medlem i din fanclub...

Magdis! Om ni piggar upp er på messenger eller en egen chat så skulle jag och flera till vara tacksamma.

Mvh
Fenja
Reserv
CITAT (zaaritha @ 05-08-2005, 22:29)
Men; Fenja:måste du "alltid" reta dej på s k "tramstrådar"??

Hon kanske bara väntar på en personlig inbjudan? unsure.gif rolleyes.gif Hon har säkert nån vacker kroppsdel att exponera i kalendern, eller om hon så vill kan hon få paxa en plats i Shivas japanska gungor. tongue.gif
Magdis
CITAT (Fenja @ 05-08-2005, 22:29)
Magdis! Om ni piggar upp er på messenger eller en egen chat så skulle jag och flera till vara tacksamma.

Javisst kan vi göra det! Vissa av oss gör det redan...om fler skaffar MSN kan de också vara med. Ska det här forumet bort helt och hållet då? Eller är det bara en viss klubb för inbördes beundran som får skriva här?
zaaritha
Men: varför reta sej så oerhört på varandras inlägg?
Ta det med en nypa salt!!
Vi ska väl kunna vara civiliserade--trots att vi har olika åsikter??? unsure.gif
Reserv
CITAT (Fenja @ 05-08-2005, 22:29)
CITAT (Reserv @ 05-08-2005, 22:20)

Tro vad du vill! Men mellan dig och mig så skulle jag inte ens vilja bli funnen död som medlem i din fanclub...

Mvh
Fenja

Vi som trodde att det här va´småprat icke trädgårdsrelaterat. unsure.gif Om man däremot håller sig till småprat för trädgården så kanske man slipper va´med och läsa sånt som klassas som trams. Vi som är här har kul och det tycker jag att vi kan unna oss, ingen blir utstött eller mindre värd i våran gemenskap, alla är välkommna. Ingen av oss har såna åsikter som du har eller ett sånt öppet agg, synd tycker jag, men egentligen mest synd för din egen skull. sad.gif Vi som har så skoj rolleyes.gif
zaaritha
"Skoj o skoj"........
Men; som sagt---vi måste väl få uttrycka våra åsikter??
Fenja
CITAT (zaaritha @ 05-08-2005, 22:40)
"Skoj o skoj"........

Ja, det måste väl jag också i så fall... eller?

Det jag tycker är mest synd med det icke trädgårdsrelaterade småprat är att det blivit en tummelplats för medlemmar med ett obefintligt eller mycket måttligt trädgårdsintresse. Det finns forum som är skapade för de som bara vill snattra, använd dem istället. Jag tycker att det drar ner statusen på hela Odla. Men det är vad jag tycker och det står andra fritt att tycka vad de vill naturligtvis.
Mvh
Fenja
zaaritha
Jaha? Är vi så hemska??
Jag tycker inte det är så allvarligt!
Men; jag respekterar verkligen din åsikt.
Magdis
Klart att du får tycka vad du vill, bara du minns att ditt ord inte är lag! *skojar* Trädgården är mitt största intresse men inte mitt enda....tycker om att prata med roliga och intressanta människor också. Här finns en blandning av människor som jag skulle ha svårt att hitta nån annanstans.
Reserv
CITAT (Fenja @ 05-08-2005, 22:46)
CITAT (zaaritha @ 05-08-2005, 22:40)
"Skoj o skoj"........

Ja, det måste väl jag också i så fall... eller?

Det jag tycker är mest synd med det icke trädgårdsrelaterade småprat är att det blivit en tummelplats för medlemmar med ett obefintligt eller mycket måttligt trädgårdsintresse. Det finns forum som är skapade för de som bara vill snattra, använd dem istället. Jag tycker att det drar ner statusen på hela Odla. Men det är vad jag tycker och det står andra fritt att tycka vad de vill naturligtvis.
Mvh
Fenja

Vi figurerar faktiskt i dom andra avdelningarna också, på ett seriöst plan, icke trädgårdsrelaterat finns till just för att prata icke trädgårdsrelaterat. Vi som har humor (om än lite sjuk sån då) om vi vill skämta lite med varann, så vem skadar det? Ingen kan juh klassa det som personangrepp direkt va? Vad är det som retar dig? Att du inte kan öppna alla trådar och finna dom torra och tråkiga? Vem skulle vilja öppna dom då, vilka skulle skriva? Är det så konstigt att jag har min signatur, den är träffande på många personer, det är synd sad.gif huh.gif
zaaritha
Instämmer!
Rossi
Kan nämna att jag är väldigt trädgårdsintresserad och figurerar även i de andra trådarna här. Men om det inte vore för just Småprat så hade jag besökt Odla vid avsevärt färre tillfällen än nu. Så i alla fall när det gäller mig så tjänar Odla på att Småprat finns.

Kom igen nu, alla - det finns ju så många forum här på Odla så vi ska väl ändå kunna samsas. Nu har vi ju riktigt kul här på Odla! Och tycker man inte det så hittar man säkert en annan tråd eller avdelning här på Odla som passar en bättre.

smile.gif
Rossi
Tänk sen när vi har gett ut vår kalender - då kommer Odla att svämmas över av besökare från när och fjärran, ha, ha! laugh.gif
zaaritha
Rossi; du har så rätt!
Reserv
CITAT (Rossi @ 05-08-2005, 23:02)
Tänk sen när vi har gett ut vår kalender - då kommer Odla att svämmas över av besökare från när och fjärran, ha, ha! laugh.gif

Och dom som tackat nej kommer att ångra sig gruvligt tongue.gif
Rossi
CITAT (Reserv @ 05-08-2005, 23:03)
CITAT (Rossi @ 05-08-2005, 23:02)
Tänk sen när vi har gett ut vår kalender - då kommer Odla att svämmas över av besökare från när och fjärran, ha, ha!  :lol:

Och dom som tackat nej kommer att ångra sig gruvligt tongue.gif

Ja, de får ställa sig i wannabe-kön! smile.gif
zaaritha
Ja--mina gröna ögon--ska då inte vara i nå´n kalender!! wub.gif
Rossi
CITAT (zaaritha @ 05-08-2005, 23:05)

Jaså, och varför inte det då? Vi kan sminka dig som en katt med gröna ögon om du vill. smile.gif
zaaritha
Icke!!
Reserv

Klart dom ska!! ohmy.gif Det är juh dom som ska symbolisera själens spegel, dina vackra ögon juh unsure.gif
Rossi
CITAT (Reserv @ 05-08-2005, 23:06)

Klart dom ska!! ohmy.gif Det är juh dom som ska symbolisera själens spegel, dina vackra ögon juh unsure.gif

Ha, ha - det kanske är det hon är rädd för att avslöja - själen. Undrar vad som försiggår i hennes inre! laugh.gif
Magdis
Jo det är väl klart! Vi har ju inga ögon med ännu. Inga nyllen heller.
Reserv
CITAT (Rossi @ 05-08-2005, 23:07)
CITAT (Reserv @ 05-08-2005, 23:06)

Ha, ha - det kanske är det hon är rädd för att avslöja - själen. Undrar vad som försiggår i hennes inre! laugh.gif

Hon får väl ta på sig solglasögonen då laugh.gif laugh.gif
zaaritha
Ni skulle inte vilja veta , vad som försiggår i min själ!! unsure.gif
Reserv
CITAT (zaaritha @ 05-08-2005, 23:10)
Ni skulle inte vilja veta , vad som försiggår i min själ!! unsure.gif

Okay då, vi kan ta ett litet öra eller nåt rolleyes.gif
zaaritha
Inga delar kan undvaras!!!!!!!!!!!!! wub.gif
Rossi
Äsch - glöm det.
Reserv
Men Zaaritha, såg du inte att t.o.m. Oldwolfie bjussat på sin arm, en urtjusig tatuering. har du inga såna då?
zaaritha
Hah--så j-a tråkig som jag är--inga tatueringar!!
Magdis
CITAT (zaaritha @ 05-08-2005, 23:20)

Du verkar inte alls vara tråkig.
Reserv
CITAT (zaaritha @ 05-08-2005, 23:20)

Deppa inte för det, vi hittar säkert nåt som kan förevigas till kalendern tongue.gif
*Felix matte*
Jag har ju också lämnat bidrag... en bit naken rygg... men kanske var det för lite sad.gif tongue.gif

Zaritha jag har inte heller några tatueringar... har velat göra men inte vågat... du är inte ensam biggrin.gif
Reserv
CITAT (Felix matte @ 05-08-2005, 23:23)
Jag har ju också lämnat bidrag... en bit naken rygg... men kanske var det för lite sad.gif tongue.gif

Gjorde du det när jag inte var här igår kanske? Klart att det räknas, jag säger juh det. Alla är välkommna. Har man ingen humor innan så kanske den kan smitta om man har tur tongue.gif
*Felix matte*
CITAT (Reserv @ 05-08-2005, 23:26)
Jag har ju också lämnat bidrag... en bit naken rygg... men kanske var det för lite  :(  :P

Gjorde du det när jag inte var här igår kanske? Klart att det räknas, jag säger juh det. Alla är välkommna. Har man ingen humor innan så kanske den kan smitta om man har tur tongue.gif

Var nog någon gång under gårdagen... Humor... jo det har jag (hoppas jag)... nära till skratt har jag iaf och så många som ni bjudit så lär jag väl vara nästintill odödlig
Reserv
CITAT (Felix matte @ 05-08-2005, 23:29)
CITAT (Reserv @ 05-08-2005, 23:26)
Jag har ju också lämnat bidrag... en bit naken rygg... men kanske var det för lite  sad.gif  tongue.gif

Var nog någon gång under gårdagen... Humor... jo det har jag (hoppas jag)... nära till skratt har jag iaf och så många som ni bjudit så lär jag väl vara nästintill odödlig

Jag tror och hoppas att det är fler som roas av trådarna än det är såna som blir illa berörda. sad.gif huh.gif
Magdis
Jag tycker det verkar som att tråden har roat många och fört oss lite närmare varann. Jättekul!
Reserv
CITAT (Norrbottens-Magdis @ 05-08-2005, 23:33)
Jag tycker det verkar som att tråden har roat många och fört oss lite närmare varann. Jättekul!

Och skulle den nu störa så mycket så kanske att det kan föra nåt bra med sig rolleyes.gif Dom som störs på den kanske anmäler det till administrationen och den tas bort, eftersom inte underrubriken gick att avlägsna så.... tongue.gif
Magdis
CITAT (Reserv @ 05-08-2005, 23:35)
CITAT (Norrbottens-Magdis @ 05-08-2005, 23:33)

Och skulle den nu störa så mycket så kanske att det kan föra nåt bra med sig rolleyes.gif Dom som störs på den kanske anmäler det till administrationen och den tas bort, eftersom inte underrubriken gick att avlägsna så.... tongue.gif

Ja fast de får ju inte ta bort vår roliga kalendertråd!
Rossi
På det här sättet kan många fler roas än om man har en chat! Det finns säkert massor som är inne och tittar och skrattar men som inte skriver själva. smile.gif
Hannele
CITAT (Fenja @ 05-08-2005, 21:54)
Hur vore det med en liten chat för denna typ av inbördes beundran? Finns säkert någon som förstår hur man öppnar en på msn...
Mvh
Fenja

Inget dumt förslag.
zaaritha
Ska inte föreviga nå´t!! Isch!!
Rossi
CITAT (zaaritha @ 05-08-2005, 23:57)
Ska inte föreviga nå´t!! Isch!!

laugh.gif Du är för rolig!
Snöflinga
Har inte hunnit med att läsa förn´ns nu, gillar utvecklicklingen på tråden laugh.gif

Har en mellantå som är längre än stortån, platsar den i kalendern unsure.gif
zaaritha
Ja--DET kanske är nå´t!! rolleyes.gif
fruberglund
CITAT (Rossi @ 05-08-2005, 20:09)
CITAT (fruberglund @ 05-08-2005, 20:08)

Vad är farbror B:s kalender för nåt? biggrin.gif Tell me more!!!

Alltså! Det är INTE farbor B:s kalender. Kalendern var MITT förslag. Puh, här får man kämpa för sina rättigheter.

Kolla in tråden Slutet av sommaren eller vad den heter så får du se.

laugh.gif

Ahhhhh...ber så mycket om ursäkt, ska genast gå in och se vad DIN kalender har att erbjuda biggrin.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon