|
Tropeden
20-08-2005, 20:49
CITAT (pejori @ 20-08-2005, 21:43) Det beror välan på vad som skall grävas o vad som ska gungas, mane väl lite smart trots att hjärnan saknas, man går väl inte på vad som helst heller... eller? Snygga blev ni för lääääääänge sen, trots små lyft av några atrelejer. Snyggare har ni blitt när jag kommer hem från dansen på folketspark i kväll... vänta bara....
CITAT (Tropeden @ 20-08-2005, 21:49) CITAT (pejori @ 20-08-2005, 21:43) det låter nått det  :lol: kan du gräva och gunga?  :D :rolleyes: Det beror välan på vad som skall grävas o vad som ska gungas, mane väl lite smart trots att hjärnan saknas, man går väl inte på vad som helst heller... eller? Snygga blev ni för lääääääänge sen, trots små lyft av några atrelejer. Snyggare har ni blitt när jag kommer hem från dansen på folketspark i kväll... vänta bara....  det låter bra det dansa för mej med
andersen
20-08-2005, 21:03
Varför gör ni narr av mej? i min värd är det viktigt att få skriva vad man tycker och jag tycker att det är synd att trådar förstörs, och om ni inte tycker så varför inte skriva det i så fall i stället för att göra narr av mej.
Jag tycker att jag har försökt att hjälpa folk här på forumet och dom gånger som jag har kommit i konflikt med folk så tror och hoppas jag att det på något sätt inte har varit så att någon har känt sig krängt så som jag känner mej nu.
Har skickat ett pm till Ingmar att jag vill att hela tråden tas bort,har åxå skickat en kopia till en odlar kamrat här på forumet.
Jag kommer att ta en lång semester här ifrån.
andersen.
CITAT (andersen @ 20-08-2005, 22:03) Varför gör ni narr av mej? i min värd är det viktigt att få skriva vad man tycker och jag tycker att det är synd att trådar förstörs, och om ni inte tycker så varför inte skriva det i så fall i stället för att göra narr av mej.
Jag tycker att jag har försökt att hjälpa folk här på forumet och dom gånger som jag har kommit i konflikt med folk så tror och hoppas jag att det på något sätt inte har varit så att någon har känt sig krängt så som jag känner mej nu.
Har skickat ett pm till Ingmar att jag vill att hela tråden tas bort,har åxå skickat en kopia till en odlar kamrat här på forumet.
andersen. det är ingen som gör narr av dej...Andersen... så viktig är du inte, utan det är snarare oss själva vi gör narr av
Tropeden
20-08-2005, 21:08
okej, jag tycker att det är helt okej att trådar förstörs. I detta fall med denna tråd har nog de flesta för länge sedan glömt hur och varför den startades.
Jag kan bara tala för mig själv och då säger jag att jag har aldrig haft avsikten att kränka dig andersen och om jag har gjort det ber jag ärigt och ända från hjärtat om ursäkt.
Ophelia
20-08-2005, 21:11
CITAT (andersen @ 20-08-2005, 22:03) Varför gör ni narr av mej? i min värd är det viktigt att få skriva vad man tycker och jag tycker att det är synd att trådar förstörs, och om ni inte tycker så varför inte skriva det i så fall i stället för att göra narr av mej.
andersen. Har du inte förstått att det var MIG som det skrattades åt. Det är ju ett antal människor som redan skrivit det. Du kan skriva hur mycket du vill och det har du rätt till. Men andra har rätt att skratta åt det JAG skriver. De har även skrivit att det har inte varit menat åt dig och det har inte varit elakt menat mot mig heller. Hur du tar detta är nu din ensak men du har fått förklaring och t o m ursäkter fastän skrattet inte varit riktat mot dig. Vad mer vill du ha???? Jag tycker det här börjar likna larv och ömk.
Jag tycker inte att några trådar förstörs... jag tycker att dom utvecklas på samma sätt som samtal i den "riktiga" världen gör.
Och som redan har sagts... det är ingen som gör narr av dej andersen.
Ber om ursäkt i fall du känner dej kränkt av något jag skrivit, var absolut inte meningen!
tror att vi hade för roligt ett tag det får man inte ha ajjabajja
Tropeden
20-08-2005, 21:16
CITAT (pejori @ 20-08-2005, 22:13) tror att vi hade för roligt ett tag det får man inte ha ajjabajja   Dessutom missade jag nästan allt det roliga med min frånvaro... försöka komma i kapp allt detta kommer inte och bli lätt... pust!
CITAT (pejori @ 20-08-2005, 22:13) tror att vi hade för roligt ett tag det får man inte ha ajjabajja  Jaa, ajabaja, vi får mobba Ophelia i en alldeles egen "mobba Ophelia" tråd
CITAT (Tropeden @ 20-08-2005, 22:16) CITAT (pejori @ 20-08-2005, 22:13) tror att vi hade för roligt ett tag det får man inte ha  :( ajjabajja   Dessutom missade jag nästan allt det roliga med min frånvaro... försöka komma i kapp allt detta kommer inte och bli lätt... pust!  det gäller att ligga i en lördagskväll jobba på
CITAT (Tropeden @ 20-08-2005, 22:16) CITAT (pejori @ 20-08-2005, 22:13) tror att vi hade för roligt ett tag det får man inte ha  :( ajjabajja   Dessutom missade jag nästan allt det roliga med min frånvaro... försöka komma i kapp allt detta kommer inte och bli lätt... pust!  ja det är bara att läsa på
Ophelia
20-08-2005, 21:19
CITAT (Reserv @ 20-08-2005, 22:17) CITAT (pejori @ 20-08-2005, 22:13) tror att vi hade för roligt ett tag det får man inte ha  :( ajjabajja  Jaa, ajabaja, vi får mobba Ophelia i en alldeles egen "mobba Ophelia" tråd  Jadå... Bara jag får choklad så är jag nöjd....
Biggan_
21-08-2005, 12:49
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
|
|
 |
|
|