|
CITAT (Bettson @ 19-08-2005, 14:42) CITAT (Reserv @ 19-08-2005, 14:37) Är det nån som vart utskrattad så va det väl Ophelia, jag satt och gapskrattade när jag läste hennes första inlägg, men inte så jag va`tvungen att skriva det. Man kan faktiskt sitta och skratta för sig själv också, men jag förstår dom som visade att dom vart roade av Ophelias "lilla humör"  Kanske är det dags att starta en tråd för gravallvarliga. Där det inte hänvisas till god stämning eftersom det stör en del. Man får inte skämta, jamsa tramsa utan bara vara gravallvarlig. Snälla nån gör det, jag kan inte för jag platsar inte där och skulle bryta mot tråden omedelbart.  Samma här, men jag vet några aspiranter till platserna, ingen nämnd och ingen glömd
Problemet när man uttrycker sig i skrift är ju som bekant att man saknar andra ingridienser som kroppsspråk, tonfall, ansiktsuttryck ... För den klick som känner en person på forumet ganska väl, så kanske ett inlägg uppfattas som väldigt kul. Det innebär ju tyvärr inte att andra (som inte känner vederbörande) ser nåt humoristiskt i det, utan kan tvärtom uppfatta det hela som både smaklöst och elakt. Det man skriver läses ju trots allt av en ganska många människor, och ibland kan det väl vara bra att ta sig en funderare innan man trycker på send-knappen.
Bettson
19-08-2005, 14:00
Jag tycker det har varit en otroligt fin vecka på odla. Avslaget i början men det tog sig på slutet. Fin vecka därför att det varit trevlig stämning enligt mitt tycke. Har läst mjölktråden igen. Mycket diskussioner och en bra tråd. Den enda som är uppgiven och riktigt less är Tesa. Fast jag tror nog att det mest beror på jordbrukspolitiken i allmänhet, vilket ger dålig lönsamhet för bönder i synnerhet. Jag önskar det vore annorlunda Tesa. Bönder sliter hårt, mycket hårdare än många andra och får väldigt lite betalt. Synd att veckan slutar i gnäll och moll. Jag tänker sluta jobba för dagen. Skall åka till stora staden och uträtta lite ärenden, träffa sonen jag inte sett på en månad. Strunta i att laga mat ikväll utan köpa något så onyttigt som Pizza. Ta ett glas vin till. Ska klappa hunden , rykta hästen och bara ta det lugnt i helgen. Det hade kännts fint med en veckoavlsutnig i positiv anda här på odla också men det blev visst inte så. Ha en trevlig helg ni alla
CITAT (birgitek @ 19-08-2005, 14:37) Vadå hånskratt...? Förstår ingenting. Andersen sticker ut hakan och visst brukar vi käfta, tycker väldigt olika om det mesta, men jag upplever det som vi båda respektera varandra och att vi båda klarar diverse mothugg bra. Ett forum utan starka åsikter, mothugg, skämt och pikar blir ju bara trist. Så Fenja ,vart vill komma? Vill du ha en ny mobbningsdebatt eller....? Birgit Ek Jag avsåg bara att påpeka att jag tycker att det är dålig stil att bemöta en åskit på det sätt som Andersen blivit bemött i denna tråd. I övrigt brukar jag utpekas som en av de värsta mobbarna så vad ska jag med en debatt om det till? Jag uttrycker MIN åsikt och den torde vara precis lika berättigad som din Birgit Ek, eller? Vart vill du komma? Mvh Fenja
farbror B
19-08-2005, 14:51
CITAT (Fenja @ 19-08-2005, 15:10) CITAT (birgitek @ 19-08-2005, 14:37) Vadå hånskratt...? Förstår ingenting. Andersen sticker ut hakan och visst brukar vi käfta, tycker väldigt olika om det mesta, men jag upplever det som vi båda respektera varandra och att vi båda klarar diverse mothugg bra. Ett forum utan starka åsikter, mothugg, skämt och pikar blir ju bara trist. Så Fenja ,vart vill komma? Vill du ha en ny mobbningsdebatt eller....? Birgit Ek Jag avsåg bara att påpeka att jag tycker att det är dålig stil att bemöta en åskit på det sätt som Andersen blivit bemött i denna tråd. I övrigt brukar jag utpekas som en av de värsta mobbarna så vad ska jag med en debatt om det till? Jag uttrycker MIN åsikt och den torde vara precis lika berättigad som din Birgit Ek, eller? Vart vill du komma? Mvh Fenja
Jag har inte riktigt samma åsikt som Andersen, men anser att man ALDRIG bör använda uttryck som kan vara kränkande för den skull. Sagt det förut, men det kan säjas igen !
Ophelia
19-08-2005, 15:43
Jag tycker det är synd att Andersen kanske upplever att han blir mobbad och det var inte alls min intention när jag sa ifrån gällande förstörda trådar. Jag har inte heller varit med om att de som skrattade har varit inblandade i andra "mobbingtillställningar" så jag har mycket svårt att tro att de har varit ute för att mobba. JAG bjussar gärna på ett gott skratt å mina vägnar.
Finns ju inget som säger att det inte går att fortsätta i en huvudtråd med andra diskussioner som utvecklas. Vissa kan skriva seriöst om fluor (som faktiskt var intressant och dess farlighet hade JAG ingen aning om), andra kan ju fortsätta och prata om den tjeckiska mjölken eller vilken nationalitet den har sedan kan ju fortsatta diskussioner om fluortantens vara eller icke vara oxå pågå i samma tråd.
Jag vet att JAG tramsade i mjölktråden och det står jag för och jag anser inte att jag tramsade till och förstörde den. Ångrar inte ett ögonblick att jag svarade Andersen som jag gjorde. Något jag har lärt mig är att inte surra in mig och mina åsikter i lite kryptiska "man", "någon/några" bla bla bla om jag faktiskt kan lyfta fram namn till de som startade problemen. Att våga stå för det man säger och skriver är viktigt, om jag har fel så ser jag inte det som ett nederlag att be om ursäkt eller säga förlåt.
Bjäbban
19-08-2005, 17:21
CITAT (Ophelia @ 18-08-2005, 21:41) CITAT (andersen @ 18-08-2005, 21:40) CITAT (Ophelia @ 18-08-2005, 21:38) Men hallå. Ta och skärp dig. Nästan alla trådar går ju inte åt det hållet.
Tror knappast att du får hela forumet på dig för så viktigt är inte den där tjeckiska tråden. Vad är det för svar? ska jag skärpa mej? Ja. Men snälla, söta rara, det var ju jag som började skratta, och det var helt och hållet åt ovanstående som lät så kul, jag hade inte ens läst mjölk-tråden då (det har jag gjort nu) Självklart var jag inte ute efter att mobba någon, vem det vara må, eftersom jag själv blivit så mycket mobbad i mitt liv… Snälla Andersen förlåt mig, menade inget ila Tänk att detta blev så stort, nästa gång ska jag inte skratta ”högt” utan bara i mitt eget bo, man lär sig av sina misstag ju
Sulawesii
19-08-2005, 17:26
Äh.....
Ophelia
19-08-2005, 17:43
CITAT (Bjäbban @ 19-08-2005, 18:21) CITAT (Ophelia @ 18-08-2005, 21:41) CITAT (andersen @ 18-08-2005, 21:40) CITAT (Ophelia @ 18-08-2005, 21:38) Men hallå. Ta och skärp dig. Nästan alla trådar går ju inte åt det hållet.
Tror knappast att du får hela forumet på dig för så viktigt är inte den där tjeckiska tråden. Vad är det för svar? ska jag skärpa mej? Ja. Men snälla, söta rara, det var ju jag som började skratta, och det var helt och hållet åt ovanstående som lät så kul, jag hade inte ens läst mjölk-tråden då (det har jag gjort nu) Självklart var jag inte ute efter att mobba någon, vem det vara må, eftersom jag själv blivit så mycket mobbad i mitt liv… Snälla Andersen förlåt mig, menade inget ila Tänk att detta blev så stort, nästa gång ska jag inte skratta ”högt” utan bara i mitt eget bo, man lär sig av sina misstag ju  Jag tycker du ska fortsätta skratta. Helt ärligt, ju mer jag funderar och kollar "var det blev fel" desto mindre tycker jag att det inte blev fel. Tycker det faktiskt är oförskämt att inte kunna stå för sin kritik och kritisera de som sig bör. Jag ogillar starkt hymlanden och kryptiska nålstick. De är både småelaka och tramsiga. Kan jag inte stå för att jag kritiserar vissa människor så ska jag vara tyst. Jag har oxå haft ett helvete i skolan OCH jag har oxå varit känslig vad människor sagt och därmed MISSTOLKAT mycket. Men det är MITT problem som JAG har jobbat med. Men nu är det ju lixom så att världen snurrar inte kring mig utan jag är ju en liten del i en stor helhet som bl a innefattar interaktionen med massor av folk. Fortsätt skratta och du får gärna skratta åt mina inlägg, ännu hellre åt mina tråkiga historier
Ophelia
19-08-2005, 17:59
CITAT (pejori @ 19-08-2005, 18:55) Jag lovar att skicka hjälp om du skulle sitta och prata med din mjölk
Fialotta
19-08-2005, 18:01
Ophelia
19-08-2005, 18:06
CITAT (pejori @ 19-08-2005, 19:00) Tillsammans med en ordbok om mjölken kommer från främmande land
CITAT (Ophelia @ 19-08-2005, 19:06) CITAT (pejori @ 19-08-2005, 19:00) japp...då är det dags för madrasserad cell ett tag  :D :lol: :lol: Tillsammans med en ordbok om mjölken kommer från främmande land  ÄH...det är väl bara att slänga in en check
Sulawesii
19-08-2005, 18:21
CITAT (Ophelia @ 19-08-2005, 18:43) Helt ärligt, ju mer jag funderar och kollar "var det blev fel" desto mindre tycker jag att det inte blev fel. Grejen är väl den att när man lägger upp en ny tråd vill man väl gärna ha lite respons på det man skriver, positivt eller negativt, inte en massa skratt..... Hade jag fått sådana svar i nån av "mina" trådar hade jag blivit ledsen. Som om det jag skriver inte har minsta lilla betydelse.....
Diabolique
19-08-2005, 18:26
Att förlöjliga andra människor är ett sätt att utöva makt gentemot dem. Det är vidrigt när man ser hur folk driver med andra bara för att de inte tycker att dennes tankar är värdefulla. Skit i att skriva helt istället i så fall. Eller skapa egna flamstrådar, så blir alla lyckliga och glada.
stennie
19-08-2005, 18:28
CITAT (Bjäbban @ 19-08-2005, 18:21) CITAT (Ophelia @ 18-08-2005, 21:41) CITAT (andersen @ 18-08-2005, 21:40) CITAT (Ophelia @ 18-08-2005, 21:38) Men hallå. Ta och skärp dig. Nästan alla trådar går ju inte åt det hållet.
Tror knappast att du får hela forumet på dig för så viktigt är inte den där tjeckiska tråden. Vad är det för svar? ska jag skärpa mej? Ja. Men snälla, söta rara, det var ju jag som började skratta, och det var helt och hållet åt ovanstående som lät så kul, jag hade inte ens läst mjölk-tråden då (det har jag gjort nu) Självklart var jag inte ute efter att mobba någon, vem det vara må, eftersom jag själv blivit så mycket mobbad i mitt liv… Snälla Andersen förlåt mig, menade inget ila Tänk att detta blev så stort, nästa gång ska jag inte skratta ”högt” utan bara i mitt eget bo, man lär sig av sina misstag ju  jag håller med Bjäbban..man tänker sig nog för både en och två gånger nu innan man trycker på skicka
Diabolique
19-08-2005, 18:32
CITAT (Diabolique @ 19-08-2005, 19:26) Att förlöjliga andra människor är ett sätt att utöva makt gentemot dem. Det är vidrigt när man ser hur folk driver med andra bara för att de inte tycker att dennes tankar är värdefulla. Skit i att skriva helt istället i så fall. Eller skapa egna flamstrådar, så blir alla lyckliga och glada. Jag hade inte läst alla inlägg, men de flesta verkar tydligen ha sansat sig lite. Det verkade vara mycket skratt åt någon viss person. Ganska hånfullt ser det faktiskt ut när man läser det. Men men, nu verkar ju de flesta ha sansat sig.
Ophelia
19-08-2005, 19:07
CITAT (Sulawesii @ 19-08-2005, 19:21) CITAT (Ophelia @ 19-08-2005, 18:43) Helt ärligt, ju mer jag funderar och kollar "var det blev fel" desto mindre tycker jag att det inte blev fel. Grejen är väl den att när man lägger upp en ny tråd vill man väl gärna ha lite respons på det man skriver, positivt eller negativt, inte en massa skratt..... Hade jag fått sådana svar i nån av "mina" trådar hade jag blivit ledsen. Som om det jag skriver inte har minsta lilla betydelse.....  Fast det var ju åt mina inlägg som det skrattades åt.
och inte var det några hånfulla skratt heller utan jag tror det kom från hjärtat, åtminstone från min sida.
CITAT (Norrbottens-Magdis @ 19-08-2005, 20:09) och inte var det några hånfulla skratt heller utan jag tror det kom från hjärtat, åtminstone från min sida. Här med, jag trodde nästan att Ophelia vart och nallat i barskåpet  Men det vet vi juh att Ophelia är en liten dam med skinn på näsan och ett hett temperament, är du månne skytt Ophelia?
CITAT (stennie @ 19-08-2005, 19:28) jag håller med Bjäbban..man tänker sig nog för både en och två gånger nu innan man trycker på skicka  det är väl den rädslan som gör forumet avslaget, när man inte vågar skriva mer, för att det missuppfattas
Ophelia
19-08-2005, 19:27
CITAT (Reserv @ 19-08-2005, 20:15) CITAT (Norrbottens-Magdis @ 19-08-2005, 20:09) och inte var det några hånfulla skratt heller utan jag tror det kom från hjärtat, åtminstone från min sida. Här med, jag trodde nästan att Ophelia vart och nallat i barskåpet  Men det vet vi juh att Ophelia är en liten dam med skinn på näsan och ett hett temperament, är du månne skytt Ophelia?  Näe.....är ganska oträffsäker med vapen. Använder hellre hornen  . Är vädur. Men jag har aldrig fattat vad det tecknet står för. Har faktiskt fått lite menande blickar från sådana som läser mycket om sånt.
CITAT (Ophelia @ 19-08-2005, 20:27) CITAT (Reserv @ 19-08-2005, 20:15) CITAT (Norrbottens-Magdis @ 19-08-2005, 20:09) och inte var det några hånfulla skratt heller utan jag tror det kom från hjärtat, åtminstone från min sida. Här med, jag trodde nästan att Ophelia vart och nallat i barskåpet  Men det vet vi juh att Ophelia är en liten dam med skinn på näsan och ett hett temperament, är du månne skytt Ophelia?  Näe.....är ganska oträffsäker med vapen. Använder hellre hornen  . Är vädur. Men jag har aldrig fattat vad det tecknet står för. Har faktiskt fått lite menande blickar från sådana som läser mycket om sånt.  Du vill inte veta vad dom står för
Ophelia
19-08-2005, 19:38
CITAT (Reserv @ 19-08-2005, 20:36) CITAT (Ophelia @ 19-08-2005, 20:27) CITAT (Reserv @ 19-08-2005, 20:15) CITAT (Norrbottens-Magdis @ 19-08-2005, 20:09) och inte var det några hånfulla skratt heller utan jag tror det kom från hjärtat, åtminstone från min sida. Här med, jag trodde nästan att Ophelia vart och nallat i barskåpet  Men det vet vi juh att Ophelia är en liten dam med skinn på näsan och ett hett temperament, är du månne skytt Ophelia?  Näe.....är ganska oträffsäker med vapen. Använder hellre hornen  . Är vädur. Men jag har aldrig fattat vad det tecknet står för. Har faktiskt fått lite menande blickar från sådana som läser mycket om sånt.  Du vill inte veta vad dom står för  Jomen det vill jag visst. Är vädurskvinnor extra mesiga eller nåt sånt??
Mesiga??!!  Näh, knappast, små ettriga besserwissers med ett ego som går till världshistorien. Och skulle dom nån gång vackla så går det med självsugession "faen va´jag e´snygg" är ett gångbart mantra, men när i väduren är du född egentligen? Fyller du runtikring den 20:e så kan du juh även va´Fisk eller Oxe. Jag tror mera på en fisk för dig, dom är temperamentsfulla men sårbara
Ophelia
19-08-2005, 19:45
CITAT (Reserv @ 19-08-2005, 20:44) Mesiga??!!  Näh, knappast, små ettriga besserwissers med ett ego som går till världshistorien. Och skulle dom nån gång vackla så går det med självsugession "faen va´jag e´snygg" är ett gångbart mantra, men när i väduren är du född egentligen? Fyller du runtikring den 20:e så kan du juh även va´Fisk eller Oxe. Jag tror mera på en fisk för dig, dom är temperamentsfulla men sårbara  Jag är född den 30 mars.
Tja, ca.8 dar fel då, men ganska nära Fisken.  Du är nog faen ett överburet barn, du skulle säkert kommit lite tidigare.
Ophelia
19-08-2005, 20:18
Vilket innebär.....????
CITAT (Ophelia @ 19-08-2005, 21:18) Vilket innebär.....????  Att du stämmer bättre in på Fisken som är lugnare och känsligare än den kaxiga Väduren
Kryddan03
19-08-2005, 20:28
Alvarligt talat (t ex Fenja)! Här har vi en människa som blir sur för att en tråd inte tar den väg den personen vill. Det tycker åtminstone jag är tilll gränsen av skrattretande... Speciellt som att det inte var den personen som startade tråden....
Ophelia
19-08-2005, 20:43
CITAT (Reserv @ 19-08-2005, 21:20) CITAT (Ophelia @ 19-08-2005, 21:18) Vilket innebär.....????  Att du stämmer bättre in på Fisken som är lugnare och känsligare än den kaxiga Väduren  Jag har alltid gillat vatten, även när jag inte kunde simma Jag tror jag är in blandning av ditt och datt. En skopa trams, en nypa med vett, kanske ett drag eller två med snällkvarnen. Tror inte jag är så svår att ha med att öra, kan vara bestämd och hålla på mitt men är inte omöjlig att kunna diskutera med eller rädd att ändra åsikt om jag har fel. Är nog som människor är mest Vad är du i för tecken då?
Vattuman som lite sniffar på Fisken
Ophelia
19-08-2005, 20:47
CITAT (Reserv @ 19-08-2005, 21:45) Vattuman som lite sniffar på Fisken  Aha.....hur är en sådan människa då? Förutom väldigt bestämd i sina åsikter och går verkligen rätt på klarheter samt har ett hjärta av guld
CITAT (Ophelia @ 19-08-2005, 21:47) CITAT (Reserv @ 19-08-2005, 21:45) Vattuman som lite sniffar på Fisken  Aha.....hur är en sådan människa då? Förutom väldigt bestämd i sina åsikter och går verkligen rätt på klarheter samt har ett hjärta av guld  Det stämmer inte ett dugg med hur jag ska va´, men som jag sagt i "obstinat tråden" man blir som dom man umgås med, sambon är skytt  Kanske det där med hjärtat stämmer
Airamya
19-08-2005, 20:48
Vädurar är mycket känsliga, precis som Fisken... men de är bättre på att dölja det  Väldigt duktiga på att dölja det oftast, faktiskt...
Ophelia
19-08-2005, 20:52
CITAT (Kryddan03 @ 19-08-2005, 21:28) Alvarligt talat (t ex Fenja)! Här har vi en människa som blir sur för att en tråd inte tar den väg den personen vill. Det tycker åtminstone jag är tilll gränsen av skrattretande... Speciellt som att det inte var den personen som startade tråden....  Ja det är viktigt, tror jag, att om man skriver ett inlägg oxå har i åtanke att tråden inte alltid tar den vändning man önskar. Sedan kanske den faktiskt gör det mellan vissa som svarar menads andra kommer in på ett annat spår. Det är ju det som gör att trådarna utvecklas (ämnet alltså) Jag var förresten in på din personliga sida och jag gillade verkligen arrangemanget som du gjort med rosen, stenarna och kryddorna. Katterna var urtjustiga. De ser speciella ut men väldigt fina och eleganta.
CITAT (Kryddan03 @ 19-08-2005, 21:28) Alvarligt talat (t ex Fenja)! Här har vi en människa som blir sur för att en tråd inte tar den väg den personen vill. Det tycker åtminstone jag är tilll gränsen av skrattretande... Speciellt som att det inte var den personen som startade tråden....  Nu har jag inte tyckt någonting om just det... men självklart kan man inte styra var trådar "tar vägen", många slutar i en ände långt bort i från där de började. Förstår inte riktigt hur du kan har fått för dig att jag reagerade på det?!! Du kanske inte läst så noga? Jag tycker fortfarande att det är oförskämt att skriva något som tolkas som att man hånskrattar åt en annan forummedlems åsikter. Jag håller inte med Andersen - jag handlar ofta på Lidl - men jag tycker att han har rätt att bli behandlad med respekt trots det. Och just respekt saknas hos somliga här... Mvh Fenja
Fast det är fortfarande ingen som skrattat åt honom.... det var mer fnitter åt det ophelia skrev.
det var knappast ett hånskratt det var frågan om hos nån av oss, snarare ett asgarv  Och inte var det åt Andersen heller utan åt Ophelia. Och om hon nu inte protesterar emot våran "respektlöshet"  så fattar jag inte var du kommer in i bilden
Ophelia
19-08-2005, 21:09
Men tolkningen kan ju bara göras av den som drabbas. Nu har ju en del faktiskt skrivit att de skrattade åt mina inlägg så den biten är ju passé. Det är nu upp till tolkaren att kanske fundera på om en viss övertolkning av det som skrivits kanske har gjorts. Jag kan bara tala för mig själv men då jag själv har upplevt detta så har jag även insett att det bara är jag som kan göra något åt situationen. Vissa är mer känsliga än andra men vi interagerar ju alla tillsammans och tyvärr blir det missförstånd ibland som kan leda till irritation.
Jag hoppas att alla kan komma över de där tankarna om hånskratt och att Andersen förstår att det inte var illa menat. Jag hyser den största respekt för både honom och hans åsikter....även de gånger jag inte håller med honom.
CITAT (Reserv @ 19-08-2005, 22:07) det var knappast ett hånskratt det var frågan om hos nån av oss, snarare ett asgarv  Och inte var det åt Andersen heller utan åt Ophelia. Och om hon nu inte protesterar emot våran "respektlöshet"  så fattar jag inte var du kommer in i bilden  Det är rätt uppenbart att det är somligt du inte förstår ja... Hade det framgått att ni "asgarvade" åt Ophelia så hade jag antagligen inte sagt något heller, om du orkar läsa tråden så framgår det att det inte bara är jag som uppfattat det som hånskratt åt Andersen. Men vifta föralldel undan det på gammalt "svänggängmaner", släpp en brakskit och asgarva. I övrigt kommer jag väl in på ungefär samma sätt som du: Jag är medlem på forumet och har samma rätt som du att ge uttryck åt det jag tycker, eller? Mvh Fenja
Ophelia
19-08-2005, 21:26
Det går så bra att skratta både med mig och åt mig  Skulle jag tycka att Reserv beter sig respektlöst så är det bara att försöka se framför sig en man med pumps i storlek 46 svassa runt i stringkallingar med korsett. Tycker det är intressant det där med astrologi på något sätt. Ariamya slog huvudet på stenen gällande det där med käsnligthet...tyvärr. Det är inte en bra egenskap att hålla på och dölja sina känslor allt som oftast. Inte för att de behöver levas ut jämt och ständigt...bra med en "lagom" nivå. Lär mig vara ärlig med känslorna.
Det är bara att ignorera dom som vill förstöra stämmningen här, vill dom inte va´med aktivt själva så är det mest synd för deras egen del, men det är juh ingen som nekat dom att va´med. Inte en period till med så tryckt stämmning som vi hade efter dom tråkiga trådarna och inläggen, det är ingen som vill ha det så, förutom då möjligtvis "dysterkvistarna"
Bjäbban
19-08-2005, 21:34
#SUCKAR DJUPT#
Ophelia
19-08-2005, 21:36
CITAT (Bjäbban @ 19-08-2005, 22:34) #SUCKAR DJUPT# Nädå...föreställ dig Reserven som transa så skrattar du istället. Det är fullt tillåtet. Tror säkert att Reserv själv skulle dra på mungiporna om han såg sig själv i spegeln som transa
CITAT (Ophelia @ 19-08-2005, 22:36) CITAT (Bjäbban @ 19-08-2005, 22:34) #SUCKAR DJUPT# Nädå...föreställ dig Reserven som transa så skrattar du istället. Det är fullt tillåtet. Tror säkert att Reserv själv skulle dra på mungiporna om han såg sig själv i spegeln som transa  Visst  196 cm lång, storlek 46 i höga pumps iklädd korsett och snabelkallingar, sen skulle det väl a´en peruk med där också?  Jorå, det blir myyyyyycket vackert, och det skulle säkert roa dom flesta, tvivlar jag inte en sekund på  Faen, då måste jag juh raka av mig mustagen (hur faen stavas det?  )
Fialotta
19-08-2005, 21:41
Fridens liljor speletNänu...kom jag in med fridens liljor spelet en sväng...spela glatt...det gör jag...börjar närma mig 300 nu...inte varje gång...men ändå
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
|
|
 |
|
|