|
Sidor: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13
Godnatt alla snälla människor
Lady Hamilton
27-08-2006, 23:41
Go natt på alla er som får gå o lägga er
God natt gott folk...det kommer en morrondag också
CITAT (Reserv @ 28-08-2006, 23:55) God natt gott folk...det kommer en morrondag också (71) Godnatt Reserv, men vad är det för räkning du håller på med?
Biggan_
28-08-2006, 22:34
Dags för lite nattsömn! Godnatt gott folk!
Suss gott allihop!
malin72
30-08-2006, 22:33
god natt till er alla
Godnatt allesammans
malin72
14-09-2006, 22:36
godnatt på er alla
Tänkte visserligen lägga mig tidigt ikväll jag med...men inte fullt så tidigt, ska upp 02.20 för att hämta en hemkommande grabb från nattbussen  vet inte om det är nån vits att lägga sig alls innan  Men natti natti Pejori, suss gott hjärtat
Tack för i dag. Nu förbereder jag mig för Karlavagnen och hoppas att det är ett bra ämne i kväll. Sov gott
CITAT (pejori @ 05-10-2006, 20:25) det får bli en tidig kväll här. ser dubbelt just nu, så natti natti alla....vi ses imorgon igen, om datorn vill  :wub: Samma här. Har sovit dåligt hela veckan och vaknat 1 gång i timmen ungefär Nu är ögonen fulla i grus och ont i huvet har jag också. Såja ... nu har jag klagat klart Reserv: Det är väl knappast nån idé att somna för din del. Blir nästan värre att hinna sova ett par timmar och sen ska man kliva upp
malin72
05-10-2006, 22:33
godnatt på er alla!!!!!
Nu tänker jag ta min bok och försöka läsa tills ögonen trillar ihop. Möjligheten är ganska stor att vi syns i morgon
det börjar bli dags här också att ropa på john blund i morgon är en annan dag
ninnisky
09-10-2006, 23:05
Ska krypa ner i sängen med senaste numret av Allt omk Mat!
Gonatt alla ni, läs inte för länge!!
tror det är dags att kypa ner nu jag har ögonfransarna på hakan, och tror dom vill säga nått natti natti alla. vi ses imorgon om datorn vill. sov gott alla
CITAT (pejori @ 11-10-2006, 00:29) tror det är dags att kypa ner nu jag har ögonfransarna på hakan, och tror dom vill säga nått natti natti alla. vi ses imorgon om datorn vill. sov gott alla Natti pejjan!
Dax att uppsöka loppbingen... Gonatt alla nattugglor!
Natti natti !!
netaave
14-10-2006, 21:07
Blir en tidig kväll i kväll, har slitit med målning av förråd, rensning av grejer och haft barnbarnen här. Man blir trött även om det är så himla kul med dom. God natt!
ullislerum
14-10-2006, 21:17
gnatt allesammans! Dröm sött och vakna harmonisk
God natt och sov gott alla....efter att ha pillrat kroppen med starka tabletter så ska jag försöka pallra mig och ryggskottet till sängen....somliga straffar gud alldeles på en gång
Natti natti...ska snart sussa jag också...om Djingis kan sluta tälja på mina höftben det vill säga.
natti natti alla sov gott
CITAT (pejori @ 16-10-2006, 23:06) natti natti alla  gonatt och kram på dig!
God natt alla, i morron börjar ett nytt kapitel av mitt liv.....och datorhelvetet är på gång att lagas nu. Hur svårt ska det va´att hitta ett fel??
Natti...
dags att vika ihop benhögen för idag natti natti
Natti natti, sussa sött
Här är en till som ska rulla ner i "planksängen" och försöka sova Natti, natti med er. Sov sött och dröm ljuva drömmar
Nu tänker jag fortsätta, att försöka sova med min planka Natti,natti, med er, sov sött och...........................
nu hänger jag in mitt "skelett i garderoben" för i dag nattinatti alla....
Gonatt på er alla dags att krypa till kojs och hoppas på lite sömn
Natti natti, sov gott. Kanske att vi hörs i morgon
God natt och sov gott alla!
nu börjar klocka meddela att det är tid för sängen hoppas vi ses i morgon om gud vill nattinatt
då gör vi ett nytt försök då
CITAT (pejori @ 24-10-2006, 20:56) Sov så gott nu och hoppas denna natt blir bättre än förra Jag ska också strax krypa ner i lopplådan. Har inte heller sovit allt för gott i natt så jag passar också på att säga natti, natti
 Jag gör som resten av ligan då.....sussa sött allihopa
Nu ska jag ta min envisa huvudvärk och krypa till kojs ... natti, natti allihop.
hade tydligen inte alla benbitar med mej i soppåsen förrut. så det blir ett nytt försök nu igen
har nog hittat alla till slut så nu gör jag ett nytt försök
är nog ihopbland med drackula jag
Pejori: Har du provat meditation när du går till sängs?
NU ska jag sova !!!! skam den som ger sig..... har laddat med gummiklubba här, för säkerhets skull natti natti alla och sov gott
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
|
|
 |
|
|