Full version: 2006- års
Sidor: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13
pejori
nu är det dags för sleping beauty att leva upp till sitt namn smile.gif smile.gif
natti natti alla....ses i morgon om gud och datorn vill laugh.gif wub.gif wub.gif
Reserv
CITAT (pejori @ 30-12-2006, 21:57)
nu är det dags för sleping beauty att leva upp till sitt namn smile.gif smile.gif
natti natti alla....ses i morgon om gud och datorn vill laugh.gif wub.gif wub.gif

Du vet hur det går för dom som nattar odla för tidigt..... rolleyes.gif ...datorn drar rolleyes.gif wub.gif
pejori
CITAT (Reserv @ 30-12-2006, 21:59)
nu är det dags för sleping beauty att leva upp till sitt namn smile.gif  :)
natti natti alla....ses i morgon om gud och datorn vill laugh.gif  :wub:  :wub:

Du vet hur det går för dom som nattar odla för tidigt..... rolleyes.gif ...datorn drar rolleyes.gif wub.gif

mmmm...risken är stor laugh.gif laugh.gif
men jag SKA sova nu.... laugh.gif
måste orka med morgondagen också ju laugh.gif wub.gif
Reserv
CITAT (pejori @ 30-12-2006, 22:00)
CITAT (Reserv @ 30-12-2006, 21:59)
nu är det dags för sleping beauty att leva upp till sitt namn smile.gif  smile.gif
natti natti alla....ses i morgon om gud och datorn vill laugh.gif  wub.gif  wub.gif

mmmm...risken är stor laugh.gif laugh.gif
men jag SKA sova nu.... laugh.gif
måste orka med morgondagen också ju laugh.gif wub.gif

Den orkar man med ändå rolleyes.gif Men natti natti när du nu slår igen ögonen wub.gif
askar
Godnatt!
Eva i Skåne
En skånsk godnatthälsning från Uddevalla blink.gif
Sov nu länge imorgon så ni orkar hålla er uppe över nyåret wub.gif

Reserv
Näe, nu ger jag upp jag med, det har vart en tung dag,
och jag hoppas innerligt att 2007 kan gå skonsammare fram än 2005 och 2006.
Här är en bild från min "lilla" dagstripp till Boden för att hämta sötaste tjejen i världen
wub.gif

God natt go vänner, sov gott allihopa!
malin72
CITAT (Reserv @ 31-12-2006, 00:09)
Näe, nu ger jag upp jag med, det har vart en tung dag,
och jag hoppas innerligt att 2007 kan gå skonsammare fram än 2005 och 2006.
Här är en bild från min "lilla" dagstripp till Boden för att hämta sötaste tjejen i världen
wub.gif

God natt go vänner, sov gott allihopa!

sov gott du med..jag hoppas också på ett bättre år wub.gif
och fin fin var hon wub.gif
malin72
natti natti alla vänner imorrn senare i dag smäller det smile.gif
Reserv
God natt gott folk, nu har jag laddat med egna tofflor rolleyes.gif wub.gif sov gott alla och dröm sköna drömmar som slår in på det nya året wub.gif
AnitaO
CITAT (Reserv @ 01-01-2007, 01:13)
God natt gott folk, nu har jag laddat med egna tofflor rolleyes.gif wub.gif sov gott alla och dröm sköna drömmar som slår in på det nya året wub.gif

Söta små tofflor idag igen smile.gif wub.gif
Reserv
Frågan är juh va´man hade huvet när man skulle gå och lägga sig, tofflorna skulle juh va´nu på morron blink.gif wacko.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif
AnitaO
CITAT (Reserv @ 01-01-2007, 11:06)
Frågan är juh va´man hade huvet när man skulle gå och lägga sig, tofflorna skulle juh va´nu på morron blink.gif wacko.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif

Jo, men man måste ju ställa dom under sängen när man går och lägger sig laugh.gif wub.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon