|
Sidor: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13
anna_rispan
25-10-2006, 21:55
Sov gott på er!
Och jag kör en repris från igårkväll - jag tar min huvudvärk och kryper till kojs. Natti, natti alla!
Tjaa, nu är nog jag på väg in i plankbingen också tror jag Jag hoppas i alla fall att alla ni som är sjuka, får sova en stund, så ni får lite ny energi och orkar med morgondagen Och du Pejori! Sov i natt, det önskar jag dig av hela mitt hjärta Sov Gott Alla
CITAT (Evgeni @ 25-10-2006, 23:44) Tjaa, nu är nog jag på väg in i plankbingen också tror jag Jag hoppas i alla fall att alla ni som är sjuka, får sova en stund, så ni får lite ny energi och orkar med morgondagen Och du Pejori! Sov i natt, det önskar jag dig av hela mitt hjärta Sov Gott Alla tack det hoppas jag med, men ännu finns det ingen john blund i sikte här men han dyker nog upp, så jag väntar lite med gummiklubban jag
anna_rispan
27-10-2006, 21:25
Sov gott och dröm sött, tänk på alla småkryp du mött!Jag ska till huvudstaden i morgon på kurs. Spännande.
Gonatt gott folk, nu ska jag försöka sova......sen hur bra man lyckas...det va´en annan femma
Biggan_
27-10-2006, 22:43
Alexander-VG-zon3
27-10-2006, 23:22
sovgott alla o dröm söt i natt själv ska jag somna med ett leende GOD NATT
God natt gott folk, sussa sött
Biggan_
29-10-2006, 00:10
Alexander-VG-zon3
29-10-2006, 00:14
dags att slänga vraket i säng här och hoppas... ses i morgon om gud och datorerna vill natten är dagens moder. nattinatt
dags att försöka knyta ihop sopsäcken för idag Nattinatti alla
Natti natti, sussa sött, ska göra ett nytt försök i natt igen, gårdagens försök gick åt pipsvängen
Alexander-VG-zon3
29-10-2006, 22:45
Sov gott alla å dröm söt natti natti
Ah, vilken mysig tråd! Godnatt!
God natt gott folk, dröm sköna drömmar!
Natti natti alla sötgummor och sötgubbar! Ses imorrn!
Good night, sweethearts!  Hoppas den utlovade snön väcker mig i morgon!
afrodite
30-10-2006, 23:15
God natt! Hoppas att alla får sova tills ni vaknar! Afrodite
Biggan_
30-10-2006, 23:29
.gif) Sov sött!
G'natt!
Inga från Närke
31-10-2006, 01:41
Godnatt från mig också, ska försöka att lägga ner mig och sova men jag har sådan jobbig hosta så sätter igång så fort huvudet kommer på kudden. Natti Natti
afrodite
31-10-2006, 22:53
Glöm inte att gå hem innan ni går och lägger er flickor!  Killar, ni borde också gå hem först! Natti! Afrodite
ullislerum
31-10-2006, 22:55
japp nu är det dax! gnatt!
dags att stoppa sjuklingar isäng här, så jag tar vovven med mej och kryper ner nattinatti alla och hoppas vi ses imorgon
Alexander-VG-zon3
01-11-2006, 23:41
Biggan_
01-11-2006, 23:42
dags att släcka ner för idag... natti natti alla
Natti, Natti alla, sov gott och dröm sött
Natti från mig också... har haft en vilodag idag men är lika trött ändå. Suss gott alla och dröm sött.
Biggan_
02-11-2006, 23:53
Gonatt, go vänner! Dröm trevliga drömmar!
känner mej så här nu.  dags att knyta ihop kroppen för idag så nu ska jag göra så här  natti natti alla
.gif) Hörs imorron om allt går som önskat.
nu är det natti natti-time här... sängen väntar och en bra bok är igång... vi hörs i morgon igen om datorerna och gud vill... natti natti alla
CITAT (pejori @ 04-11-2006, 22:39) nu är det natti natti-time här... sängen väntar och en bra bok är igång... vi hörs i morgon igen om datorerna och gud vill... natti natti alla  :wub: Natti natti Pejori! Hoppas ögonen trillar ihop på dig efter att du läst en stund.Och natti natti alla andra också! Själv dröjer jag nog en liten stund till
Så var det dags igen då....  natti natti alla
Gonatt gonatt! Nu ska jag lägga mig och läsa mig till sömns i boken om psykoprofylax.
God natt gott folk Nu är kroppen pillrad och sjuklingen ska kravla i säng igen, sussa sött alla
God natt gott folk! Sussa sött och dröm sköna drömmar, ska jag göra när jag pillrat kroppen klart bara. febern börjar så sakta släppa greppet.
CITAT (Reserv @ 09-11-2006, 22:04) God natt gott folk! Sussa sött och dröm sköna drömmar, ska jag göra när jag pillrat kroppen klart bara. febern börjar så sakta släppa greppet.  Söta tofflor du har! Natti natti! Djingis har vaknat till liv nu på kvällskvisten och försöker stånga sig ut så man får väl ligga vaken ett tag.
nu är det dags att skrika på john blund här natti natti alla
Rapchic
09-11-2006, 23:33
natti natti allihopa
så var det dags att  här natti natti vi hörs imorn
Snöflinga
10-11-2006, 23:26
Sov så gott kärvänner, sitter nog oppe en stund till, ni vet månen
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
|
|
 |
|
|