|
Sidor: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13
CITAT (svinpäls @ 04-12-2006, 02:49) Säger härmed god natt jag med. På återseende imorgon igen. Trollstina också. är man ledsen,behöver manvänner och det har du väl massor av här nu? Tror att män behövs här  (hoppas) är det mej du kallar "trollstina"? jag kanske ska byta titel män behövs alltid..kan man inte få för många av... säger natti natti jag med nu... natti natti
anna_rispan
05-12-2006, 21:50
Sov gott alla odlaiter. Dröm sött o tänk på alla småkryp du mött. (från Lejonkungen 3?)
svinpäls
05-12-2006, 21:55
netaave
05-12-2006, 22:25
Jag börjar bli så pass bra att jag ska jobba i morgon, så nu ska jag lägga mig och läsa lite och sen försöka somna. 5.45 ringer klockan. God natt!
elleave
05-12-2006, 22:26
Godnatt!!!!
gonatt! alla som har lust får gärna hålla tummarna för att Elias inte ska skrika hela natten nu så jag kan få lite sömn.
God natt gott folk, efter ett skönt uppfriskande uppvaknande är det dags för bingen igen!
Alexander-VG-zon3
05-12-2006, 22:44
God natt och sov gott och dröm söt natt i natt
sömnlösa nätter vart än jag ser. minns ni den? en lindrig omskrivning av "regntunga skyar" ska bli min nya paradsång nytt försök...nattinatt
NATTI NATTI från mig med Eva St
God natt gott folk, sängen kallar, dröm sött!
stennie
06-12-2006, 23:30
God natt alla odlare  sov gott!!!
Godnatt godnatt! Ska göra ett försök att lägga oss...Lilleman verkar inte vilja ligga ner så jag får se om jag måste binda fast oss vid fåtöljen och sitta upp o sova hela natten.
Dags för bingen... gonatt!
Nu ska jag krypa till kojs. Vaknade ruskigt tidigt i morse, så ögonlocken är tunga
God natt gott folk, sov gott ni som kan
anna_rispan
07-12-2006, 22:40
Sov gott alla
godnatt, får se om det blir nån sömn inatt då.
Godnatt och ha en fin advent och jul alla Odlaiter.
natti natti
God natt alla! Lånar texten av Netas signatur:
I skymning och halvljus är det gott att vila gömma sig för omvärlden och bara vara Gå in i sig själv, rensa hjärnan, och älska sig själv för den man är.
God natt gott folk, önskar er en bättre nattsömn än jag själv förväntar mig att få
Eva i Skåne
10-12-2006, 00:02
Vad har hänt här??? Är det ingen som vill säga godnatt till Reserv längre? Jag är dålig på att skriva i dessa trådarna, men nån måste ju önska Reserv en god natt tillbaka Jag önskar dig en bättre nattsömn än du förväntar dig. En god sömn med trevliga drömmar Och detsamma till alla andra också   Jag har ingen godnatt bild på lager, men en rofylld bild iaf
malin72
10-12-2006, 00:06
godnatt på er alla nu ser jag dubbelt så jag snubblar till sängs nu
CITAT (Eva i Skåne @ 10-12-2006, 00:02) Vad har hänt här??? Är det ingen som vill säga godnatt till Reserv längre? Jag är dålig på att skriva i dessa trådarna, men nån måste ju önska Reserv en god natt tillbaka Jag önskar dig en bättre nattsömn än du förväntar dig. En god sömn med trevliga drömmar Och detsamma till alla andra också   Jag har ingen godnatt bild på lager, men en rofylld bild iaf  Jag är också lite dålig på att skriva i dom här trådarna. Hoppas du sover nu Reserv Och alla andra också för den delen Är iofs själv uppe och tassar i natten, men jag har i alla fall sovit några timmar, och det får man väl vara glad för.
Alexander-VG-zon3
11-12-2006, 00:35
sov gott alla nu ska jag sova . sov gott å dröm söt
Biggan_
11-12-2006, 00:51
anna_rispan
11-12-2006, 22:42
Sov gott alla!!!
Eva i Skåne
11-12-2006, 23:47
Godnatt alla rara odlaiter
Biggan_
12-12-2006, 02:32
Sov gott
Eva i Skåne
12-12-2006, 22:42
God natt alla go´a människor
Godnatt med er alla vänner. Sov sött!
God natt gott folk, man får va´glad att man har hjärtat intakt och på rätta stället!
Eva i Skåne
12-12-2006, 22:56
CITAT (Reserv @ 12-12-2006, 22:53) God natt gott folk, man får va´glad att man har hjärtat intakt och på rätta stället!  God natt Reserv. Så kul att du är på banan igen och skriver i godnatt-tråden. Det har varit tomt ett par dagar nu. Var rädd om dig nu
Sov så gott och sköna drömmar
God natt gott folk, sov gott, gör en tidig kväll här
CITAT (Reserv @ 13-12-2006, 20:51) God natt gott folk, sov gott, gör en tidig kväll här Jag gör också (som vanligt  ) en tidig kväll. Lopplådan väntar. Sov gott vännen och var rädd om dig
Biggan_
14-12-2006, 01:32
God natt! Trevliga drömmar!
anna_rispan
14-12-2006, 20:46
Sov gott när ni ska sova. Jag ska bara kolla på tv ett tag sen sova tidigt för ovanlighetens skull. Ska pina upp mig tidigt tidigt i morgon
Gäspar stort och säger godnatt redan nu Sov gott
God natt gott folk, sov gott och dröm sköna drömmar
God natt och sov gott!
Natti natti!
Mat- & sovklockan har ringt. God Natt på er
natti natti alla
Natti, Natti, ni som fortfarande är vakna! Nu ska i alla fall jag försöka få ögonen att trilla ihop
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
|
|
 |
|
|