|
Sidor: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Nu har jag röstat... Jag tyckte inte Markus var så bra som han kan i kväll. Erik däremot var suverän. Så jag hoppas på Erik.
Hur röstar man på Sebastian!?  han var ju himla bra
Erik!
Monica E
01-12-2006, 22:09
CITAT (Stussi @ 01-12-2006, 21:17) CITAT (askar @ 01-12-2006, 21:09) 3:e .... Låten blev sååå mycket mer levande med Markus Jesses vilke kille
Håller verkligen med! Vilken skillnad på låt! Visst är Erik också väldigt duktig men Markus framförde vinnarlåten mycket bättre tycker jag!  håller med ,jag satt o rös hela låten...MÅTTE han ´VINNA,jag har röstat så telefonen är varm...
Jag har ringt flera gånger ikväll och röstat på Marcus. Han är sjukt bra den karln, Jippiii............ jag får tårar i ögonen när han sjunger. Måtte han vinna!
Grattis Idol 2006! [img]http://piraten.se/gif1/vw09[1].gif[/img][img]http://piraten.se/gif1/vw03[1].gif[/img][img]http://piraten.se/gif1/vw04[1].gif[/img]
Madeleine1
01-12-2006, 22:55
Erik OCH Markus var bäst. Maken röstade på Markus, sonen på Erik och för min del kvittade det verkligen vem som vann. Jag tycker att de är sanslöst bra båda två, men spelar på något sätt i "varsin match men på samma planhalva". Eeeh... Favoritlåten över alla är Eriks version av I don't want to be. Den är grymt bra tycker jag! Heja Erik och Markus!!! Ni var bäst!!! Jag kommer att köpa båda skivorna - för att Erik får sitt eget skivkontrakt är det väl ingen tvekan om...
Jag har haft Marcus som favorit hela hösten, han har leverarat och varit sååå cool!  Shit asså! (som han skulle ha sagt själv) Vilken utstrålning! Men Erik har verkligen blivit bättre och bättre, så jag hade inte blivit besviken om han vann. Och han tog andraplatsen med stolthet och kunde glädjas med Marcus. (jag såg på eftersnacket på tv400) och det är stort! (Fast jag kan ju´inte låta bli att fnissa lite så fort jag ser Erik för han är så otroligt lik min brorsa när han var lite yngre) Hur som helst, skivkontakt får de båda, det är jag övertygad om!
I går var Erik bättre, men jag gissar att Markus vann på gamla meriter. Ibland har man nästan känslan att det finns folk som röstar på honom för att han bor i Övertorneå. Har väl lite svårt att se just det som nån slags merit
CITAT (AnitaGg @ 02-12-2006, 08:20) I går var Erik bättre, men jag gissar att Markus vann på gamla meriter. Ibland har man nästan känslan att det finns folk som röstar på honom för att han bor i Övertorneå. Har väl lite svårt att se just det som nån slags merit  Kan hålla med om att Erik var bättre igår när det gällde egna valet/tittar valet men tycker att Marcus version av vinnar låten var mycket "starkare", Eriks version var tam och intetsägande. Jag tror att de som bor i Marcus närhet blir patriotiska precis som de som bor i Eriks närhet blir detsamma. Så det jämnar nog ut sig. Vi övriga går ju´inte på var de bor utan på vad vi känner när vi ser och hör dem uppträda. Jag tycker båda hade varit värdiga vinnare, men Marcus uppträdanden under hösten har varit helt magiska och det kommer folk ihåg.  I det stora hela bryr sig nog inte folk om hur det pratar eller var de bor.
CITAT (Betty @ 01-12-2006, 23:28) efterapning! Ja, men jag menar det av hela mitt hjärta Det kommer mera..................
CITAT (Leia @ 02-12-2006, 10:27) CITAT (AnitaGg @ 02-12-2006, 08:20) I går var Erik bättre, men jag gissar att Markus vann på gamla meriter. Ibland har man nästan känslan att det finns folk som röstar på honom för att han bor i Övertorneå. Har väl lite svårt att se just det som nån slags merit :D Kan hålla med om att Erik var bättre igår när det gällde egna valet/tittar valet men tycker att Marcus version av vinnar låten var mycket "starkare", Eriks version var tam och intetsägande. Jag tror att de som bor i Marcus närhet blir patriotiska precis som de som bor i Eriks närhet blir detsamma. Så det jämnar nog ut sig. Vi övriga går ju´inte på var de bor utan på vad vi känner när vi ser och hör dem uppträda. Jag tycker båda hade varit värdiga vinnare, men Marcus uppträdanden under hösten har varit helt magiska och det kommer folk ihåg.  I det stora hela bryr sig nog inte folk om hur det pratar eller var de bor.  Jag tycker att du gör en väldigt fin beskrivning av hur det är Leia
CITAT (Leia @ 02-12-2006, 10:27) CITAT (AnitaGg @ 02-12-2006, 08:20) I går var Erik bättre, men jag gissar att Markus vann på gamla meriter. Ibland har man nästan känslan att det finns folk som röstar på honom för att han bor i Övertorneå. Har väl lite svårt att se just det som nån slags merit :D Kan hålla med om att Erik var bättre igår när det gällde egna valet/tittar valet men tycker att Marcus version av vinnar låten var mycket "starkare", Eriks version var tam och intetsägande. Jag tror att de som bor i Marcus närhet blir patriotiska precis som de som bor i Eriks närhet blir detsamma. Så det jämnar nog ut sig. Vi övriga går ju´inte på var de bor utan på vad vi känner när vi ser och hör dem uppträda. Jag tycker båda hade varit värdiga vinnare, men Marcus uppträdanden under hösten har varit helt magiska och det kommer folk ihåg.  I det stora hela bryr sig nog inte folk om hur det pratar eller var de bor.  Så är det säkert. Det tror jag också Däremot har i alla fall inte jag sett någon direkt "uppståndelse" omkring Eriks hemort på samma sätt. Det har varit mer nertonat. Och visst är egentligen bägge värdiga vinnare. Bäst hade väl varit en delad seger. Bägge är superduktiga. Dom blir nog artister båda två, och det var väl förmodligen deras mål. Darin kom ju 2:a det året som Daniel vann, och det är nog Darin som till slut blev den större artisten av dom båda. Han är verkligen kanonbra.
Om man tänker tillbaka på de förra " Idol- åren ", så är det ju bara Darin som slagit stort. Och varför har han gjort det? Jo, han har ju sin egen väldigt speciella stil. Och han är bra, tom riktigt bra. Det han gör är inte riktigt min stil, men det har ju ingen betydelse, han kan det han håller på med. Om man då tänker tillbaka på de andra, är det egentligen bara Sebastian som också har sin egen stil ( även om han inte heller tillhör mina favoriter ). Agnes har fortfarande en fanatastisk röst, men ger inte mig något. Och då blir ju frågan, om Markus kommer att bli en sån där speciell? Det är jag inte så säker på?! Men ingen av de andra var speciellt " speciell " heller. Men Markus var den som tog sig igenom IDOL med bredast marginal och klarade av alla utmaningar med bravur. Jag klarar inte av att rösta på nån som gör " bra ifrån sig idag ". För mig är det helheten som avgör. Men det är jag det
CITAT (Evgeni @ 03-12-2006, 08:36) Om man tänker tillbaka på de förra " Idol- åren ", så är det ju bara Darin som slagit stort. Och varför har han gjort det? Jo, han har ju sin egen väldigt speciella stil. Och han är bra, tom riktigt bra. Det han gör är inte riktigt min stil, men det har ju ingen betydelse, han kan det han håller på med. Om man då tänker tillbaka på de andra, är det egentligen bara Sebastian som också har sin egen stil ( även om han inte heller tillhör mina favoriter ). Agnes har fortfarande en fanatastisk röst, men ger inte mig något. Och då blir ju frågan, om Markus kommer att bli en sån där speciell? Det är jag inte så säker på?! Men ingen av de andra var speciellt " speciell " heller. Men Markus var den som tog sig igenom IDOL med bredast marginal och klarade av alla utmaningar med bravur. Jag klarar inte av att rösta på nån som gör " bra ifrån sig idag ". För mig är det helheten som avgör. Men det är jag det  Jo, men det ligger absolut nåt i det du säger. En bra sångröst är ju givetvis grunden, men sen är det så mycket annat. Utstrålning, personlighet ..... o.s.v. Och av nån konstig anledning så har ju 2:orna i tävlingen haft mest framgångar efteråt. Darin och Sebastian. Den som lever får se
CITAT (AnitaGg @ 03-12-2006, 08:57) CITAT (Evgeni @ 03-12-2006, 08:36) Om man tänker tillbaka på de förra " Idol- åren ", så är det ju bara Darin som slagit stort. Och varför har han gjort det? Jo, han har ju sin egen väldigt speciella stil. Och han är bra, tom riktigt bra. Det han gör är inte riktigt min stil, men det har ju ingen betydelse, han kan det han håller på med. Om man då tänker tillbaka på de andra, är det egentligen bara Sebastian som också har sin egen stil ( även om han inte heller tillhör mina favoriter ). Agnes har fortfarande en fanatastisk röst, men ger inte mig något. Och då blir ju frågan, om Markus kommer att bli en sån där speciell? Det är jag inte så säker på?! Men ingen av de andra var speciellt " speciell " heller. Men Markus var den som tog sig igenom IDOL med bredast marginal och klarade av alla utmaningar med bravur. Jag klarar inte av att rösta på nån som gör " bra ifrån sig idag ". För mig är det helheten som avgör. Men det är jag det  :P :lol: :lol: Jo, men det ligger absolut nåt i det du säger. En bra sångröst är ju givetvis grunden, men sen är det så mycket annat. Utstrålning, personlighet ..... o.s.v. Och av nån konstig anledning så har ju 2:orna i tävlingen haft mest framgångar efteråt. Darin och Sebastian. Den som lever får se  Absolut  Nästa år är vi ännu klokare
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
|
|
 |
|
|