|
Sidor: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Lars-Olof Arvids
21-11-2006, 08:54
Pejori, vad härligt att det går åt rätt håll med din hund! Hoppas verkligen att hon klarar sig! Agneta, grattis till vinsten! Är det bara på vintern som hararna äter sin egen avföring? Jag har hört att de alltid gör det, nästan som en form av idisslande. Klura, jag är glad över att jag snart ska få två nya bokhyllor för att få plats med alla böcker och diabildsmagasin! Olle
Tack!:) Du har säkert rätt ang hararna, minns bara att de sades så i programmet.
CITAT (pejori @ 20-11-2006, 22:06) den här tiden har varit ett rent helvete...och jag har varit på väg att ge upp många gånger...men hon är bara ett år, så det var tillslut inte aktuellt att avsluta hennes liv... sen i juni har hon kosta mej vad tre renrasiga collies gör...men hon är värld varenda krona  Usch vilken pärs. Jag ser att hon har lyckan att bo hos rätt matte. Underbart att allt går rätt väg.
Skulle bara åka en sväng och kika på en kyl/frys idag.. Men när jag åkte därifrån så hade jag beställt en Side by side, spis och diskmaskin. Så det blir nytt lagom till jul
CITAT (Alba @ 21-11-2006, 15:07) CITAT (pejori @ 20-11-2006, 22:06) den här tiden har varit ett rent helvete...och jag har varit på väg att ge upp många gånger...men hon är bara ett år, så det var tillslut inte aktuellt att avsluta hennes liv... sen i juni har hon kosta mej vad tre renrasiga collies gör...men hon är värld varenda krona  :wub: Usch vilken pärs. Jag ser att hon har lyckan att bo hos rätt matte. Underbart att allt går rätt väg. nu orkar hon leka med dom andra hundarna jag har kan stå hur länge som helst och bara se på henne när hon springer med dom andra...det var längesedan hon orkade det, och hade en sådan livsglädje nu betalar sig mödan verkligen
Eva i Höga
21-11-2006, 18:46
CITAT (Lars-Olof Arvids @ 17-11-2006, 13:44) Om du åker runt och tittar efter lökar i helgen får du gärna höra av dig om du hittar något bra ställe med stort sortiment och helst minst 50% rabatt. Även jag har blivit hagalen som du märker! Olle Som jag berättat tidigare gick min bil sönder och blev inte lagad till helgen så det blev ingen rundresa bland plantskolorna för min del. Var ute i skogen o plockade svamp o mossa istället. Men var på Gardencenter i Kungälv igår och där hade de en bytta med lökpåsar för 10 kr/st. Fick med mig en kasse hem som jag grävde ner. Oj, så mycket lökar jag har nu!
Ingen kyla i sikte - det gör mej glad!
mej också
Lars-Olof Arvids
22-11-2006, 08:15
CITAT (Eva i Höga @ 21-11-2006, 18:46) CITAT (Lars-Olof Arvids @ 17-11-2006, 13:44) Om du åker runt och tittar efter lökar i helgen får du gärna höra av dig om du hittar något bra ställe med stort sortiment och helst minst 50% rabatt. Även jag har blivit hagalen som du märker! Olle Som jag berättat tidigare gick min bil sönder och blev inte lagad till helgen så det blev ingen rundresa bland plantskolorna för min del. Var ute i skogen o plockade svamp o mossa istället. Men var på Gardencenter i Kungälv igår och där hade de en bytta med lökpåsar för 10 kr/st. Fick med mig en kasse hem som jag grävde ner. Oj, så mycket lökar jag har nu! Kul! Var i Kungälv ligger Gardencenter? Olle
Eva i Höga
22-11-2006, 09:41
CITAT (Lars-Olof Arvids @ 22-11-2006, 08:15) CITAT (Eva i Höga @ 21-11-2006, 18:46) CITAT (Lars-Olof Arvids @ 17-11-2006, 13:44) Om du åker runt och tittar efter lökar i helgen får du gärna höra av dig om du hittar något bra ställe med stort sortiment och helst minst 50% rabatt. Även jag har blivit hagalen som du märker! Olle Som jag berättat tidigare gick min bil sönder och blev inte lagad till helgen så det blev ingen rundresa bland plantskolorna för min del. Var ute i skogen o plockade svamp o mossa istället. Men var på Gardencenter i Kungälv igår och där hade de en bytta med lökpåsar för 10 kr/st. Fick med mig en kasse hem som jag grävde ner. Oj, så mycket lökar jag har nu! Kul! Var i Kungälv ligger Gardencenter? Olle Det ligger i Rollsbo industriområde. Är mycket sällan där så jag kan inte säga så mycket om dem men det var roligt att hitta billiga lökar. De har en hel del utplanteringsväxter också men det regnade så kopiöst när jag var där så jag ville inte gå ut och titta.
anna_rispan
22-11-2006, 16:17
På förmiddagen o lunch så pratade jag med en klasskamrat som var ovanligt vänlig. Tycker att han varit så tvär förut. Men som sagt idag var det lättare att prata. Det gör mig glad.
Jag är glad för att jag har så fina barn!
Jag hade alla rätt på det sista växtkunskapsprovet.
*Stintan*
22-11-2006, 17:30
Jag är glad för att jag har världens bästa vän
malin72
22-11-2006, 19:08
CITAT (malin72 @ 22-11-2006, 19:08) Låter som det är dags att hämta upp svammeltråden igen, då har du inte tid att ens TÄNKA på rökat
malin72
22-11-2006, 19:17
CITAT (Reserv @ 22-11-2006, 19:13) CITAT (malin72 @ 22-11-2006, 19:08) jag är glad för att ni finns som stöd när det kliar i fingrarna och jag vill röka  :wub: kom på att då sysselsätter jag ju fingrarna med så guuuuuuuuuuuuuuuuud vad jag ska skriva  :lol: :lol: Låter som det är dags att hämta upp svammeltråden igen, då har du inte tid att ens TÄNKA på rökat   ja det kommer kanske snart
malin72
22-11-2006, 19:20
CITAT (malin72 @ 22-11-2006, 19:20)  hoppsan!! Jag har funderingar på att sluta, ska arbeta hårt på det
malin72
22-11-2006, 19:25
CITAT (Reserv @ 22-11-2006, 19:24) CITAT (malin72 @ 22-11-2006, 19:20) men fyyyyyyyyyy Reserv det har jag inte tänkt på förut men något i "din" bild ser så lockande ut  :lol: :lol: :lol: fast den skulle kanske hamna i gnäll tråden istället   hoppsan!! Jag har funderingar på att sluta, ska arbeta hårt på det  ja lycka till när du ska sluta
CITAT (malin72 @ 22-11-2006, 19:20) men fyyyyyyyyyy Reserv det har jag inte tänkt på förut men något i "din" bild ser så lockande ut  :lol: :lol: :lol: fast den skulle kanske hamna i gnäll tråden istället  Allt för din skull Malin så du inte faller för frestelsen, hoppas bilden duger
malin72
22-11-2006, 20:43
CITAT (Reserv @ 22-11-2006, 19:46) CITAT (malin72 @ 22-11-2006, 19:20) Allt för din skull Malin så du inte faller för frestelsen, hoppas bilden duger   såg nu  vad snällt men inte hade du behövt göra så inte
CITAT (Reserv @ 22-11-2006, 19:46) CITAT (malin72 @ 22-11-2006, 19:20) Allt för din skull Malin så du inte faller för frestelsen, hoppas bilden duger  den här bilden hade väl passat ännu bättre?
CITAT (Norrbottens-Magdis @ 22-11-2006, 20:52) CITAT (Reserv @ 22-11-2006, 19:46) CITAT (malin72 @ 22-11-2006, 19:20) Allt för din skull Malin så du inte faller för frestelsen, hoppas bilden duger  den här bilden hade väl passat ännu bättre?  Det är juh Marlon Brando, skulle juh va´en Humphrey Bogart
CITAT (Reserv @ 22-11-2006, 20:59) Det är juh Marlon Brando, skulle juh va´en Humphrey Bogart  Javisst det var ju Brando jag tyckte du skulle vara...Gudfadern! Han ser så cool ut i den rollen.
netaave
22-11-2006, 22:40
Jag är glad för att barnbarnen ska vara här i morgon, hela dan.
Och jag är väldigt väldigt väldigt glad att jag inte träffade på Lars Gustafsson häromdan utanför pizzerian.  Eller rättare sagt, att han inte träffade mej. Vi stod på parkeringen utanför pizzerian, en ganska trång parkering. Det är ingen bra idé att tro att man kan vända där, mycket bättre att köra rakt fram och ut från parkeringen. Nåt som Lars Gustafsson inte höll med om... Han började backa för att vända, och precis när han var millimetrar från att knäcka backspegeln på bilen bakom stannade han. Då hade jag redan hjärtat i halsgropen: "puh, vilken tur att han fick se faran!". Han kör framåt igen, lägger in backen... och tar ny sats. Rakt in i kofångaren på bilen bakom! "Men va faaasen!!  Märker han inte vad han gör??" Han kör framåt igen... och hela bakskärmen på hans bil är intryckt av den andres kofångare. Allt går ju så fort, men jag hinner ändå tänka att "herregud, han måste väl för sjutton stanna och kolla hur det gick?!" Eftersom han kör framåt så tror jag såklart att han ska smita. Neejdå, han lägger in backen igen och.... backar booink rakt in i husväggen! Då har jag kommit så långt att jag fått upp papper och penna och när han kör framåt igen och kör ut från parkeringen har jag antecknat bilnumret. Allt gick så fort och jag kom mej inte för att hoppa ut och stoppa honom, men när han stack gick jag ut och kollade den andra bilen. Det blev bara lite färgflagor från Lars Gustafssons bil på kofångaren. Vilken tur! Så jag är väldigt glad att jag inte träffade på Lars Gustafsson häromdan utanför pizzerian...
jösses!!!! den kan inte varit helt nykter, eller så var inte alla hästar vakna där
Jag förstår att du är glad för det Berith  Va´det gäller Pejoris hästar så verkar det va´rätt vanligt att man inte väcker dom innan man gör nåt, tyvärr
CITAT (Berith @ 23-11-2006, 07:00) Och jag är väldigt väldigt väldigt glad att jag inte träffade på Lars Gustafsson häromdan utanför pizzerian. :huh: Eller rättare sagt, att han inte träffade mej. Vem är Lars Gustafsson, nån kändis?  Får närmare trå miljoner träffar om man googlar det namnet...
CITAT (Betty @ 23-11-2006, 09:45) CITAT (Berith @ 23-11-2006, 07:00) Och jag är väldigt väldigt väldigt glad att jag inte träffade på Lars Gustafsson häromdan utanför pizzerian.  Eller rättare sagt, att han inte träffade mej. Vem är Lars Gustafsson, nån kändis?  Får närmare trå miljoner träffar om man googlar det namnet...   jag tolkade det som att Berith kollat upp bilägaren
CITAT (Betty @ 23-11-2006, 09:45) CITAT (Berith @ 23-11-2006, 07:00) Och jag är väldigt väldigt väldigt glad att jag inte träffade på Lars Gustafsson häromdan utanför pizzerian.  Eller rättare sagt, att han inte träffade mej. Vem är Lars Gustafsson, nån kändis?  Får närmare trå miljoner träffar om man googlar det namnet...  Neej ingen kändis. Jag tog ju bilnumret, gjorde en förfrågan på vem ägaren var och fick svaret i mobilen: Lars Gustafsson.
CITAT (Reserv @ 23-11-2006, 09:57) CITAT (Betty @ 23-11-2006, 09:45) CITAT (Berith @ 23-11-2006, 07:00) Och jag är väldigt väldigt väldigt glad att jag inte träffade på Lars Gustafsson häromdan utanför pizzerian.  Eller rättare sagt, att han inte träffade mej. Vem är Lars Gustafsson, nån kändis?  Får närmare trå miljoner träffar om man googlar det namnet...   jag tolkade det som att Berith kollat upp bilägaren  Och jag tolkade det som om hon snackade om en speciell Lars Gustafsson.  Nåja, jag får väl vänta och se vad hon säger, om hon svarar.  Edit. Shit vad jag är o-snabb... på tangenterna!
CITAT (Betty @ 23-11-2006, 10:01) Edit. Shit vad jag är o-snabb... på tangenterna!   Och jag blir så glad när jag syns!
CITAT (Berith @ 23-11-2006, 10:04) CITAT (Betty @ 23-11-2006, 10:01) Edit. Shit vad jag är o-snabb... på tangenterna!   Och jag blir så glad när jag syns! Och jag blir så glad när jag för en gångs skull verkar förstå va´en kvinna menar
CITAT (Reserv @ 23-11-2006, 10:05) CITAT (Berith @ 23-11-2006, 10:04)  Och jag blir så glad när jag syns! Och jag blir så glad när jag för en gångs skull verkar förstå va´en kvinna menar  Och jag blir så full i skratt av att jag "läste inlägget så manligt"! (höll nästan på att fråga vad han hade för sorts bil den där Gustafsson...)
CITAT (Betty @ 23-11-2006, 10:08) Och jag blir så full i skratt av att jag "läste inlägget så manligt"! (höll nästan på att fråga vad han hade för sorts bil den där Gustafsson...) :rolleyes: :P :lol:  En silverfärgad Nissan Primera.... (bes senast 060628)
jag är glad för jag är ledig i morgon och ska sova så länge jag vill
Och jag är glad för att jag fått hem en ny skärm till datorn, den gamla vände ut och in på sig i Tisdags Men fasen så annorlunda allt ser ut i den här  Men, men, den funkar, man vänjer sig
CITAT (Tesa @ 23-11-2006, 17:44) Grattis!!
anna_rispan
23-11-2006, 18:21
Jag är glad för mina snälla o fina klasskamrater!!
Eva i Höga
23-11-2006, 18:42
CITAT (Tesa @ 23-11-2006, 17:44) Grattis, är jätteglad för din skull (och avundsjuk!)!
Å jag är så uppåt för jag har packat ner pyjamas, paraply och ananasrom. Ska till Huskvarna i morrn och sova i husbuss vid vattnet. Vill åka nuuu
vickeva
23-11-2006, 22:11
Jag är glad för att jag är ledig i morgon, för att vi ska till stugan, för att mina systerbarn fyller tre år och ska ha kalas (gullungar), för att min bästa kompis har beställt biljetter till James Bond på lördag, för att det bara är fyra veckor till jul, för att jag har ett jobb jag älskar, för att jag har en familj jag älskar, för att vi ska bygga oss ett nytt hus, bara vi får bygglov, för att min dotter kom hem och sa att hon skulle få vg i både matte och naturkunskap, för att min mammas verkar vara frisk från den hjärninfarkt som hon fick förra helgen och för en massa andra saker. Jag är helt enkelt himla glad.
Biggan_
23-11-2006, 22:47
netaave
23-11-2006, 23:31
CITAT (vickeva @ 23-11-2006, 22:11) Jag är glad för att det bara är fyra veckor till jul, Hjäääälp!!!!
CITAT (Birgitta P @ 23-11-2006, 21:47) Funderar på om jag glömt nåt Tänker iaf inte ta med bikini..
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
|
|
 |
|
|