|
Sidor: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
* Det är fredag * Det är lön idag * Imorgon ska jag till Älvsjömässan på mässorna "Allt för hälsan" och "Träningsdagarna"!
ullislerum
24-11-2006, 08:49
CITAT (stina @ 24-11-2006, 08:47) * Det är fredag * Det är lön idag * Imorgon ska jag till Älvsjömässan på mässorna "Allt för hälsan" och "Träningsdagarna"!  Ooh, jag ska dit idag! Skulle ha gått på lördagen men då ska vi klättra och på söndag är det ju ju-jutsu som vanligt. Jag är så glad för det, och för att solen lyser och jag är frisk.
malin72
24-11-2006, 18:58
och jag vill till mässan på sö för imorgon firas lillebror....älskar hälsomässan brukar gå när det var i sollentuna det var väl där??? förvirrad just nu
Älvsjö är den i, om det är Allt om hälsa och träningsdagarna du tänker på. Jag stuvade om i schemat lite, och ska återvända dit imorgon igen för jag hann bara se hälften! Men klättringen är kvar på schemat, den ger jag inte upp
Jag blir glad varje dag, när min sambo kommer hem...fortfarande efter 16 år.
malin72
24-11-2006, 22:31
CITAT (LadyG @ 24-11-2006, 21:51) Älvsjö är den i, om det är Allt om hälsa och träningsdagarna du tänker på. jo då det vet jag  jag tänkte bara på att jag brukar gå på hälsomässan och den brukade vara i sollentuna
CITAT (malin72 @ 24-11-2006, 22:31) CITAT (LadyG @ 24-11-2006, 21:51) Älvsjö är den i, om det är Allt om hälsa och träningsdagarna du tänker på. jo då det vet jag  jag tänkte bara på att jag brukar gå på hälsomässan och den brukade vara i sollentuna  Aah, då fattar jag Har du chansen så gå på den imorgon, det finns massor av intressanta saker där!
den här sidan gjorde mej glad idag.... kåk till salu
höll på att skratta ihjäl mej när jag fick tidningen i brevlådan
Eva i Höga
25-11-2006, 15:42
Idag är jag bara glad för en sån enkel sak som att min son, hans kompis med flickvän kom hem och fikade. Vi hade det så mysigt i regnrusket med tända ljus på köksbordet och småprat. Det är så gott! Och så ska flickvännen maila lite roliga recept till mig, det blir spännande!
Imorgon är jag leeeedig. Välbehövligt, eftersom jag har jobbat som en gnu på sistone. Ska på STREETs julmarknad.
CITAT (Scrollan @ 25-11-2006, 23:40) Imorgon är jag leeeedig. Välbehövligt, eftersom jag har jobbat som en gnu på sistone. Ska på STREETs julmarknad.  Men du verkar ju jobba jämt och ständigt, så det måste du ju vara unnad i alla fall. Hoppas du får det riktigt kul
Lillpysen skrattade i sömnen nyss.  Jag hörde hur det fnittrade till i babykorgen och när jag tittade dit såg jag ett sött leende som avslutades med ett förnöjt "aaaaah".  Man ser på honom när han drömmer för ögonen rör sig jättemycket, ögonlocken åker upp lite och han himlar med ögonen. Söööt!
CITAT (Evgeni @ 26-11-2006, 00:57) Men du verkar ju jobba jämt och ständigt, så det måste du ju vara unnad i alla fall. Hoppas du får det riktigt kul  Gulle dej  . Jo, det har blivit en hel del övertid iår, utöver min heltid.
malin72
26-11-2006, 21:22
och jag e glad för att snart ska stjärnorna och stakarna upp och julkalendern börja och levande ljus överallt myyyyyyyyyys.... var i haninge cetrum idag och hittade en massa nya änglar till min samling står på min önskelista till mig själv
Och jag är också glad... köpte hemstickade raggsockar i äkta yllegarn tilll barnbarnen på Lions julmarknad. Kostade bara 40kr/par Julklappslotter som gav paket till barnbarnen som var med och så fiskdamm så klart. Dotter köpte en hel hög med CD.. helt nya, nyutkomna för bara 10kr/st
Jag är glad för att idag är det dags för månadens massage - en höjdpunkt i njutning!
CITAT (askar @ 20-11-2006, 20:14) Kollade mailen nyss och där fanns ett grattismail från radion. Jag har vunnit i en frågetävling, handlade om harar. Skrev ju här om programmet då jag lyssnat, det handlade om harjakt och att de äter sin egen avföring på vintrarna. Jag som för första gången lyssnade på sånt program å så vinner jag... vet inte än vad det är för vinst men...  Nyss kom brevbäraren med min vinst Lalla Hansson Fabulous fourty 2 CD Har inte lyssnat än, men kanske gillar jag
Jag är glad för den nya pulsklockan, det går att sova med den  Jag har f ö en trevligt låg vilopuls som också gjorde mig glad. Som jag lekt med den där klockan  Maken tycker jag är lite lik ett barn på julafton
Jag är glad för att jag nästan är klar med alla julklappar. Så skönt att slippa stressen med det när det närmar sej julafton.
CITAT (yenny @ 27-11-2006, 17:49) Jag är glad för att jag nästan är klar med alla julklappar. Så skönt att slippa stressen med det när det närmar sej julafton. Och jag är glad att jag har börjat att köpa julklappar innan december
anna_rispan
29-11-2006, 20:36
Har klarat 5 poäng till!!! Jippi!!
malin72
29-11-2006, 23:16
nu är jag jätte glad i augusti började dom renovera min toa på övervåningen...idag så blev den klar efter nästan 4 månader sen var jag hos ögonläkaren idag och dom sa att jag var klar för en laser op sen köpte vi lite julklappar på hemvägen
malin72
30-11-2006, 20:58
Glad för att vi har barbarnet Hanna 2 år hos oss sen igår och imorron bitti kommer också Emelie 3 år och ska stanna fram till kvällen. Vi köpte idag varsin chokladkalender som de ska få öppna första luckan imorron. Hanna har hjälpt morfar med adventspyntandet... och med jämna mellanrum sagt... Hanna är duktig hjälper moffa. Hon hade sagt till mamma, innan moffa hämtade henne "jag äkslar mommo och moffa ":wub:
CITAT (askar @ 30-11-2006, 22:05) Glad för att vi har barbarnet Hanna 2 år hos oss sen igår och imorron bitti kommer också Emelie 3 år och ska stanna fram till kvällen. Vi köpte idag varsin chokladkalender som de ska få öppna första luckan imorron. Hanna har hjälpt morfar med adventspyntandet... och med jämna mellanrum sagt... Hanna är duktig hjälper moffa. Hon hade sagt till mamma, innan moffa hämtade henne "jag äkslar mommo och moffa ":wub:  Klart du är glad för det. Vem skulle inte det?
På grund av, eller tack vare Askars inlägg, måååste jag ju bara säga att jag är helt såld På Naemi's gapskratt varje gång hon ser sin farmor. Och, ja,ja,ja, jag vet att man man tolka det hur som helst  , men jag älskar när barn skrattar, och om det skulle bero på att jag ser " tokig " ut, eller för att hon helt enkelt tycker att jag är rolig, är inte så viktigt. Huvudsaken är att hon har roligt när hon träffar mig Om inte annat, så har jag roligt när jag träffar henne, och bara det är värt sin vikt i guld
malin72
30-11-2006, 22:18
CITAT (askar @ 30-11-2006, 22:05) Hon hade sagt till mamma, innan moffa hämtade henne "jag äkslar mommo och moffa ":wub:  visst är det härligt  min minsta säger alltid till min mamma när dom pratat klart eller vi ska gå - hej då min bästa mormor och nej han har inte fler än 1 mormor
Det är nog som jag alltid sagt.. Barnbarn är livets efterrätt.
CITAT (askar @ 30-11-2006, 22:20) Det är nog som jag alltid sagt.. Barnbarn är livets efterrätt.  Och grädde på moset
CITAT (Evgeni @ 30-11-2006, 22:30) CITAT (askar @ 30-11-2006, 22:20) Det är nog som jag alltid sagt.. Barnbarn är livets efterrätt.  Och grädde på moset  Japp
Äntligen! Jag har fått sju sammanhängande timmars sömn inatt, kommer inte ens ihåg när det hände sist. Nu kan man slå igång en panna kaffe och ta itu med det man ställt upp på för ungdommarna  julkortstillverkning  Ska försöka få ihop 100 stycken innan kvällen.
Idag är jag positiv för att jag är negativ.
Jag är glad för att jag har lagom mycket träningsvärk i benen av cykeln, det betyder att jag trampat lagom mycket.
idag är det fredag  nu är det väldigt nära till helgen och jag får åka hem till mina katter
CITAT (Berith @ 01-12-2006, 08:37) Idag är jag positiv för att jag är negativ. grattis...sånt är alltid positivt
är glad att adventsstädningen är klar för i år. har bara fönstren kvar...till i morgon sen står staken även hos mej
CITAT (pejori @ 01-12-2006, 11:59) CITAT (Berith @ 01-12-2006, 08:37) Idag är jag positiv för att jag är negativ. grattis...sånt är alltid positivt  Ja för sjutton, vem vill vara positiv på Internationella Aidsdagen?
CITAT (Berith @ 01-12-2006, 12:27) CITAT (pejori @ 01-12-2006, 11:59) CITAT (Berith @ 01-12-2006, 08:37) Idag är jag positiv för att jag är negativ. grattis...sånt är alltid positivt  Ja för sjutton, vem vill vara positiv på Internationella Aidsdagen?  inte många nä
Lars-Olof Arvids
01-12-2006, 16:02
CITAT (pejori @ 01-12-2006, 12:43) CITAT (Berith @ 01-12-2006, 12:27) CITAT (pejori @ 01-12-2006, 11:59) CITAT (Berith @ 01-12-2006, 08:37) Idag är jag positiv för att jag är negativ. grattis...sånt är alltid positivt  Ja för sjutton, vem vill vara positiv på Internationella Aidsdagen?  inte många nä  Nu fattar jag vad ni menar - ibland är man lite trög! Jag är glad över att jag som vanligt har en intensiv helg framför mig!  I morgon ska vi i Stenungsunds naturskyddsförening spika ihop några fågelholkar på förmiddagen. På eftermiddagen är det julmarknad i Ucklums missionskyrka, där jag enligt traditionen bidrar med lite krukväxter. På söndag ska vi SNF-are ha vår "julmarknad" med ett bord på innetorget här i Stenungsund där vi säljer egentillverkade holkar (de som deltagarna på lördagen inte vill ha själva) samt fröautomater, böcker, pussel, spel m m. Fina julklappar som även gläder naturen! Olle
Blomstertanten
01-12-2006, 19:06
I dag är jag jätteglad över den för tidiga julklappen jag fick från Fenja ! Så fina gröna fat  Tack Fenja !
Jag är glad över att jag lyckades få ihop inte mindre än 140 julkort som en gymnasieklass ska sälja på skyltsöndan i morron. Och för att jag äntligen efter snart 11 år ska ut och svänga mina lurviga för första gången, inte dåligt att det då är Black Jack som spelar
ullislerum
02-12-2006, 15:19
Jag är jätteglad för att jag tog mej i kragen och letade reda på adventsstakar och stjärnor och bytte gardiner fast jag egentligen inte orkade eller hade tid..
Jag är glad för att jag inte har något alls inbokat imorgon - ska bara vara hemma och pyssla (och så det obligatoriska söndagskvällshemmaspat naturligtvis  )
CITAT (Reserv @ 02-12-2006, 12:01) Jag är glad över att jag lyckades få ihop inte mindre än 140 julkort som en gymnasieklass ska sälja på skyltsöndan i morron. Och för att jag äntligen efter snart 11 år ska ut och svänga mina lurviga för första gången, inte dåligt att det då är Black Jack som spelar  Ha en trevlig kväll Reserv. Det blir en kanonkväll - bra musik ! I morgon kommer du inte ur sängen efter allt dansande. Du vet - det litar på när man rör sig kring de femtio.
Jag är bara såå glad för att jag mår så bra i dag - ingen värk
CITAT (Alba @ 02-12-2006, 17:16) Jag är bara såå glad för att jag mår så bra i dag - ingen värk Det är verkligen något att glädjas över, att få må bra och vara smärtfri.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
|
|
 |
|
|