Full version: 2007-års gnälltråd
Sidor: 1, 2, 3, 4, 5
anna_rispan
CITAT (Rossi @ 09-01-2007, 13:06)
Men min man som är analytisk sa att "det finns ju bara 1000 olika kombinationer - du får prova dig fram systematiskt". Pah, icke sa nicke. Jag som är så himla otålig!!!! Så han gjorde det och på en kvart hade han knäckt koden. smile.gif

Herre min skapare!! Vilken man!!!! Vilken hjärna!!!

Jag hade nog gjort som du Rossi. Gett upp. Kanske hade provat ett par med den siffra jag möjligtvis mindes......
Floppy
mad.gif sad.gif ...nu måste jag bara få gnälla av mig lite...
Blev jätteförkyld veckan innan jul...denn höll i sig till nån dag efter nyår...
...men nu har jag blivit förkyld igen... jag blir tooookig... mad.gif sad.gif ...
Så nu har jag gnällt av mig lite...nu ska jag ta och snyta näsan och *aaaatjo*..fixa lite tee... *snörvel* sad.gif
askar
Jag gnäller för att jag inte orkat ..
men näe jag orkar inte gnälla tongue.gif
Lady Hamilton
mad.gif Och jag vill gnälla över att det bara regnar o regnar! Sedan på nätterna fryser det på så det blir snorhalt! Och tempmätaren har gått sönder på bilen och inte nog med det .....nu har det även blivit något"elektriskt" också, säkring nr. 18 "flyger" hela tiden. Så jag har varit tvungen att köra med helljus bara på vänstersida. Inte så gätte kul när man kör "tidigt" och "sent" och dessutom på is-gator! mad.gif mad.gif mad.gif
malin72
nu måste jag gnälla....åhhhh kunde inte somna om när sambon åkte till jobbet 05.15...var inte ens uppe...men vaknade av hans larm sen har jag en så jobbig ovana att när jag ska upp (om jag inte gjort det på länge) då är jag rädd att försova mig så jag låg där nere och vred på mig....och nu sitter jag här och gäspar så tårarna rinner mad.gif
AnitaO
Behöver gnälla lite över förkylningen sad.gif sad.gif
Sablarns hängig är jag.
Tog faktiskt en wirre i går kväll. rolleyes.gif Har i alla fall inte ont i halsen längre, och det blev mycket roligare att vara sjuk.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon