Full version: Storseans
Sidor: 1, 2, 3, 4
Gossen Ruda
Risken finns att tråden överlever nersläckningen av detta forum nån gång i framtiden för att då och då gå igen på andra ställen. Fast bara den som har fötts med Gåvan kommer att kunna läsa den, alla andra kommer bara att känna en kall andedräkt från ingenstans. Oh fasa! crazy.gif fear.gif -fear-.gif
zaaritha
Ja du, Ruda; det var då inte jag som tog upp den igen!
Men--den kommer nog att finnas med i eventuella
meddelande till yttre rymden, i framtiden..........................
Airamya
CITAT (Gossen Ruda @ 15-06-2007, 23:50) *
Risken finns att tråden överlever nersläckningen av detta forum nån gång i framtiden för att då och då gå igen på andra ställen. Fast bara den som har fötts med Gåvan kommer att kunna läsa den, alla andra kommer bara att känna en kall andedräkt från ingenstans. Oh fasa! crazy.gif fear.gif -fear-.gif

rotfl.gif Så är det nog biggrin.gif Kanske kikar den fram ur etern och slår Pehr Trollsveden i skallen mitt under en seans med fullkomlig topic-dualism som följd för honom, vilket eventuellt skulle kunna ge honom en o annan riktigt djup insikt...
(jag har absolut ingenting emot seanser (som nog alla vet vid det här laget) och tror djupt o innerligt på diverse medium (dock inte på alla), men Pehr Trollsveden har jag lite svårt för... Det är dock en annan historia, den ska vi inte fördjupa oss i här).

Jag lyckades verkligen trycka in 2 parenteser i parentesen... Bara en sån sak. Fantastisk tråd det här biggrin.gif
zaaritha
Kan inte låta bli att svara! Pehr Trollsveden verkar absolut inte seriös!
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon