Full version: Idol 2007
Sidor: 1, 2, 3, 4, 5
Netha
Amanda ... åh hon ÄR ju bara såååå otroligt
tårar rann
Bettis
whistling.gif har tyvärr aldrig tittat på Idol crying.gif
Netha
CITAT (Bettis @ 30-11-2007, 20:40) *
whistling.gif har tyvärr aldrig tittat på Idol crying.gif

Här kan du se och lyssna på Amanda och övriga deltagare. smile.gif

idol 2007
Bettis
Ledsen men jag är tyvärr inte intresserad av Idol blush.gif
sqrulan
MARIE är ju bäst!
Tezzla
CITAT (sqrulan @ 30-11-2007, 22:19) *
MARIE är ju bäst!

Absolut! (fast Christoffervar min favorit) Marie har ett våldsamt ös alltså. Hon verkligen brinner. Och rösten är ju helt enorm!
Netha
Yesssssss!!!!!!!! Amanda i final!

Äntligen åkte Andreas ut!!!!
pejori
en tjejfinal!!!!heja heja tummenupp.gif
cato
Tänk om Amanda kunnat sjunga!

Daniel och Marie skulle varit i final.
Betty
Marie skötte sig exemplariskt - som vanligt, tycker hon har växt mer och mer varenda fredag. Den tjejjen kan verkligen sjunga, hon var absolut bäst ikväll!
Andreas åkte på en enorm utmaning, latinotakter är verkligen inte hans grej!
Amanda lyckades slakta ett par fina låtar - som vanligt...

Så här ska Alicia Keys No one låta. Och så här låter det när Leonard Cohen sjunger Hallelujah

Tvivlade inte en sekund på att det skulle bli de två tjejerna i finalen efter kvällens insatser.
Magdis
Det var det bästa som kunnat hända idag! Äntligen är Andreas ute!
Boxer
CITAT (Netha @ 30-11-2007, 22:37) *
Yesssssss!!!!!!!! Amanda i final!

Äntligen åkte Andreas ut!!!!

Kunde inte sagt det bättre själv. tummenupp.gif
titti49zon6
Håller med Betty och Marie var bäst ikväll
Berith
Och jag hörde inte en endaste ton igår, tittade på röstningen med ljudet av. crazy.gif Att det skulle bli dom två kvar kunde man väl inte gissa i uttagningarna tidigare i höst.

Tja, det kan ju bli bra men det kan också bli första året som ingenting hände på hela tiden... g.gif Ingen var bra, och ingen blev heller bättre ju längre tiden gick.

Ska bli väldigt intressant att se om nån av årets deltagare dyker upp i andra program, radio och TV, med skivor som säljer och verkligen blir en Idol. tummenupp.gif
Netha
Ser just nu Amanda & Marie på fyran... måste bara säga... Amanda tummenupp.gif wub.gif
Helt outstanding!
Rossi
Heja Amanda! Hon är bäst!!!!! Och Marie bara gråter hela tiden. Jag fixar inte hennes stil. Men smaken är som baken och tur är väl det!
Ciczi
Jag tycker Marie låter anfådd när hhon sjunger... gillar det inte. Men hon får gärna vinna för min del. Tror inte amanda skulle passa på en skiva med färdigskrivna låtar, men marie gör det...

Ciczi
Gita
CITAT (Netha @ 01-12-2007, 23:12) *
Ser just nu Amanda & Marie på fyran... måste bara säga... Amanda tummenupp.gif wub.gif
Helt outstanding!

Amanda Jensen och hennes version av Halleluja är nog det bästa jag någonsin hört en svensk artist framföra, tjejen är ju en konstnär av absolut högsta klass.
Marie gillar jag inte alls, visst röstmässigt ok , MEN SÅ TRÅKIG.
gITA
Rossi
CITAT (Gita @ 02-12-2007, 16:27) *
Amanda Jensen och hennes version av Halleluja är nog det bästa jag någonsin hört en svensk artist framföra, tjejen är ju en konstnär av absolut högsta klass.
Marie gillar jag inte alls, visst röstmässigt ok , MEN SÅ TRÅKIG.
gITA

Håller med! Amanda Jenssen är suverän!
Felicia
Amanda pinsamt urkass, kan ju inte sjunga annat än falskt thumbdown.gif
Borde ha varit Daniel och Marie i final, som har sångröster.
Sen tycker jag att dom borde byta ut juryn till några som kan detta bättre, till några som kan bedöma proffsigt istället för att bara häva ur sig en massa elakheter. Clabbe tycker jag var bra.
Netha
Dotter frågade igår... mamma, vad gjorde du när Amanda sjöng Hallelujah?
Grät du, som jag gjorde?
Vad kunde jag väl säga ... annat än att jag så klart satt med tårar rinnandes och bara njöt
Och hon hade precis som jag, också sett henne på nätet ett antal ggr. wub.gif
Felicia
Ja, tänk vad olika man tycker.
Min sambo sa så här i fredags om Amanda "Låter som hon supit i en vecka och sen ska försöka säga nåt" rotfl.gif a0a.gif Han och jag har i alla fall samma åsikt rolleyes.gif
Tezzla
CITAT (Felicia @ 02-12-2007, 22:21) *
Ja, tänk vad olika man tycker.
Min sambo sa så här i fredags om Amanda "Låter som hon supit i en vecka och sen ska försöka säga nåt" rotfl.gif a0a.gif Han och jag har i alla fall samma åsikt rolleyes.gif

Och jag flirting.gif

Hennes röst får mig att rysa (av obehag) och den s.k. utstrålning hon har är påklistrad och artificiell.
krellus
Well, you said it... håller med!
Betty
CITAT (Tezzla @ 02-12-2007, 22:28) *
Och jag flirting.gif

Hennes röst får mig att rysa (av obehag) och den s.k. utstrålning hon har är påklistrad och artificiell.

yes.gif nickar instämmande
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon