Sidor: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17
Cacki
undrar om detverkligen är tillräckligt med "kräm" i kontakterna för att driva våra solarier för det...
Aqvakul
...krävs nog några gigawatt för att vi ska få spatt på solbränna i grisagrillen inför...
Cacki
"Miss Piss" tävlingen som går av stapeln...
Tosan
Badsäsongen.
Aqvakul
Men hur skulle de hinna till skrapseansen i Tv4:s morgonstudio. Nu var goda råd dyra, men kanske...
Tosan
kunde de lifta med...
Aqvakul
en ovanligt snabb snigel som skulle vägen förbi
Cacki
Sagt och gjort. I flygande fläng galloperade puddingarna iväg mot....
Aqvakul
...Fjollträsk City på löddrig Iberisk skogssnigel. De stormade in i TV-huset och träffade där på...
Cacki
Martin Timell och hans gode vän Ernst. De höll som bäst på att....
Aqvakul
..inreda ett gammal familjedass. Kknut Knutsson förordade starkt att allt skulle bevaras i sitt ursprungliga skick. Nassarna letade febrilt efter någon de kände igen, typ Peppe Eng, men .....
Cacki
Han var dessvärre inne på reparation. Han skulle få träbenet fastskruvat igen eftersom det skruvade upp sej i samband med några vilda danser. Han skulle inte...
Aqvakul
....släppas ut på denna sidan jul. Nassarna greps av panik när en enorm varglik varelse närmade sig. Det var...
Cacki
..urmakaren Georg Rydeberg som skulle gå och sparka liv i nyårsklockorna tillsammans med..
Monaxe
...Jarl Kulle. Precis när dom skulle börja släpa ut klockorna kom Margareta Krook, hon sa...
Cacki
..jag fryser om näsan så den håller på att krokna. Kan jag få köra in den i din armhåla en stund och värma den Jarl? Jarl slängde oroligt en blick på...
Monaxe
...grisarna som storögt tittade på den krokiga näsan. Till slut så började dom att fnittra åt näsan. Den ena grisen ville vara lite snäll så han pep...
*Stintan*
iväg snabb som en kulting för att hämta..
Cacki
kameran. Han visste att maken till kroknäsa skulle han inte få se mer än en gång i sitt liv och det måste ju förevigas. Dom andra stod förstummade kvar och...
Monaxe
..en halsduk som den krokiga näsan kunde vira runt ansiktet. Tack sa Kroken det var väldigt snällt av en dej. Men jag då! Sa en upprörd Kulle, jag ville ju att...
Cacki
jag skulle få börja att vara bocken när vi lekte blindbock, men nu...
Aqvakul
blev det ju väldigt mystiskt och meningslöst och nassarna som skulle skrapa ilade.....
Cacki
....iväg dit trynet pekade och snart var de framme vid tv-studion med stort S. Där stod...
Aqvakul
...Tilde och kuttrande tog emot dem. Nu var det dags att skrapa...
HelenN
av allt grisskit på klövarna som.................
Aqvakul
annars ju kunde hamna på den fina trisslotten och upprört TV-tittarna mitt i morgonkaffet. Nu äntlingen...
Eva-Helene
var det deras tur att skrapa! Men då kom
Cacki
...äntligen den efterlängtade våren och alla sprang ut och sparkade av sej både strumpor och skor. Det här var...
skogstroll
mycket bättre än alla miljoner i världen tyckte de.
Aqvakul
snipp snapp snut....
HelenN
vi köper en storstrut...
Cacki
...nu trodde ni säkert att sagan var slut, men...
rahmat2
...den börjar nu...
Cacki
Det var en gång elak gammal kärring som...
rahmat2
som senare visade sig vara en man.
aanderss
manen eller käringen hette siv-örjan
Cacki
Att han uppträdde under falsk identitet berodde på att han var en så fruktansvärt dålig bilförare. Så till den milda grad klumpigt att....
Aqvakul
han lyckats krocka med sig själv inte mindre än tolv gånger. Det var i april och Siv-Örjan skulle....
Biggan_
...köpa ring och fria till...
rahmat2
åka till Falun för att hälsa på sina barnbarn. Men körde till Nybro...
aanderss
CITAT (Biggan_ @ 14-04-2008, 19:45) *
...köpa ring och fria till...

fria till karl-astrid puttesson
Cacki
...som var en lika dålig bildrulle, h*n. Dom hade träffats på bilskolan i Säffle där dom...
aanderss
skulle köra upp för 23 gången för b körkort med atumatväxel
Aqvakul
Karl-Astrid var en stilig kvinna hon seglade genom rummet som pansarkryssaren Potemkin och med sin manlige följeslagare tre steg bakom. Nu....
Greenkeepergirl
....hade de sina allra finaste kläder på sej och sina turhjälmar...
Cacki
...med inbyggd krockkudde och VIP-kort hos bilverkstan. Tillsammans skulle dom...
HelenN
nu skulle de bara kleta in ansiktet med skokräm innan de gav sig av till.................
Aqvakul
mörkaste Afrika i sin ....
Cacki
Ford Rekord. En alldeles unik kärra med....
Aqvakul
allt vad en dam tarvar för en så lång resa. Nu var..
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon