Sidor: 1, 2, 3, 4, 5, 6
skogstroll
Idag fick min kissekattunge Nisse nytt hem hos en farbror i skogen. Två andra ungar Snippe och Tusse har också hittat hem. Lyckligare katt än Nisse får man väl leta efter eftersom han får busa runt med en gubbe i skogen och lattja i en fiskdamm (som Pettson o Findus) smile.gif Nu bara två sotsvarta kattungar kvar, Grålle och Sotis. Det blir tomt i huset när de är borta... kunde de inte alltid va så små...?
Chamomille
[attachment=24322:008.JPG]

Här kommer en hundbild. Små söta skitar...
Lägg mäke till den lilla nosen till vänster som är nyfiken.
Ramred
Så söta små tussar!
Fenja
Idag har Engla busat hejvilt med sin svarta kompis Vixen som är en jämngammal labrador/golden retriverkorsning. När Vixen väl åkte hem så somnade hon som en stock!

Mvh
Fenja
DragonLady
Attans vad de växer fort Fenja happy.gif
Här är lilla Hera.. hon växer inte så fort giggle.gif hon har hittat sin favvoplats i katternas klätterställning wub.gif
Grå
Kizzen med ambitioner...

[attachment=25185:Thayer_080927.JPG]
DragonLady
CITAT (Grå @ 05-10-2008, 13:16) *
Kizzen med ambitioner...

[attachment=25185:Thayer_080927.JPG]

Sån liten ylltott wub.gif det är klart att man vill upp där det gottiga finns giggle.gif
Grå
Molly och Alice, två nykomlingar i De Heliga Nios Kattorden, småsystrar till den ärefvördige Lill-Gulingen.
"Det finaste mor har sätter hon på bordet, det vet vi"

[attachment=26130:Molly_oc...e_081019.JPG]
Fenja
I går blev två av våra valpar som bor i Eksjö kursetta och -tvåa på valpkursen! wub.gif wub.gif Gissa om mitt "uppfödarhjärta" sväller av stolthet biggrin.gif Vi har två till på kurs i Borås, jag hoppas att de gör lika väl i från sig!
Mvh
Fenja
Grå
Sladdbarn.

[attachment=27018:Sladdbarn_081109.JPG]
Wilmer
duh.gif Den här tråden är ju livsfarlig med alla ljuvliga pälsdjur w00t.gif
Grå
Kolla in Bröderna Brothers här - Stanley och Simmons. Jag har aldrig tänkt på det förut att de är spegelvända i förhållande till varandra biggrin.gif och vilken uppsyn sen...

[attachment=27488:Br_derna_Brothers.JPG]
Ingrid Zon3
CITAT (Grå @ 20-11-2008, 09:17) *
Kolla in Bröderna Brothers här - Stanley och Simmons. Jag har aldrig tänkt på det förut att de är spegelvända i förhållande till varandra biggrin.gif och vilken uppsyn sen...

"Nu ska vi ut på rövarjakt..." kom i huvudet på mig när jag såg den bilden. Vilka härliga busar! wub.gif
Pia L
En vintertrött liten Tess som ännu inte förstått tjusningen i att vältra sig i snön.

vintertrött.jpg

DragonLady
Snön..... när det finns underbart varma element nono.gif giggle.gif
Kajsa i Arvika
Här ligger det en katt på fönsterbrädan bredvid adventsljusstaken och en bredvid transformatorn till datorn... man tager vad man haver bara det e varmt... tummenupp.gif
Anic

Trollungarna har växt, men inte hittat sina nya hem än dock har de hittat datorrummet där man kan sova gott. Som dator användare får man passa sig annars har man en Blomma på axeln.

En fokuserad Blomma.

En Humla flumma.

Miramax har blivit en stoor pojk, är nästan större än sin mamma, dock smalare

IMpi är en vacker kittekatt, men fortfarande tveksam på människor. Dessutom är hon minstingen.

Majken är en vandrande brödlimpa, har ätit upp sig ordentligt efter kastreringen, svårt att ge katterna rätt mängt, sorts foder när de är så många. Fast hon är allt bra vacker endå.

Chamomille
CITAT (Grå @ 20-11-2008, 09:17) *

[attachment=27488:Br_derna_Brothers.JPG]

giggle.gif
DragonLady
Var o hälsade på en kompis igår och hennes granne hade dessa fluffisarna helt lösa hemma fear.gif som jag lätt med mina stora fickor kunnat smussla ner några stycken av whist.gif giggle.gif wub.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon