Sidor: 1, 2, 3, 4
Irene_L
CITAT (malin72 @ 30-01-2009, 12:11) *
kan ju vara så att det inte är själva mässan man är lessen över.......kanske gäller det träffa vänner med

Precis!!!!! tummenupp.gif tummenupp.gif tummenupp.gif
Helen i Piteå Zon 5
Hihihiii, jag kommer också biggrin.gif Jag fixade en bussresa och tar med mig 41 trädgårdsintresserade till yes.gif Jag /Vi går på mässan under lördag
malin72
CITAT (Helen i Piteå Zon 5 @ 30-01-2009, 17:04) *
Hihihiii, jag kommer också biggrin.gif Jag fixade en bussresa och tar med mig 41 trädgårdsintresserade till yes.gif Jag /Vi går på mässan under lördag

gud vad skojj tummenupp.gif men hur blir det med middagen...ska du med oss unsure.gif vore ju jätte trevligt
Gillan
CITAT (vanjalarsa @ 30-01-2009, 10:27) *
Förlåt mig ..men snacka om att överreagera....

mvh vanjalarsa rolleyes.gif

Alltså om man inte kan komma till mässan så är det väl inte världens undergång..det blir fler mässor......

rotfl.gif rotfl.gif , ja du, det var ju också ett sätt att se på saken, men precis som Österläge och malin m.fl. säger, världen går självklart inte under, men det finns ju annat man inte vill missa än själva mässan.............alla goda vänner man skaffat sig genom åren på Odla tex, och som man inte har en chans att träffa på andra mässor. Det tar ett helt år innan man får den chansen igen och om det kallas att överreagera, ja, då överreagerar jag mer än gärna wub.gif .......................Vi ses på mässan goa vänner, för mitt lilla "stora" ( giggle.gif )problem är på väg att lösa sig tror jag ( jag har väl en son som kan få slita lite ont för att han får äran av att få vara just det laugh.gif ) smiley_small_hug.gif kompiskram.gif

Pst..vad kul att få ett ansikte på dig och 41 st till Helen tummenupp.gif
Maggan H
CITAT (Helen i Piteå Zon 5 @ 30-01-2009, 17:04) *

Kul Helen! tummenupp.gif Och 41 st till, angel_not.gif det var inte dåligt minsann! Ska alla med o fika?? blink.gif
Lady Hamilton
CITAT (Gillan @ 31-01-2009, 04:03) *
rotfl.gif rotfl.gif , ja du, det var ju också ett sätt att se på saken, men precis som Österläge och malin m.fl. säger, världen går självklart inte under, men det finns ju annat man inte vill missa än själva mässan.............alla goda vänner man skaffat sig genom åren på Odla tex, och som man inte har en chans att träffa på andra mässor. Det tar ett helt år innan man får den chansen igen och om det kallas att överreagera, ja, då överreagerar jag mer än gärna wub.gif .......................Vi ses på mässan goa vänner, för mitt lilla "stora" ( giggle.gif )problem är på väg att lösa sig tror jag ( jag har väl en son som kan få slita lite ont för att han får äran av att få vara just det laugh.gif ) smiley_small_hug.gif kompiskram.gif

Pst..vad kul att få ett ansikte på dig och 41 st till Helen tummenupp.gif

Vad bra att det verkar lösa sig Gillan kram2.gif Och vi kanske får ha lite överseende med dem som tidigare inte varit med och på så sätt inte ha fått uppleva hur det är att träffa så MÅNGA helt underbara människor, samtidigt som man får möjligheten att gå på Svergies bästa o största trädgårdsmässa yahoo.gif
CITAT (Maggan H @ 31-01-2009, 09:11) *
Kul Helen! tummenupp.gif Och 41 st till, angel_not.gif det var inte dåligt minsann! Ska alla med o fika?? blink.gif

Naturligtvis giggle.gif ....... (Näe det tror jag inte igentligen, de kommer nog att ha fullt upp med att hinna rusa runt på mässan för att hinna med sweatingbullets.gif )
emmas matte
Har anmält mej till en bussresa till mässan biggrin.gif biggrin.gif .. blir kul att se er en stund..
Lady Hamilton
Vad kul! kompiskram.gif Ju fler vi blir desta roligare blir det yahoo.gif
Jag har som förslag att vi bestämmer en träff tid ex. kl 14 vid Impecta och sedan att vi går o fikar ex.kl.14.20 för dem som är intresserade. Har då någon "missat" första träfftiden så kan ju det inte sedan varar så svårt att hitta igen "fikagänget" vid 14.30..... crazy.gif ....då vi sitter en helt gäng med odla tröjjor och odlarknappar på oss giggle.gif (och där kommer vi troligtvis att sitta ett tag)Naturligtvis måste man inte ha knapp eller tröja för att få vara med, men jag tror nog att de flesta kommer att ha det och då är vi lätta att känna igen. Hellst då om vi sitter i grupp. Och den som inte vill fika kan ju bara sitta med och ha trevligt. Kanske någon bara vill komma förbi och säga Hej! På detta vis kommer det finnas lite valfrihet och ingen är bunden till ett exakt klockslag
Vad tror ni? finns det flera förslag?

johannea
Det låter bra! Men för mej som ska dit för första gången (har bara varit på Örebro mässan 3 gr) undrar bara: HUR SKA VI FÅ PLATS??? Det är ju säkert inte bara odlaiter på mässan, men det är väll inte hur stort fik som hellst? dunno.gif
Lady Hamilton
CITAT (johannea @ 31-01-2009, 19:38) *
...... undrar bara: HUR SKA VI FÅ PLATS??? Det är ju säkert inte bara odlaiter på mässan, men det är väll inte hur stort fik som hellst? dunno.gif

Mycket bra fråga g.gif .... eftersom det lär finnas ett x-antal tusen personer där som inte är Odlaiter.....de andra åren har det varit trångt/plats brist, men vi har lyckats på något konstigtvis ändå att kunna sitta någorlunda tillsammans. Och ur plats synpunkt så är nog den absolut sämsta tiden att fika just kring 14-15..........men vilken tid vi skall träffas får ni andra komma överens om kompiskram.gif
Jag (o mitt sällskap giggle.gif ) kommer den tid som passar bäst för er andra tummenupp.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon