Full version: Gillans busfrö
Sidor: 1, 2, 3, 4
Kajsa i Arvika
Tror min gubbe kommer att bli lätt hysterisk om jag släpar in 10liters hinkar i köket.. giggle.gif Kunde kanske bli en intressant upplevelse... naughty.gif crazy.gif
Dito Verde
Här är Gillans giftiga bonusböna (går under namnet GGB i missbrukarkretsar)

Jag har gissat två gånger, båda fel.

[attachment=32190:Gillans_...iga_b_na.JPG]

Tillägg en timma senare: Nuuu tror jag jag vet. Har PM´at igen. Det måste det bara vara...
Gillan
CITAT (Dito Verde @ 19-03-2009, 20:34) *

Tillägg en timma senare: Nuuu tror jag jag vet. Har PM´at igen. Det måste det bara vara...

Jajjamensan, den här gången var det rätt svar bravo.gif
Dito Verde
GGB den 31 mars

[attachment=32621:GGB_31_mars.JPG]
Lady Hamilton
Min GGB har inte grott -cry-.gif ännu.........
Maggan H
Jag avvaktar nån vecka till med GGB, jag brukar så den och de växer SNABBT! giggle.gif
Gillan
CITAT (Dito Verde @ 31-03-2009, 22:07) *
GGB den 31 mars

[attachment=32621:GGB_31_mars.JPG]

Vilken fin liten planta du fått upp där Dito Verde bravo.gif , och stor kruka verkar du ha tagit till på direkten tummenupp.gif

CITAT (Lady Hamilton @ 31-03-2009, 22:13) *
Min GGB har inte grott -cry-.gif ännu.........

Tålamod Ladyn, tålamod, ibland är de lite tjuriga i starten, men sen är de som Maggan säger väldigt livskraftiga, innan man vet ordet av har de växt sig högre än dig -fear-.gif

Vad tycker ni? Ska jag lägga in bilden som Malin pratade om? Eller ska jag vänta lite till?
Kajsa i Arvika
-cry-.gif I mitt kuvert var det ju som sagt var lite rörigt så i den krukan jag trodde det skulle komma nåt giftigt kom det istället 3 rödbetor till!! crazy.gif Men läcker färg som sagt var! tummenupp.gif

För min del får du gärna lägga in bilden.. yes.gif
malin72
CITAT (Gillan @ 01-04-2009, 19:47) *
Vad tycker ni? Ska jag lägga in bilden som Malin pratade om? Eller ska jag vänta lite till?

giggle.gif giggle.gif vänta på svar från alla du giggle.gif jag håller koll på tråden ninja.gif -fear-.gif
Rosmarin
Jag sådde mina GGB igår. Och många andra frön som låg och väntade sedan ett bra tag tillbaka. Många av dem ska bli stooooora plantor -fear-.gif , dvs om de nu blir något alls giggle.gif .
Om du vill lägga in en bild är det helt ok.
Lady Hamilton
CITAT (Gillan @ 01-04-2009, 19:47) *
.......Tålamod Ladyn, tålamod, ibland är de lite tjuriga i starten, men sen är de som Maggan säger väldigt livskraftiga, innan man vet ordet av har de växt sig högre än dig -fear-.gif ...........

Nu tog mitt tålamod slut kompiskram.gif ......NU har en grott yahoo.gif
Gillan
CITAT (Lady Hamilton @ 03-04-2009, 18:22) *
Nu tog mitt tålamod slut kompiskram.gif ......NU har en grott yahoo.gif

Tänk att det ibland beror på vilket tålamod man har för att det ska gro laugh.gif , men ett stort Grattis Ladyn bravo.gif
Solstorm
CITAT (Dito Verde @ 19-03-2009, 21:34) *

nono.gif Inte kan det var rätt att på ett offentligt forum upplysa missbrukare/gatuhårdingar om vilka växter de kan få sina kickar av! Fast egentligen så är det nog ganska hyggligt av dig. smile.gif
Kajsa i Arvika
Har du något namn på dina rödbetor Gillan? Såg att Impecta hade en fin variant...
Gillan
CITAT (Kajsa i Arvika @ 08-04-2009, 17:35) *
Har du något namn på dina rödbetor Gillan? Såg att Impecta hade en fin variant...

Jag köpte fröerna från Impecta så det är väl troligt att det är den du sett Kajsa biggrin.gif ........"Beta vulgaris L.var.conditiva ' Bulls Blood'"
art.nr. 8183
Kajsa i Arvika
Jaaaa!! thanks.gif Kikade på dem på mässan och var på vippen... men tänkte att det kanske var de du hade skickat! tummenupp.gif Jättefina!
Maggan H
Gillan, ska Malvorna toppas? Dom växer på bra! tummenupp.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon