Sidor: 1, 2, 3, 4, 5
Huggorm
Nej då, inte har det varit infekterat. Det som utmärker denna tråd är att det finns olika åsikter, vilket det inte gör i alla trådar
pejori
CITAT (Huggorm @ 09-04-2009, 23:22) *
Nej då, inte har det varit infekterat. Det som utmärker denna tråd är att det finns olika åsikter, vilket det inte gör i alla trådar

Precis.. tummenupp.gif kompiskram.gif
*Stintan*
Kul när man är överens tummenupp.gif ........................fast man har olika åsikter giggle.gif
herkules
CITAT (MimmiH @ 09-04-2009, 12:01) *
?
Eftersom du citerade mig så antar jag att det var riktat till mig. Jag har inte talat om för dig vad du ska göra - jag bara ställde en fråga om varför du satte citattecken omkring svenskar.

du skrev också att jag kunde ta bort dem, det har du inte med att göra.
en sak står ju helt klart iaf, hon har finanskrisen att tacka för att hon kommer hem, 40 % av alla i fängelse i ca ska bort, de är överfulla och kostar massa pengar. medmänsklighet hit och medmänsklighet dit, empati och sympati, hon hade mat och vatten, till och med hundar på kåken, det är mer än vad många andra har.

glad påsk på dig själv aqvakul! smile.gif
Berith
Det här diskuterades i Gomorron Sverige igår. Lite obalans i 'yttrandrefriheten' i soffan?

Ruda, jag såg programmet!
*Stintan*
På vilket sätt var det obalans tycker du?
Ralf
Här är i alla fall en sammanfattning av Östbergs brottslighet:
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article4872813.ab
Solstorm
Utöver morden så har hon ju varit hallick, rånat och hållit på med checkbedrägerier. 28 år ska väl sona det mesta men jag önskar att tv inte enbart fokuserar så på hennes inblandning i polismordet och försöker få henne att framstå som oskyldig med otur.
ängsvädd
Mord har hon inte begått. Jag tycker inte det är läge efter 28 år i fängelse att fokusera på allt dåligt hon gjort tidigare. Hur länge ska det förfölja henne och vara det enda det talas om? Jag tycker att man kan fokusera på allt bra hon gjort under fängelsetiden och hur hon har utvecklats som människa - blivit drogfri exvis.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon