Full version: En liten valp!
Sidor: 1, 2, 3, 4, 5, 6
Rosmarin
CITAT (Irene_L @ 21-10-2009, 18:41) *
När det är hundar på TV så brukar Milla kolla. Idag skulle jag titta på Svt Play, valpskolan på datorn och oj vad Milla blev intresserad av valparna som dök upp på datorn:
[attachment=43527:milla_dator2.jpg]

Sen var hon tvungen att gå ner och kolla om hundarna var där bakom datorn:
[attachment=43526:milla_datorkoll.jpg]

Här lägger hon huvudet lite på sned och lyssnar koncentrerat:
[attachment=43525:milla_datorlyssnar.jpg]

giggle.gif Nu kan hon ju lära sig allt genom att titta på valpskolan på datorn! laugh.gif

Gullunge! Hon är ju bara för söt! wub.gif
...och rolig! giggle.gif

CITAT (skånepåg @ 21-10-2009, 19:02) *
...
Sen musen på skärmen brukar hon oxå leka med biggrin.gif

Jo, det gör min misse också. Hon brukar lyckas skicka iväg mina mail innan de är färdigskrivna med jämna mellanrum giggle.gif

CITAT (Irene_L @ 05-11-2009, 22:18) *
...

Igår såg hon snö på marken för första gången. Mums...hon skulle bara äta upp det! giggle.gif

Det brukar vara skojigt att se, ett djurs första möte med snön.
zissi
Härligt att se Milla upptäcka de olika årstiderna förstår jag. Hon är för söt på snöbilden, rentav vacker!

Min jycke älskar att hoppandes fånga de där stora härliga snöflingorna som singlar ner. Blåsande löv är också kul att jaga. En knuten trasig strumpa är inte heller dumt att leka med. Det behövs inte så mycket för att glädja våra små älsklingar.
Rosmarin
CITAT (zissi @ 08-11-2009, 12:44) *
...
En knuten trasig strumpa är inte heller dumt att leka med. Det behövs inte så mycket för att glädja våra små älsklingar.

Precis! Vi knöt fast en kork i ett snöre i ryggstödet på en köksstol när våra katter var små. Oj vad det smögs, hoppades och fors omkring denna kork... giggle.gif
Inga från Närke
CITAT (Irene_L @ 21-10-2009, 18:41) *
När det är hundar på TV så brukar Milla kolla. Idag skulle jag titta på Svt Play, valpskolan på datorn och oj vad Milla blev intresserad av valparna som dök upp på datorn:

Sen var hon tvungen att gå ner och kolla om hundarna var där bakom datorn:

Här lägger hon huvudet lite på sned och lyssnar koncentrerat:

giggle.gif Nu kan hon ju lära sig allt genom att titta på valpskolan på datorn! laugh.gif

Vilka fina bilder du tar av Millan, hoppas du gör något bildspel med de olika texterna som du har till och sparar det för de är för härliga alla du har lagt in.

Våran Nemo blir helt tokig när det är hundar m.m. på TV-en, hoppar och skäller för du får inte vara där verkar det. Vi vill ju kolla på t.ex. Cecar och det går om han är hos mig för jag kan få honom att sitta tyst o kolla men är husse med så ska det skällas som bara den och hoppa mot skärmen.
Ibland kollar jag på Animal Plant sent på kvällen och ibland kan jag somna i sängen men blir väkt av ett hysteriskt skall och då har de visat en hund eller något liknande så det är inte värt att ha den kanalen på och somna. (ler)
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon