Full version: Vem känner vem?
Sidor: 1, 2, 3, 4, 5, 6
henriks
CITAT (Grå @ 02-09-2009, 08:07) *
Ja, Henriks träffar jag varje dag så jag är rätt säker på att han finns. Däremot söker jag mig inte till diskussionsforum på internet för att skaffa irl-kompisar.
Jag håller med en annan som skrev här - ju fler människor jag träffar desto mer tycker jag om mina husdjur.
Kanske håller jag på att förvandlas till en JP Sartre-existensialist... måste leta fram den svarta polotröjan, baskern och boken "Äcklet"...

kram2.gif
ja och grå finns nog också, annars vet jag inte vem det var jag pussade för en stund sedan!
pejori
CITAT (henriks @ 03-09-2009, 17:55) *
kram2.gif
ja och grå finns nog också, annars vet jag inte vem det var jag pussade för en stund sedan!

Hunden? dunno.gif

Skojar bara naughty.gif

henriks
CITAT (pejori @ 03-09-2009, 18:27) *
Hunden? dunno.gif

Skojar bara naughty.gif

Alfons?? ja, han pussas han också, men det är inte alls lika trevligt!

pejori
CITAT (henriks @ 03-09-2009, 18:38) *

giggle.gif giggle.gif Nä jag vet. Man blir betydligt blötare av hundpussar än mäniskopussar. giggle.gif
Grå
Ja, vi slaskar och dreglar ungefär lika mycket Alfons och jag så jag kan förstå om det är svårt att märka skillnad tongue.gif~
*Stintan*
Såg i Studiefrämjandets höstbroschyr att dom ordnar kvällskurser i Lär känna dig själv, snabbkurs i självinsikt 10 x 2 tim. Efter godkänd och avslutad kurs utfärdas Diplom "Jag är jag och jag finns".

Jag fattar inte att någon orkar gå omkring och vara så misstänksam mot allt och alla som en del verkar vara. Kan man må bra när man är sån? Själv gör jag som Gillan dvs väljer att tro på folk så länge inget annat har bevisats.
Aqvakul
CITAT (*Stintan* @ 03-09-2009, 18:48) *
Jag fattar inte att någon orkar gå omkring och vara så misstänksam mot allt och alla som en del verkar vara. Kan man må bra när man är sån? Själv gör jag som Gillan dvs väljer att tro på folk så länge inget annat har bevisats.

tummenupp.gif
Instämmer till fullo!
Grå
Såg i Studiefrämjandets höstbroschyr att dom ordnar kvällskurser i Lär känna dig själv, snabbkurs i självinsikt 10 x 2 tim. Efter godkänd och avslutad kurs utfärdas Diplom "Jag är jag och jag finns".

Jag var med på ett forum en gång för länge sedan som anordnade "brev"kurser i speciella rum (i forumet). Det kanske kan vara läge för studiefrämjandet att sälja in en sådan kurs här? biggrin.gif
Gunilla T

Låter som skräddarsytt för Ruda giggle.gif
pejori
CITAT (Grå @ 03-09-2009, 18:42) *
Ja, vi slaskar och dreglar ungefär lika mycket Alfons och jag så jag kan förstå om det är svårt att märka skillnad tongue.gif ~

Jag tror inte du är lika hårig i ansiktet som Alfons. giggle.gif
Så Henriks märker nog skillnaden. giggle.gif

Jag också. tummenupp.gif
HelenJ
CITAT (Jan Lindgren @ 03-09-2009, 12:37) *
Hej!
De närmaste två helgerna så har nordöstra Skåne sk bodagar. Jag kommer att befinna mig på Denningarums gård för att guida bland växterna. www.denningarumsgard.nu www.bodagar.nu
Är det någon som betvivlar min existens så är ni mycket välkomna att kontrollera. ( Jag tvivlar ibland på att jag existerar eftersom Eniro inte vill ha mig med. Det orsakar då och då problem när folk ska besöka mig.
MVH
Jan Lindgren

Men jag har ju träffat dig, så jag kan intyga att du finns. Och det gick bra att hitta dit även utan Eniro.

Ralf och StellaPolaris har varit hemma hos mig, Monaxe har jag köpt guldfiskar av, ett helt gäng odlaiter träffade jag i Älvsjö i våras, jag har varit på bloggträff i Vinslöv hos Jakob och där träffade jag Eugenia (tror jag hennes nick var). Säkert har jag träffat någon mer som jag inte minns nu, jag blandar ibland ihop odlaiter med bloggare (och ibland är de både/och giggle.gif ).
Men eftersom jag är offentlig på mina två bloggar som ju finns länkade i min signatur, tror jag inte någon behöver tvivla. Eller?
Meriona
CITAT (HelenJ @ 03-09-2009, 19:10) *
Men jag har ju träffat dig, så jag kan intyga att du finns. Och det gick bra att hitta dit även utan Eniro.

Ralf och StellaPolaris har varit hemma hos mig, Monaxe har jag köpt guldfiskar av, ett helt gäng odlaiter träffade jag i Älvsjö i våras, jag har varit på bloggträff i Vinslöv hos Jakob och där träffade jag Eugenia (tror jag hennes nick var). Säkert har jag träffat någon mer som jag inte minns nu, jag blandar ibland ihop odlaiter med bloggare (och ibland är de både/och giggle.gif ).
Men eftersom jag är offentlig på mina två bloggar som ju finns länkade i min signatur, tror jag inte någon behöver tvivla. Eller?

Nej du känns oerhört äkta Helen, även om jag inte har träffat dig. Liksom Pius, hennes blogg har jag läst och då känns det plötsligt lite mer verkligt. tummenupp.gif
MariaS
CITAT (henriks @ 03-09-2009, 18:38) *

Och han skriver väl knappast på forumet giggle.gif
pejori
CITAT (MariaS @ 03-09-2009, 19:18) *

Nä. Bara min hund. ranting.gif ranting.gif crying.gif
MariaS
CITAT (pejori @ 03-09-2009, 19:20) *
Nä. Bara min hund. ranting.gif ranting.gif crying.gif

Fortfarande osäker på om du verkligen har en hund whistling.gif Har du kollat så det inte är en förklädd orangutang eller nåt sånt giggle.gif
Grå
CITAT (MariaS @ 03-09-2009, 19:18) *

Man kan inte så noga veta med den jycken...

[attachment=41514:Alfons.JPG]
MariaS
CITAT (Grå @ 03-09-2009, 19:31) *
Man kan inte så noga veta med den jycken...

[attachment=41514:Alfons.JPG]

wub.gif JAG ÄÄÄÄLSKAR GRANDISAR! VILL HA -cry-.gif
Grå
Jag älskade Alfons lite mindre för några månader sedan när han hade nått sin kulmen i unghundskaxighet. Det är en period när ingen vill ha en grandis. Men nu är han världens bästa Valpons igen, en mycket, mycket trevlig hund smile.gif
pejori
CITAT (MariaS @ 03-09-2009, 19:21) *
Fortfarande osäker på om du verkligen har en hund whistling.gif Har du kollat så det inte är en förklädd orangutang eller nåt sånt giggle.gif

Hon är för lik en collie för det.
Men som dom sa i lilo och stich: han var en collie innan han blev sjuk, så hon kanske var en orangutang innan hon blev pånyttfödd. naughty.gif
Grå
OT, sorry.

Back to Aidensfield... ellerjagmenar vem känner vem.
MariaS
Lite OT, men jag kände en tjej en gång som åkte omkring med tre grandisar i en REnault 4! Hon åkte ingenstans utan att alla hundrana satt fast i sina respektive bälten, med alla fyra tassarna på golvet. Gissa om det såg kul ut när hon kom giggle.gif

Sorry, samling i ledet...
Grå
CITAT (MariaS @ 03-09-2009, 19:37) *
Hon åkte ingenstans utan att alla hundrana satt fast i sina respektive bälten, med alla fyra tassarna på golvet.

(Ja, så där brukar Alfons sitta med oss i soffan när vi dricker kaffe smile.gif)
MariaS
CITAT (Grå @ 03-09-2009, 19:38) *
(Ja, så där brukar Alfons sitta med oss i soffan när vi dricker kaffe smile.gif)

wub.gif
Jan Lindgren
Hej!
Det var knappt att jag hann träffa HelenJ fast hon var här. Jag hade hoppats på att kunna utnyttja hennes sakkunskaper.
Hoppas du tittar in om du kommer åt det här hållet, Helen.
MVH
Jan Lindgren
Farbror Blå
Jag har minsann träffat en odlait!
Hej igen
Några borde känna till mig eftersom de skickat plantor ..
jag har också gjort åtminstone en positiv grej ...skickade några hundra reklampennor till en forumists pappa
... minns inte vare sig forumisten eller pappans namn ...
men det var iaf söderut ... sett från mig*S*
yla
CITAT (Hej igen @ 03-09-2009, 23:14) *
Några borde känna till mig eftersom de skickat plantor ..
jag har också gjort åtminstone en positiv grej ...skickade några hundra reklampennor till en forumists pappa
... minns inte vare sig forumisten eller pappans namn ...
men det var iaf söderut ... sett från mig*S*

jag har fått en vädergubbe av netha som hennes gubbe gjort så jag vet att netha finns
sen har jag träffat massor me odlaiter under åren så jag vet att de finns odlaiter angel_not.gif
mina katter o erik min vovve dom vet att jag finns för dom får mat varje dag o dom gör att jag vet att jag finns eftersom ............................................................ hrm ,,,,,,,
jag tror jag finns crying.gif hoppas
pejori
CITAT (yla @ 04-09-2009, 00:13) *
jag har fått en vädergubbe av netha som hennes gubbe gjort så jag vet att netha finns
sen har jag träffat massor me odlaiter under åren så jag vet att de finns odlaiter angel_not.gif
mina katter o erik min vovve dom vet att jag finns för dom får mat varje dag o dom gör att jag vet att jag finns eftersom ............................................................ hrm ,,,,,,,

Jag vet att du finns, för jag har fått ett jättefint foto av min hund av dej. tummenupp.gif
Så det så. kompiskram.gif
Anki på Öland

Vet ju också att du finns!! smile.gif eftersom jag vet att Erik finns så finns ju alltså både du och jag - och några till.....
Anki
yla
sweatingbullets.gif vikken tur hiiihi
blev lite orolig ett tag
o jag kan inte namnge alla jag träffat för minnet e så dåligt o glömmer jag nån kan dom bli lessna o oroliga för att dom kanske inte finns iallafall whistling.gif
men jag tycker de e bra me odlaiter,,här får man svar då man behöver veta nåt
jag va ju mer aktiv förr,,hinner inte lika ofta numera
men som sagt eftersom jag finns så kommer jag väl att skriva nåt ibland ,, biggrin.gif o läsa då o då
malin72
o erik min vovve

japp så det så, jag vet också att du och Erik finns...vi har ju träffats ett par gånger tummenupp.gif Gossiga Erik wub.gif
pejori
CITAT (yla @ 04-09-2009, 00:28) *
blev lite orolig ett tag
o jag kan inte namnge alla jag träffat för minnet e så dåligt o glömmer jag nån kan dom bli lessna o oroliga för att dom kanske inte finns iallafall whistling.gif
men som sagt eftersom jag finns så kommer jag väl att skriva nåt ibland ,, biggrin.gif o läsa då o då

Det räcker så bra det. tummenupp.gif
KFK vet du giggle.gif

(Kvalitet Före Kvantitet) whistling.gif
malin72
CITAT (Anki på Öland @ 04-09-2009, 00:22) *
Vet ju också att du finns!! smile.gif eftersom jag vet att Erik finns så finns ju alltså både du och jag - och några till.....
Anki

Och jag vet ju att du finns med Anki...och alla era mysiga hundar wub.gif Det var en av många härliga odliat träffar det, att få komma ut till Yla och träffa er och då med dom små små gossprickarna...
på tal om det så hoppas jag att det blir av igen...någongång när ni är här blush.gif
Blomstertanten
CITAT (Hannele @ 02-09-2009, 22:33) *
Kanske jag också angel_not.gif
För inte många av dem kvar här.

Oj ! slap.gif Glömde ju bort dej Hannele ! *skäms förskräckligt*
Har ju träffat Hannele oxå ! Så hon finns !!!
Dessutom glömde jag skriva att jag också träffat Adrian och Smekajs i verkligheten
*Stintan*
CITAT (yla @ 04-09-2009, 00:28) *
blev lite orolig ett tag

thanks.gif för att du finns! kram2.gif utan dig hade jag ju inte haft nån ulltuss ju o inte en massa annat heller förresten.
Cathis
Det verkar ju som om jag finns med smiley_small_hug.gif var väl ganska säker på det själv giggle.gif

Håller kontakt med några via msn och telefon. Träffar IRL med happy.gif

Lilla Birka
CITAT (aanderss @ 01-09-2009, 22:13) *
känner ingen

Men Anders då! Du kanske inte känner mig men du vet att jag finns. Och jag vet att du finns! Du har ju skickat mail till mig en gång med namn och allt!
Leia
Jag blir så fnissig av den här tråden... Sitter och undrar om folk inte tror att jag finns för att ingen har träffat mig?
Bettis
CITAT (Leia @ 04-09-2009, 16:55) *
Jag blir så fnissig av den här tråden... Sitter och undrar om folk inte tror att jag finns för att ingen har träffat mig?

Inte mig heller -cry-.gif fast det konstiga är att jag har träffat flera unsure.gif
Leia
CITAT (Bettis @ 04-09-2009, 17:00) *
Inte mig heller -cry-.gif fast det konstiga är att jag har träffat flera unsure.gif

Fniss, ja då är det ännu mer konstigt om du inte finns! wink.gif
Gossen Ruda
CITAT (Leia @ 04-09-2009, 16:55) *

Åjo, jag har en bild på dig med sonen i knät framför julgranen. Fast det KAN ju vara ett falsarium också. g.gif rolleyes.gif

Nej, jag är övertygad om att du finns, Bettis också.
*Stintan*
CITAT (Bettis @ 04-09-2009, 17:00) *

Jag vet att du finns fast jag inte har träffat dig irl trostar.gif
Bettis
CITAT (*Stintan* @ 04-09-2009, 17:18) *
Jag vet att du finns fast jag inte har träffat dig irl trostar.gif

smiley_small_hug.gif thanks.gif
Leia
CITAT (Gossen Ruda @ 04-09-2009, 17:13) *
Åjo, jag har en bild på dig med sonen i knät framför julgranen. Fast det KAN ju vara ett falsarium också. g.gif rolleyes.gif

Nej, jag är övertygad om att du finns, Bettis också.

Ja, den bilden ja, har jag visat den i någon "såhär ser jag ut" tråd eller?
Fast du har rätt, jag kanske la´ut en bild på någon annan... fniss wink.gif
Gossen Ruda
CITAT (Leia @ 04-09-2009, 17:24) *
Ja, den bilden ja, har jag visat den i någon "såhär ser jag ut" tråd eller?
Fast du har rätt, jag kanske la´ut en bild på någon annan... fniss wink.gif

Jo, det var en sån tråd. Jag sparade en del av bilderna, fast bara på dom snygga. laugh.gif
pejori
CITAT (Bettis @ 04-09-2009, 17:23) *
smiley_small_hug.gif thanks.gif

Vi får väl mötas på allum och ta en fika nån dag, så vet vi att vi båda finns. rotfl.gif
Leia
CITAT (Gossen Ruda @ 04-09-2009, 17:28) *
Jo, det var en sån tråd. Jag sparade en del av bilderna, fast bara på dom snygga. laugh.gif

laugh.gif Du är rolig du! Du menar alltså att du har sparat bilden, jag trodde att du hade en bild av mig "i huvudet" (ett bra kom ihåg alltså!)

Nåja jag får ta det som en komplimang då! Fniss...
HelenJ
CITAT (Jan Lindgren @ 03-09-2009, 23:01) *
Hej!
Det var knappt att jag hann träffa HelenJ fast hon var här. Jag hade hoppats på att kunna utnyttja hennes sakkunskaper.
Hoppas du tittar in om du kommer åt det här hållet, Helen.
MVH
Jan Lindgren

Gärna det, men jag tror faktiskt dina sakkunskaper är större än mina! happy.gif
Bettis
CITAT (pejori @ 04-09-2009, 17:36) *
Vi får väl mötas på allum och ta en fika nån dag, så vet vi att vi båda finns. rotfl.gif

GÄRNA tummenupp.gif hör bara av dig, jag ränner runt hela dagarna så jag kanske inte syns giggle.gif så då är det ju bra om jag sitter still en stund med dig, så vet vi båda som du säger att vi finns rotfl.gif
pejori
CITAT (Bettis @ 04-09-2009, 18:37) *
GÄRNA tummenupp.gif hör bara av dig, jag ränner runt hela dagarna så jag kanske inte syns giggle.gif så då är det ju bra om jag sitter still en stund med dig, så vet vi båda som du säger att vi finns rotfl.gif

tummenupp.gif kompiskram.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon