Full version: Dåligt forum?
Sidor: 1, 2, 3, 4
Red Top
Suck!

Läs hela tråden och kolla vilket datum den startade.
*Stintan*
CITAT (Motti @ 19-05-2010, 23:47) *
Fast har man nu inte varit här sen förra hösten !hur kan man då tycka att det här är ett dåligt Forum ?så klart man får tycka Sverige är ju ett fritt land rolleyes.gif men man borde väl ha hållt till här då om man nu ska tycka ?eller

Men hon skapade ju tråden innan hon hoppade av förra hösten och då hade hon ju varit medlem ett bra tag.
Sen kan man ju faktiskt följa vad som händer på forumet även som gäst, det är det ju många som gör.

Jag har inte heller lagt nicket på minnet faktiskt men kanske har TS tidigare hållit till mer i trädgårdsavdelningen än i småprat.
Motti
Suck !jag är nog alldeles för upprörd i kväll för att ta åt mig !sorryjag har nog haft för bråttom confused.gif
Motti
Har nu läst tråden !fast jag kan inte se dom problemen som hon eller han ser,visst kan det gå het till ibland men jag annser att de flesta här är så vuxna att det kan ta avstånd från en diskution som de inte gillar och däremed så dör ju tjaffset ut.Men jag kan hålla med trådskrivaren att en Moderator vore bra som sätter stopp när det går över styr.Personangrep är aldrig trevliga man kan välja att avstå att kommentera dom.Men en aktiv Moderator skulle vara bra att ha här.
ABCiV
Motti - hej! jag känner inte igen ditt nick heller, så vi har säkert inte rört oss i samma trådar. Men det är ju inte så konstigt, det finns ju massor av medlemmar här!

Men vill säga att jag inte lyfte fram tråden igen för att starta om diskussionen, utan tyckte det var bra att hoppa på där jag hoppade av. Endast av skälet att de som var involverade i mitt avhopp skulle kunna koppla ihop det om de kände igen nicket.

Aqvakul
CITAT (ABCiV @ 20-05-2010, 07:35) *
Men vill säga att jag inte lyfte fram tråden igen för att starta om diskussionen, utan tyckte det var bra att hoppa på där jag hoppade av. Endast av skälet att de som var involverade i mitt avhopp skulle kunna koppla ihop det om de kände igen nicket.

Så uppfattade jag det också.

Jag tycker det är mycket trevligt att du vill komma tillbaka efter allt det tråkiga förra gången.
Myosotis
CITAT (ABCiV @ 20-05-2010, 07:35) *
...tyckte det var bra att hoppa på där jag hoppade av. Endast av skälet att de som var involverade i mitt avhopp skulle kunna koppla ihop det om de kände igen nicket.

Det var väl jättebra som du gjorde så vi vet att du är du. Jag kände igen dig. kompiskram.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon