Sidor: 1, 2, 3, 4, 5
Myosotis
CITAT (vitavargen @ 29-03-2010, 15:12) *
..."Vuxna" borde avstå att dekorera sina inlägg med många färger...

Haha vad rolig du är rotfl.gif
*Stintan*
CITAT (vitavargen @ 29-03-2010, 20:17) *
På sommartid kl. 16:38 skriver du detta som jag citerat(är osäker på klockslaget).

Oskar i Bjästa har redan misstänkliggjorts av en Mobb och bestraffats så hårt att han vill lämna orten. Men du säger till mig att:
sluta kalla folk för misstänkta när de inte är det och aldrig har varit det
Vad är det du säger med den meningen?
Jo, först och främst förnekar du det elände som skapats för Oskar i Bjästa genom att inte erkänna att han är misstänkliggjort av en rörelse(Mobben). För det andra i och med att du har samma referenser och tankesätt som Mobben har du svårt att erkänna att det inte är bara staten(rättsväsendet) som misstänkliggör någon, utan även de sociala rörelserna kan också misstänkliggöra och bestraffa en. Det som gjordes med Oskar.

(Hoppas att du behåller mina ord som de är och inte ändrar Justitieinistern till Socialministern igen)

Nej det jag säger är att Oskar i Bjästa aldrig varit misstänkt för något. Han drabbades för att mobbarna inte fattade att gärningsmannen heter något annat än Oskar. Mobbarna trodde att dom ringde och hotade den dömda gärningsmannen men dom ringde till fel person. Han blev misstänkliggjord av mobbarna ja men bara för att dom inte förstog att gärningsmannen heter något annat. Jag har inte förnekat någonting om detta. Det gör inte att han skulle ha varit misstänkt. För övrigt spelar det ingen roll för det är lika jävligt det som skett ändå för alla inblandade.

Sluta vrid till allt man säger och komma med anklagelser. Vadå "samma referenser och tankesätt som Mobben" ? Som du beter dig verkar du vara kompis med mobbarna.
vitavargen
CITAT (*Stintan* @ 29-03-2010, 21:08) *
Nej det jag säger är att Oskar i Bjästa aldrig varit misstänkt för något. ...

Det är detta som hela tiden varit föremål för de alla inläggen idag.

Du kan inte se att Oskar bestraffades av en mobb. När du kan erkänna Mobben så blir dessa inlägg onödiga. det är återigen Staten(rättsväsendet) som du har i huv´t när du säger att Oskar har inte varit misstänkt.

Om du vänder på stekan och tänker tillbaka på den tiden då flickorna drabbades av mobben, så kan du kanske fatta vad vi talar om.
Anma
CITAT (vitavargen @ 29-03-2010, 21:45) *

Du kan inte se att Oskar bestraffades av en mobb. När du kan erkänna Mobben så blir dessa inlägg onödiga. det är återigen Staten(rättsväsendet) som du har i huv´t när du säger att Oskar har inte varit misstänkt.

Om du vänder på stekan och tänker tillbaka på den tiden då flickorna drabbades av mobben, så kan du kanske fatta vad vi talar om.

Men jisses. Om du läser längre än det t du citerat säger ju stintan precis det, att oscar drabbas av mobben.
pejori
CITAT (Anma @ 29-03-2010, 21:52) *
Men jisses. Om du läser längre än det t du citerat säger ju stintan precis det, att oscar drabbas av mobben.

Det är ingen idé. V.V. Är övertygad om att förövaren heter Oskar på riktigt. crazy.gif slap.gif
Anma
CITAT (pejori @ 29-03-2010, 21:58) *
Det är ingen idé. V.V. Är övertygad om att förövaren heter Oskar på riktigt. crazy.gif slap.gif

giggle.gifFörlåt, jag glömde bort att det inte är någon idé. giggle.gif
vitavargen
CITAT (*Stintan* @ 29-03-2010, 21:08) *
... Han blev misstänkliggjord av mobbarna ja men bara för att dom inte förstog att gärningsmannen heter något annat. Jag har inte förnekat någonting om detta. Det gör inte att han skulle ha varit misstänkt. För övrigt spelar det ingen roll för det är lika jävligt det som skett ändå för alla inblandade.
...

Här motsäger du dig själv. Först säger du att Oskar misstänkten(av Mobben) sedan säger du att han var inte misstänkt. Den motsägelsen får du lösa. Hoppas att det blir till fördel för verkligheten.

Sakta men säkert håller du på att fatta att det är två sorters misstänkliggöranden, det ena av rättsväsendet och den andra av sociala rörelser.
Anma
CITAT (vitavargen @ 29-03-2010, 22:04) *
Här motsäger du dig själv. Först säger du att Oskar misstänkten(av Mobben) sedan säger du att han var inte misstänkt. Den motsägelsen får du lösa. Hoppas att det blir till fördel för verkligheten.

Sakta men säkert håller du på att fatta att det är två sorters misstänkliggöranden, det ena av rättsväsendet och den andra av sociala rörelser.

Ok nu är jag helt säker på vad jag misstänkt ett tag. Du blandar ihop misstänkt och misstänkt. Misstänkt betyder mer än misstänkt på ett enda sätt. Nu skriver jag misstänkt krångligt men det spelar ingen roll för du kommer ändå inte förstå hur jag menar misstänker jag.

Men faktum kvarstår. Oscar i artikeln som du länkade till har aldrig varit misstänkt för våldtäkterna. Han har alltså aldrig varit misstänkt.
*Stintan*
CITAT (vitavargen @ 29-03-2010, 21:45) *

Har du alla hästar i stallet? Det är ju totalt meningslöst att diskutera med dej för du tycks ju inte begripa nånting av vad vi andra säger hur tydligt vi än försöker förklara för dig. En 5-åring skulle begripa vad vi säger men inte du.
herkules
CITAT (*Stintan* @ 29-03-2010, 22:32) *
Har du alla hästar i stallet? Det är ju totalt meningslöst att diskutera med dej för du tycks ju inte begripa nånting av vad vi andra säger hur tydligt vi än försöker förklara för dig. En 5-åring skulle begripa vad vi säger men inte du.

fast ni begriper faktiskt inte vitavargens resonemang, den ena är förmodligen inte dummare än den andra .. wink.gif
här skulle det kanske vara såna där slå-sig-för-pannan-smajlisar men jag gillar dem inte, så det blir inga .. smile.gif
vitavargen
CITAT (*Stintan* @ 29-03-2010, 22:32) *

Mobben brukar argumentera som du gör i detta inlägg. Du var "rätt" person att skriva om fenomenet Mobb. Femåringar brukar inte blanda ihop Justitieminister och socialminister vilket du gjorde idag.
Gå lägg dig nu.
*Stintan*
CITAT (vitavargen @ 29-03-2010, 22:04) *

Det är ingen motsägelse! Läs det som står emellan!
Nej du jag vet nog skillnaden bättre än du och för övrig är det inte fråga om några sociala rörelser för sociala rörelser det är något helt annat. Möjligen skulle man kunna kalla det asociala rörelser men det kanske var för svårt för dig.
Skaffa dig Svenska Akademiens Ordbok! Eller gå en kurs i läsförståelse.
Anma
CITAT (herkules @ 29-03-2010, 22:35) *
fast ni begriper faktiskt inte vitavargens resonemang, den ena är förmodligen inte dummare än den andra .. wink.gif
här skulle det kanske vara såna där slå-sig-för-pannan-smajlisar men jag gillar dem inte, så det blir inga .. smile.gif

Vita vargens resonemang är det inget fel på, om du menar att mobben är förkastlig oavsett vem den drabbar.
Det håller jag med om 100%. Det är det övriga i vita vargens inlägg som är lite, ja, jag låter det vara osagt.
*Stintan*
CITAT (herkules @ 29-03-2010, 22:35) *

Jodå det gör vi visst men han vrider ju till det man säger hela tiden och kommer med anklagelser om både ditten och datten.
Jag har ju till och med sagt att vi i princip är överens men då hittar han något nytt att vrida till.
Man måste väl ha rätt att reagera när nån påstår saker om en som är helt fel.
Så ditt inlägg gör inte saken bättre snarare tvärtom.
vitavargen
CITAT (*Stintan* @ 29-03-2010, 22:53) *
................................................................................
.......................................................................

Man får inte vara snäll mot dig har jag erfarit många gånger.

Nu får du förklara varför ändrar du Justitieministern till Socialminstern i mina texter? Vad vinner du på den oärligheten?
herkules
CITAT (*Stintan* @ 29-03-2010, 22:53) *
Man måste väl ha rätt att reagera när nån påstår saker om en som är helt fel.
Så ditt inlägg gör inte saken bättre snarare tvärtom.

nä jag vet, jag hoppar ofta i galen tunna.
men det är som det är.
rolleyes.gif
*Stintan*
CITAT (vitavargen @ 29-03-2010, 22:59) *
Man får inte vara snäll mot dig har jag erfarit många gånger.

Nu får du förklara varför ändrar du Justitieministern till Socialminstern i mina texter? Vad vinner du på den oärligheten?

Jag sa ju att jag skrev fel och det var absolut ingen tanke bakom det bara blev fel. Hallå sluta haka upp dig på det.
vitavargen
CITAT (*Stintan* @ 29-03-2010, 23:06) *
Jag sa ju att jag skrev fel och det var absolut ingen tanke bakom det bara blev fel. Hallå sluta haka upp dig på det.

Nu vet du att jag kunnat hänga mig på såna saker, vilket jag inte gjort och passerat den med ett leende.

Men du har mage att påstå att jag hittar på saker och ting, trots att jag hela tiden har citerat dig och andra som var försvarare av Mobben. Problemet är att ni inte fattar att ni försvarar Mobben, när ni säger att Oskar inte har varit misstänkt.
Nu sammanfattar jag mig för att avrunda dagens samlade inlägg från mig:

Oskar har misstänkliggjorts av en Mobb och inte av Staten(rättsväsendet), men det gör inte saken bättre för han ville lämna orten.

Både Staten(rättsväsendet) och de sociala rörelserna kan misstänkliggöra människor. I statens fall finns det verktyg som ett rättssystem att vända sig till, men i den sociala rörelsens fall finns inga rättigheter. Livet blir surt som det blev för flickorna och för Oskar också.

Det var felaktigt av er att påstå att Oskar var inte misstänkt, för det är ett direkt försvar av Mobben.
*Stintan*
CITAT (vitavargen @ 29-03-2010, 23:24) *
Nu vet du att jag kunnat hänga mig på såna saker, vilket jag inte gjort och passerat den med ett leende.

Men du har mage att påstå att jag hittar på saker och ting, trots att jag hela tiden har citerat dig och andra som var försvarare av Mobben. Problemet är att ni inte fattar att ni försvarar Mobben, när ni säger att Oskar inte har varit misstänkt.

Oskar har misstänkliggjorts av en Mobb och inte av Staten(rättsväsendet), men det gör inte saken bättre för han ville lämna orten.

Både Staten(rättsväsendet) och de sociala rörelserna kan misstänkliggöra människor. I statens fall finns det verktyg som ett rättssystem att vända sig till, men i den sociala rörelsens fall finns inga rättigheter. Livet blir surt som det blev för flickorna och för Oskar också.

Det var felaktigt av er att påstå att Oskar var inte misstänkt, för det är ett direkt försvar av Mobben.

Du glömde killen som är dömd för våldtäkten han har ju också råkat ut för mobbarna. Och han heter inte Oskar.
Och ingen har försvarat Mobben! Tvärtom har vi alla sagt att det är avskyvärt med mobbning.
Anma
CITAT (vitavargen @ 29-03-2010, 23:24) *

Jag är övertygad om att du använder ordet misstänkt på ett felaktigt sätt här. Oscar i din artikel är inte och har heller aldrig varit misstänkt för våldtäkterna! Däremot har han blandats i hop med den killen som varit misstänkt och numera även är dömd för våldtäkterna. Detta är två helt olika saker!

Att människor (läs idioter) ringt och hotat denna Oscar i artikeln gör honom inte till misstänkt. Det gör honom till ett offer av mobben. INTE misstänkt.

Ingen här försvarar mobben på något sätt! Det beteendet är förkastligt!!!

Så det är INTE felaktigt att säga att Oscar inte är misstänkt. det är du som använder ordet fel. Begrips?
Anki på Öland
CITAT (*Stintan* @ 29-03-2010, 23:38) *
Du glömde killen som är dömd för våldtäkten han har ju också råkat ut för mobbarna. Och han heter inte Oskar.
Och ingen har försvarat Mobben! Tvärtom har vi alla sagt att det är avskyvärt med mobbning.

CITAT (Anma @ 29-03-2010, 23:42) *
Jag är övertygad om att du använder ordet misstänkt på ett felaktigt sätt här. Oscar i din artikel är inte och har heller aldrig varit misstänkt för våldtäkterna! Däremot har han blandats i hop med den killen som varit misstänkt och numera även är dömd för våldtäkterna. Detta är två helt olika saker!

Att människor (läs idioter) ringt och hotat denna Oscar i artikeln gör honom inte till misstänkt. Det gör honom till ett offer av mobben. INTE misstänkt.

Ingen här försvarar mobben på något sätt! Det beteendet är förkastligt!!!

Så det är INTE felaktigt att säga att Oscar inte är misstänkt. det är du som använder ordet fel. Begrips?

Att ni orkar...... sweatingbullets.gif
Anki
vitavargen
CITAT (*Stintan* @ 29-03-2010, 15:38) *
... Sluta kalla folk för misstänkta när dom inte är det och aldrig har varit.
...

Du ville inte svara på frågan varför fick Oskar svårigheter i Bjästa om han inte var misstänkt för nåt.

Vad vinner ni på att förneka det helvete som han fick? Är ert försök inte till för att försvara Mobben?
Irene_L
CITAT (vitavargen @ 30-03-2010, 15:58) *
Du ville inte svara på frågan varför fick Oskar svårigheter i Bjästa om han inte var misstänkt för nåt.

Vad vinner ni på att förneka det helvete som han fick? Är ert försök inte till för att försvara Mobben?

Men jag förstår inte vad det är du inte förstår??? confused.gif
Oskar i Bjästa fick svårigheter eftersom han heter Oskar...det namn som Uppdrag Granskning använde på gärningsmannen ( som inte är gärningsmannens riktiga namn). Oscar i Bjästa är inte misstänk för något brott alls men det finns så många TOKAR som hoppar på Oskar i Bjästa ändå...som blandar ihop Oskar i Bjästa med den riktiga gärningmannen!!! Och jag försvarar INTE mobben och förstår att Oskar i Bjästahar fått ett helvete...fast han inte har gjort något, bara råkar heta Oskar!!!
*Stintan*
Det här blir mitt sista svar till dig eftersom du inte vill förstå hur vi än försöker förklara.

Oskar blev ett oskyldigt offer för Mobben för att dom tog fel på person. Mobben trodde att det var den dömde gärningsmannen dom mobbade men det var det inte. Han var alltså aldrig misstänkt. Att Oskar blev utsatt för mobbandet är för jävligt och det har vi sagt hela tiden. Vi har aldrig förnekat det helvete Oskar och flickorna och även den riktige gärningsmannen fått på grund av Mobben. Vi tycker alla att det är bedrövligt det som skett.

Detta har vi sagt hela tiden! Lägg ner nu!
vitavargen
CITAT (*Stintan* @ 30-03-2010, 16:22) *
Det här blir mitt sista svar till dig eftersom du inte vill förstå hur vi än försöker förklara.

Oskar blev ett oskyldigt offer för Mobben för att dom tog fel på person. Mobben trodde att det var den dömde gärningsmannen dom mobbade men det var det inte. Han var alltså aldrig misstänkt. Att Oskar blev utsatt för mobbandet är för jävligt och det har vi sagt hela tiden. Vi har aldrig förnekat det helvete Oskar och flickorna och även den riktige gärningsmannen fått på grund av Mobben. Vi tycker alla att det är bedrövligt det som skett.

Hoppas att du och andra som skrev i tråden igår sätter er ner och tänker över vad ni säger.

Det du säger här är ett öppet försvar av Mobben. Oskar misstänkliggörs av Mobben. Att du säger att Oskar har aldrig varit misstänkt är väldigt illa med tanke på det han och andra gått genom.

Igår sa du att ni(du och andra som skrev här) säger samma sak som jag sagt, här visar du hur olika och motsats vi tänker och står. första steget för att beskämpa Mobben är att erkänna dess funktioner(misstänkliggörandena). Utan det står ni där och försvarar Mobben. Glöm det att vi skulle ha skrivit samma sak, för det har vi inte gjort. Ni försvarar Mobben. Tänk på det.
Chamomille
CITAT (vitavargen @ 30-03-2010, 15:58) *

Men herreje rotfl.gif
Anma
CITAT (vitavargen @ 30-03-2010, 16:39) *
Hoppas att du och andra som skrev i tråden igår sätter er ner och tänker över vad ni säger.

Det du säger här är ett öppet försvar av Mobben. Oskar misstänkliggörs av Mobben. Att du säger att Oskar har aldrig varit misstänkt är väldigt illa med tanke på det han och andra gått genom.

Igår sa du att ni(du och andra som skrev här) säger samma sak som jag sagt, här visar du hur olika och motsats vi tänker och står. första steget för att beskämpa Mobben är att erkänna dess funktioner(misstänkliggörandena). Utan det står ni där och försvarar Mobben. Glöm det att vi skulle ha skrivit samma sak, för det har vi inte gjort. Ni försvarar Mobben. Tänk på det.

Read my lips: OSKAR ÄR OSKYLDIG MEN HAR DRABBATS AV MOBBEN ÄNDÅ FÖR ATT IDIOTER TROR ATT HAN ÄR DEN OSKAR SOM ÄR SKYLDIG!
INGEN JÄVEL FÖRSVARAR MOBBEN.

Fatta!!!!

Du vita vargen behöver gå en kurs i svenska språket. JISSES!
vitavargen
CITAT (Irene_L @ 30-03-2010, 16:16) *
Men jag förstår inte vad det är du inte förstår??? confused.gif
Oskar i Bjästa fick svårigheter eftersom han heter Oskar...det namn som Uppdrag Granskning använde på gärningsmannen ( som inte är gärningsmannens riktiga namn). Oscar i Bjästa är inte misstänk för något brott alls men det finns så många TOKAR som hoppar på Oskar i Bjästa ändå...som blandar ihop Oskar i Bjästa med den riktiga gärningmannen!!! Och jag försvarar INTE mobben och förstår att Oskar i Bjästahar fått ett helvete...fast han inte har gjort något, bara råkar heta Oskar!!!

Varför svarar du på en fråga som är ställd till nån annan? Känner ni er som en och samma kropp?
Mobben funkar sådan som ni gör. Den beten sig som gäng.
Chamomille
CITAT (Anma @ 30-03-2010, 16:44) *
Read my lips: OSKAR ÄR OSKYLDIG MEN HAR DRABBATS AV MOBBEN ÄNDÅ FÖR ATT IDIOTER TROR ATT HAN ÄR DEN OSKAR SOM ÄR SKYLDIG!
INGEN JÄVEL FÖRSVARAR MOBBEN.

Fatta!!!!

Du vita vargen behöver gå en kurs i svenska språket. JISSES!

tummenupp.gif
Anma
CITAT (vitavargen @ 30-03-2010, 16:44) *
Varför svarar du på en fråga som är ställd till nån annan? Känner ni er som en och samma kropp?

För att alla andra verkar förstå vad vi vill säga, utom du. Det har inget med en mobb att göra. Om du kan se att du missuppfattar hela tiden vad vi försöker förklara för dig så skulle ingen annan behöva lägga sig i.
vitavargen
CITAT (Chamomille @ 30-03-2010, 16:39) *
Men herreje rotfl.gif

Kul att ha alla medlemmarna som utgör Mobben på Odla samlade i tråden. Detta med Mobben tog jag upp avsiktligt igår för att har er här så att ni hör dessa ord. Det är relevant med Oskar.

Under november-december körde ni samma sak mot Nauti.
Anma
CITAT (vitavargen @ 30-03-2010, 16:56) *
Kul att ha alla medlemmarna som utgör Mobben på Odla samlade i tråden. Detta med Mobben tog jag upp avsiktligt igår för att har er här så att ni hör dessa ord. Det är relevant med Oskar.

Under november-december körde ni samma sak mot Nauti.

Jag var helt garanterat inte inblandad i nauti-historien, försök inte.
vitavargen
CITAT (Anma @ 30-03-2010, 16:58) *
Jag var helt garanterat inte inblandad i nauti-historien, försök inte.

Jag vet. Du är bara dum och inte vet vad du gör wink.gif
Anma
CITAT (vitavargen @ 30-03-2010, 17:01) *
Jag vet. Du är bara dum och inte vet vad du gör wink.gif

hahaha... right back at u...
Irene_L
CITAT (vitavargen @ 30-03-2010, 16:44) *

Ja varför gjorde jag det! Det måste vara för jag var så dum slap.gif att tro att JAG kunde få dig att förstå...men det inser jag ju att det går ju inte!!!!!! Så nu ska jag inte försöka mer...fortsätt du med ditt snack.....
vitavargen
CITAT (*Stintan* @ 30-03-2010, 16:22) *
...

Vilka är ni(när du säger vi)?

Vilken roll har du för dessa som skrev igår här. Vad hade du för roll i andra trådar exviss de tråden som Nauti startade?

En av de ledande figurerna för Mobben På Odla, om du frågar mig.

Tror du inte det?
sätt dig ner och läs tråden sedan igår 15:00. Se din egen roll. Se andra som ingår i Mobbens roll.
Anma
CITAT (vitavargen @ 30-03-2010, 17:08) *
Vilka är ni(när du säger vi)?

Vilken roll har du för dessa som skrev igår här. Vad hade du för roll i andra trådar exviss de tråden som Nauti startade?

En av de ledande figurerna för Mobben På Odla, om du frågar mig.

Tror du inte det?
sätt dig ner och läs tråden sedan igår 15:00. Se din egen roll. Se andra som ingår i Mobbens roll.

Du ser verkligen troll där det inga troll finns.

Nu tycker jag att vi lägger ner det här. Någon som vill säga emot?
pejori
CITAT (Anma @ 30-03-2010, 17:14) *
Du ser verkligen troll där det inga troll finns.

Nu tycker jag att vi lägger ner det här. Någon som vill säga emot?

Säger emot vad??? giggle.gif
Håller med om allt. tummenupp.gif
Gossen Ruda
Ju mer jag läser av vitavargens virriga inlägg, hans totala oförmåga att ta till sig argument, envisa tjatande om mobb och mobb och det vänstervridna synsättet kombinerat med den dåliga språkbehandlingen, desto mer tycker jag mig känna igen rahmat2 som blev avstängd för några år sen. Rätta mig gärna om jag har fel.
Chamomille
CITAT (Gossen Ruda @ 30-03-2010, 17:17) *
Ju mer jag läser av vitavargens virriga inlägg, hans totala oförmåga att ta till sig argument, envisa tjatande om mobb och mobb och det vänstervridna synsättet kombinerat med den dåliga språkbehandlingen, desto mer tycker jag mig känna igen rahmat2 som blev avstängd för några år sen. Rätta mig gärna om jag har fel.

Jag rättar ingenting jag blink.gif wink.gif
*Stintan*

Misstänkt eller icke misstänkt det är frågan wacko.gif giggle.gif
vitavargen

Äntligen kom chefen för Mobben in i tråden.

Du har ett väldigt svårt liv med alla överviktiga som gör livet svårt för dig. Med alla hundar som kissar och gör livet svårt för dig. Med alla invandrare som beter sig dumt och gör livet svårt för dig. Med alla kvinnor som är värda mindre i ögonen på dig och gör livet svårt för dig. Med alla homosexuella som lever sitt liv och gör livet svårt för dig.

Hur överlever du all dessa eländen?
Gossen Ruda
CITAT (vitavargen @ 30-03-2010, 19:00) *
Äntligen kom chefen för Mobben in i tråden.

Du har ett väldigt svårt liv med alla överviktiga som gör livet svårt för dig. Med alla hundar som kissar och gör livet svårt för dig. Med alla invandrare som beter sig dumt och gör livet svårt för dig. Med alla kvinnor som är värda mindre i ögonen på dig och gör livet svårt för dig. Med alla homosexuella som lever sitt liv och gör livet svårt för dig.

Hur överlever du all dessa eländen?

rotfl.gif rotfl.gif rotfl.gif rotfl.gif rotfl.gif

Hej Rahmat, tyvärr kan jag inte skriva att jag har saknat dig. Problemen du räknar upp är inget mot problemet med personer som skapar nya nick när de blivit avstängda, fast inte ens det är något större problem.
Ralf
ännu en tråd som inte har nåt syfte....
herkules
CITAT (Gossen Ruda @ 30-03-2010, 20:04) *
Hej Rahmat

visst är det kul att få saker och ting skrivna på näsan?
om du inte är helt hundra på att vitavargen är rahmat så tycker jag du ska lägga ner dina konspirationsteorier.
nu.
Gossen Ruda
Jag är till 110 % säker, han avslöjade det själv i sitt inlägg.
gnon49
Ja, är man på kollisionskurs med mänskligheten går det inte att föra sakliga debatter. Undrar om det finns en social rörelse för översittare. wink.gif
Aqvakul
CITAT (Gossen Ruda @ 30-03-2010, 20:39) *
Jag är till 110 % säker, han avslöjade det själv i sitt inlägg.

Vilka är dina bevis?

Ruda, ibland visar du upp en ganska föraktfull attityd - lite större tolerans för de som är annorlunda skulle inte skada...
Gossen Ruda
CITAT (Aqvakul @ 30-03-2010, 20:45) *
Vilka är dina bevis?

Ruda, ibland visar du upp en ganska föraktfull attityd - lite större tolerans för de som är annorlunda skulle inte skada...

Nja, dig tolererar jag ju. Oftast. laugh.gif Jag har dock lite svårt för alla dina "me too"-inlägg. Ett liv med en del smällar, både i verkliga livet och på nätet, har lärt mig att inte lita för mycket på någon och att beakta alla misstankar. Inte gå ut med dem men samla på hög. Det dröjde bara några veckor efter att VV dykit upp här som jag började känna igen rahmats språk, eller närmast brist på språk. När jag blev mer säker ställde jag direkta frågor i trådar där han verkade men han hoppade över dem och även andra frågor som andra hade. Han tjafsade bara på med sina saker, döv och blind för annat. Det verkliga beviset kom dock i hans sista inlägg men det kan du själv få leta efter, några grå har du väl kvar? Fö, den som inte var med när rahmat2 härjade här borde nog inte yttra sig.
Aqvakul
CITAT (Gossen Ruda @ 30-03-2010, 21:03) *
Fö, den som inte var med när rahmat2 härjade här borde nog inte yttra sig.

Nähä, vem är det som inte får yttra sig - nu är du igång och exkluderar igen..

Av de som deltagit aktivt i tråden här, var väl alla med för två år sen (fast du kanske syftar på vita vargen??? crazy.gif )
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon