Sidor: 1, 2, 3, 4, 5
herkules
CITAT (Gossen Ruda @ 30-03-2010, 20:39) *
Jag är till 110 % säker, han avslöjade det själv i sitt inlägg.

ok, bevis tack.
annars kan du vara tyst.
Gossen Ruda
CITAT (herkules @ 30-03-2010, 21:20) *
ok, bevis tack.
annars kan du vara tyst.

Och så blir JAG beskylld av Aqua för att exkludera folk! crazy.gif
vitavargen
Uppdraggranskning gjorde en förtydligande om de namnen som förekom i deras program om Bjästa. De sa att namnen är påhittade.

Önskade mig ett helt program som fortsättning på det med Bjästa, men jag får nöja mig med kvällens förtydligande.
*Stintan*
Va bra att du äntligen har fattat det då!
vitavargen
Till skillnad från dig som aldrig fattar nånting... det beror kanske på den elaka innehåll som du har?
narran
För er som är intresserade av att inte bara ta till er en sida om Bjärsta fallet rekomenterar jag de sex senaste inläggen på den här bloggen. http://daddys.blogg.se/
herkules
CITAT (narran @ 01-04-2010, 07:31) *
För er som är intresserade av att inte bara ta till er en sida om Bjärsta fallet rekomenterar jag de sex senaste inläggen på den här bloggen. http://daddys.blogg.se/

jag har läst daddys blogg länge och tyckt det var hemskt, hans slit och kamp för sin dotter, utan framgång.
fast det han skriver om bjästa .. nä alla kvinnor är inte förslagna små horor och alla män är inte oskyldiga små lamm.
det här förundersökningsläsandet hemma på kammaren och tro att man är någon slags jurist betackar jag mig för.
*Stintan*
CITAT (narran @ 01-04-2010, 07:31) *

Som om den bittra gubben skulle sitta inne med någon sorts sanning. thumbdown.gif
narran
CITAT (*Stintan* @ 01-04-2010, 09:09) *
Som om den bittra gubben skulle sitta inne med någon sorts sanning. thumbdown.gif

Är ni verkligen säkra på att uppdraggranskning gör det. kommer ni helt att ändra uppfattning om programmet fälls i granskningsnämnden
*Stintan*
CITAT (narran @ 01-04-2010, 09:54) *
Är ni verkligen säkra på att uppdraggranskning gör det. kommer ni helt att ändra uppfattning om programmet fälls i granskningsnämnden

Vilken uppfattning skulle vi ändra på?
Att vi tycker den mobbing alla inblandade och även icke inblandade i detta råkat ut för är för jävlig och att vi kritiserar skolan och kyrkan för deras usla agerande? För det är ju det tråden handlar om.
herkules
CITAT (*Stintan* @ 01-04-2010, 10:24) *
Vilken uppfattning skulle vi ändra på?
Att vi tycker den mobbing alla inblandade och även icke inblandade i detta råkat ut för är för jävlig och att vi kritiserar skolan och kyrkan för deras usla agerande? För det är ju det tråden handlar om.

och även ug handlade om det.
vitavargen
CITAT (narran @ 01-04-2010, 09:54) *

Va säker på att granskningsnämnden kommer inte fälla uppdraggransknings program om Fallet i Bjästa.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon