Sidor: 1, 2, 3, 4, 5
silos
CITAT (Anki på Öland @ 05-08-2010, 20:57) *
Då kommer förståss följdfrågan, varför skall "alla andra" på forumet fråga sig så?? Kan du inte istället ha ett allvarligt samtal med din väninna och få henne att tänka just så innan hon skriver. Men din sista mening får mig att anta att du också egentligen anser att hon är ett troll fast du gör allt för att stå med fötterna i båda "lägren" och inte stöta dig med någon.....
Anki

Jag skriver så därför att jag själv har fått mycket hjälp av att tänka på det viset som jag beskrivit.
Om en människa har fått till sig någonting fantastiskt och bra,skall hon inte behålla allt för sig själv,utan det är viktigt att dela mig sig till sina medmänniskor...

Förritiden var jag en människa som retade sig på allt och alla,jag var för det mesta arg:(((
Och jag har fortfarande mycket mycket att lära mig är ett som är säkert,lärandet kommer att pågå under resten av mitt liv!

Men varje människa ta till sig vad h*n vill;DET kan jag inte påverka,eller hur!?!

Min väninna:vem är hon,menar du Fuchian?Jag tycker inte att Fuchian att är en "troll"...lika lite som jag är "troll".Fuchian är så som jag ser det en härlig levande människa,en konstnärs själ och sådana agerar inte som den "vanlige" människan,vilket inte betyder att den "vanlige"människan skulle vara fel,absolut inte!!

Ni är allihoppa mina "väninnor"oavsätt vilka ni är,alla så olika,levande underbara människor,MEN jag tycker INTE om allas beteende,men jag har ingen som helst rätt att tala om för er hur ni skall vara...

Ja,jag så klart inte bli osams med mina medmänniskor...hellre "röker" jag fredspipa. biggrin.gif
smiley_small_hug.gif

ängsvädd
CITAT (silos @ 05-08-2010, 21:15) *
Jag skriver så därför att jag själv har fått mycket hjälp av att tänka på det viset som jag beskrivit.
Om en människa har fått till sig någonting fantastiskt och bra,skall hon inte behålla allt för sig själv,utan det är viktigt att dela mig sig till sina medmänniskor...

Förritiden var jag en människa som retade sig på allt och alla,jag var för det mesta arg:(((
Och jag har fortfarande mycket mycket att lära mig är ett som är säkert,lärandet kommer att pågå under resten av mitt liv!

Men varje människa ta till sig vad h*n vill;DET kan jag inte påverka,eller hur!?!

Min väninna:vem är hon,menar du Fuchian?Jag tycker inte att Fuchian att är en "troll"...lika lite som jag är "troll".Fuchian är så som jag ser det en härlig levande människa,en konstnärs själ och sådana agerar inte som den "vanlige" människan,vilket inte betyder att den "vanlige"människan skulle vara fel,absolut inte!!

Ni är allihoppa mina "väninnor"oavsätt vilka ni är,alla så olika,levande underbara människor,MEN jag tycker INTE om allas beteende,men jag har ingen som helst rätt att tala om för er hur ni skall vara...

Ja,jag så klart inte bli osams med mina medmänniskor...hellre "röker" jag fredspipa. biggrin.gif
smiley_small_hug.gif

Om fler var som du silos så skulle det vara fred på jorden.
Motti
Kan inte låta bli att ta upp det här !Projecering det är när man flyttar över sitt liv på andra för att slippa ta i tu med sina egna problem,har set en del av det här !man anklagas för både det ena och det andra utan att det finns så mycket som tillstymelse saning i det,ja jag själv råkade ut för det för ett par veckor sedan,blev kallad ateist och att ni alla här på forumet var såå trötta på mina fåniga inlägg så att jag borde dragit mig tillbaks och slutat vara här ,ja ungefär så lät innlägget,den som skrev det ägnar sig just åt "projecering",alltså var det sig själv anngriparen skrev om hon flyttade över sina problem på mig för att slippa ta itu med sina.Jag borde hållt tyst ! men kunde inte låta bli efter att ha läst en del trådar här på forumet som just den här personen har skrivit som anngrep mig,snacka om att vända kappan efter vinden som det passar dagshumöret.
MVH Motti
Meriona
Ska man hänga på ett diskussionsforum så får man se till att vara begriplig. Punkt.
Motti
men Meronia confused.gif det jag skrev var väl begripligt flirting.gif
netha
CITAT (ängsvädd @ 05-08-2010, 21:19) *
Om fler var som du silos så skulle det vara fred på jorden.

?
Meriona
CITAT (Motti @ 05-08-2010, 22:14) *
men Meronia confused.gif det jag skrev var väl begripligt flirting.gif

Förlåt Motti, det var inte dig jag menade, utan i största allmänhet. blush.gif
Motti
smiley_small_hug.gif Meronia!trodde en kort stund att du också tyckte jag var en Paine in the ass giggle.gif
Meriona
CITAT (Motti @ 07-08-2010, 00:15) *
smiley_small_hug.gif Meronia!trodde en kort stund att du också tyckte jag var en Paine in the ass giggle.gif

Aldrig! kompiskram.gif
Där ser man, jag kan inte ens vara begriplig själv. (Att vara kortfattad kan vara livsfarligt). rotfl.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon