Då kommer förståss följdfrågan, varför skall "alla andra" på forumet fråga sig så?? Kan du inte istället ha ett allvarligt samtal med din väninna och få henne att tänka just så innan hon skriver. Men din sista mening får mig att anta att du också egentligen anser att hon är ett troll fast du gör allt för att stå med fötterna i båda "lägren" och inte stöta dig med någon.....
Anki
Anki
Jag skriver så därför att jag själv har fått mycket hjälp av att tänka på det viset som jag beskrivit.
Om en människa har fått till sig någonting fantastiskt och bra,skall hon inte behålla allt för sig själv,utan det är viktigt att dela mig sig till sina medmänniskor...
Förritiden var jag en människa som retade sig på allt och alla,jag var för det mesta arg:(((
Och jag har fortfarande mycket mycket att lära mig är ett som är säkert,lärandet kommer att pågå under resten av mitt liv!
Men varje människa ta till sig vad h*n vill;DET kan jag inte påverka,eller hur!?!
Min väninna:vem är hon,menar du Fuchian?Jag tycker inte att Fuchian att är en "troll"...lika lite som jag är "troll".Fuchian är så som jag ser det en härlig levande människa,en konstnärs själ och sådana agerar inte som den "vanlige" människan,vilket inte betyder att den "vanlige"människan skulle vara fel,absolut inte!!
Ni är allihoppa mina "väninnor"oavsätt vilka ni är,alla så olika,levande underbara människor,MEN jag tycker INTE om allas beteende,men jag har ingen som helst rätt att tala om för er hur ni skall vara...
Ja,jag så klart inte bli osams med mina medmänniskor...hellre "röker" jag fredspipa.