Sidor: 1, 2, 3, 4, 5, 6
Wilmer
CITAT (Meriona @ 20-02-2011, 10:46) *
Vilka härliga bilder! wub.gif Tack Sabina och Olle för att jag fick "vara med" på träffen genom era bilder! thanks.gif Jag hoppas verkligen att jag inte behöver prioritera bort er Odla-goingar någon mer gång.

Undrar vem mannen med rådjurströjan är? g.gif

Wilmer sa att hon hade fått gnag, däremot glömde jag fråga från vem, så jag tackar rakt ut till er allihop! thanks.gif

Hrm, gnag kom från.. Ska jag minnas.. Du får fråga- det var tre påsar. sweatingbullets.gif
ninnisky
Vilka härliga bilder! wub.gif Tack Sabina och Olle för att jag fick "vara med" på träffen genom era bilder! thanks.gif Jag hoppas verkligen att jag inte behöver prioritera bort er Odla-goingar någon mer gång.

Wilmer sa att hon hade fått gnag, däremot glömde jag fråga från vem, så jag tackar rakt ut till er allihop! thanks.gif

Jag är tyvärr oskyldig! Ska bättre mig inför nästa behov kompiskram.gif
Bettis

Glömde fråga vem han var g.gif en skummis som smugit sig in giggle.gif en påse var iaf från mig´!!!

Tack alla för en jättetrevlig dag och jag hoppas att vi ses i Surte nästa gång!!
imjoh
Kom precis på att jag glömt mötet, hade bestämt mig för att deltaga det hade varit trevligt men dottern ringde på morgonen och talade om att barnbarnet var på väg, det första, hela dagen gick åt att passa telefonen,annat fanns inte. Det blev en pojke. Hoppas det blir fler tillfällen.
ingrid fuxwall
Vad trevligt Ni hade!
Hade velat komma men dels så var jag för deprimerad och så insåg jag att det skulle bli en för dyr resa, nästan 25 mil bara för att prata odling, det som vi redan gör här på forumet - utan resväg.

Fortsätt skriva så att vi som inte kom kan få veta mer

CITAT (imjoh @ 20-02-2011, 18:40) *
Kom precis på att jag glömt mötet, hade bestämt mig för att deltaga det hade varit trevligt men dottern ringde på morgonen och talade om att barnbarnet var på väg, det första, hela dagen gick åt att passa telefonen,annat fanns inte. Det blev en pojke. Hoppas det blir fler tillfällen.

Berätta gärna mer om den lille pojken, men kanske i en annan tråd

Vi får ta det privat -hur jag ska dela med mig av alla pappersrullar. Har ju haft hantverkare här och alla rullar har sparats, både från mattor inne och ute från taken så nu kan dina små djur kuta omkring
Wilmer
21 mil ToR men det var skönt att komma ut i vår (hm) solen och få träffa er som kom. Men det ÄR lite långt för en fikaträff, marknaden ger "mer" för milen. Jag passade på att kika i lite affärer på vägen hem för att inte somna bakomratten (hade ju just kört två timmar så jag behövde lufta mig för att orka köra hem igen). En liten kombiutflykt.
Myosotis
CITAT (Wilmer @ 22-02-2011, 20:12) *
21 mil ToR...

duh.gif Ett ögonblick trodde jag att det var en förkortning för toarullar och tänkte: Har hon mätt dem?! laugh.gif
Meriona
CITAT (Myosotis @ 23-02-2011, 15:32) *
duh.gif Ett ögonblick trodde jag att det var en förkortning för toarullar och tänkte: Har hon mätt dem?! laugh.gif

Ja nog för att hon är lite speciell... whistling.gif Idag fick jag iallafall gnaget av gulle-Wilmer. Tack Bettis, Olle och någon mer! smiley_small_hug.gif

Och Ingrid, såklart får vi träffas så att du blir av med ditt gnag, men just nu är det lite kaos. kompiskram.gif Ur kaos föds ordning påstås det, men jag tycker inte att det verkar stämma? unsure.gif
*Ulrica*
CITAT (Meriona @ 23-02-2011, 21:01) *
Tack Bettis, Olle och någon mer! smiley_small_hug.gif
Det är jag som är någon mer. Funkar det med fling- och pastapaket?
Meriona
Åh, tack snälla Ullis! wub.gif

Självklart är såna kartonger jättebra! När jag har tonvis gnag i förrådet sparar jag dem inte, men nu sparar jag ALLT! Jag har tillochmed rensat ur skafferiet och slängt mat för att få tillgång till kartongerna. wacko.gif

Myosotis
CITAT (Meriona @ 24-02-2011, 21:36) *
...Jag har tillochmed rensat ur skafferiet och slängt mat för att få tillgång till kartongerna. wacko.gif

rotfl.gif
Bettis
Vill bara berätta att lilla Eja som var med på träffen och väntade valpar har idag nedkommit med 3 hanar och en tik och alla mår bra wub.gif
Olle A
Härligt! Då får du krama om henne från mig. wub.gif

Olle
Bettis
CITAT (Olle A @ 16-03-2011, 19:09) *
Härligt! Då får du krama om henne från mig. wub.gif

Olle

Det ska jag göra Olle, ska se om det inte kommer några kort senare!
Sabina87
Tänkte bara dela med mig lite. Här en bild på frön som har grott som jag bytte till mig på träffen. Digitalis, Pans Choice. Tack!

Varför går det inte att ladda upp bilderna? =( Ni som vill får kolla in bilden på bloggen.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon