Sidor: 1, 2, 3, 4, 5, 6
pejori
CITAT (Rossi @ 26-09-2005, 17:37)
Nej, man ska inte bry sig allt för mycket men ibland är det lättare sagt än gjort. Vissa dagar är man mer känslig o.s.v.

Men det "lustiga" här är att en person som just nu skriver i den här tråden och deklarerar att alla är välkomna och att man får skriva hur mycket man vill själv har varit ganska ovänlig gentemot mig och attackerat mig för att jag skrev i en tråd där hon ansåg att jag inte hade något att göra .... Lite trist med sådan dubbelmoral faktiskt. mad.gif

du menar väl inte mej eller??? ohmy.gif
Betty
CITAT (vet ej @ 26-09-2005, 17:44)
Att skriva att alla är välkommna är ett hån. Han borde ha slängs ut från forumet för länge sedan, han bjuder in alla att deltaga sedan så mobbar han ut ett flertal från forumet hur många blir kvar tillslut?.

Jaha ja... att skaffa sig ett extra användarnamn att gömma sig bakom när man ska kritisera nån... Om man inte kan stå för sina åsikter öppet så ska man vara tyst!
AnitaO
CITAT (Betty @ 26-09-2005, 17:51)
Att skriva att alla är välkommna är ett hån. Han borde ha slängs ut från forumet för länge sedan, han bjuder in alla att deltaga sedan så mobbar han ut ett flertal från forumet hur många blir kvar tillslut?.

Jaha ja... att skaffa sig ett extra användarnamn att gömma sig bakom när man ska kritisera nån... Om man inte kan stå för sina åsikter öppet så ska man vara tyst!

Exakt.
Fega rackare som tassar omkring här mad.gif
pejori
lågt och dålig stil mad.gif mad.gif
så ser man vem som är ute efter bråk mad.gif mad.gif
komma sen och påstå att man vill ha trevligt...pyttsan sad.gif
pejori
Han borde ha slängs ut från forumet för länge sedan,

du med... wink.gif
Lady Hamilton

FREDSDUVA
Sulawesii
CITAT (zaaritha @ 26-09-2005, 00:39)
Jag ÄR intresserad av både ute--o -inneväxter!!
Men--har fått pm att jag inte är välkommen på "småprat"--eller nå´n avdelning --för övrigt!
Jag är tydligen en "bråkmakare" o det har aldrig vart min mening!!
Jag har kort stubin, jag vet!!
Men; jag hugger, innan jag tänker!!
Fel; jag VET!
Ångrar mej alltid; när jag vart ettrig................

Tråkigt och omoget.
birgitek
CITAT (Hannele @ 26-09-2005, 15:49)
CITAT (AndreasBlomquist @ 26-09-2005, 00:52)
CITAT (zaaritha @ 26-09-2005, 00:39)
Jag ÄR intresserad av både ute--o -inneväxter!!
Men--har fått pm att jag inte är välkommen på "småprat"--eller nå´n avdelning --för övrigt!
Jag är tydligen en "bråkmakare" o det har aldrig vart min mening!!
Jag har kort stubin, jag vet!!
Men; jag hugger, innan jag tänker!!
Fel; jag VET!
Ångrar mej alltid; när jag vart ettrig................

Be dem som skrivit köra upp det PM:et någonstans då... Det var det värsta jag har hört..

Man blir så arg och ledssen Vem står som "dörrvakt" vid Småpratt? wacko.gif sad.gif

Hannele, jag har uppfattat dej som en person med väldigt starka åsikter, och det är inte alltid jag håller med eller förstår dej. Av något skäl var jag nyfiken hur du ställde dej till det obehagliga PM som Zariita fått, innan jag hann fråga kom ditt inlägg som jag citerar ovan. Kan bara säga att jag blev glad.
Birgit Ek
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon