|
Sidor: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
*Felix matte*
23-03-2006, 05:54
 -11,8 hos mig
Fialotta
23-03-2006, 05:55
Godmorgon...är du uppe lika tidigt som vad jag är Agneta....Kram
*Felix matte*
23-03-2006, 05:58
CITAT (maudan @ 23-03-2006, 05:55) Godmorgon...är du uppe lika tidigt som vad jag är Agneta....Kram  Har redan hunnit hinka i mej ett par muggar nybryggt  Kram tillbaka ont i leder tillåter inte en att sova
Fialotta
23-03-2006, 06:12
CITAT (Felix matte @ 23-03-2006, 05:58) CITAT (maudan @ 23-03-2006, 05:55) Godmorgon...är du uppe lika tidigt som vad jag är Agneta....Kram  Har redan hunnit hinka i mej ett par muggar nybryggt  Kram tillbaka ont i leder tillåter inte en att sova  Oj vännen...det låter ont...hoppas det blir bättre när det blir lite varmare ute...ska fika jag oxå nu...kopp på dig
God Morgon! -13 grader Var är våren?
brittmarie
23-03-2006, 07:15
God morgon allihopa. Just nu är det -9, men det ska bli varmare under dagen.
Jag säger bara 'Morgon'...för än så länge är den inte 'God'  ...det snööööar nämligen och det är -5,4 grader.... ...så jag kanske säger 'God eftermiddag' i stället lite senare...beror ju på om solen tittar fram eller inte....
god morgon... -3 grader och solen på väg upp....
godmorgon...gjömde jag ju att säga... har varit uppe ett tag men misat denna tråden ju.
CITAT (Floppy @ 23-03-2006, 07:48) Jag säger bara 'Morgon'...för än så länge är den inte 'God'  ...det snööööar nämligen och det är -5,4 grader.... ...så jag kanske säger 'God eftermiddag' i stället lite senare...beror ju på om solen tittar fram eller inte.... ;) Jo då...nu kan jag säga GOD eftermiddag...solen skiner även om det finns lite ful moln längre bort...men den skiiiiner just nu....och endast -0,4 grader.... Kanske inte kan säga God kväll ... ikväll... för då har det väl mulnat på igen och som det ser ut så är det inga trevliga moln precis....
CITAT (Floppy @ 23-03-2006, 13:51) CITAT (Floppy @ 23-03-2006, 07:48) Jag säger bara 'Morgon'...för än så länge är den inte 'God'  ...det snööööar nämligen och det är -5,4 grader.... ...så jag kanske säger 'God eftermiddag' i stället lite senare...beror ju på om solen tittar fram eller inte....  Jo då...nu kan jag säga GOD eftermiddag...solen skiner även om det finns lite ful moln längre bort...men den skiiiiner just nu....och endast -0,4 grader.... Kanske inte kan säga God kväll ... ikväll... för då har det väl mulnat på igen och som det ser ut så är det inga trevliga moln precis....  kunde du inte behållt snön hos dej floppy nu har jag fått den istället morgon föressten
Godmorgon!  idag bär det av till trädgårdsmässan
CITAT (yenny @ 24-03-2006, 09:22) Godmorgon!  idag bär det av till trädgårdsmässan  Och jag som hoppades på att du skulle hålla dig tills imorgon, såvida inte dom däringa söderborna skickar den vita smörjan hitåt  Här är det i alla fall strålande sol, om än lite väl kallt då
CITAT (Reserv @ 24-03-2006, 09:27) CITAT (yenny @ 24-03-2006, 09:22) Godmorgon!  idag bär det av till trädgårdsmässan  Och jag som hoppades på att du skulle hålla dig tills imorgon, såvida inte dom däringa söderborna skickar den vita smörjan hitåt  Här är det i alla fall strålande sol, om än lite väl kallt då  ja jag får erkänna att jag muttrade lite över att jag inte ska gå i morgon mutter mutter... hade ju varit kul att ses!
CITAT (pejori @ 24-03-2006, 09:14) CITAT (Floppy @ 23-03-2006, 13:51) CITAT (Floppy @ 23-03-2006, 07:48) Jag säger bara 'Morgon'...för än så länge är den inte 'God'  ...det snööööar nämligen och det är -5,4 grader.... ...så jag kanske säger 'God eftermiddag' i stället lite senare...beror ju på om solen tittar fram eller inte....  Jo då...nu kan jag säga GOD eftermiddag...solen skiner även om det finns lite ful moln längre bort...men den skiiiiner just nu....och endast -0,4 grader.... Kanske inte kan säga God kväll ... ikväll... för då har det väl mulnat på igen och som det ser ut så är det inga trevliga moln precis....  kunde du inte behållt snön hos dej floppy nu har jag fått den istället morgon föressten  GOD MORGON ALLIHOPA ....underbar morgon  ...visserligen är klockan 9,45 men jag har varit vaken sen 6.00 ca och ända sen dess har solen lyst...men det är kallt -5,5 i skuggan visserligen...så denna morgon kan jag säga att det är en GOD morgon... Men jag har kämpat hela natten med mina drömmar att snön skulle försvinna...så det var väl otur att den kom till dig...men det var inte så jag önskade i mina drömmar...å jag vill INTE ha nå mer snö...det lär dröja ända till mitten av april eller i slutet innan snön är borta här....
Det har varit en underbar morgon, kall men solig. Nu ska vi bara skruva upp temperaturen också så blir det perfekt.
*Felix matte*
25-03-2006, 12:57
Gomorron... elller Gomidda alla glada  (nyvaken)  hos mig.
GOD MORGON PÅ ER ALLA ODLAITER. hA EN BRA DAG  /Gillan
*solis.*
28-03-2006, 07:08
*Felix matte*
01-04-2006, 05:56
Ha en jättefin 1 april men se upp för "luringar".
God morgon!!!
Kanske ska säga godmorgon också!
Gomorron alla pigga och glada  Solen skiner över snövita vidder och det är -2,2 grader. Skotern ska ut på luftning för sista gången för i år, sen lär det nog va´för sent  April och inte en tillstymelse till vår, sånär som på en liten pippi som kvittrade frenetiskt utanför sovrumsfönstret i morses
CITAT (pejori @ 01-04-2006, 09:43) Själv är jag bara Reserv
CITAT (pejori @ 01-04-2006, 09:46) Undra vart den där "ordinarie" tog vägen
*Felix matte*
01-04-2006, 09:49
vet ej
tror hon fick sparken från sitt jobb....
CITAT (Reserv @ 01-04-2006, 09:55) CITAT (Felix matte @ 01-04-2006, 09:49) vet ej :lol: Vi får väl kalla på en "ersättare"   här är den.
CITAT (pejori @ 01-04-2006, 09:58) CITAT (Reserv @ 01-04-2006, 09:55)  här är den. Den kan juh va´bra att ha "istället för"
CITAT (Reserv @ 01-04-2006, 10:48) Undra vart den där "ordinarie" tog vägen  Åkte på rättstavningskurs efter vad jag har hört. Hon hette ju "ord enarie" Jag tror att nästa medlem blir "inte en aning jag är ny här". Vad tror ni?
CITAT (AnitaGg @ 01-04-2006, 10:05) CITAT (Reserv @ 01-04-2006, 10:48) Undra vart den där "ordinarie" tog vägen  Åkte på rättstavningskurs efter vad jag har hört. Hon hette ju "ord enarie" Jag tror att nästa medlem blir "inte en aning jag är ny här". Vad tror ni?  Eller "kanske det kanske"
CITAT (Reserv @ 01-04-2006, 11:05) CITAT (AnitaGg @ 01-04-2006, 10:05) CITAT (Reserv @ 01-04-2006, 10:48) Undra vart den där "ordinarie" tog vägen  Åkte på rättstavningskurs efter vad jag har hört. Hon hette ju "ord enarie" Jag tror att nästa medlem blir "inte en aning jag är ny här". Vad tror ni?  Eller "kanske det kanske" 
Tack mina vänner Nu sitter jag här och asgarvar igen. Har hört att det förlänger livet
uj...vad vi ska bli gamla då...
Godmorgon!
God morgon alla glada Odlaiter!
/Gillan
Idag väcktes vi klockan 6 av att någon borrade som sjutton i huset. Visade sig att en granne låst sig ute, så det är låssmeden som borrar sig in i lägenheten..... Klockan är nu snart 8 och det borras fortfarande. Oss gör det inget, för vi är morgonpigga. Men jag kan tänka mig att det är många i huset som fått spader!
Här i Stockholm snöar det!
Vilken morgon.....
CITAT (stina @ 02-04-2006, 07:53) Idag väcktes vi klockan 6 av att någon borrade som sjutton i huset. Visade sig att en granne låst sig ute, så det är låssmeden som borrar sig in i lägenheten..... Klockan är nu snart 8 och det borras fortfarande. Oss gör det inget, för vi är morgonpigga. Men jag kan tänka mig att det är många i huset som fått spader!
Här i Stockholm snöar det!
Vilken morgon..... Visst är det surt Här nere har snöandet övergått i blask .... Surt, blött, grått ....... GAH!!! Värme och vår ... var är ni?
mammafia
02-04-2006, 07:42
god morron alla vänner...här i övik har vi ca -10 och stålande sol
Biggan_
02-04-2006, 09:11
Gomorron, fast det va´ett par timmar sen man vakna  Har gjort iordning en pastasallad här på morgonen och nu bär det ut med skotern, förmodligen sista långturen, men vi har tur med vädret. Solen skiner och det är bara nån minusgrad. Ha en skön dag alla ni andra så hörs vi i kväll
Godmorgon! Hoppas att turen blir härlig!
GOD MORGON ALLA GLADA! Låt era sinnen tina upp, våren är nog snart här
*Felix matte*
03-04-2006, 07:06
Gomorron alla glada! Gympapasset är avklarat Neta du tyckte att fredagens festklänning var föööör avslöjande idag valde jag den blå  ... lyssnar på Finsk schottis
CITAT (Felix matte @ 03-04-2006, 08:06) Neta du tyckte att fredagens festklänning var föööör avslöjande idag valde jag den blå  ... lyssnar på Finsk schottis  Här var det kontraster må jag säga! Du är som en kameljont du!
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
|
|
 |
|
|