Sidor: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
yenny
Godmorgon... eller förmiddag som vanligt wub.gif
yenny
Godmorgon alla glada smile.gif
Ja alla andra med för den delen.... själv är jag tveksam... hade nog varit gladare om jag fått sova liite längre!
AnitaO
God Morgon smile.gif
Här ligger vi efter i trädgårdsarbetet.
Har tillbringat hela helgen på Brukshundklubben där vi haft mentalbeskrivning av hundar.
Gillan

God morgon på er alla!

Här är fortfarande helt fantastiskt väder.

pejori
god morgon alla...... smile.gif smile.gif
nustiger solin upp över horisinten laugh.gif laugh.gif
11gr. varmt här, så inga fönster är stängda nu och inte balkongen heller smile.gif smile.gif blir säkert en skön dag idag... rolleyes.gif rolleyes.gif
får nog skicka gruookram redan nu om jag ska hinna med laugh.gif laugh.gif kram
Berit
Godmorgon på dig pejori och alla andra smile.gif i denna tidiga morgonstund
Här är bara 6 grader än smile.gif. På alla småplantsbebisar har jag tagit av täcket. tongue.gif

Nu skall jag kolla om paddorna och grodorna har vaknat rolleyes.gif
Gillan

God morgon till ännu en fantastisk dag!

*Felix matte*
Gomorron alla glada!

Idag skiner solen +11 och vi är strax på väg
ut ett par mil från stan... korv och fläsk ska grillas
tillsammans med barnbarnet... och säkert blir det lite
studier av diverse småkryp.
Emelie gillar spindlar mm tongue.gif

Ha en fin dag allihopa. smile.gif
Reserv
Äntligen kan man säga att det är en god morgon biggrin.gif Solen skiner och värmen börjar ta sig
Fialotta
Godmorgon alles....soooool i dag...va på tiden smile.gif
Betty
Gomorron alla glada! (och alla sura med för den delen...) biggrin.gif
Solen skiner och det ser ut som om vi äntligen får en dag med vackert väder! biggrin.gif
Reserv
Är det verkligen ingen som vaknat på nästan fyra veckor??? blink.gif laugh.gif laugh.gif Här lyser solen...... rolleyes.gif ....med sin frånvaro laugh.gif laugh.gif Regnet har blött backen och huvudvärken börjar släppa......jädra väderomslag mad.gif God morgon på er alla som har vaknat i alla fall när ni läser det här wub.gif
forget-me-not
CITAT (Reserv @ 28-06-2006, 08:30)
Är det verkligen ingen som vaknat på nästan fyra veckor??? blink.gif  :lol:  :lol:  Här lyser solen...... rolleyes.gif ....med sin frånvaro laugh.gif  :lol:  Regnet har blött backen och huvudvärken börjar släppa......jädra väderomslag  :angry:  God morgon på er alla som har  vaknat i alla fall när ni läser det här wub.gif

Godmorgon på dig själv! Jag har varit vaken länge jag. rolleyes.gif

Huvudvärk ja, det har jag haft nu i 1.5 dygn. Vet inte om det beror på vädret eller inte, men jag är känslig för väderomslag.

Solen ska komma har de lovat! wub.gif
Biggan_
Godmorgon! Vaken o vaken, jag sitter upprätt nu i allafall blink.gif
yenny
Känns faktiskt som jag sovit mej igenom ett par veckor i väntan på att få semester... men jo då, jag är vaken: Godmorgon smile.gif
Gillan
Förstog piken reserv smile.gif, så

God Morgon på er!

Här skiner solen från klarblå himmel igen, så det blir en
lååång härlig dag ute. Sköt om er smile.gif

forget-me-not
Reserv
God morgon alla pigga och glada, solen är ensam på himlen idag, inga konkurrerande moln rolleyes.gif
Reserv
God morgon alla ytterligare en solig dag, många kramar till den som känner sig behövd av det wub.gif
Leia
Godmorgon själv! Jag har drömt om dig och det stora aset i natt Reserv! laugh.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon