|
Sidor: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
God morgon alla pigga och glada......och alla andra också  Solen skiner och det är nästan redan 10 grader
Godmorgon! Pigg är jag inte... men glad i alla fall  Här är det +9 och solen den skiner.
Godmorgon allihopa, sol och 11.6 och underbart väder. Det är ju vår, äntligen! Fåglarna kvittrar som om de får betalt för det
mammafia
23-04-2006, 08:55
god morron alla själv har jag varit vaken sedan 5.30 och hunnit med ganska mycket... Städat ca 200kvm , jag har spekulanter på kattungarna som kommer idag så det är mycket som ska göras..Hoppas bara att dom vill köpa en kattunge också  . Här i Övikstrakten har vi nu 11 grader varmt och strålande sol så det känns som om våren kommit äntligen
God morgon alla odlaiter.
Farbror Blå
23-04-2006, 09:41
God Morgon!
Mörrn, mörrn! Sol, +11,2°C, lätt huvudvärk, Tvättmaskin & diskmaskin igång, frukost?....okej då!
*Felix matte*
23-04-2006, 10:08
Gomorron alla glada! Idag har jag hunnit vara frissa och nu lyssnar jag på vacker psalmsång från
CITAT (Felix matte @ 23-04-2006, 11:08) Gomorron alla glada! Idag har jag hunnit vara frissa och nu lyssnar jag på vacker psalmsång från  Åhh, vilken vacker bild att göra julkort av!!
*Felix matte*
23-04-2006, 10:15
CITAT (Reserv @ 23-04-2006, 11:12) CITAT (Felix matte @ 23-04-2006, 11:08) Gomorron alla glada! Idag har jag hunnit vara frissa och nu lyssnar jag på vacker psalmsång från  Åhh, vilken vacker bild att göra julkort av!!  Finns många fina bilder HÄR...fritt att använda men inte sälja.
*Felix matte*
24-04-2006, 06:50
Ny dag igen
Trött blir dagens ledord. Vi var hemma 2 i natt. Sista milen var bra seeega och jag hade en konstant kamp med John Blund
Så, nu har jag varit på jobbet i en timme ungefär... har äntligen förmått mig att tända lampan över skrivbordet och sätta på radion... har en kopp kaffe här också... Grått är det ute, men det är ganska okej ändå!
God måndag-morgon på er!
God måndag, om än lite sent. Skönt att solen tittar fram lite blygt, vi får väl se vad dagen har att erbjuda på väderfronten. Det lovades vackert väder från SMHI.
Godmorgon
Gooooooood Moooooorning, odla!!
netaave
24-04-2006, 16:00
CITAT (Felix matte @ 24-04-2006, 07:50) Ny dag igen .jpg) Alldeles här uppe till vänster!
*Felix matte*
25-04-2006, 05:21
Tack Neta  men idag har jag hittat pannan och redan hunnit få i mig en hel mugg nybryggt  alla glada!
solen skiner och fåglarna kvittrar
CITAT (Felix matte @ 25-04-2006, 06:21) Tack Neta  men idag har jag hittat pannan och redan hunnit få i mig en hel mugg nybryggt  alla glada!
solen skiner och fåglarna kvittrar Godmorgon!  Jösses vad kaffesugen jag blir, måste gå och hämta en kopp!
Ha en bra dag allihop!
Godmorgon! Fast inte vat jag om den är så god... men det har jag redan gnällt över i gnälltråden.
Godmorgon förresten!
(jag glömmer det så ofta!)
*Felix matte*
26-04-2006, 06:44
Gomorron alla glada! Solen orkar inte riktigt komma fram men vi har ändå +8 gubben är ute på motionsrunda och jag sitter nyvaken med kaffemugg och Odla som sällskap
God morgon från ett gråmulet sundsvall som bara orkar klämma i med +2
God Morgon Verkar vara mulna-dagen idag Även här grått, trist och bara 5 grader.
Rapchic
26-04-2006, 07:04
morrnmorrn
Godmorgon
God Morgon!
*Felix matte*
27-04-2006, 06:49
CITAT (Felix matte @ 27-04-2006, 07:49) Dåligt morronhumör Anita?  Tröööööött Dessutom gillar jag den bilden eftersom jag har rosa morgonrock och rosa tofflor och morgonkaffe är det bästa som finns
Godmorgon! om än lite sent...
CITAT (Felix matte @ 27-04-2006, 08:49) Här doftar ljuvligt av nybakt matbröd Hääärligt.  Jga kommer över. God Morgon, alla.
*Felix matte*
27-04-2006, 10:52
CITAT (Scrollan @ 27-04-2006, 10:33) CITAT (Felix matte @ 27-04-2006, 08:49) Här doftar ljuvligt av nybakt matbröd Hääärligt.  Jga kommer över. God Morgon, alla. Du är så välkommen. Gomorron igen får jag säga som nyss klev upp efter ett par timmars tupplur
Godmorgon Euuuuu... det är alldeles för tidigt för mej...
Linda_A
28-04-2006, 06:07
God morgon..  Nu är man pigg och glad efter en tidigt morgonrunda med hunden.
God Morgon, alla odlaiter. Här är vädret grått och disigt, men det känns okej ändå. Ska snart iväg till jobbet för ett möte med Arbetsmiljöverket som kommer på inspektion.
god morgon alla  håller tummarna för dej scrollan
Godmorgon alla glada Ha en underbar dag! (själv skall jag iväg till jobbet)
mammafia
29-04-2006, 05:17
god morron alla.... verkar blien RIKTIGT fin och solig dag här i övik
*Felix matte*
29-04-2006, 05:42
...ha en bra dag allihopa!
Gomorron alla! Solen skiner!
God morgon på er allihop!  Pst, vilken sötnos Agneta
*Felix matte*
05-05-2006, 06:13
Godmorgon  Eller god förmiddag kanske...
Skyndar mig så fort det går innan jag springer ut och ropar God morgon alla fantastiska Odlaiter, och ha en underbar dag ute i solen!
Godmorgon!
Själv har jag inte bestämt mej ännu om jag skall vara inne och slippa lite av pollena, eller gå ut i solen och njuta av den.
God morgon på er alla, ännu en dag full med solsken och massor med nöjsamt trädgårdarbete i åtanke!  Kaffe eller te finns här, med eller utan innehåll bestämmer ni själva
Godmorgon! Kommer även denna vackra dag svika er för trädgårdsarbete!
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
|
|
 |
|
|