Sidor: 1, 2, 3, 4, 5, 6
arno
CITAT (ciczi @ 14-10-2006, 18:02)
CITAT (Gossen Ruda @ 14-10-2006, 17:59)
Såg nu på text-tv att Maria B kastat in handduken. Det var nog det enda rätta.

Hon måste vara den politiker som suttit på en ministerpost kortast tid sedan Sverige införde enkammarsriksdagen.

Ciczi

Hon kommer nog att belönas för sina insatser i regeringen....
Hannele
CITAT (LadyG @ 14-10-2006, 16:57)
Jag jobbar som journalist.

Vem ska granska journalister?
Och lägga ut deras familjeförhållanden, inkomster och "brott" på första sidan?!
Tezzla
CITAT (Hannele @ 14-10-2006, 13:01)
CITAT (birgitek @ 14-10-2006, 12:29)
Tydligen har Thomas Bodström haft svart barnflicka och dessutom rökt hasch. Ajabaja...han var ju justitieminister och till och med en duktig sådan.

De som har sysslat med politik från tidig ungdom, har förstått att "sköta sej",

Och Thomas Bodström är uppvuxen i en politikerfamilj med en far som varit minister. Han borde väl absolut ha vetat bättre?
zaaritha
Hederliga politiker? Fantasivärld! sad.gif
Tezzla
CITAT (zaaritha @ 14-10-2006, 20:32)
Hederliga politiker? Fantasivärld! sad.gif

Jag tror det stora majoriteten av politiker absolut är hederliga och strävar efter att "göra rätt ifrån sig". Att det sen finns en del som fifflar och beter sig uppåt väggarna är inget som hela politikerkåren ska lastas för.
titti49zon6
Inte illa ,Maria Boetisius belönas med 1,2 miljoner för 8 dagars jobb
Avundsjuk- inte alls laugh.gif laugh.gif laugh.gif
kristerh
CITAT (Tezzla @ 14-10-2006, 20:18)
Och Thomas Bodström är uppvuxen i en politikerfamilj med en far som varit minister. Han borde väl absolut ha vetat bättre?

fick inte hans pappa Lennart Bodström oxså avgå pga någon skandal wink.gif
det kanske är ärftligt wink.gif
kristerh
CITAT (Gossen Ruda @ 14-10-2006, 17:59)
Såg nu på text-tv att Maria B kastat in handduken. Det var nog det enda rätta.