Sidor: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Castea
Så söt han är! wub.gif
myskmadra
Jättefin pojke!
Biggan_
Hälsa Caroline att hon har världens gulligaste lillebror! wub.gif
LadyG
CITAT (Norrbottens-Magdis @ 11-01-2007, 18:17)
Så här glad kan man se ut på dagen när man är utvilad! smile.gif wub.gif

Det kommer lite sött joller också i samband med att han ler, idag fick han till ett rejält gurgelljud. smile.gif

Vilket underbart charmigt leende wub.gif
Magdis
Envisas med att somna i babysittern mitt på blanka dan...då ska man minsann ha nattmössan på sig också! tongue.gif
Snöflinga
Mmmmmm ... och vilka gulliga händer wub.gif
askar
Åh så söt lilleman wub.gif
AnitaO
CITAT (Norrbottens-Magdis @ 13-01-2007, 21:33)
Envisas med att somna i babysittern mitt på blanka dan...då ska man minsann ha nattmössan på sig också! tongue.gif

Han kanske känner sig lugn och trygg när han är mitt i händelsernas centrum och då sover han gott smile.gif wub.gif
Gillan
Han är ju bara såååå söööööööööt.......om man nu får vara det som grabb rolleyes.gif laugh.gif laugh.gif
Magdis
CITAT (Evgeni @ 14-01-2007, 06:37)
Han är ju bara såååå söööööööööt.......om man nu får vara det som grabb rolleyes.gif laugh.gif laugh.gif

Klart man får! smile.gif Jag talar om för honom varje dag hur söt o gullig han är.
Biggan_
CITAT (Norrbottens-Magdis @ 14-01-2007, 15:15)
Han är ju bara såååå söööööööööt.......om man nu får vara det som grabb rolleyes.gif  :lol:  :lol:

Klart man får! smile.gif Jag talar om för honom varje dag hur söt o gullig han är.

wub.gif wub.gif wub.gif
LadyG
CITAT (Norrbottens-Magdis @ 14-01-2007, 15:15)
Han är ju bara såååå söööööööööt.......om man nu får vara det som grabb rolleyes.gif  :lol:  :lol:

Bra, det tycker jag han förtjänar att få veta wub.gif
Magdis
Så här förskräckt ska man väl inte se ut när man får syn på sin mamma heller?! ohmy.gif Särskilt inte när hon faktiskt kammat sig och för en gångs skull snyggat till sig lite när hon skulle ut o handla....förresten det kanske är just därför han blev så häpen!! laugh.gif
fruberglund
Sötnos wub.gif
Reserv
CITAT (Norrbottens-Magdis @ 15-02-2007, 13:51)
Så här förskräckt ska man väl inte se ut när man får syn på sin mamma heller?! ohmy.gif Särskilt inte när hon faktiskt kammat sig och för en gångs skull snyggat till sig lite när hon skulle ut o handla....förresten det kanske är just därför han blev så häpen!! laugh.gif

Tro sjutton det....han är van att se skogsmulle när han slår upp ögonen...så står en annan käring där rolleyes.gif tongue.gif
Magdis
Födda: Tvillingarna Sten o Sten Njure
Datum: 30 juli 2007 kl. 14.40
Längd: 6 o 7 mm
Vikt: Veticke

Förlossningen gick kvickt och bra efter 10 dagars värkar, den lyckliga modern mår bättre än nånsin. rotfl.gif
Alba
Grattis till nedkomsten

rotfl.gif rotfl.gif rotfl.gif
Biggan_
Grattis! Visst är det skönt när det är över. biggrin.gif
Magdis
Tack tack! giggle.gif Ja det känns jättebra att det är över. Men man kanske inte ska ropa hej...fanns det två så kanske det finns fler. sweatingbullets.gif
Å jäklar vad fula de var! Mina andra barn är mycket sötare. a0a.gif hbd.gif
Irene_L
Grattis till tvillingarna. rotfl.gif
Åhhh vad skönt att du har fått ut dom. yahoo.gif

aanderss
grattis
Snöflinga
Sänder dig de varmaste lyckönskningar till de små Stenarnas utkomst sweatingbullets.gif
Gossen Ruda
Det var ju skönt att förlossningen gick bra och utan komplikationer. Ett tag funderade jag om man inte numera behandlar dylika graviditeter med krossning via ljudvågor men det kanske är dom galliska kusinerna som behandlas så?
Magdis
CITAT (Gossen Ruda @ 30-07-2007, 22:20) *
Det var ju skönt att förlossningen gick bra och utan komplikationer. Ett tag funderade jag om man inte numera behandlar dylika graviditeter med krossning via ljudvågor men det kanske är dom galliska kusinerna som behandlas så?

Man gör så med njurstenar om de är för stora för att komma ut den naturliga vägen. Men först väntar man o ser om det går ändå....o det gjorde det denna gången. Tacka för det med tanke på vilket högtryckssprutt jag ordnade till. laugh.gif Jag kände på morgonen att stenen antagligen måste vara på utgång så då laddade jag mig med kaffe och lättöl i stora mängder och höll mig tills det var fullt i blåsan. Sen tog jag i för kung o fosterland o det blev verkligen brandsprute-effekt. I slutet kändes det bara som att en stor luftbubbla flärpade ut o sen var det över. rotfl.gif Äckliga jag kunde förstås inte låta bli att trä en plastpåse på armen och fiska upp mina bebisar, skölja dem och fotografera dem. ninja.gif
Biggan_
CITAT (Magdis @ 30-07-2007, 22:41) *
rotfl.gif Äckliga jag kunde förstås inte låta bli att trä en plastpåse på armen och fiska upp mina bebisar, skölja dem och fotografera dem. ninja.gif

Får vi se bilder på underverken nu då? rotfl.gif rotfl.gif rotfl.gif
Magdis
CITAT (Biggan_ @ 30-07-2007, 22:50) *
Får vi se bilder på underverken nu då? rotfl.gif rotfl.gif rotfl.gif

Hmm...njaa jag är tveksam...det vore kanske en bit över gränsen för hur sjuk till och med jag får bli....fast det kliar i fingrarna ändå! rotfl.gif rotfl.gif rotfl.gif
Biggan_
CITAT (Magdis @ 30-07-2007, 23:05) *
Hmm...njaa jag är tveksam...det vore kanske en bit över gränsen för hur sjuk till och med jag får bli....fast det kliar i fingrarna ändå! rotfl.gif rotfl.gif rotfl.gif

rotfl.gif
rotfl.gif
rotfl.gif
Du kan ju ha dem i en sådan där gissa-tråd, jag lovar att inte säga vad det är! blink.gif
Berith
CITAT (Magdis @ 30-07-2007, 22:41) *
---
Jag kände på morgonen att stenen antagligen måste vara på utgång så då laddade jag mig med kaffe och lättöl i stora mängder och höll mig tills det var fullt i blåsan. Sen tog jag i för kung o fosterland o det blev verkligen brandsprute-effekt.
---

Låter lite som MacGyver - mannen som gjorde en brandspruta av en pinkestråle och en cykelpump!
Leia
CITAT (Magdis @ 30-07-2007, 14:53) *

Förlossningen gick kvickt och bra efter 10 dagars värkar, den lyckliga modern mår bättre än nånsin. rotfl.gif

rotfl.gif Du är rolig du Magdis!
Gillan
Magdis och Biggan...............ni måste ha druckigt nåt olämpligt -fear-.gif ..................Verkligen tur att man får skratta av sig lite ibland rotfl.gif rotfl.gif rotfl.gif

Dock! Grattis till den lyckliga nedkomsten Magdis tummenupp.gif ...................... rotfl.gif rotfl.gif
Magdis
CITAT (Berith @ 31-07-2007, 08:56) *
Låter lite som MacGyver - mannen som gjorde en brandspruta av en pinkestråle och en cykelpump!

rotfl.gif rotfl.gif Magdis - den levande högtryckstvätten!! rotfl.gif a0a.gif

CITAT (Gillan @ 31-07-2007, 10:40) *
Magdis och Biggan...............ni måste ha druckigt nåt olämpligt -fear-.gif ..................Verkligen tur att man får skratta av sig lite ibland rotfl.gif rotfl.gif rotfl.gif
Dock! Grattis till den lyckliga nedkomsten Magdis tummenupp.gif ...................... rotfl.gif rotfl.gif

Ja...jag drack ju hela två lättöl på vardera 2,1% igår ju!! rolleyes.gif
Lady Hamilton
Och jag kan också vara lite äcklig devil.gif ...........Jag vill se BILD! crazy.gif Gärna NÄRBILDER...............
Magdis
CITAT (Lady Hamilton @ 31-07-2007, 11:33) *
Och jag kan också vara lite äcklig devil.gif ...........Jag vill se BILD! crazy.gif Gärna NÄRBILDER...............

HAHA! rotfl.gif Jamen du jobbar ju också i sjukvården så du är van vid sånt där. crazy.gif
Alba
Ni är ju för roliga. Denna regniga dag förgyller ni verkligen vardagen.

Jag ser för mig Magdis med näven i toastolen......ja vad gör man inte för att fånga bevisen.

Lady Hamilton
CITAT (Magdis @ 30-07-2007, 14:53) *

g.gif Nog är det underligt nog? Varför får vi inte se "Sten o Sten Njure".......Det brukar ALLTID visas bilder. Vi har ju även följt denna "graviditet" så varför göra skillnad nono.gif
fear.gif det har ju visats betydligt "äckligare" bilder på detta forum tidigare
Magdis
CITAT (Lady Hamilton @ 31-07-2007, 12:32) *
g.gif Nog är det underligt nog? Varför får vi inte se "Sten o Sten Njure".......Det brukar ALLTID visas bilder. Vi har ju även följt denna "graviditet" så varför göra skillnad nono.gif
fear.gif det har ju visats betydligt "äckligare" bilder på detta forum tidigare

Har det? Vaddå för bilder? alien.gif Sten & Stanley, har jag för övrigt döpt dem till nu...i toavatten. Jag är väl lite rädd att folk ska bli sick.gif om jag visar mina fula "bebisar". laugh.gif
Lady Hamilton
Jaha angry.gif Då får jag väll lägga in en bild själv då........hittade den när jag googlade

[attachment=5738:1397.jpg]

(får verkligen hoppas att den ser likadan ut som "dina" unsure.gif )
Magdis
Oj, vad är det där för en tjusig stengris? Nä så där ser inte Sten & Stanley ut....tyvärr. sleep.gif
Farbror Blå
haha Sten å Srtanley
giggle.gif
Magdis
Jahapp, man ska aldrig gå till doktorn för då blir man sjuk. Jag knallade iväg på ett obligatoriskt läkarbesök efter njurstenarna för att få remiss till röntgen så småningom och så kommer jag hem med Blåsljudet Benny. Genast känner jag hur sjuk och svag jag är, jag tror jag måste gå till sängs. g.gif Familjen har utökats ännu mer alltså. Men han fick heta Benny eftersom han trots allt var Benign. Och nej, jag har ingen bild. rotfl.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon