Full version: Dagens kattbild
Sidor: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13
Fenja
giggle.gif Jag tror att Ikaros har kroppen till höger och Hugo kroppen åt vänster!! Hugo ligger bakom och Ikaros har huvudet på Hugos bröstkorg! biggrin.gif
Mvh
Fenja
Kathy
CITAT (Fenja @ 23-10-2007, 16:50) *
giggle.gif Jag tror att Ikaros har kroppen till höger och Hugo kroppen åt vänster!! Hugo ligger bakom och Ikaros har huvudet på Hugos bröstkorg! biggrin.gif
Mvh
Fenja

giggle.gif

Biggan_
CITAT (Kathy @ 23-10-2007, 15:31) *
[attachment=8720:H_och_I.JPG]

Vänner som myser.

Ikaros huvud till vänster och Hugos huvud till höger....men sen då? Vilken kropp hör till vilket huvud?

Katthärva! Dom är för goa dina gossar! wub.gif
sqrulan
giggle.gif Vilken mysig bild.Såååå gulliga!
Kathy
CITAT (Fenja @ 23-10-2007, 16:50) *
Mvh
Fenja

Njaaa....inte riktigt.
Ikaros har kroppen till vänster där han har huvudet och Hugo kropp och huvud till höger. Cheek to cheek.
Det är ett under att Hugo inte får nackspärr... blink.gif ...men det är väl myysigt att ligga sådär tättintill. wub.gif

Tack Biggan och sqrulan. wub.gif
Fenja
Katter verkar inte vara disponerade för sådana åkommor som nackspärr och annat! Min stora hankatt trycker alltid in sig i en av lådorna i klösställningen och ligger med huvudet hängande över kanten och sover... jättegott och hela nätterna. biggrin.gif
Mvh
Fenja
Susanne i gläntan
Oh, vilka sötnosar ni visar upp wub.gif

Här kommer en bild på mina trötta tjejer Tessie o Freja

Tessie och Freja

Och en bild på min lilla jägare Freja

bildgåta7.jpg

Hoppas det funkade med bilderna
Fenja
CITAT (Susanne i gläntan @ 24-10-2007, 14:36) *
Oh, vilka sötnosar ni visar upp wub.gif

Här kommer en bild på mina trötta tjejer Tessie o Freja

Tessie och Freja
Och en bild på min lilla jägare Freja

bildgåta7.jpg
Hoppas det funkade med bilderna

Snacka om avslappnade damer! Jättefina. wub.gif
Mvh
Fenja
Azola
CITAT (Kathy @ 23-10-2007, 15:31) *
[attachment=8720:H_och_I.JPG]

Vänner som myser.

Ikaros huvud till vänster och Hugos huvud till höger....men sen då? Vilken kropp hör till vilket huvud?

** kattastrof** coolgleam.gif
Nutten
Oj så många vackra kissar som dykt upp sedan jag senast var inne och kollade!!! Föll lite extra för den med silver...

Jag har själv varit lite dålig på att fota de två senaste veckorna, så jag har ingen toppenbild att bidra med. Ni får nöja er med denna på bröderna Bus:
Fenja

Tudor har tryckt in sig i sin lilla favoritlåda, där han sover på nätterna. Matte smyger sig på med kameran...

Vad falls? Det blixtrar och håller på när jag sover?!!

Bäst att kolla upp det här...

Men sluuuuuuuuuuta nu matte, jag är ju inte vaken... *gääääääsp*

Har du inte gått än? *vänder ryggen till lite mer*

Mvh
Fenja
Blomstertanten
Stackars Tudor !!!!

Elaka tant ranting.gif som sätter en blixt rätt i ögonen på raringen när han sover
zaaritha
Tudor; renrasig?
Fenja
Nja Zaaritha, så renrasig en skogis utan stamtavla nu är... wink.gif
Mvh
Fenja
skogstroll
min hittekatt ligger bara och sover och sove och sover och äter och sover lite till, tråk-Måns, är väl ute o härjar på natten förstås... blink.gif
zaaritha
Fenja: äsch--en skogkatt är en skogkatt, även utan stamtavla!
Veterinären i Hjo sa att vår skogis; Busis--var en av de vackraste
skogkatter han sett!
Han ville t o m. att han skulle få honom!
Busis har absolut ingen stamtavla, men; han är fin!
Fenja
Zaaritha wink.gif kul att vetten blev så förtjust!
Mvh
Fenja
Fenja

Vi har världens snällaste pappakatt Tudor! Här ligger han tillsammans med Chili och Cyber i kökssoffan.

Ljuvlig liten Chili!

Mvh
Fenja
Blomstertanten
Åh, gosekatter ! wub.gif

Men varför har du stoppat Chili i ett akvarium confused.gif
Och var är fiskarna ????
Fenja
CITAT (Blomstertanten @ 29-10-2007, 20:30) *
Åh, gosekatter ! wub.gif

Men varför har du stoppat Chili i ett akvarium confused.gif
Och var är fiskarna ????

slap.gif w00t.gif Han ligger under den genomskinliga vaxduken på en köksstol min kära!! biggrin.gif
Mvh
Fenja
inglan
Hej Fenja!
Jag har varit tämligen inaktiv här länge nu, har du fått en ny kull med C-katter?
Hade inte sett något om någon Cyber eller Chili. Men vilka ljuvligt söta kattungar! Och fin pappa också! wub.gif

hälsningar Inglan
Fenja
Hmm, jo en av lyckades para sig utan att ens visa med en min att hon börjat löpa... Men det blev tack och lov bara två bäbbar.
Mvh
Fenja
Fenja
Nu är det dags för lite Chili igen tycker jag!!

Mvh
Fenja
Kathy
wub.gif
Snacka om kamouflagefärg. biggrin.gif

Här kommer mitt bidrag till dagens kattbild;

[attachment=9006:Ikaros.JPG]
MariaS
Bidrar med en sörjande "Prinsen". Fann honom här i papperskorgen.
[attachment=9012:Prinsen.jpg]
Fenja
CITAT (MariaS @ 01-11-2007, 20:59) *
Bidrar med en sörjande "Prinsen". Fann honom här i papperskorgen.
[attachment=9012:Prinsen.jpg]

Lilla gubben... har han ingen kattkompis alls nu eller? Men han kanske bara saknar sin bästis och inte vill vara med de andra?

CITAT (Kathy @ 01-11-2007, 19:23) *
wub.gif
Snacka om kamouflagefärg. biggrin.gif
Här kommer mitt bidrag till dagens kattbild;
[attachment=9006:Ikaros.JPG]

Det bästa mor har lägger hon på bordet? wub.gif
Mvh
Fenja
MariaS
Nej Fenja. Han är själv nu. Men vi har redan planerat att skaffa en röd rexhane som kompis. Men vi ska nog bygga klart här först. Inga fler olyckor nu tack..

FAst risken att Prinsen råkar ut för samma sak är NOLL. Kommer en mus och knatar förbi, lättar Prinsen en halvmeter och fräser. rolleyes.gif Men han är ju en Devon rex, så han är förlåten wub.gif
Blomstertanten
CITAT (MariaS @ 01-11-2007, 21:36) *
Nej Fenja. Han är själv nu. Men vi har redan planerat att skaffa en röd rexhane som kompis. Men vi ska nog bygga klart här först. Inga fler olyckor nu tack..

FAst risken att Prinsen råkar ut för samma sak är NOLL. Kommer en mus och knatar förbi, lättar Prinsen en halvmeter och fräser. rolleyes.gif Men han är ju en Devon rex, så han är förlåten wub.gif

En Devon rex kan man förlåta nästan allt ! giggle.gif
Hoppas ni är klara med byggandet snart då så Prinsen får en ny kompis
MariaS
Just nu känns det som om det inte blir klart före jul, men hoppas kan man. rolleyes.gif
Fenja
Appropå Devon Rex så läste jag den här tråden på ett annat forum och den har gjort mig glad hela dagen: Lilla Duvan
Mvh
Fenja
MariaS
CITAT (Fenja @ 01-11-2007, 21:42) *
Appropå Devon Rex så läste jag den här tråden på ett annat forum och den har gjort mig glad hela dagen: Lilla Duvan
Mvh
Fenja

Mmmm wub.gif wub.gif wub.gif
Blomstertanten
Sitter här o läser med tårar i ögonen.
Jösses vilken liten skrutt !!! wub.gif
Fenja
Mera Chili!! biggrin.gif

... skulle vara kul att se en massa andra katter än mina egna i den här tråden wink.gif

Mvh
Fenja
Blomstertanten
Men Fenja !! Du har ju sååå fina katter wub.gif

Ska skärpa till mej och ta lite kort och lägga in bara jag hittar den där förbenade kabeln så jag kan få över bilderna från kameran g.gif Och batterierna , var sjutton är dom nu då confused.gif
inglan
CITAT (Fenja @ 05-11-2007, 00:14) *
... skulle vara kul att se en massa andra katter än mina egna i den här tråden wink.gif

Mvh
Fenja

Hej!
Jaa, Fenja då ska du väl inte titta på dessa bilderna då.... Fast nu är ju inte Morris och Marwin dina längre...
De låg och var så gosiga på kökssoffan nyss.... wub.gif Gosepojkar!

Hälsningar Inglan

CIMG5397.JPG

CIMG5403.JPG

Kathy
CITAT (inglan @ 05-11-2007, 10:02) *

CIMG5403.JPG

Jösses wub.gif , vilka gooosmonster. smiley_small_hug.gif

[attachment=9175:Hugo_o_Ikaros.JPG]

Hugo och Ikaros favoritposition såhär på höstkanten.
Sova, sova, sova, soooova.... d010.gif
De är verkligen bästa vänner. kram1.gif
Fenja
Åh, Inglan, pälsklingarna! wub.gif wub.gif Vilken fin päls de har fått!! Underbara! Hugo och Ikaros kan man inte se sig mätt på heller! wub.gif wub.gif
Mvh
Fenja
Marina i Hällekis
Söta kissar ni har! wub.gif
Våra tokstolle till katt, Nico, tror han är människa och sover ofta på rygg.
Gör era katter det?
[attachment=9184:Nico_2_061225.JPG]
[attachment=9185:Nico_051215.JPG]

k_arro
En katt och en som tror att hon är katt biggrin.gif
Blomstertanten
De är väl klart hon tror hon är en katt när du matar henne med kattmat tongue.gif
Fin katt ni har ! wub.gif
skogstroll
här är en fartfylld bild ur vardagen på min hittekisse som för övrigt levt rullan inne hela natten, släpat in en råtta mm. Var tvungen att "släppa ut" henne till slut för jag trodde huset skulle rivas.

[attachment=9262:P9290030.JPG]
MariaS
Här kommer jag med ett bidrag. En bild på en av min dotters en vecka gamla devon rex-bebisar, med nyöppnade ögon. Hon ser ut som en valross tycker jag wub.gif

CITAT (skogstroll @ 07-11-2007, 09:03) *
här är en fartfylld bild ur vardagen på min hittekisse som för övrigt levt rullan inne hela natten, släpat in en råtta mm. Var tvungen att "släppa ut" henne till slut för jag trodde huset skulle rivas.

Snacka om att fånga ögonblicket... tummenupp.gif
Biggan_

Vilken härlig bild, och så sööööta! wub.gif
Azola
CITAT (inglan @ 05-11-2007, 10:02) *
Hej!
Jaa, Fenja då ska du väl inte titta på dessa bilderna då.... Fast nu är ju inte Morris och Marwin dina längre...
De låg och var så gosiga på kökssoffan nyss.... wub.gif Gosepojkar!

Hälsningar Inglan

CIMG5397.JPG

CIMG5403.JPG

De är bara så underbara bägge två!!! Härliga bilder på mysisarna... smiley_small_hug.gif smiley_small_hug.gif
Fenja

Härlig bild wub.gif och en duktig lite musfångare med!!
Mvh
Fenja
Nutten
Så här ligger Arion ofta och spanar från sin puff:
anncharlotte
CITAT (Fenja @ 01-11-2007, 21:42) *
Mvh
Fenja

Appropå Lilla Duvan så är det Blomstertantens Bonnys barnbarnsbarn wub.gif
Kathy

Vilken underbar bild!! biggrin.gif wub.gif
Snacka om rörelse i bilden...000.gif
Fenja
CITAT (Nutten @ 07-11-2007, 21:50) *
Så här ligger Arion ofta och spanar från sin puff:

Goding, Arion!! wub.gif wub.gif wub.gif

Vad roligt Anncharlotte! Jag ska åka och hälsa på Bonny här framöver har jag tänkt wink.gif ja, givetvis matte Blomstertanten med biggrin.gif

Mvh
Fenja
Blomstertanten
CITAT (anncharlotte @ 07-11-2007, 23:29) *
Appropå Lilla Duvan så är det Blomstertantens Bonnys barnbarnsbarn wub.gif

Nämen det hade jag ingen aning om !!!!
Ska genast visa barnbarnsbarnet för Bonny tongue.gif

CITAT (Fenja @ 08-11-2007, 00:24) *
Goding, Arion!! wub.gif wub.gif wub.gif

Vad roligt Anncharlotte! Jag ska åka och hälsa på Bonny här framöver har jag tänkt wink.gif ja, givetvis matte Blomstertanten med biggrin.gif

Mvh
Fenja

När kommer du då ?????
Vi väntar och väntar !!!! sleep.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon