|
Sidor: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13
 Jag tror att Ikaros har kroppen till höger och Hugo kroppen åt vänster!! Hugo ligger bakom och Ikaros har huvudet på Hugos bröstkorg!  Mvh Fenja
CITAT (Fenja @ 23-10-2007, 16:50)   Jag tror att Ikaros har kroppen till höger och Hugo kroppen åt vänster!! Hugo ligger bakom och Ikaros har huvudet på Hugos bröstkorg!  Mvh Fenja
Biggan_
23-10-2007, 21:47
CITAT (Kathy @ 23-10-2007, 15:31)  [attachment=8720:H_och_I.JPG]
Vänner som myser.
Ikaros huvud till vänster och Hugos huvud till höger....men sen då? Vilken kropp hör till vilket huvud? Katthärva! Dom är för goa dina gossar!
sqrulan
23-10-2007, 22:59
 Vilken mysig bild.Såååå gulliga!
CITAT (Fenja @ 23-10-2007, 16:50)   Jag tror att Ikaros har kroppen till höger och Hugo kroppen åt vänster!! Hugo ligger bakom och Ikaros har huvudet på Hugos bröstkorg!  Mvh Fenja Njaaa....inte riktigt. Ikaros har kroppen till vänster där han har huvudet och Hugo kropp och huvud till höger. Cheek to cheek. Det är ett under att Hugo inte får nackspärr...  ...men det är väl myysigt att ligga sådär tättintill. Tack Biggan och sqrulan.
Katter verkar inte vara disponerade för sådana åkommor som nackspärr och annat! Min stora hankatt trycker alltid in sig i en av lådorna i klösställningen och ligger med huvudet hängande över kanten och sover... jättegott och hela nätterna.  Mvh Fenja
Susanne i gläntan
24-10-2007, 13:36
Oh, vilka sötnosar ni visar upp Här kommer en bild på mina trötta tjejer Tessie o Freja Tessie och Freja Och en bild på min lilla jägare Freja bildgåta7.jpg Hoppas det funkade med bilderna
CITAT (Susanne i gläntan @ 24-10-2007, 14:36)  Oh, vilka sötnosar ni visar upp Här kommer en bild på mina trötta tjejer Tessie o Freja Tessie och Freja Och en bild på min lilla jägare Freja bildgåta7.jpg Hoppas det funkade med bilderna Snacka om avslappnade damer! Jättefina. Mvh Fenja
CITAT (Kathy @ 23-10-2007, 15:31)  [attachment=8720:H_och_I.JPG]
Vänner som myser.
Ikaros huvud till vänster och Hugos huvud till höger....men sen då? Vilken kropp hör till vilket huvud? ** kattastrof**
Oj så många vackra kissar som dykt upp sedan jag senast var inne och kollade!!! Föll lite extra för den med silver... Jag har själv varit lite dålig på att fota de två senaste veckorna, så jag har ingen toppenbild att bidra med. Ni får nöja er med denna på bröderna Bus:
 Tudor har tryckt in sig i sin lilla favoritlåda, där han sover på nätterna. Matte smyger sig på med kameran...  Vad falls? Det blixtrar och håller på när jag sover?!!  Bäst att kolla upp det här...  Men sluuuuuuuuuuta nu matte, jag är ju inte vaken... *gääääääsp*  Har du inte gått än? *vänder ryggen till lite mer* Mvh Fenja
Blomstertanten
26-10-2007, 00:01
Stackars Tudor !!!! Elaka tant  som sätter en blixt rätt i ögonen på raringen när han sover
zaaritha
26-10-2007, 22:35
Tudor; renrasig?
Nja Zaaritha, så renrasig en skogis utan stamtavla nu är...  Mvh Fenja
skogstroll
27-10-2007, 11:21
min hittekatt ligger bara och sover och sove och sover och äter och sover lite till, tråk-Måns, är väl ute o härjar på natten förstås...
zaaritha
27-10-2007, 22:17
Fenja: äsch--en skogkatt är en skogkatt, även utan stamtavla! Veterinären i Hjo sa att vår skogis; Busis--var en av de vackraste skogkatter han sett! Han ville t o m. att han skulle få honom! Busis har absolut ingen stamtavla, men; han är fin!
Zaaritha  kul att vetten blev så förtjust! Mvh Fenja
 Vi har världens snällaste pappakatt Tudor! Här ligger han tillsammans med Chili och Cyber i kökssoffan.  Ljuvlig liten Chili! Mvh Fenja
Blomstertanten
29-10-2007, 20:30
Åh, gosekatter ! Men varför har du stoppat Chili i ett akvarium Och var är fiskarna ????
CITAT (Blomstertanten @ 29-10-2007, 20:30)  Åh, gosekatter ! Men varför har du stoppat Chili i ett akvarium Och var är fiskarna ????  Han ligger under den genomskinliga vaxduken på en köksstol min kära!! Mvh Fenja
Hej Fenja! Jag har varit tämligen inaktiv här länge nu, har du fått en ny kull med C-katter? Hade inte sett något om någon Cyber eller Chili. Men vilka ljuvligt söta kattungar! Och fin pappa också! hälsningar Inglan
Hmm, jo en av lyckades para sig utan att ens visa med en min att hon börjat löpa... Men det blev tack och lov bara två bäbbar. Mvh Fenja
Nu är det dags för lite Chili igen tycker jag!!  Mvh Fenja
Snacka om kamouflagefärg.  Här kommer mitt bidrag till dagens kattbild; [attachment=9006:Ikaros.JPG]
Bidrar med en sörjande "Prinsen". Fann honom här i papperskorgen. [attachment=9012:Prinsen.jpg]
CITAT (MariaS @ 01-11-2007, 20:59)  Bidrar med en sörjande "Prinsen". Fann honom här i papperskorgen. [attachment=9012:Prinsen.jpg] Lilla gubben... har han ingen kattkompis alls nu eller? Men han kanske bara saknar sin bästis och inte vill vara med de andra? CITAT (Kathy @ 01-11-2007, 19:23)  Snacka om kamouflagefärg.  Här kommer mitt bidrag till dagens kattbild; [attachment=9006:Ikaros.JPG] Det bästa mor har lägger hon på bordet? Mvh Fenja
Nej Fenja. Han är själv nu. Men vi har redan planerat att skaffa en röd rexhane som kompis. Men vi ska nog bygga klart här först. Inga fler olyckor nu tack.. FAst risken att Prinsen råkar ut för samma sak är NOLL. Kommer en mus och knatar förbi, lättar Prinsen en halvmeter och fräser.  Men han är ju en Devon rex, så han är förlåten
Blomstertanten
01-11-2007, 21:40
CITAT (MariaS @ 01-11-2007, 21:36)  Nej Fenja. Han är själv nu. Men vi har redan planerat att skaffa en röd rexhane som kompis. Men vi ska nog bygga klart här först. Inga fler olyckor nu tack.. FAst risken att Prinsen råkar ut för samma sak är NOLL. Kommer en mus och knatar förbi, lättar Prinsen en halvmeter och fräser.  Men han är ju en Devon rex, så han är förlåten  En Devon rex kan man förlåta nästan allt ! Hoppas ni är klara med byggandet snart då så Prinsen får en ny kompis
Just nu känns det som om det inte blir klart före jul, men hoppas kan man.
Appropå Devon Rex så läste jag den här tråden på ett annat forum och den har gjort mig glad hela dagen: Lilla DuvanMvh Fenja
CITAT (Fenja @ 01-11-2007, 21:42)  Appropå Devon Rex så läste jag den här tråden på ett annat forum och den har gjort mig glad hela dagen: Lilla DuvanMvh Fenja Mmmm
Blomstertanten
01-11-2007, 21:57
Sitter här o läser med tårar i ögonen. Jösses vilken liten skrutt !!!
Mera Chili!!     ... skulle vara kul att se en massa andra katter än mina egna i den här tråden  Mvh Fenja
Blomstertanten
05-11-2007, 07:35
Men Fenja !! Du har ju sååå fina katter Ska skärpa till mej och ta lite kort och lägga in bara jag hittar den där förbenade kabeln så jag kan få över bilderna från kameran  Och batterierna , var sjutton är dom nu då
CITAT (Fenja @ 05-11-2007, 00:14)  ... skulle vara kul att se en massa andra katter än mina egna i den här tråden  Mvh Fenja Hej! Jaa, Fenja då ska du väl inte titta på dessa bilderna då.... Fast nu är ju inte Morris och Marwin dina längre... De låg och var så gosiga på kökssoffan nyss....  Gosepojkar! Hälsningar Inglan CIMG5397.JPG CIMG5403.JPG
CITAT (inglan @ 05-11-2007, 10:02)  CIMG5403.JPGJösses  , vilka gooosmonster. [attachment=9175:Hugo_o_Ikaros.JPG] Hugo och Ikaros favoritposition såhär på höstkanten. Sova, sova, sova, soooova.... De är verkligen bästa vänner.
Åh, Inglan, pälsklingarna!  Vilken fin päls de har fått!! Underbara! Hugo och Ikaros kan man inte se sig mätt på heller! Mvh Fenja
Marina i Hällekis
05-11-2007, 18:10
Söta kissar ni har! Våra tokstolle till katt, Nico, tror han är människa och sover ofta på rygg. Gör era katter det? [attachment=9184:Nico_2_061225.JPG] [attachment=9185:Nico_051215.JPG]
En katt och en som tror att hon är katt
Blomstertanten
05-11-2007, 22:42
De är väl klart hon tror hon är en katt när du matar henne med kattmat Fin katt ni har !
skogstroll
07-11-2007, 09:03
här är en fartfylld bild ur vardagen på min hittekisse som för övrigt levt rullan inne hela natten, släpat in en råtta mm. Var tvungen att "släppa ut" henne till slut för jag trodde huset skulle rivas.
[attachment=9262:P9290030.JPG]
Här kommer jag med ett bidrag. En bild på en av min dotters en vecka gamla devon rex-bebisar, med nyöppnade ögon. Hon ser ut som en valross tycker jag  CITAT (skogstroll @ 07-11-2007, 09:03)  här är en fartfylld bild ur vardagen på min hittekisse som för övrigt levt rullan inne hela natten, släpat in en råtta mm. Var tvungen att "släppa ut" henne till slut för jag trodde huset skulle rivas.
[attachment=9262:P9290030.JPG] Snacka om att fånga ögonblicket...
Biggan_
07-11-2007, 12:43
 Vilken härlig bild, och så sööööta!
CITAT (inglan @ 05-11-2007, 10:02)  Hej! Jaa, Fenja då ska du väl inte titta på dessa bilderna då.... Fast nu är ju inte Morris och Marwin dina längre... De låg och var så gosiga på kökssoffan nyss....  Gosepojkar! Hälsningar Inglan CIMG5397.JPG CIMG5403.JPGDe är bara så underbara bägge två!!! Härliga bilder på mysisarna...
CITAT (skogstroll @ 07-11-2007, 09:03)  här är en fartfylld bild ur vardagen på min hittekisse som för övrigt levt rullan inne hela natten, släpat in en råtta mm. Var tvungen att "släppa ut" henne till slut för jag trodde huset skulle rivas.
[attachment=9262:P9290030.JPG] Härlig bild  och en duktig lite musfångare med!! Mvh Fenja
Så här ligger Arion ofta och spanar från sin puff:
anncharlotte
07-11-2007, 23:29
CITAT (Fenja @ 01-11-2007, 21:42)  Appropå Devon Rex så läste jag den här tråden på ett annat forum och den har gjort mig glad hela dagen: Lilla DuvanMvh Fenja Appropå Lilla Duvan så är det Blomstertantens Bonnys barnbarnsbarn
CITAT (skogstroll @ 07-11-2007, 09:03)  här är en fartfylld bild ur vardagen på min hittekisse som för övrigt levt rullan inne hela natten, släpat in en råtta mm. Var tvungen att "släppa ut" henne till slut för jag trodde huset skulle rivas.
[attachment=9262:P9290030.JPG] Vilken underbar bild!! Snacka om rörelse i bilden...
CITAT (Nutten @ 07-11-2007, 21:50)  Så här ligger Arion ofta och spanar från sin puff:  Goding, Arion!! Vad roligt Anncharlotte! Jag ska åka och hälsa på Bonny här framöver har jag tänkt  ja, givetvis matte Blomstertanten med  Mvh Fenja
Blomstertanten
08-11-2007, 08:21
CITAT (anncharlotte @ 07-11-2007, 23:29)  Appropå Lilla Duvan så är det Blomstertantens Bonnys barnbarnsbarn  Nämen det hade jag ingen aning om !!!! Ska genast visa barnbarnsbarnet för Bonny  CITAT (Fenja @ 08-11-2007, 00:24)  Goding, Arion!! Vad roligt Anncharlotte! Jag ska åka och hälsa på Bonny här framöver har jag tänkt  ja, givetvis matte Blomstertanten med Mvh Fenja När kommer du då ????? Vi väntar och väntar !!!!
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
|
|
 |
|
|