Full version: Jag mötte Lassie....
Sidor: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
aanderss
jag har drukit kaffe tilsammans med socialfösäkrings ministern christina husmark persson
Kajsa i Arvika
Mötte Sievert Öholm i dörren på Ica häromkvällen..
Ralf
Jag mötte Barack Obahma idag!

Ja jag var på ett möte i Malmö o han var i Öresund... MEn i alla fall.....
Hej igen
CITAT (Ralf @ 02-10-2009, 23:01) *

?????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
Kanske skulle du stava hans namn rätt ... han heter Obama
Huggorm
Det sägs i den danska delen av min släkt att vi härstammar från greve Jakob, anklagad för kungamord. Om det stämmer vet ingen längre, och det lär väll finnas rätt många ättlingar efter 700 år... Icke desto mindre är jag mycket stolt och försakar aldrig ett tillfälle att skryta om släktskapet

http://sv.wikipedia.org/wiki/Jacob_Nielsen
Ralf
CITAT (Hej igen @ 02-10-2009, 23:10) *
?????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
Kanske skulle du stava hans namn rätt ... han heter Obama

VBS
Motti
Ja jag har möt många gammla hederliga skådisar och film regisörer rolleyes.gif fast jag behåller dom för mig själv
Orkidétjuven
Bu har jag inte hängt med vad det här är för tråd egentligen, men det verkar vara en liten skryttråd?

Min mors kusin i Sacramento är ngn slags rådgivare åt Bill clinton. Hennes bror, min mors andra kusin bor granne och spelar golf med Pierce Brosnan. Själv har jag inte träffat ngn mer känd än filmregissören som är gift med Helena Bergström eller ngt sådant. Richard sjöholm på tv har jag träffat ngra ggr.

Sen har jag faktiskt dejtat Andres Esteche, men jag tror vi var lite olika trots att han ville bjuda hem mig på te mitt i natten.

Min partner träffar kändisar hela tiden eftersom han är i filmbranschen, men jag får aldrig följa med tongue.gif
Berith
CITAT (Ralf @ 02-10-2009, 23:01) *

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Wow! Även om det var en bro emellan så var det nog närmare än nån av oss andra nånsin kommer. tummenupp.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon