|
Sidor: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
heinrich_stubel
06-05-2012, 23:07
CITAT (VitaFingrar @ 07-05-2012, 00:01)  Menade bland andra dig, ja, men inte bara. Tycker det är vanligt förekommande här på forumet att folk bitchar och när folk bitchar tillbaka så skriks det om mobbing. Det verkar så förbannat svårt för vissa att inse sin egen del i tjafset. Tror inte det är någon könskamp, folk bråkar äver inom "könsgränserna" eller vad fan man säger.  Tror snarare att folk gillar att bråka, annars skulle de inte fortsätta år in och år ut. Som sagt, det går attstänga ner sidan när man vill. Håller delvis med dig, (jag vet du inte syftar på mig, men ändå) men till skillnad från övriga här så kan jag erkänna att jag gillar diskussioner, oavsett om de är lugna eller om det hettar till rejält. Jag har fått utstå extremt mycket kritik, men inte gnäller jag och känner mig kränkt för det - något som ett antal personer gjort när jag motbevisat dem. Då har jag påpekat för dem att "så som man sår får man skörda" (passar på odla  )
VitaFingrar
06-05-2012, 23:15
CITAT (heinrich_stubel @ 07-05-2012, 00:07)  Håller delvis med dig, (jag vet du inte syftar på mig, men ändå) men till skillnad från övriga här så kan jag erkänna att jag gillar diskussioner, oavsett om de är lugna eller om det hettar till rejält. Jag har fått utstå extremt mycket kritik, men inte gnäller jag och känner mig kränkt för det - något som ett antal personer gjort när jag motbevisat dem. Då har jag påpekat för dem att "så som man sår får man skörda" (passar på odla  ) Så länge du kan stå för vad du säger och inte börjar gå in i någon offerroll så fort någon argumenterar tillbaka mot dig så får du säga vad fan du vill för min del!
heinrich_stubel
06-05-2012, 23:23
CITAT (VitaFingrar @ 07-05-2012, 00:15)  Så länge du kan stå för vad du säger och inte börjar gå in i någon offerroll så fort någon argumenterar tillbaka mot dig så får du säga vad fan du vill för min del!  Haha. Bryr mig inte om vad okända personer skriver till mig på ett jävla forum  Okej, skriver nån att de tar illa upp av det jag skriver så bryr jag mig iof, men inte annars.
Men,det är ju jag som är trollet här!!! Troll
Chamomille
07-05-2012, 10:15
CITAT (silos @ 07-05-2012, 09:50)  Men,det är ju jag som är trollet här!!! TrollHahaa... Som om vi inte visste det ;o)
CITAT (Chamomille @ 07-05-2012, 11:15)  Hahaa... Som om vi inte visste det ;o) Det är ju härligt och roligt att vara en liten troll....skogen är full av sådana som jag och oj oj oj som vi leker tillsammans!!!1 Skogens troll kan leka,MEN cybervärldens troll fattar ju inte vad lek är.......här vill vi bara få sista ordet! Ha nu en riktigt underbar härlig rolig dag oavsätt vilka ni är! P.S.Sanningen är att här på småprat har jag verkligen lärt mycket mycket om mig själv och har faktiskt inte längre stå stor behov av at bli sedd! Så ETT STORT TACK vill jag ge alla er som störde er på mitt beteende här!
Förresten,ni är alla välkomna och kolla på lilla trollet silos i Strängnäs! Jag medverkar under Kulturdagen 2012 med mina dockor.
CITAT (silos @ 07-05-2012, 13:38)  Förresten,ni är alla välkomna och kolla på lilla trollet silos i Strängnäs! Jag medverkar under Kulturdagen 2012 med mina dockor. Vad roligt! Om det inte vore så förbaskat långt till strägnäs skulle jag komma.
Ugglemormor
07-05-2012, 13:27
Jaaa, jag bara ..  .... alla fina troll som hjälpte mig att hitta hem när jag var liten och hade sprungit vilse. De fanns där för mig då och nu målar jag dem i mina akvareller som jag minns dem .......
*Stintan*
08-05-2012, 06:47
CITAT (Bennys trädgård @ 08-05-2012, 01:27)  Fast är det ett helt gäng mot en enda person så kan det väl ändå räknas som mobbing. Det är att hänga ut en enstaka person vilket jag inte tycker är acceptabelt. Faktiskt så finns det dom som lärt sig att tala är silver, tiga är guld från att ha bevisat det motsatta.  Det kan aldrig vara mobbing att tala om för en lögnare och mobbare att h*n ljuger och mobbar, oavsett hur många som påtalar det, och i synnerhet när lögnerna är till för att smutskasta en annan person! Det är att tala om att man inte accepterar lögner och mobbing!
CITAT (*Stintan* @ 08-05-2012, 07:47)  Det kan aldrig vara mobbing att tala om för en lögnare och mobbare att h*n ljuger och mobbar, oavsett hur många som påtalar det, och i synnerhet när lögnerna är till för att smutskasta en annan person! Det är att tala om att man inte accepterar lögner och mobbing! Stintan,du skrev inte detta till mig,men jag vill ändå skriva vad jag tänker om det som nu pågår här. Jag tycker att det är fel att kalla sina medmänniskor för mobbare,lögnare,troll eller vilka tillmälen nu som används här eller annnanstans inom cypervärlden! Vi människor har tendensen att vända taggarna utåt när olika omdömen sägs-skrivs om oss är ett som är säkert! Av sådana bemötanden av sina medmänniskor blir det inte några vettiga diskussioner...endast en massa pajkastning från båda håll! Du Stintan till.ex.har fått namnet att vara en "forumpolis" (om jag nu minns rätt det vill säga)och i samma veva försvinner ju allt det som är bra i det som du skriver  Jag har kallat dig för "mästare"...det var dock på skoj,men likaså fel av mig att skoja på det viset! Men en sak undrar jag över och det är:varför går du till sådana här stökiga trådar när du ändå är emot "osanningar"och det samma behöver jag faktiskt fråga mig själv!?! Ha en härlig dag Stintan,solen skiner här i Sörmland och fåglarna sjunger!
*Stintan*
08-05-2012, 09:36
CITAT (silos @ 08-05-2012, 09:49)  Stintan,du skrev inte detta till mig,men jag vill ändå skriva vad jag tänker om det som nu pågår här. Jag tycker att det är fel att kalla sina medmänniskor för mobbare,lögnare,troll eller vilka tillmälen nu som används här eller annnanstans inom cypervärlden! Vi människor har tendensen att vända taggarna utåt när olika omdömen sägs-skrivs om oss är ett som är säkert! Av sådana bemötanden av sina medmänniskor blir det inte några vettiga diskussioner...endast en massa pajkastning från båda håll! Du Stintan till.ex.har fått namnet att vara en "forumpolis" (om jag nu minns rätt det vill säga)och i samma veva försvinner ju allt det som är bra i det som du skriver  Jag har kallat dig för "mästare"...det var dock på skoj,men likaså fel av mig att skoja på det viset! Men en sak undrar jag över och det är:varför går du till sådana här stökiga trådar när du ändå är emot "osanningar"och det samma behöver jag faktiskt fråga mig själv!?! Ha en härlig dag Stintan,solen skiner här i Sörmland och fåglarna sjunger!  Ja du Silos det är nog så att jag aldrig kommer att vara tyst när någon pratar skit och ljuger om mig eller någon annan för den delen. I det här fallet har det pågått så länge att många fått nog. Att sen en massa andra människor som inte alls är berörda eller vet vad det handlar om kommer med en massa pekpinnar och underliga synpunkter gör ju bara att det blir än mer tjafsigt. Du kan väl ändå inte mena att man ska låta lögner stå oemotsagda? Jag har inte besvarat all skit Motti skrivit om mig men till slut får faktiskt även jag nog. Att jag skulle vara mer forumpolis än någon annan här på forumet är bara löjligt att påstå! När argumenten tryter har många tyvärr väldigt lätt för att gå på person istället för sak. Sen finns det dom som tar åt sig allt personligt fast det inte handlar ett dugg om dom. Ha en fin dag du också Silos!
Chamomille
08-05-2012, 10:02
CITAT (*Stintan* @ 08-05-2012, 10:36)  Ja du Silos det är nog så att jag aldrig kommer att vara tyst när någon pratar skit och ljuger om mig eller någon annan för den delen. I det här fallet har det pågått så länge att många fått nog. Att sen en massa andra människor som inte alls är berörda eller vet vad det handlar om kommer med en massa pekpinnar och underliga synpunkter gör ju bara att det blir än mer tjafsigt.
Du kan väl ändå inte mena att man ska låta lögner stå oemotsagda? Jag har inte besvarat all skit Motti skrivit om mig men till slut får faktiskt även jag nog.
Att jag skulle vara mer forumpolis än någon annan här på forumet är bara löjligt att påstå! När argumenten tryter har många tyvärr väldigt lätt för att gå på person istället för sak. Sen finns det dom som tar åt sig allt personligt fast det inte handlar ett dugg om dom.
Ha en fin dag du också Silos!
CITAT (*Stintan* @ 08-05-2012, 10:36)  Ja du Silos det är nog så att jag aldrig kommer att vara tyst när någon pratar skit och ljuger om mig eller någon annan för den delen. I det här fallet har det pågått så länge att många fått nog. Att sen en massa andra människor som inte alls är berörda eller vet vad det handlar om kommer med en massa pekpinnar och underliga synpunkter gör ju bara att det blir än mer tjafsigt.
Du kan väl ändå inte mena att man ska låta lögner stå oemotsagda? Jag har inte besvarat all skit Motti skrivit om mig men till slut får faktiskt även jag nog.
Att jag skulle vara mer forumpolis än någon annan här på forumet är bara löjligt att påstå! När argumenten tryter har många tyvärr väldigt lätt för att gå på person istället för sak. Sen finns det dom som tar åt sig allt personligt fast det inte handlar ett dugg om dom.
Ha en fin dag du också Silos! Nej,inte tror jag att du skall vara tyst,absolut inte,du har mycket vettiga saker att skriva! Men de som ljuger och prata skit om dig eller annan kommer troligen ändå fortsätta med det och genom att försvara sig blir det ju bara värre.Du Stintan vet ju vad som är sant! Det blir ju så galet när andra lägger sig i saker som de ingenting vet om,men allt återvänder till slut till dem som började,det tror jag på! Flera kockar gör en sämre soppa....eller hur det nu var!? "Forumpoliser" stämpel tycks alla få...alltså de som påpekar "galenskaper" och den stämpeln har ju många fått här.Du har rätt att många av oss tar saker och ting personligt fastän allt inte handlar om dem....tyvärr! Under åren då jag var som mest aktiv här florerare hemska lögner om mig här på småprat och till slut tog jag allting personligt MEN som jag har skrivit förrut så jag behövde genomleva allt som var då och lära mig om mig själv och komma ut från det som en vinnare och det är jag djupt tacksam för idag! Strax skall jag ut med hundarna på en liten äventyr till Långberget!
Ha en fin dag du också Silos! Jag kan inte låta bli att förundras över hur många som gastar mobbare och polis när man reagerar mot osanningar och regelrätta personangrepp. Varför ska en persons lögner vara okränkbara? Det är samma person som hela tiden återkommer till att skriva påhopp och lögner, även fast de kanske är väl kamoflerade i vimsiga inlägg. Men oavsett vimsighet är det faktiskt personangrepp som presenteras, och det i många trådar! Det kallar jag mobbing! Att inte följa upp sina inlägg och kolla vad man har fått för svar och och från vem, det är också ganska irriterande, speciellt när man svarar på inlägg som innehåller både det ena och det andra påhoppet. Det rinner liksom bara ut i sanden...
*Stintan*
08-05-2012, 18:14
CITAT (Bennys trädgård @ 08-05-2012, 18:19)  Varför kan ni inte reda upp det på tu man hand då? Varför gräla om det här på forumet? Tycker det är så förbaskat fegt när det är flera som tar parti för den ena, medan den andra står helt ensam. När ingen egentligen vet vem av er som talar sanning/mobbar/ljuger... Vad jag kan utgå ifrån så har visserligen du haft en otrevlig ton betydligt oftare, och du backar inte direkt där det blir bråk.
Men detta forum är en enda hönsgård. Ni har till och med hackkycklingar... Vad är det för fegt med att de som vet säger vad dom tycker? De som yttrat sig vet! Vad får dig att tro att dom inte vet? Vad jag däremot inte förstår är varför du lägger dig i en sak du varken har kännedom om eller är involverad i. Finns det någon annan anledning än att du vill tjafsa vidare? Du har varit medlem på Odla en dryg månad och har varit otrevlig och orsakat bråk sen dag 1 tillsammans med herr s så du kanske inte är den rätta att uttala dig om hur andra är.
herkules
08-05-2012, 18:27
det är inte bara en som är otrevlig, det märker man om man läser inne på facebook, odlaiternas egen sida. sen därifrån kan man söka sig vidare och skitsnacket fortsätter, det sitts på händer (märker jag inget av) mm. ryggdunk och du är så bra och hon är så dålig, till och med önskas motti kastas ut ur odlas grupp. drevet går.
*Stintan*
08-05-2012, 19:26
CITAT (herkules @ 08-05-2012, 19:27)  det är inte bara en som är otrevlig, det märker man om man läser inne på facebook, odlaiternas egen sida. sen därifrån kan man söka sig vidare och skitsnacket fortsätter, det sitts på händer (märker jag inget av) mm. ryggdunk och du är så bra och hon är så dålig, till och med önskas motti kastas ut ur odlas grupp. drevet går. Nu får du fan ge dig. Jag står förvartenda ord jag skrivit på FB, och tänker inte be om ursäkt för det, men det är inte acceptabelt att du refererar här vad du rotat fram på Fb! Jag säger bara att inte ett ord hade sagts om vederbörande, mer än att hon blev ombedd att lägga ner skitsnacket, innan hon fick bägaren att rinna över i den här tråden! Något skitsnack på Fb har jag inte sett! Det du nu pysslar med är riktigt uselt! Vad blir bättre av ditt skitsnack? Ja något annat kan jag inte kalla det du håller på med. Ge dig tillkänna på Fb så kan vi diskutera där vad som sägs där.
Chamomille
08-05-2012, 19:27
CITAT (herkules @ 08-05-2012, 19:27)  det är inte bara en som är otrevlig, det märker man om man läser inne på facebook, odlaiternas egen sida. sen därifrån kan man söka sig vidare och skitsnacket fortsätter, det sitts på händer (märker jag inget av) mm. ryggdunk och du är så bra och hon är så dålig, till och med önskas motti kastas ut ur odlas grupp. drevet går. Du är ju för faan dummare än jag trodde.
heinrich_stubel
08-05-2012, 20:14
CITAT (Chamomille @ 08-05-2012, 20:27)  Du är ju för faan dummare än jag trodde. Berätta varför då, istället för att skriva inlägg som inte tillför något.
Gossen Ruda
08-05-2012, 20:31
Forumtroll är lite som klottrare. De bryr sig inte om vad folk som ser klottret tycker eller anser om klottret, bara att nån ser det ger dem en kick. Ett märkligt beteende. Vad forumtrollen här skriver är jag lyckligt ovetande om, de är fortfarande blockerade.  Tycker att alla borde göra så.
heinrich_stubel
08-05-2012, 21:02
CITAT (Gossen Ruda @ 08-05-2012, 21:31)  Forumtroll är lite som klottrare. De bryr sig inte om vad folk som ser klottret tycker eller anser om klottret, bara att nån ser det ger dem en kick. Ett märkligt beteende. Vad forumtrollen här skriver är jag lyckligt ovetande om, de är fortfarande blockerade.  Tycker att alla borde göra så. Huruvida du blockat mig eller inte bryr jag mig inte nämnvärt om. Att diskutera med dig är som att prata med en vägg, skillnaden är dock att väggen inte ger idiotiska svar tillbaka. Nej, beteendet som forumtroll uppvisar är i sig inget konstigt, att det är märkligt för dig är dock fullt förståeligt. Det brukar vara så om man är trög, självgod och allmänt bakom flötet.
Ja det verkar vara mycket frustration som får sitt utlopp här på Odla.
Gossen Ruda
08-05-2012, 21:24
CITAT (gnon49 @ 08-05-2012, 22:10)  Ja det verkar vara mycket frustration som får sitt utlopp här på Odla.  Jo, och trollen som inte känner varandra skriver var sitt inlägg med en minuts mellanrum.
herkules
08-05-2012, 21:53
CITAT (*Stintan* @ 08-05-2012, 20:26)  Nu får du fan ge dig. Jag står förvartenda ord jag skrivit på FB, och tänker inte be om ursäkt för det, men det är inte acceptabelt att du refererar här vad du rotat fram på Fb! Jag säger bara att inte ett ord hade sagts om vederbörande, mer än att hon blev ombedd att lägga ner skitsnacket, innan hon fick bägaren att rinna över i den här tråden! Något skitsnack på Fb har jag inte sett! Det du nu pysslar med är riktigt uselt! Vad blir bättre av ditt skitsnack? Ja något annat kan jag inte kalla det du håller på med. Ge dig tillkänna på Fb så kan vi diskutera där vad som sägs där. det sved eller hur? säg det du tycker direkt till den det berör - bäst så. CITAT (Chamomille @ 08-05-2012, 20:27)  Du är ju för faan dummare än jag trodde. jaha.
heinrich_stubel
08-05-2012, 21:57
CITAT (herkules @ 08-05-2012, 22:53)  det sved eller hur? säg det du tycker direkt till den det berör - bäst så. jaha. Är det inte underbart när folket som kritiserar dig kan komma med argument istället för påståenden som "du är dum" ?
Myosotis
08-05-2012, 22:01
En sak är i alla fall väldigt fascinerande: Trollen har fått de vanliga medlemmarna att bråka med varandra. Grattis.
herkules
08-05-2012, 22:09
jag ogillar det här trollsnacket, det har jag alltid gjort och kommer alltid att göra. så fort något inte passar här inne så är det troll som är i farten. jävla trams.
heinrich_stubel
08-05-2012, 22:10
CITAT (Myosotis @ 08-05-2012, 23:01)  En sak är i alla fall väldigt fascinerande: Trollen har fått de vanliga medlemmarna att bråka med varandra. Grattis. Jag kan dock inte gå under benämningen troll, eftersom jag skrivit massor av seriösa inlägg också. Sen finns ett antal här som alltid verkar vilja leka "hövdingar" om du förstår vad jag menar. Räcker med att läsa 3 år gamla inlägg så ser man samma sorts gnäll där.
*Stintan*
08-05-2012, 22:27
CITAT (herkules @ 08-05-2012, 22:53)  det sved eller hur? säg det du tycker direkt till den det berör - bäst så.
jaha. Det sved inte ett dugg eftersom jag, i motsats till dig som inte vågar ge dig tillkänna, står för vad jag tycker och inte är anonym på Fb. Ditt inlägg säger mer om dig än om mig. Dina skvallerkärringsmetoder är riktigt fula. Om du har synpunkter på vad jag yttrar på Fb kan du skriva det där istället för att dra det här. Du vet inte vad jag sagt till den det berör så behåll dina råd för dig själv!
heinrich_stubel
08-05-2012, 22:49
Förstår mig inte på ert spektakel på FB. Känns ju helt idiotiskt att ni håller på och bollar runt argumenten på ett flertal sidor som om det vore någon sorts amatörtävling i squash. Eller kan det vara så att Stintan (eller någon annan för den delen) fick en felträff vilket resulterade i en jävla skruv - av sådan omfattning att bollen hamnade ända borta i odlas forum?
Chamomille
08-05-2012, 22:51
CITAT (heinrich_stubel @ 08-05-2012, 21:14)  Berätta varför då, istället för att skriva inlägg som inte tillför något. Dito.
heinrich_stubel
08-05-2012, 22:57
CITAT (Chamomille @ 08-05-2012, 23:51)  Dito. Gör jag i princip alltid, så där satte du foten i fel stövel och klampade rätt in i det tropiska växthuset. Brukar du göra detta ofta eller? För djugelfeber verkar du redan ha
*Stintan*
08-05-2012, 23:05
CITAT (heinrich_stubel @ 08-05-2012, 23:49)  Förstår mig inte på ert spektakel på FB. Känns ju helt idiotiskt att ni håller på och bollar runt argumenten på ett flertal sidor som om det vore någon sorts amatörtävling i squash. Eller kan det vara så att Stintan (eller någon annan för den delen) fick en felträff vilket resulterade i en jävla skruv - av sådan omfattning att bollen hamnade ända borta i odlas forum? Vill bara klargöra att det är inte jag som dragit hit Fb och vice versa. Om du är någotsånär läskunnig så ser du att jag tycker det är ett jävla ofog att spilla över mellan olika sidor/forum. Sen vill jag be herrn sluta spekulera om ditten och datten eftersom det inte finns något att spekulera om.
heinrich_stubel
08-05-2012, 23:17
CITAT (*Stintan* @ 09-05-2012, 00:05)  Sen vill jag be herrn sluta spekulera om ditten och datten eftersom det inte finns något att spekulera om. Hur kan jag ens spekulera, om det som du påstår inte finns något att spekulera om/i? En klassisk motsägelse! Ja, jag fattar vad du åsyftar. Är inte helt bakom flötet..
CITAT (Myosotis @ 08-05-2012, 23:01)  En sak är i alla fall väldigt fascinerande: Trollen har fått de vanliga medlemmarna att bråka med varandra. Grattis. Jasså,skall man skylla på andra när man skriver här?Du kan väl inte på allvar mena att "vanliga" medlemmar är så svaga att de börjar bråka med varandra p.g.a.vad någon skriver? CITAT (*Stintan* @ 08-05-2012, 23:27)  Det sved inte ett dugg eftersom jag, i motsats till dig som inte vågar ge dig tillkänna, står för vad jag tycker och inte är anonym på Fb. Ditt inlägg säger mer om dig än om mig. Dina skvallerkärringsmetoder är riktigt fula. Om du har synpunkter på vad jag yttrar på Fb kan du skriva det där istället för att dra det här.
Du vet inte vad jag sagt till den det berör så behåll dina råd för dig själv! Nu blev jag nyfiken:vem är du på FB?
CITAT (*Stintan* @ 09-05-2012, 00:05)  Vill bara klargöra att det är inte jag som dragit hit Fb och vice versa. Om du är någotsånär läskunnig så ser du att jag tycker det är ett jävla ofog att spilla över mellan olika sidor/forum. Sen vill jag be herrn sluta spekulera om ditten och datten eftersom det inte finns något att spekulera om. Och du Stintan fortsätter att försvara dig och göra klart för alla här att du inga fel gör! Alla måste få spekulera hur mycket de vill likaväl som du måste få försvara dig själv så mycket du vill!
CITAT (Bennys trädgård @ 09-05-2012, 01:10)  Jo men det är ju för att hon tror att hon är det högsta hönset.  JAAA,hon kacklar ju så väldans högt!  och små kycklingar tar efter
*Stintan*
09-05-2012, 00:49
CITAT (silos @ 09-05-2012, 00:56)  Och du Stintan fortsätter att försvara dig och göra klart för alla här att du inga fel gör! Alla måste få spekulera hur mycket de vill likaväl som du måste få försvara dig själv så mycket du vill! CITAT JAAA,hon kacklar ju så väldans högt!  och små kycklingar tar efter  Lägg ner Silos, var har jag påstått att jag aldrig gör några fel? Din vänlighet är överväldigande Silos, jag kommer inte att glömma den! Du är duktig på att kasta skit! Det finns ingen anledning att diskutera detta med folk som inte har med saken att göra så jag utgår.
Blomstertanten
09-05-2012, 03:39
CITAT (herkules @ 08-05-2012, 19:27)  det är inte bara en som är otrevlig, det märker man om man läser inne på facebook, odlaiternas egen sida. sen därifrån kan man söka sig vidare och skitsnacket fortsätter, det sitts på händer (märker jag inget av) mm. ryggdunk och du är så bra och hon är så dålig, till och med önskas motti kastas ut ur odlas grupp. drevet går. Jag skrev i min statusuppdatering på FB nåt om att jag inte kunde sitta på händerna längre (men nämnde inte varken Odla eller några namn eller vad det handlade om) Om du har några synpunkter på det så tycker jag att du kan skriva det där! Det är mer rakryggat än att antyda saker här!!!
Chamomille
09-05-2012, 05:08
CITAT (Blomstertanten @ 09-05-2012, 04:39)  Jag skrev i min statusuppdatering på FB nåt om att jag inte kunde sitta på händerna längre (men nämnde inte varken Odla eller några namn eller vad det handlade om) Om du har några synpunkter på det så tycker jag att du kan skriva det där! Det är mer rakryggat än att antyda saker här!!! 
Gossen Ruda
09-05-2012, 06:31
Mitt beslut att inte häcka på FB får ny näring.  Finns det förresten någon Rudagosse där?
CITAT (*Stintan* @ 09-05-2012, 01:49)  Lägg ner Silos, var har jag påstått att jag aldrig gör några fel? Din vänlighet är överväldigande Silos, jag kommer inte att glömma den! Du är duktig på att kasta skit!
Det finns ingen anledning att diskutera detta med folk som inte har med saken att göra så jag utgår. Och varför skulle jag lägga ner???  Lägg ner själv med ditt evigt pågående självförsvar! Nu skrev du väl ironiskt om min vänlighet eller hur menar du?Jag förstår tyvärr inte ironi utan det skall vara raka puckar! Visst kan jag med kasta skit precis som alla anda! Som alltid:du utgår när du inte har kunnat få rätt i det som du skriver!På ett öppet forum kan ALLA lägga sig i ALLA trådar,det måste du väl fatta!? CITAT (Chamomille @ 09-05-2012, 06:08)  HI HI HIII,Chamomilles "stående avtryck"
Red Top
09-05-2012, 09:34
Jag undrar vem som har kidnappat Silos identitet. [attachment=69812:th_3confused.gif]
CITAT (Red Top @ 09-05-2012, 10:34)  Jag undrar vem som har kidnappat Silos identitet. [attachment=69812:th_3confused.gif] Och VAD menar du med dina ord här!?Tala-skriv i klarspråk!
CITAT (silos @ 09-05-2012, 10:36)  Och VAD menar du med dina ord här!?Tala-skriv i klarspråk! I denna tråd beter du dig på ett sätt som inte känns riktigt som du. Jag tror att det är det Red Top menar. Du brukar inte vara så där sur och tvär.
CITAT (Anma @ 09-05-2012, 10:55)  I denna tråd beter du dig på ett sätt som inte känns riktigt som du. Jag tror att det är det Red Top menar. Du brukar inte vara så där sur och tvär. Aha...nu fattar jag! Det är så att jag har nu kommit i kontakt med en sida hos mig själv som jag ej velat varken se eller acceptera under mitt liv....speciellt under min önskan att vara sååå förstående och sååå kärleksfull! (Förritiden såg jag att mina medmänniskor hade all skit och jag själv var både god,snäll,kärleksfull,klok etc...) Och det är en vinst för mig att veta att jag har ju en riktig "bitch"inom mig och att det inte är någon mening att gömma henne under "vänlighet"när jag inte känner mig vänlig!Det är bra mycket bättre och ärligare att visa mig som jag i själva verket är:EN MÄNNISKA som har många sidor! Jag har ju inbillat mig att jag blivit av med elakheter,men nu vet jag att så är inte fallet! Alla människor har ju både gott och ont inom sig! Tack för att du svarade!
Chamomille
09-05-2012, 11:07
CITAT (silos @ 09-05-2012, 09:23)  Och varför skulle jag lägga ner???  Lägg ner själv med ditt evigt pågående självförsvar! Nu skrev du väl ironiskt om min vänlighet eller hur menar du?Jag förstår tyvärr inte ironi utan det skall vara raka puckar! Visst kan jag med kasta skit precis som alla anda! Som alltid:du utgår när du inte har kunnat få rätt i det som du skriver!På ett öppet forum kan ALLA lägga sig i ALLA trådar,det måste du väl fatta!? HI HI HIII,Chamomilles "stående avtryck"  Jaha minsann.
CITAT (Chamomille @ 09-05-2012, 12:07)  Jaha minsann. Jadu minsann.
Tycker inte det är olikt Silos, hon skulle visst ha en bipolär sjukdom. Om det bara är på odla eller även IRL hon har det kan man dock undra.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
|
|
 |
|
|