Sidor: 1, 2, 3, 4, 5
blomkronan
Jag vill vara med... biggrin.gif
Sara i zon 7
Jag är absolut med på nästa kedja. Det blr bra att köra tidgt med tanke på paprika, chili och tomater.

Sara
tantGröön
ooooo jag vill gärna vara med igen!

Knytt
Kul att så många vill vara med!

Kom ihåg att pm:a mig er adress, jag har inte hamstrat adressernas en sist smile.gif
blomkronan
När ska vi börja???

Jag är sååååååå sugen på lite grönsaks frön biggrin.gif
nu när jag ska bli med odlingslott yahoo.gif
Knytt
Vi tänkte starta vid nyår, tycker ni det är sent? (Jag som tyckte det var så tidigt tongue.gif )
fling
Jag tycker nyår verkar bra, även om jag är sugen på att se vad för kul saker som kommer finnas i år.
blomkronan
Det blir nog bra biggrin.gif med en start vid nyår... vi kommer väll hinna ett varv innan februari, då en del av fröerna ska förkultiveras... som jag har tänkt skicka med coolgleam.gif
Knytt
Flera har uttryckt önskemål om att köra första varvet ännu tidigare, så jag tänkte se om vi kan få iväg den nästa vecka!

Dessa är redan anmälda och har lämnat adress:

Bullen 86

Vicky–g

MariaS

Blomkronan

TantGröön

Officinalis

Margith

Sara i zon 7

Karlsdal

Peztis

Fling

Najsan

Lillja

ingrid fuxwall

Om fler vill vara med så pm:a mig med adress - om vi blir många delar vi oss i fler listor och vi kommer köra minst två varv för de som vill.

Första varvet jag skickar nu kommer bestå av frön från förra kedjan + mina egna. biggrin.gif

Edit: namn tillagt
Knytt
Då har jag ställt iordning för första varvet.
Det blir två kedjor med 8 i varje - på det viset hinner vi runt fortare och hinner med fler varv om vi vill =)

Kedja 1

Tantgröön

Ingrid Fuxwall

Lillja

Sara i zon 7

Officinalis

Fling

Vicky-g

Knytt

Kedja 2

Peztis

Blomkronan

Margith

Najsan

Karlsdal

MariaS

Bullen 86

Knytt

Jag skickar iväg kuverten till nr 1 på listorna idag. Vissa påsar kommer ni känna igen, det är de som blev över i förra kedjan i somras + mina egna. I och med att vi är färre på listan måste man inte stressa lika mycket, det är ju trevligare att få ta sin tid inom rimliga gränser.

Som vanligt får både grönsaker, örter, bär och frukter vara med.
Vi kommer köra flera varv sen. De som vill vara med på fler varv sätter ett kryss vid sitt namn! Detta har jag också poängterat på listan så ingen ska glömma.

Jag startar också nya trådar här i forumet där vi kan följa kedjans väg smile.gif

Hoppas ni hittar mycket ni vill ha! biggrin.gif
Då kör vi!

Peztis
Åh herre guuuu... detta hade jag ju alldeles glömt av! och jag som står först på en av listorna. Jisses vad jag hade blivit överraskad när jag hämtat posten och inte tittat in här! dunno.gif
Nu måste jag ju sätta fart och sno ihop fröpåsar!!!
Knytt
Oj då, vissa blir säkert överraskade - men det är ju en trevlig överraskning så biggrin.gif
160kvm stort hus
jag vill ju vara med!
*pmar fort som attans*
katah
Och om ni är tidiga i år !!

HUR kommer jag med till varv 3 ?

Vem ska jag pm-bomba ?
Susanna
Jag vill också vara med! Hur gör man? Kan vi starta en till?
Peztis
Skicka ett pm till Knytt så kan ni nog vara med om kuverten går ett varv till.
Knytt
Varv 1 har inte kommit runt än - alla som vill vara med i varv 2 pm:ar mig med adress smile.gif
Susanna
Hurra!
Knytt
Nu är vi inne på varv 2 - 2010

Kedja 1: http://www.odla.nu/forums/index.php?showtopic=95056
Kedja 2: http://www.odla.nu/forums/index.php?showtopic=95057

Om du inte finns med på någon av listorna fast du anmält dig eller om du glömt att anmäla dig men absolut vill vara med - pm:a mig så fort du kan! smile.gif
fredrik_gbg
Jag vill vara med också!
Har skickat PM till Knytt med min adress.
Laura
Jag vill också vara med! smile.gif Skall skicka PM till Knytt.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon