Sidor: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
Red Top
Nu kan jag sova lugnt! Lilla My:s ägg leder igen med 265 röster bravo.gif yahoo.gif
Biggan_
Röstat! 268
malin72
270 tummenupp.gif nu ska det väl ändå gå va!!!! 000.gif
Lady Hamilton
Jag var "inne" ett par minuter efter tolv-slaget och kollade. Och eftersom "vi" inte vunnit så la jag min första röst för dagen, den andra läggs strax efter 08 nu på morgonen.
Krolliljan
277 tummenupp.gif
Aqvakul
Röstat - 279
Aqvakul
*puttar upp*
Alba
Röstat.....295
Red Top
nu gäller det att köra hårt, så inte zebraägget kör om tummenupp.gif
Red Top
Puttar upp!
Huggorm
CITAT (Red Top @ 05-04-2009, 09:47) *
nu gäller det att köra hårt, så inte zebraägget kör om tummenupp.gif

Vi förstår ju alla att zebraägget kommer att ha seglat förbi lätt innan kvällen. Det är någon som bedriver en kampanj mot myosotis ägg
Aqvakul
Nu är det där fula ägget som vann igår anmält igen - än så länge 0 röster...
Myosotis
CITAT (Huggorm @ 06-04-2009, 10:16) *
Vi förstår ju alla att zebraägget kommer att ha seglat förbi lätt innan kvällen. Det är någon som bedriver en kampanj mot myosotis ägg

Inte mot mitt ägg kanske utan för att själv vinna 500:- varje dag. Fast zebraägget är i alla fall konstnärligt.

CITAT (Aqvakul @ 06-04-2009, 10:18) *

fear.gif Men hallå där! Jag börjar bli less på det där. crying.gif Det kanske finns folk som försörjer sig på att fuska i olika tävlingar på nätet? ranting.gif
Red Top
Nu är det 500 röster på Myosotis!! yaay.gif yaay.gif yaay.gif yaay.gif yaay.gif yahoo.gif yahoo.gif yahoo.gif
Betty
CITAT (Aqvakul @ 06-04-2009, 10:18) *

Jag har nyss mailat Ica:s redaktion och uppmärksammat dem på detta. mad.gif
Red Top
CITAT (Betty @ 06-04-2009, 10:39) *

Jättebra! bravo.gif
Hade själv tänkt göra det, men du hann först tummenupp.gif

Din insats lyckades! Ägget är bortplockat tummenupp.gif
Myosotis

Jättebra Betty!! bravo.gif Tack! Inte bara för att det gynnar mig utan för att jag blir så förbannad på alla sorters fusk!! ranting.gif Jag känner att jag inte orkar fast man borde ju skriva till dem om det misstänkta fusket.
Alba

Tack för det Betty....det gjorde du bra rose.gif
Betty
CITAT (Myosotis @ 06-04-2009, 10:46) *
Jättebra Betty!! bravo.gif Tack! Inte bara för att det gynnar mig utan för att jag blir så förbannad på alla sorters fusk!! ranting.gif Jag känner att jag inte orkar fast man borde ju skriva till dem om det misstänkta fusket.

Jag gillar inte den där typen av fusk jag heller sad.gif . Det var himla snabbt agerat av ICA, på mindre än 10 minuter! smile.gif
pejori
Nu håller vi tummarna för denna dag och att inget fusk förekommer tummenupp.gif
rosamadde
Rösta på mitt påskägg också tongue.gif

Vinner jag så kommer jag använda presentkortet och handla jord, fröer m.m så jag kan odla egna grönsaker. Kolla gärna in min blogg också; http://rosamadde.blogg.se/
Bettis
Även att jag inte har skrivit här så har jag iaf röstat varje dag, vi har två datorer så det blir en röst på Myosotis och en på rosamadde idag yes.gif
Monaxe
510
malin72
513......spännande spännande tummenupp.gif som att sitta med lottoraden varje dag giggle.gif
Myosotis
CITAT (rosamadde @ 06-04-2009, 11:24) *
Rösta på mitt påskägg också tongue.gif

Vinner jag så kommer jag använda presentkortet och handla jord, fröer m.m så jag kan odla egna grönsaker. Kolla gärna in min blogg också; http://rosamadde.blogg.se/

bravo.gif Det var fyndigt!

Är det inga fler här som har skickat in bidrag?
Alba
Nu leder Zebran.....527 mot 521

Kom igen nu och rösta sorbiska

TILLÄGG:
Nu är det lika 527 - 527.....såååå spänannde.
Kom igen nu och rösta på sorbiska........Red Top blir ju arg på er annars.....hon är och shoppar och litar på att vi ska fixa detta i alla fall.
Miro
Röstat (lite efter men bättre sent...)
Dito Verde
10 röster har jag fixat från mina arbetskamrater. Har skickat mail med uppmaning att rösta till alla lämpliga i min adressbok. Ska rösta hemifrån i kväll och be grannarna göra detsamma.
Lady Hamilton
590 tummenupp.gif
Gunilla T
600 för Myosotis! ...men skulle inte bli förvånad om zebran sätter fart och går förbi! ...någon med oss "skämta aprilo" ..
titti49zon6
601 bravo.gif
titti49zon6
10 nya röster från mig
Lady Hamilton
CITAT (titti49zon6 @ 06-04-2009, 18:18) *
10 nya röster från mig

HUR?? Lyckades du med det så där "hux flux"? Själv har jag endast åstadkommit 2 röster.......en hemma i morse å en här på Hotellet
titti49zon6
Ladyn, svaret är mobilt bredband och det är nog så vår konkurrent har gjort för att vinna
ängsvädd
Spänningen är oliiiidlig smile.gif
Aqvakul
CITAT (Gunilla T @ 06-04-2009, 18:03) *
600 för Myosotis! ...men skulle inte bli förvånad om zebran sätter fart och går förbi! ...någon med oss "skämta aprilo" ..

ängsvädd
626 biggrin.gif

Jag upptäckte att om jag stänger av mitt ADSL-modem och sedan sätter på det igen och väntar tills alla lampor lyser grönt så funkar det att rösta igen biggrin.gif

Rösta här, gå in på Flest röster:

http://www.ica.se/FrontServlet?s=mat_recep...;viewid=1434557
Alba
CITAT (titti49zon6 @ 06-04-2009, 18:18) *
10 nya röster från mig

10....men hur .......röstar hela övre norrland på din order eller ........ohmy.gif bravo.gif
titti49zon6
Alba...så klart att hela Norrland lyssnar på mig devil.gif rotfl.gif rotfl.gif
*Stintan*
Tur att man har något att göra om dagarna rotfl.gif

Men hur är det egentligen, får dom som vunnit dagspris vara med o tävla om stora vinsten också? Tycker det står lite kryptiskt attett ägg kan bara vinna en gång. Sen utser deras jury en vinnare bland alla. Är det någon som vet?

Myosotis om du vinner idag (hoppas) så måste du lägga in ett ägg till wub.gif
Red Top
Nu är jag här igen
Oj vad ni har jobbat bra när jag var borta! giggle.gif bravo.gif bravo.gif bravo.gif

Ni som "fuskar", kanske inte ska tala så högt om det flirting.gif Men i krig och kärlek lär ju alla medel vara tillåtna giggle.gif
Red Top
CITAT (rosamadde @ 06-04-2009, 11:24) *
Rösta på mitt XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXockså tongue.gif

En stilla undran confused.gif Blev du medlem på odla bara för att vi ska rösta på ditt ägg, eller är du odlingsintresserad oxå?? Det framgår inte av din profil och inte av din blogg heller. Den handlar mest om fantastiska virkade sötsaker.

Att jag kämpar för Myosotis ägg är för att det känns som om jag känt henne läääänge. Dessutom älskar jag hennes vackra ägg! wub.gif

Det finns oxå flera andra ägg att rösta på, som jag tycker är vackra, men ditt är ju mest på skämt. yes.gif Även om det ligger mycket arbete bakom.
Eva-Helene
Nu har min ena son värvats till röstningen tongue.gif
Lady Hamilton
CITAT (Red Top @ 06-04-2009, 20:27) *
....En stilla undran confused.gif Blev du medlem på odla bara för att vi ska rösta på ditt ägg........

Samma tanke slog mig g.gif Visst, det är var och en fritt att rösta på vilket ägg man vill men just Myosotis ägg känns på något sätt som VÅRAT kompiskram.gif gemensamma "Odla ägg"
(Och när "vårat ägg" har vunnit kommer jag att rösta på ett annat som jag också gillar, dock inget som ännu har nämts i tråden)
Red Top
Ja, Ladyn smile.gif För tillfället ruvar vi bara på vårt ägg giggle.gif
titti49zon6
och som gammal hönsfarmare är jag bra på detta(att ruva) naughty.gif 20 nya röster
kasam
CITAT (Lady Hamilton @ 06-04-2009, 20:49) *
Samma tanke slog mig g.gif Visst, det är var och en fritt att rösta på vilket ägg man vill men just Myosotis ägg känns på något sätt som VÅRAT kompiskram.gif gemensamma "Odla ägg"
(Och när "vårat ägg" har vunnit kommer jag att rösta på ett annat som jag också gillar, dock inget som ännu har nämts i tråden)

Så sjukt!!! Om det nu är såsom vi misstänker det är... för jag sällar mig till de som blir lite misstänksamma...

Jag röstar varje dag på de fantastiskt vackra sorbiska äggen som dessutom är gjorda av en forumist.

Om det nu är så att vi misstförstått dig rosamadde så vore det ju jättekul ifall du vill dela med dig lite info, bilder osv om din trädgård, kolonilott, balkong osv - var du nu odlar ditt trädgårdsintresse o behöver jord, fröer osv (som du ju skulle spendera vinstpengarna på)...

Ja, även jag ruvar vidare, men bara på ett ägg...
Aqvakul
exitus acta probat
ängsvädd
Här är en till som bara ruvar på ett ägg biggrin.gif
kasam
CITAT (Aqvakul @ 06-04-2009, 21:14) *
exitus acta probat

"Ändamålet helgar medlen", eller??
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon