Sidor: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
kasam

Röstat!!! yes.gif
kasam

Myosotis ägg har 67 röster nu. Ligger på andra plats.
Före ligger ett ägg som har 105 röster. Det som leder är inte alls i samma klass som de sorbiska äggen...

Ja, så kom igen nu!!!

Meriona
Japp, dagens första avklarad! yes.gif
Solstorm
Röst nr 69 kom från mig.
Uggi
CITAT (kasam @ 02-04-2009, 08:44) *

Före ligger ett ägg som har 105 röster. Det som leder är inte alls i samma klass som de sorbiska äggen...

Ja, så kom igen nu!!!

Jag har röstat. tummenupp.gif
Aqvakul
Rösta här:

http://www.ica.se/FrontServlet?s=mat_recep...;viewid=1434557
Sussie F-Flower
Jag har röstat igen! Nu blev det 72!
Huggorm
Det andra ägget, det som leder måste ju också ha en hejarklack någonstans, frågan är bara vart
malin72
röst 79 tummenupp.gif
Elisabeth-Västkustkolonisten
Jag har nu också röstat
Alba
röst 82

CITAT (kasam @ 02-04-2009, 08:44) *

Ja, så kom igen nu!!!

Jag håller med dig.

Så alla odlaiter....kom igen nu......vi ska slå ettan eller hur.
Bettis
Jag hittar det inte -fear-.gif igår var jag inne och röstade då låg det på sid 2, är jag blind eller coolgleam.gif jag letar igen.
Alba
CITAT (Huggorm @ 02-04-2009, 09:53) *
Det andra ägget, det som leder måste ju också ha en hejarklack någonstans, frågan är bara vart

Kolla här:

Ägget med keps
Bettis
Nu har jag hittat det och röstat tummenupp.gif
Red Top
Lyfter tråden!

Här röstar du: Påsktävling

Så här ser ägget ut:
stennie
Nu har jag också röstat 4 gånger (idag).. whistling.gif giggle.gif
Red Top
CITAT (stennie @ 02-04-2009, 16:43) *
Nu har jag också röstat 4 gånger (idag).. whistling.gif giggle.gif

tummenupp.gif
Aqvakul
Nu har jag röstat igen...
stennie
Nu har jag röstat hemma med!
Gunilla T
Röstat...vi skall väl kunna se till så Myosotis vinner?

Rösta nu alla!
Aqvakul

Så här ser ägget ut:
Irene_L
Nu har jag röstat tummenupp.gif
Monaxe
Röst nummer 100 var min!
Red Top
bravo.gif
Myosotis
bravo.gif thanks.gif blomma.gif bravo.gif thanks.gif blomma.gif bravo.gif thanks.gif blomma.gif
102 röster! Fantastiskt! smile.gif Tyvärr missade jag när jag låg på förstaplats.

CITAT (Alba @ 02-04-2009, 14:40) *
Kolla här:

Ägget med keps

Aha!! Där har vi det. Men läste ni på hennes blogg, det är ju ungar som har gjort de äggen och de vill köpa gosedjur för pengarna... nu får jag dåligt samvete. De borde kanske ha en tävling för vuxna och en för barn. Att de har sin hejarklack är väl okej, det har ju jag också, t.o.m. folk som fuskar och klickar flera gånger... whist.gif

Är det förresten någon som begriper reglerna? Så här står det i tävlingsvillkoren: "Vi utser en vinnare per dag och vinner gör den som när dagen är slut (kl 00.00) har fått flest röster." Men det står ju redan en vinnare, och det var likadant igår. Har de fel på sina klockor på ICA?
Meriona
Nu går det inte rösta, hela ICA.se har kraschat..... laugh.gif Men skam den som ger sig, snart kommer den igång igen!
Red Top
CITAT (Myosotis @ 02-04-2009, 19:55) *
bravo.gif thanks.gif blomma.gif bravo.gif thanks.gif blomma.gif bravo.gif thanks.gif blomma.gif
102 röster! Fantastiskt! smile.gif Tyvärr missade jag när jag låg på förstaplats.
Aha!! Där har vi det. Men läste ni på hennes blogg, det är ju ungar som har gjort de äggen och de vill köpa gosedjur för pengarna... nu får jag dåligt samvete. De borde kanske ha en tävling för vuxna och en för barn. Att de har sin hejarklack är väl okej, det har ju jag också, t.o.m. folk som fuskar och klickar flera gånger... whist.gif

Är det förresten någon som begriper reglerna? Så här står det i tävlingsvillkoren: "Vi utser en vinnare per dag och vinner gör den som när dagen är slut (kl 00.00) har fått flest röster." Men det står ju redan en vinnare, och det var likadant igår. Har de fel på sina klockor på ICA?

Det där att det borde vara en tävling för små barn och en för "vuxna barn" har jag oxå tänkt på. Ska skriva till Ica och påpeka det, så kanske de kan ändra det till nästa år.

Jag tänkte precis som du, när jag gick in och kollade i morse. Just nu kom jag på hur det är. yes.gif

Kl 00.00 i natt blir det den 3:e april! Då utser de dagens vinnare, som ju idag lär bli ägget med kepsen. I morgon är det kanske din tur. Sedan deltar ju alla äggen vid juryns bedömning efter kl 00.00 den 13:e april. Då har alla dagsvinnare en chans till; och kan då vinna 1000,00 i matpengar.

Det här blev kanske virrigt crazy.gif

PS. Det lär inte bli många gosedjur till barnen unsure.gif . Som jag har förstått det, gäller värdecheckarna på ICA, och de har inte många gosedjur. Åtminstone inte hos mig.
Aqvakul

Så här ser ägget ut:
kasam
CITAT (Aqvakul @ 02-04-2009, 21:09) *

Så här ser ägget ut:

Just nu "tekniskt fel" på sidan, men det fixar sig säkert... Ja, så..... RÖSTA PÅ!!!!

Aqvakul
nu funkar det igen....
Sussie F-Flower
Jag röstade igen... Nu blev det 104!
ängsvädd
Jag röstade också igen - nu blev det 105 smile.gif

För att lätt hitta myosotis ägg kan man gå in på Flest röster smile.gif
Cathis
Röstat, jobbet och hemma!
Red Top
Nu har ägget med kepsen vunnit! smile.gif Grattis till barnen!

Imorgon, idag menade jag förstås, måste vi fixa så att Myosotis vinner tummenupp.gif

Här röstar vi: Påsktävling

Och så här ser ägget ut:
Aqvakul
Yapp!!!
Red Top
Nu håller ett annat ägg på att knappa in på "vårt" -fear-.gif

Rösta allt vad tygen håller!! tummenupp.gif tummenupp.gif
Lady Hamilton
115 tummenupp.gif
titti49zon6
116 bravo.gif tummenupp.gif
Sussie F-Flower
117!!! tummenupp.gif
Betty
119 tummenupp.gif
*Stintan*
Jag var uppe tidigt och röstade. tummenupp.gif

ängsvädd
Myosotis ägg ligger etta yahoo.gif

Kom igen nu alla odlaiter och rösta biggrin.gif

122 röster nu smile.gif

Rösta här: http://www.ica.se/FrontServlet?s=mat_recep...;viewid=1434557

Klicka på Flest röster så kommer Myosotis sorbiska ägg upp smile.gif
Uggi
Nu har jag röstat! flirting.gif
kasam
124!!!!! yes.gif

Irene_L
125 röster nu yes.gif
Red Top
Puffar upp!

126 är det nu! Rösta, rösta, rösta!

Rösta här!

Pia mitt i Skåne
127 röster...

Fast att jag är i Helsingborg flera gånger i veckan så har jag faktiskt ALDRIG varit på Dunkers... NU är det dags. Till påsk åker jag dit!
Biggan_
128! tummenupp.gif
Idomin
133! flirting.gif
Myosotis
Jag leder! yahoo.gif 134 röster! Jag trodde att rösterna skulle nollställas varje dag, men de verkar ju bara plussas på.

CITAT (Red Top @ 02-04-2009, 20:56) *
Som jag har förstått det, gäller värdecheckarna på ICA, och de har inte många gosedjur.

Så här skrev hon: "ICA = Maxi = Pet shop leksaksdjur, så ungarna räknade ju genast ut hur många sådana djur dom kunde få för 500:- på Maxi och sen var kreativiteten i full gång..."
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon