Sidor: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
Aqvakul
CITAT (*Ulrica* @ 18-04-2009, 09:15) *
Tja.... de var väl mer roliga än fina... inget att hänga i påskriset precis. Myosotis ägg däremot! wub.gif

inte mycket att tillägga, tyvärr...
Uggi
Myosotis du får återkomma nästa år, vi var många som tyckte att dina ägg var bäst. Toppen!
ängsvädd
Undrar vilka som vann presentkorten?
Biggan_
CITAT (MimmiH @ 18-04-2009, 10:24) *
Undrar vilka som vann presentkorten?

Vinnarna Klicka på fliken alla vinnare.
ängsvädd
Aha - jag trodde det bara var tre som fick presentkort - men vad kul - då får ju myosotis två presentkort yahoo.gif
Myosotis
CITAT (MimmiH @ 18-04-2009, 11:15) *
Aha - jag trodde det bara var tre som fick presentkort - men vad kul - då får ju myosotis två presentkort yahoo.gif

Ja, det har jag fått och TACK igen alla som har röstat. Men det var roligare första gången, känns lite fel att vinna två gånger, jag önskade att mamma hade vunnit istället eller att juryn hade röstat på henne och inte på det som vann.
Netha
CITAT (Myosotis @ 15-04-2009, 10:18) *
Om man bildgooglar "påskägg" hittar man fina bilder som man kan stjäla, det är väl så tjuvarna har gjort.
Citat från copyrighttråden:
Jag mailade till "Solblomman" och varnade henne, hon svarade att det inte var hon som hade anmält sina ägg till tävlingen.

OK, då förstår jag. smile.gif

Testade själv att högerklicka på bilderna men där stod inget namn blush.gif
Chamomille
CITAT (Biggan_ @ 12-04-2009, 12:55) *

Hallå här! Det här ägget är med i veckans Land! Och vann pris såklart Grattis! blomma.gif bravo.gif
*Ulrica*
CITAT (Chamomille @ 09-05-2009, 10:04) *
Det här ägget är med i veckans Land! Och vann pris såklart Grattis! blomma.gif bravo.gif
Grattis Myosotis mamma!!!! [attachment=34395:happy0005.gif]
Uggi
CITAT (*Ulrica* @ 09-05-2009, 10:07) *
Grattis Myosotis mamma!!!! [attachment=34395:happy0005.gif]

Grattis säger även jag! tummenupp.gif

ängsvädd
Grattis från mig också blomma.gif

Jag älskar det ägget - helt underbart wub.gif
Eva-Helene
Jaa! Grattis och jippiii! Ge din mamma en stooooor smiley_small_hug.gif från oss, Myosotis!
Irene_L
Vad kuuuul!!! Ett stort Grattis!!! blomma.gif
Betty
Stort Grattis från mig med! Det där ägget är så himla fint! tummenupp.gif
Myosotis
Tack! Jag ska framföra gratulationerna. Vi har inte land själv, fick låna en tidning för ett tag sedan pga en artikel om påskägg. Det var tävlingens sista dag och vi slängde snabbt iväg bidraget, sen hörde vi inget mer tills vinsten kom med posten igår. Mamma blev jätteglad!
pejori
Nämen vad roligt!!!
Kul att det blev något pris för ett så vackert ägg. tummenupp.gif
när hon nu inte hann vinna i ICA:s tävling, är det ännu roligare. tummenupp.gif
Tur att "mamma" inte skickade sitt ägg före dig, för det vete katten om hon inte slagit dig på målsnöret... giggle.gif
men vadå...hon har mera erfarenhet så du förtjänar din vinnst och mammas ägg är helt underbart vackert, så hon förtjänar sin vinnst hon med. tummenupp.gif
Biggan_
Så roligt! yahoo.gif Det var ju ett jättefint ägg!
Myosotis,hälsa mamma och gratta till vinsten! blomma.gif
Aqvakul
Stort Grattis till "mamma myosotis"! yaay.gif yahoo.gif
Alba
Så roligt.....ägget var ju så fint.
Hälsa mamma och gratta.
Red Top
Jätteroligt! Stooort Grattis till din mamma, Myosotis!

Verkar ha varit en seriös tävling, där ett så vackert ägg vann! smiley_small_hug.gif
Wilmer
Grattis till mamma!

Hur de påskäggen kunde vinna icatävlingen.. Ja, jag satt inte i juryn om man säger så rolleyes.gif
Nostalgia
Hälsa och gratta din mamma från mig också Myosotis blomma.gif

[attachment=34507:tupp.gif]
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon