Full version: Odlaklubben Väst
Sidor: 1, 2, 3, 4, 5
Meriona
Det var en riktigt trevlig dag, den här gången fick jag lite bättre ordning på ansikts-och-namn-pusslet! shy.gif Stort tack till Bettis för att vi fick låna den fina klubbstugan, och allt jobb som du och Maria S lagt ner!

Och jag tycker att jag drog högvinsten i lotteriet den här gången också! smile.gif Mums för Ditos sylt! wub.gif

Kram på er allihop, nu får vi hoppas på att det blir maj snart!

Och pssst, jag fick se fler av Olles husdjur än de på bilderna! yahoo.gif
anne-li i olofstorp
Jag instämmer med Meriona! Stort tack, både från mig och grannen Gun-Britt!!!!
Alexander-VG-zon3
roligt att se bilder därifrån och på er (en del känner jag igen såklart), synd att jag/vi inte kunde komma denna gång. hade inte råd att åka iväg någonstans nu.
Meriona
CITAT (anne-li i olofstorp @ 06-02-2010, 18:22) *
Jag instämmer med Meriona! Stort tack, både från mig och grannen Gun-Britt!!!!

Gun-Britts Clivia var ett riktigt kap, tacka henne så mycket! tummenupp.gif

Flaxss, det blir fler tillfällen! kompiskram.gif
Myosotis
Vad kul att se bilder! Vilken hund är det som är dräktig? Det måste vara den bruna? wub.gif
Meriona
CITAT (Myosotis @ 06-02-2010, 18:40) *
Vad kul att se bilder! Vilken hund är det som är dräktig? Det måste vara den bruna? wub.gif

Jajamen, det var godingen i knät! smiley_small_hug.gif Morfar till valparna var också där och Bettis Pompe, så det var gott om fyrbent! thanks.gif
Aqvakul
Trevliga bilder. Tyvärr klarar jag inte alls av att identifiera er. Någon hjälp lär man kanske inte heller få?
Eva i Höga
Nej du, det får du inte! Ja, Olles bilder var fina och är glad att han inte satte ut namnen på oss. Vi hade en trevlig eftermiddag och väntar redan på nästa tillfälle. Så roligt att vi har driftiga kompisar här som fixar så fint för oss. Tack snälla ni!
Alba
Så roligt att få se bilder och vilken gullig fyrbent kompis som var med.
blomkronan
Instämmer kul att se bilder tummenupp.gif Kanske man kan känna igen någon när/om ni kommer på mässan i april.
Bettis
thanks.gif thanks.gif alla det var en härlig eftermiddag, det var ju ett tag sedan jag var med så nu har jag fått en massa roliga skott av sorter som jag inte ens visst att dom fanns giggle.gif har satt dom i vatten och min härliga Cliva står så fint i fönstret himla kul att träffa er igen. Ja den lilla bruna Welsh Terrien ska ha valpar nästa helg om allt går som det ska.

Ha det härligt till nästa gång och en en gång tack för sticklingar och krukor alla lika uppskattade.
varghem
Tack för en jättetrevlig eftermiddag biggrin.gif
Wilmer
Tack säger jag med! Än så länge är inte min ända i bild, haha, som första gången vi hade träff. Tack för alla superfina fröer och sticklingar. JAG drog högvinsten med den superläckra krukan (och växt). Jag fick med mig en Herman hem av Meriona, så nu blir det lite pyssel. Till söndagsfikat blir det också en bit färdig Herman.

Bäst av allt, jag fick lite trädgårdsinspiration, det behövs i denna kyla, brrr...
Meriona
Kan man hacka hål i isen och så bönor nu? g.gif
Wilmer
Bönor vill ha varm jord om inte jag minns fel, men mata du fåglarna bara tummenupp.gif
Meriona
giggle.gif
Olle A
Är det ingen mer som har bilder att visa?

Olle
varghem
Någon undrade hur vår blandras border collie/golden retriever ser ut. Kommer inte ihåg vem så jag lägger ut bilden här fast det kanske inte hör hemma här biggrin.gif

Meriona
Jag undrade bland annat, och det var snällt att du la ut bilden, för det var inte alls så jag tänkte mig den. laugh.gif Jättefin! wub.gif

Eva i Höga tog kurt vet jag, hur var det med Wilmer och Cilla? unsure.gif Det var rena korselden ett tag, nästan omöjligt att komma undan! sweatingbullets.gif
Olle A
CITAT (Meriona @ 07-02-2010, 12:02) *
Eva i Höga tog kurt vet jag, hur var det med Wilmer och Cilla? unsure.gif

Var det en singelträff vi var på? innocent.gif

Olle
Meriona
CITAT (Olle A @ 07-02-2010, 12:08) *

Olle

slap.gif rotfl.gif KORT ska det ju vara.... Himmel nu kommer det ju MÄNGDER med folk på nästa träff!! coolgleam.gif

Olle, jag gillar din humor! smiley_small_hug.gif Den är oefterhärmligt träffsäker! giggle.gif
malin72
vad trevligt ni verkar haft det:) det är kul med bilder tycker jag yes.gif
Myosotis
CITAT (varghem @ 07-02-2010, 11:06) *
Någon undrade hur vår blandras border collie/golden retriever ser ut. Kommer inte ihåg vem så jag lägger ut bilden här fast det kanske inte hör hemma här biggrin.gif

Så fin!!
Eva i Höga
CITAT (Olle A @ 07-02-2010, 12:08) *

Olle

Så rolig du är Olle, jag gapskrattar! a0a.gif

Jag tog kort men jag måste titta på dem först ifall jag måste censurera något flirting.gif , sen ska ni få se mina också.
Alba
CITAT (Aqvakul @ 06-02-2010, 18:58) *
Trevliga bilder. Tyvärr klarar jag inte alls av att identifiera er. Någon hjälp lär man kanske inte heller få?

Jag har försökt zooma in knapparna men det går inte giggle.gif no.gif
Aqvakul
CITAT (Alba @ 07-02-2010, 19:05) *
Jag har försökt zooma in knapparna men det går inte giggle.gif no.gif

Nej, det är illa.. naughty.gif
Bettis
CITAT (Eva i Höga @ 07-02-2010, 18:44) *
Så rolig du är Olle, jag gapskrattar! a0a.gif

Jag tog kort men jag måste titta på dem först ifall jag måste censurera något flirting.gif , sen ska ni få se mina också.

Ja Olle du é allt rolig rotfl.gif tänk så det kan bli, och Eva jag hoppas att du censurerar mig annars devil.gif vet jag var din brevlåda bor ninja.gif flirting.gif

tänk att jag tog också en del kort, ska bara tanka över dom i datorn och se vad Eva lägger ut giggle.gif , nu måste man korrekturläsa sin text också så inte Olle eller Kurt är framme igen rotfl.gif
Eva i Höga
Nu ska jag försöka lägga in korten här men kom ihåg - kameran är dålig och likaså fotografen. Katten det gick inte, får försöka sen.
Eva i Höga
[attachment=46969:odla1a.jpg]

Nu kanske det gick bra. Lyckades jag kommer det fler sen.
Eva i Höga
[attachment=46973:odla2a.jpg]

[attachment=46974:odla3a.jpg]

Åh, så jobbigt detta är att få in bilderna. Håll tillgodo så kommer fler sen.

[attachment=46975:odla4a.jpg]
[attachment=46976:odla5a.jpg]

Pust, här var ett par till!
Aqvakul
saknar namnen.. laugh.gif
Eva i Höga
[attachment=46977:odla6a.jpg]
[attachment=46978:odla7a.jpg]

Det var de bilderna jag hade, som sagt dåliga men nu får ni se ialla fall. Hur trevligt vi hade!

Wilmers rumpa är INTE med.

Och Akva, jag är inte med på några bilder här.
Aqvakul
CITAT (Eva i Höga @ 08-02-2010, 10:51) *
Och Akva, jag är inte med på några bilder här.

Menigheten lägger pussel... naughty.gif
Eva i Höga
Skönt att du har sysselsättning, Akva! flirting.gif
Meriona
AQ här är en pusselbit till då: Jag är inte heller med på Evas bilder, men på Olles... laugh.gif
Eva i Höga
Meriona, jag såg att du inte var med här men har nog nåt i kameran kanske, men Olles bilder är bättre så det räcker nog med det.
Ja, det är gott att vi sysselsätter Akva lite! tummenupp.gif
Olle A
Kul med mer bilder! På en av dem syns jag med mina växter och frön. rolleyes.gif

Olle
Aqvakul
Olle, Meriona, Wilmer och Gossen är hittills med säkerhet identifierade.
Eva i Höga
Gratulerar!
Meriona
Va, hur gjorde du? w00t.gif
Passa er tjejer, han kanske kan trolla av oss kläderna också! sick.gif
Eva i Höga
Då anfaller vi honom! (Anfall är bästa försvar!)
Meriona
laugh.gif

Mer roliga bilder (nästa gång tar jag med kameran också!) tack! tummenupp.gif
Wilmer
Jag skrattade så i söndags när jag läste Olles inlägg att kaffet alldeles höll på att skvimpa över. Att Aq sedan kunde ID mig är kanske inte så konstigt, min knapp var stor nog laugh.gif Plus att jag ju finns på foto på min profilbild. Plus att jag nog finns namngiven i de tidigare årens trådar. Det är MariaS som stickat min goa tröja förresten bravo.gif

Jag tog kort, är lite seg med att ladda ner dem, förlåt.. Hinner kanske i morgon.
Eva i Höga
Väntar med bävan! w00t.gif
varghem
hmmm inget kul att gå in här just nu... har dom ändrat forumet eller har jag ändrat nån inställning?? får svarsidor med alla svar en och en så jag inte kan följa utan måste öppna varje svar för sig...
Aqvakul
CITAT (varghem @ 10-02-2010, 11:32) *
hmmm inget kul att gå in här just nu... har dom ändrat forumet eller har jag ändrat nån inställning?? får svarsidor med alla svar en och en så jag inte kan följa utan måste öppna varje svar för sig...

Pröva att gå upp längst upp i tråden

Öppna Alternativ

Välj Standard under visningslägen...
Meriona
Jag måste vara lättgissad, Flaxss gissade också rätt.... blink.gif
Nästa gång blir det peruk... naughty.gif
Myosotis
CITAT (Meriona @ 10-02-2010, 13:06) *
Jag måste vara lättgissad, Flaxss gissade också rätt.... blink.gif
Nästa gång blir det peruk... naughty.gif

Det var inte jag som tipsade honom om det är det du tror! Får vi se bilder med peruk nu? w00t.gif
Meriona
Nä du måste vänta till nästa Odlaträff... laugh.gif
varghem
CITAT (Aqvakul @ 10-02-2010, 11:38) *
Pröva att gå upp längst upp i tråden

Öppna Alternativ

Välj Standard under visningslägen...

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.... taaaaaaaaaaack biggrin.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon