|
skogstroll
16-02-2010, 10:01
men det är ju bara att läsa innantill i den här tråden för att se hur "det" började... eller?
*Stintan*
16-02-2010, 10:11
CITAT (Anma @ 16-02-2010, 09:44)  Allt, kanske? Tar man bort allt och skriver gläfs har man ju ändrat citatet till gläfs. Grå gjorde väl en sammanfattning av hur hon uppfattade det ängsvädd skrev antar jag. Hur svårt kan det vara att klicka på den lilla röda bakåtpilen i den grå listen vid namnet om man undrar. Jag skrev dessutom att jag inte tog det som ändring av citat eftersom det inte fanns med något av det ängsvädd skrev i sitt inlägg. Det är min åsikt, andra får ha sin.
ängsvädd
16-02-2010, 10:14
CITAT (Grå @ 16-02-2010, 06:36)  Gläfs Sköt dig själv istället för att klanka på andra.
CITAT (*Stintan* @ 16-02-2010, 10:11)  Hur svårt kan det vara att klicka på den lilla röda bakåtpilen i den grå listen vid namnet om man undrar. Nämen!Alltid lär man sig nåt nytt.  Har helt missat den lilla pilen ju. Tack för tipset!
*Stintan*
16-02-2010, 10:26
CITAT (Anma @ 16-02-2010, 10:22)  Nämen!Alltid lär man sig nåt nytt.  Har helt missat den lilla pilen ju. Tack för tipset! Så lite så!
herkules
16-02-2010, 11:37
CITAT (*Stintan* @ 16-02-2010, 09:59)  Jag struntar i av vem du fick tråden men uppenbarligen har folk varit där och läst det märks ju tydligt på en del inlägg. Sen skickas det en massa PM och skvallras mellan medlemmar också så att det finns en hoper skvallertanter här kan nog inte ens du förneka. Dessutom sitter flera här och förfasar sig över minsta otrevlighet andra skriver här på Odla och sen är dom lika otrevliga själva. Varför kan man inte lägga gammalt bakom sig och se varje dag som ny utan att bära med sig gammal bråte. Man måste väl inte vara otrevlig bara för att man ser ett nick man inte gillar när personen inte ens skrivit något dumt och sen gnälla över att man får skit tillbaka. det är bra att du struntar i vem som mejlade mig för det har du inte med att göra. klart man ska lägga gammalt skit bakom sig MEN då vill det till att ALLA lägger manken till. visst folk har tyvärr inte vett till det. CITAT (skogstroll @ 16-02-2010, 10:01)  men det är ju bara att läsa innantill i den här tråden för att se hur "det" började... eller? nej! man ändrar inte ord i citat - så enkelt är det. den som har skrivit har skrivit och ingen annan har rätt att ändra. spelar ingen roll om man kan gå tillbaka och läsa, det ska öht inte behövas. jag fattar inte hur man kan komma på något så urbota dumt som att ändra andras ord. CITAT (*Stintan* @ 16-02-2010, 10:11)  Grå gjorde väl en sammanfattning av hur hon uppfattade det ängsvädd skrev antar jag. Hur svårt kan det vara att klicka på den lilla röda bakåtpilen i den grå listen vid namnet om man undrar. Jag skrev dessutom att jag inte tog det som ändring av citat eftersom det inte fanns med något av det ängsvädd skrev i sitt inlägg. Det är min åsikt, andra får ha sin. din åsikt betyder inget i detta - man ändrar inte ord i citat.
*Stintan*
16-02-2010, 11:45
CITAT (herkules @ 16-02-2010, 11:37)  det är bra att du struntar i vem som mejlade mig för det har du inte med att göra. klart man ska lägga gammalt skit bakom sig MEN då vill det till att ALLA lägger manken till. visst folk har tyvärr inte vett till det.
nej! man ändrar inte ord i citat - så enkelt är det.
den som har skrivit har skrivit och ingen annan har rätt att ändra. spelar ingen roll om man kan gå tillbaka och läsa, det ska öht inte behövas. jag fattar inte hur man kan komma på något så urbota dumt som att ändra andras ord.
din åsikt betyder inget i detta - man ändrar inte ord i citat. Sen när har du rätt att bestämma vilken åsikt jag ska ha? Ha du din så har jag min.
Snöflinga
16-02-2010, 12:33
CITAT (Grå @ 14-02-2010, 11:13)  Nu är du bra fånig. Stackars lilla utsatta Aqvakul...
Det som irriterar mig i detta fallet är att odla inte utnyttjar sina saftiga reklamintäkter till att fixa sådana saker som t.ex spamfilter utan hellre kör snålvarianten och utnyttjar tjänstvilliga medlemmars fritid till att sköta det. Fy fan, rent ut sagt.
Det har genom tiderna här kommit många bra förslag på hur de enkelt kan förhindra det värsta spammandet, bland annat göra det liiite svårare att bli medlem, men det skiter de i. Total ignorans. Om de nu vill ha dina tjänster så vore det väl bättre att de satte dig på att verifiera medlemsansökningar istället. Betydligt mer effektivt och mindre arbete för dig. Är det verkligen någon här som tycker att något av det Grå säger är fel ... Det är ju fullständigt solklart att vi har admin som enbart gottar sig åt reklamintäkterna på bekostnad av forummedlemmarna genom att inte sköta sina åliggande  Att sedan någon bror duktig åtar sig jobbet som spamborttagare är ju bara tragiskt. men helt i Odlas anda ...
Myosotis
16-02-2010, 12:38
CITAT (Snöflinga @ 16-02-2010, 12:33)  Är det verkligen någon här som tycker att något av det Grå säger är fel... JA! Naturligtvis är det som du säger, det håller väl alla med om. Men att håna aq för det jobb han åtagit sig att göra gratis, det är verkligen lågt och det var det som fick mig att gå i taket.
*Stintan*
16-02-2010, 12:48
CITAT (Myosotis @ 16-02-2010, 12:38)  JA! Naturligtvis är det som du säger, det håller väl alla med om. Men att håna aq för det jobb han åtagit sig att göra gratis, det är verkligen lågt och det var det som fick mig att gå i taket. Aq kan väl svara för sig själv, han har inte tunghäfta så varför du skulle gå i taket begriper jag inte. Du har väldigt lätt att klanka på andra men gör samma sak själv. Det spelar ingen roll att han agerar spamborttagare gratis för så länge han gör det så kommer ju Admin undan ansvaret att fixa spamfilter. Andra forum klarar av sånt och det måste ju Odla också kunna göra. Så länge Aquakul ställer upp så skjuts problemet bara på framtiden men det är kanske så ni vill ha det.
Myosotis
16-02-2010, 13:00
CITAT (*Stintan* @ 16-02-2010, 12:48)  Aq kan väl svara för sig själv, han har inte tunghäfta så varför du skulle gå i taket begriper jag inte. Ja, det vet jag att han kan men jag gillar inte orättvisor. Inte alltid ids den drabbade försvara sig, vissa blir bara ledsna och tysta och försvinner (inte aq då), jag vill visa dem mitt stöd och säga ifrån om orättvisor, är det så farligt? Jag gillar inte att sitta tyst och titta på mobbning. CITAT (*Stintan* @ 16-02-2010, 12:48)  Du har väldigt lätt att klanka på andra men gör samma sak själv... Gör jag? Förlöjliger folk utan anledning? CITAT (*Stintan* @ 16-02-2010, 12:48)  ...Det spelar ingen roll att han agerar spamborttagare gratis för så länge han gör det så kommer ju Admin undan ansvaret att fixa spamfilter. Andra forum klarar av sånt och det måste ju Odla också kunna göra. Så länge Aquakul ställer upp så skjuts problemet bara på framtiden men det är kanske så ni vill ha det. Det var ju ett argument. Det verkar inte som om admin klarar av det, kan inte ni som kan sånt här förklara för honom en gång till i "Förslag på förbättringar"-tråden?
ängsvädd
16-02-2010, 13:05
CITAT (Myosotis @ 16-02-2010, 13:00)  Ja, det vet jag att han kan men jag gillar inte orättvisor. Inte alltid ids den drabbade försvara sig, vissa blir bara ledsna och tysta och försvinner (inte aq då), jag vill visa dem mitt stöd och säga ifrån om orättvisor, är det så farligt? Jag gillar inte att sitta tyst och titta på mobbning. Gör jag? Förlöjliger folk utan anledning? Det var ju ett argument. Det verkar inte som om admin klarar av det, kan inte ni som kan sånt här förklara för honom en gång till i "Förslag på förbättringar"-tråden? Nej, du förlöjligar inte folk Myosotis, eller kallar dem kossa, jävla äckel, ärthjärna med mera med mera . Undantaget är mot Grå och det är välförtjänt eftersom hon mobbar andra så det måste ju vara OK att kalla henn jävla kärring. Jag håller helt med dig.
*Stintan*
16-02-2010, 13:43
CITAT (Myosotis @ 16-02-2010, 13:00)  Ja, det vet jag att han kan men jag gillar inte orättvisor. Inte alltid ids den drabbade försvara sig, vissa blir bara ledsna och tysta och försvinner (inte aq då), jag vill visa dem mitt stöd och säga ifrån om orättvisor, är det så farligt? Jag gillar inte att sitta tyst och titta på mobbning.
Gör jag? Förlöjliger folk utan anledning?
Det var ju ett argument. Det verkar inte som om admin klarar av det, kan inte ni som kan sånt här förklara för honom en gång till i "Förslag på förbättringar"-tråden? Det var ju precis det argumentet Grå skrev om när du gick i taket. Du gör det ju inte bättre precis genom att inte läsa vad hon skriver egentligen utan bara haka upp dig på att det är Grå som skriver något. CITAT (ängsvädd @ 16-02-2010, 13:05)  Nej, du förlöjligar inte folk Myosotis, eller kallar dem kossa, jävla äckel, ärthjärna med mera med mera . Undantaget är mot Grå och det är välförtjänt eftersom hon mobbar andra så det måste ju vara OK att kalla henn jävla kärring.
Jag håller helt med dig. Har du någonting vettigt att säga någonsin? Hur sjutton kan man sitta på ett forum och vara så långsint och bitter? Väx upp för sjutton, ta ett djupt andetag och gå vidare!
Chamomille
16-02-2010, 13:48
CITAT (*Stintan* @ 16-02-2010, 13:43)  Det var ju precis det argumentet Grå skrev om när du gick i taket. Du gör det ju inte bättre precis genom att inte läsa vad hon skriver egentligen utan bara haka upp dig på att det är Grå som skriver något. Har du någonting vettigt att säga någonsin? Hur sjutton kan man sitta på ett forum och vara så långsint och bitter? Väx upp för sjutton, ta ett djupt andetag och gå vidare! Jag gör ett vatten...
Gossen Ruda
16-02-2010, 14:04
Jaja, nu är tantmaffian på gång igen.  Kineserna har ju som bekant en typ av bildskrift, där tecknet för kvinna är en stiliserad kvinna. Sätter man ihop två kvinnotecken betyder det gräl. Dom är inte så dumma, kineserna.  Tre kvinnotecken ihop betyder fö skvaller. Beträffande citat så så finns det bara en betydelse av detta ord, som klart framgår av Wikipedia. Det finns alltså inget som kan kallas för ett redigerat citat eller nästan citat.
herkules
16-02-2010, 14:36
CITAT (Gossen Ruda @ 16-02-2010, 14:04)  /..../ Beträffande citat så så finns det bara en betydelse av detta ord, som klart framgår av Wikipedia. Det finns alltså inget som kan kallas för ett redigerat citat eller nästan citat. ja och det trodde jag varenda anständig människa som använder sig av forum visste!
Piccante
16-02-2010, 15:15
CITAT (Gossen Ruda @ 16-02-2010, 14:04)  Jaja, nu är tantmaffian på gång igen.  Kineserna har ju som bekant en typ av bildskrift, där tecknet för kvinna är en stiliserad kvinna. Sätter man ihop två kvinnotecken betyder det gräl. Dom är inte så dumma, kineserna.  Tre kvinnotecken ihop betyder fö skvaller. Beträffande citat så så finns det bara en betydelse av detta ord, som klart framgår av Wikipedia. Det finns alltså inget som kan kallas för ett redigerat citat eller nästan citat. och fyra kvinnotecken betyder inbördeskrig eller?
Biggan_
16-02-2010, 15:16
CITAT (Markus_H @ 16-02-2010, 15:15)  och fyra kvinnotecken betyder inbördeskrig eller?
skogstroll
16-02-2010, 15:25
snartså...
*Stintan*
16-02-2010, 15:27
Aqvakul
16-02-2010, 15:41
CITAT (Snöflinga @ 16-02-2010, 12:33)  Att sedan någon bror duktig åtar sig jobbet som spamborttagare är ju bara tragiskt. men helt i Odlas anda ... Tack för den, raring...
skogstroll
16-02-2010, 15:50
CITAT (Snöflinga @ 16-02-2010, 12:33)  Är det verkligen någon här som tycker att något av det Grå säger är fel ... Det är ju fullständigt solklart att vi har admin som enbart gottar sig åt reklamintäkterna på bekostnad av forummedlemmarna genom att inte sköta sina åliggande  Att sedan någon bror duktig åtar sig jobbet som spamborttagare är ju bara tragiskt. men helt i Odlas anda ... betyder det att du bör förolämpa folk och kalla dem bror duktig???? för att man kanske för sin egen skull och inte för otacksamma personer som bara vill mucka gräl, vill ta bort onödiga inlägg???? jag har själv erbjudit mig för att jag stört mig på spam men för knappast för din skull.
Biggan_
16-02-2010, 15:56
CITAT (skogstroll @ 16-02-2010, 15:50)  betyder det att du bör förolämpa folk och kalla dem bror duktig???? för att man kanske för sin egen skull och inte för otacksamma personer som bara vill mucka gräl, vill ta bort onödiga inlägg???? jag har själv erbjudit mig för att jag stört mig på spam men för knappast för din skull. Precis! Varför inte vara lite tacksam istället för det arbete Aqva lägger ner för vår skull!
CITAT (Biggan_ @ 16-02-2010, 15:56)  Precis! Varför inte vara lite tacksam istället för det arbete Aqva lägger ner för vår skull!
Snöflinga
16-02-2010, 16:54
Jamen jag tycker han är duktig  Tycker inte ni ?
Gossen Ruda
16-02-2010, 17:30
Han städar så gott han kan med dom förutsättningarna han har fått. Inget skäll eller gnäll på det från mig, bara beröm.
Biggan_
16-02-2010, 17:36
CITAT (Snöflinga @ 16-02-2010, 16:54)  Jamen jag tycker han är duktig  Tycker inte ni ? Jo jag tycker också han är duktig och gör ett bra jobb, men jag tackar inte med en förolämpning!
ängsvädd
16-02-2010, 17:46
CITAT (*Stintan* @ 16-02-2010, 13:43)  .......... Har du någonting vettigt att säga någonsin? Hur sjutton kan man sitta på ett forum och vara så långsint och bitter? Väx upp för sjutton, ta ett djupt andetag och gå vidare! Det var djävligt elakt av dig Stintan.
CITAT (*Stintan* @ 14-02-2010, 13:44)  Jösses  Ja, jösses! Gita
*Stintan*
16-02-2010, 18:11
CITAT (ängsvädd @ 16-02-2010, 17:46)  Det var djävligt elakt av dig Stintan. Inte med tanke på det inlägg jag besvarade. Vad är det för vettigt med att ideligen dra upp gammal bråte?
ängsvädd
16-02-2010, 18:13
CITAT (*Stintan* @ 16-02-2010, 18:11)  Inte med tanke på det inlägg jag besvarade. Vad är det för vettigt med att ideligen dra upp gammal bråte? Jo, det var djävligt elakt iaf. Jag drar inte ideligen upp gammal bråte.
CITAT (Anma @ 16-02-2010, 08:36)  men det är enklare med ett etablerat forum att hålla till i än att försöka hålla i gång och värva folk till något som mer eller mindre är dött. Ja ibland är det tyst och ibland är det livat, men det det är väl ett sunt tecken på att medlemmarna faktiskt har ett liv utanför forumvärlden. Man kan inte begära hur mycket som helst av blygsamma 49 medlemmar. CITAT (ängsvädd @ 16-02-2010, 18:13)  Jag drar inte ideligen upp gammal bråte. Inte diskuterar du trådämnena iallafall, i de trådar där jag deltar. Jag tror nog bestämt att det är lite trollvarning över dig.
ängsvädd
16-02-2010, 18:19
CITAT (Grå @ 16-02-2010, 18:16)  Ja ibland är det tyst och ibland är det livat, men det det är väl ett sunt tecken på att medlemmarna faktiskt har ett liv utanför forumvärlden. Man kan inte begära hur mycket som helst av blygsamma 49 medlemmar. Inte diskuterar du trådämnena iallafall, i de trådar där jag deltar. Jag tror nog bestämt att det är lite trollvarning över dig.  Jag FÖRSÖKER diskutera trådämnena i de flesta av de trådar där du deltar. Men det är inte lätt när du kallar mig för djävla äckel med mera med mera. Nästa gång du mobbar mig så anmäler jag dig.
CITAT (ängsvädd @ 16-02-2010, 18:19)  Jag FÖRSÖKER diskutera trådämnena i de flesta av de trådar där du deltar. Men det är inte lätt när du kallar mig för djävla äckel med mera med mera. Nästa gång du mobbar mig så anmäler jag dig. Ja, men jag kanske tycker att du är lite äcklig? Nej, du har faktiskt inte diskuterat ämnet en enda gång utan du har enbart och enkom skrivit något för att hugga på mig. Sedan får du gärna plocka fram tråden där jag kallat dig för jävla äckel, för det kunde vara lite intressant att läsa. (Jag stavar inte jävla med dj)
Myosotis
16-02-2010, 18:26
CITAT (*Stintan* @ 16-02-2010, 13:43)  ...Har du någonting vettigt att säga någonsin?... Det var verkligen elakt. Jag tycker att ängsvädd har mycket vettigt att säga.
ängsvädd
16-02-2010, 18:27
CITAT (Grå @ 16-02-2010, 18:22)  Ja, men jag kanske tycker att du är lite äcklig? Nej, du har faktiskt inte diskuterat ämnet en enda gång utan du har enbart och enkom skrivit något för att hugga på mig. Sedan får du gärna plocka fram tråden där jag kallat dig för jävla äckel, för det kunde vara lite intressant att läsa. (Jag stavar inte jävla med dj) Du ljuger, jag har visst diskuterat ämnet i trådar där du deltagit. Du själv hugger ju alltid på flera personer när du dyker upp på odla så då får du räkna med att bli huggen själv, och hur bra är du på att diskutera ämnet - din trådpolis. Tråden kan du leta efter själv.
BinnikeBengt
16-02-2010, 18:27
usch för porr, det finns väl ingen vettig människa som kan gilla sånt?
CITAT (ängsvädd @ 16-02-2010, 18:27)  Du ljuger, jag har visst diskuterat ämnet i trådar där du deltagit. Du själv hugger ju alltid på flera personer när du dyker upp på odla så då får du räkna med att bli huggen själv, och hur bra är du på att diskutera ämnet - din trådpolis. Tråden kan du leta efter själv. Alltså existerar inte stället där jag kallat dig för det? Trådpolis... hmm, ja, det skulle jag passa bra som. Jag ska genast lämna in en intresseanmälan till Göran Den Förskräcklige!
Ja, jösses, gräla kan man tydligen göra om vilken skitsak som helst! För att slänga ännu en pinne på brasan skall jag tala om vad jag tycker och tror om spam. Jag tror faktiskt inte varken Aqva eller Admin kan göra särskilt mycket åt saken. Spamfilter i all ära men de som sänder ut sådant ligger ändå alltid tekniskt sett steget före. Det enda man kan göra är att strunta i spam, att inte öppna trådar man misstänker vara sådant. För min del störs jag inte det minsta, det är massor med trådar jag aldrig öppnar för att jag inte tror att ämnet intresserar mig, en del är givetvis spam andra seriösa men trista trådar.
Sen kan man ju tycka att det är lite märkligt att vissa skribenter kan vara hur elaka och förolämpande som helst utan att någon reagerar medan andra inte ens kan säga buuuu.... utan att det börja storma. Gita
*Stintan*
16-02-2010, 18:34
CITAT (Myosotis @ 16-02-2010, 18:26)  Det var verkligen elakt. Jag tycker att ängsvädd har mycket vettigt att säga. Så bara för att jag inte tycker som du så var det elakt? Man kan tolka det mesta som elakt om man ger sig sjutton på det.
vitavargen
16-02-2010, 18:44
CITAT (Aqvakul @ 16-02-2010, 15:41)  .............................................. De spammen som kommer då och då är störande. Jag är tacksam att du ställt upp frivilligt och ränsat dem. CITAT (ängsvädd @ 16-02-2010, 18:13)  .... Jag drar inte ideligen upp gammal bråte. Jag tycker att du ställt upp för de frågor som är jätte viktiga och jag är glad att du gjorde det.
CITAT (*Stintan* @ 16-02-2010, 13:43)  Det var ju precis det argumentet Grå skrev om när du gick i taket. Du gör det ju inte bättre precis genom att inte läsa vad hon skriver egentligen utan bara haka upp dig på att det är Grå som skriver något. Har du någonting vettigt att säga någonsin? Hur sjutton kan man sitta på ett forum och vara så långsint och bitter? Väx upp för sjutton, ta ett djupt andetag och gå vidare! Jag tycker att du oftast brukar vara balanserad i dina uttalanden även om jag inte delar dina åsikter alla gånger men där gick du för långt. Jag förstår Ängsvädds reaktion. Det var elakt sagt.
Myosotis
16-02-2010, 19:54
CITAT (*Stintan* @ 16-02-2010, 18:34)  Så bara för att jag inte tycker som du så var det elakt? Man kan tolka det mesta som elakt om man ger sig sjutton på det. Ärligt talat känns det som om du bråkar bara för att bråka, men jag ska försöka en gång till. Du säger till ängsvädd "Har du någonting vettigt att säga någonsin?" för att du inte håller med henne. Hon har bevisligen en massa vettigt att säga, tycker de flesta andra, alltså var det inte ett neutralt konstaterande utan en provokation. Det behövs inte mycket tolkning där inte för att tycka det är elakt. Påpekar man att du är elak tror du att det bara är för att man inte håller med dig.  Man kan ha olika åsikter och respektera varandra ändå. Testa!
*Stintan*
16-02-2010, 19:59
CITAT (Alba @ 16-02-2010, 19:05)  Jag tycker att du oftast brukar vara balanserad i dina uttalanden även om jag inte delar dina åsikter alla gånger men där gick du för långt. Jag förstår Ängsvädds reaktion. Det var elakt sagt. OK det kanske var elakt men det var en fråga och jag kände det så just då. Jag tycker det är så vansinnigt trist att den gamla bråten ska dras upp så fort Grå visar sig även om hon inte skriver något provocerande. Jag tycker också att Ängsvädd ofta kommer med ovidkommande kommentarer om personer mer än om ämnet och då i synnerhet i trådar där Grå medverkat. Det finns gott om folk här på Odla som ibland slänger ur sig elakheter och jag är väl inget undantag. Det är däremot du Alba för från dig har jag då aldrig sett ett ont ord.
*Stintan*
16-02-2010, 20:21
CITAT (Myosotis @ 16-02-2010, 19:54)  Ärligt talat känns det som om du bråkar bara för att bråka, men jag ska försöka en gång till. Du säger till ängsvädd "Har du någonting vettigt att säga någonsin?" för att du inte håller med henne. Hon har bevisligen en massa vettigt att säga, tycker de flesta andra, alltså var det inte ett neutralt konstaterande utan en provokation. Det behövs inte mycket tolkning där inte för att tycka det är elakt. Påpekar man att du är elak tror du att det bara är för att man inte håller med dig.  Man kan ha olika åsikter och respektera varandra ändå. Testa! Jag undrar vem det är som är ute efter att bråka? Vadå för att jag inte håller med henne? Vad var det som jag inte höll med om? Läs vad jag skrivit istället för att läsa som fan läser bibeln. Vem sjutton har neutrala åsikter här? Ingen skulle jag vilja påstå och det är väl inget att sträva efter heller. Jag föredrar att diskutera med människor som har egna åsikter som dom kan stå för. Vadå för att man inte håller med mig? Kom inte och tala om för mig vad jag tror för om det har du inte en aning. Jag säger inte saker eller uttrycker mina åsikter för att andra ska hålla med mig. Ibland får man medhåll , ibland mothugg so what. Det sista du skriver ovan tycker jag du ska ta och testa själv.
Myosotis
16-02-2010, 20:27
 Ojdå. Och jag som inte ens har något emot dig.  Varför blir du så arg?
*Stintan*
16-02-2010, 20:41
CITAT (Myosotis @ 16-02-2010, 20:27)   Ojdå. Och jag som inte ens har något emot dig.  Varför blir du så arg? Jag är inte det minsta arg Du skrev ett något märkligt svar och jag svarade med att bl.a. ställa två frågor med anledning av att du påstår saker tagna ur luften.
Meriona
16-02-2010, 20:45
Är det ingen mer än jag som undrar varför den där snöflingan dyker upp BARA när det blir tjafs i en tråd?
Aqvakul
16-02-2010, 20:53
CITAT (Meriona @ 16-02-2010, 20:45)  Är det ingen mer än jag som undrar varför den där snöflingan dyker upp BARA när det blir tjafs i en tråd?  Jag har också lagt märke att hon nästan bara syns till när det hettar till i en tråd. Varför det är så, har jag ingen anledning att spekulera över.
*Stintan*
16-02-2010, 21:00
CITAT (Aqvakul @ 16-02-2010, 20:53)  Jag har också lagt märke att hon nästan bara syns till när det hettar till i en tråd. Varför det är så, har jag ingen anledning att spekulera över. Stopp och belägg det stämmer inte alls! Det är bara att gå in och kolla på hennes inlägg bakåt i profilen så ser ni motsatsen till era insinuationer.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
|
|
 |
|
|