Full version: Varning !
Sidor: 1, 2, 3, 4, 5, 6
Meriona
CITAT (*Stintan* @ 16-02-2010, 21:00) *
Stopp och belägg det stämmer inte alls! Det är bara att gå in och kolla på hennes inlägg bakåt i profilen så ser ni motsatsen till era insinuationer.

Det är mycket möjligt att det är fel, det är bara en känsla jag haft. Jag brukar inte kolla användarnas inlägg bakåt, för det känns lite för nyfiket. Men om det är fel så ber jag flingan om ursäkt.
Aqvakul
CITAT (Meriona @ 16-02-2010, 21:11) *
Men om det är fel så ber jag flingan om ursäkt.

samma här, naturligtvis..
Myosotis
CITAT (*Stintan* @ 16-02-2010, 20:41) *
Jag är inte det minsta arg giggle.gif

Du skrev ett något märkligt svar och jag svarade med att bl.a. ställa två frågor med anledning av att du påstår saker tagna ur luften.

ääh okej, jag hänger inte med riktigt men det gör inget. Jag är inte ute efter att bråka med dig i alla fall, för att svara på en av (minst 5) frågor. [attachment=47262:weisseFahne.gif]
Snöflinga
CITAT (Meriona @ 16-02-2010, 20:45) *
Är det ingen mer än jag som undrar varför den där snöflingan dyker upp BARA när det blir tjafs i en tråd?
g.gif

(Hemma från bridgen och kunde inte sova efter allt kaffe, går in på Odla och läser ovanstående )

fear.gif "den där" ???? Resten är bara en ren och skär lögn ... det säger mer om dig än om mig.

CITAT (Aqvakul @ 16-02-2010, 20:53) *
Jag har också lagt märke att hon nästan bara syns till när det hettar till i en tråd. Varför det är så, har jag ingen anledning att spekulera över.

Och vem hakar på om inte ...

CITAT (Meriona @ 16-02-2010, 21:11) *
Det är mycket möjligt att det är fel, det är bara en känsla jag haft. Jag brukar inte kolla användarnas inlägg bakåt, för det känns lite för nyfiket. Men om det är fel så ber jag flingan om ursäkt.

(Tack Stintan) " men OM det är fel ...... "

CITAT (Aqvakul @ 16-02-2010, 21:12) *
samma här, naturligtvis..

Fnys
Gita
CITAT (Meriona @ 16-02-2010, 20:45) *
Är det ingen mer än jag som undrar varför den där snöflingan dyker upp BARA när det blir tjafs i en tråd?
g.gif

Vilken fånig kommentar! Vem som helst får väl lov att delta i vilken tråd som helst vare sig det är jag, Grå eller Snöflinga. Glöm inte att detta är ett öppet forum och inte enbart avsett för "systrar och bröder Duktig och Präktig".
Gita
Aqvakul
CITAT (Gita @ 17-02-2010, 06:02) *
Vilken fånig kommentar! Vem som helst får väl lov att delta i vilken tråd som helst vare sig det är jag, Grå eller Snöflinga. Glöm inte att detta är ett öppet forum och inte enbart avsett för "systrar och bröder Duktig och Präktig".
Gita

Ingen har ifrågasatt att alla får deltaga. Men man får också vara beredd på att det man säger kommenteras. Ingen uppskattar taskiga påhopp. Det har ingenting med ev. "präktighet" eller "duktighet" att göra.
Anma
Lite lustigt att duktighet blivit ett skällsord. Hellre duktig och präktig än allmänt dum och elak.
herkules
haha - att kallas präktig för att man inte vill bli kallad/läsa att andra blir kallade ärthjärna/jävla kärring/kossa (vilka ändå är de "snällare" varianterna av vad just den här människan kallar medlemmarna här inne) känns lite kul.
och inte har människan vett att be om ursäkt heller sick.gif
nåja, man kan ju inte begära för mycket ...
Anma
CITAT (herkules @ 17-02-2010, 08:49) *
haha - att kallas präktig för att man inte vill bli kallad/läsa att andra blir kallade ärthjärna/jävla kärring/kossa (vilka ändå är de "snällare" varianterna av vad just den här människan kallar medlemmarna här inne) känns lite kul.
och inte har människan vett att be om ursäkt heller sick.gif
nåja, man kan ju inte begära för mycket ...

Jomen, man är ju bara "ärlig" vettu. giggle.gif
GunnarW
CITAT (Grå @ 14-02-2010, 12:08) *
Ja,hade ni inte varit så sömniga som ni är så kanske ni inte bara hade nöjt er med att sätta Aqvakul i arbete utan faktiskt dränkt Göran i era berömda pm och talat om att ni inte finner er i spammandet.

Men jag är inte ett dugg förvånad.
...går du på droger eller?

Hmmm, nu är man ny medlem här och det första man dyker på är en person som beter sig som en j-a idiot.
Är det så svårt att använda normal hyfs och hövlighet.

Du retar dig på att odla.nu drar in reklampengar.
Hur mycket betalar DU för att använda dig av detta fantastiska forum.

Nej, uppför dig hövligt och var trevlig istället.
*Stintan*
CITAT (Gita @ 17-02-2010, 06:02) *
Gita

bravo.gif
Klura
Herrejösses Gunnar.
Att du törs kritisera i ditt första inlägg på detta forum.
Nu ska jag sova efter en lång natts snöröjning men jag längtar till i kväll när jag startar upp datorn igen.
Risk att du blivit doppad i tjära och fjädrar då. ninja.gif
De är så underhållande dessa bråktrådar.
Aqvakul
CITAT (Klura @ 17-02-2010, 11:24) *
Herrejösses Gunnar.
Nu ska jag sova efter en lång natts snöröjning men jag längtar till i kväll när jag startar upp datorn igen.

giggle.gif tummenupp.gif
*Stintan*
CITAT (GunnarW @ 17-02-2010, 09:22) *
Hmmm, nu är man ny medlem här och det första man dyker på är en person som beter sig som en j-a idiot.

Och vem är du som plötsligt studsar in som ny medlem (om du nu är det) och det första du gör är att tala om för andra hur dom ska uppföra sig och kalla en gammal medlem för " jävla idiot"? thumbdown.gif
Lite konstigt att du ramlade in i just den här tråden av alla hundratals som finns på Odla. Det finns en hel avdelning med bara trädgårdsrelaterade trådar också om det är odlingstips du behöver!

Om du inte visste det så är det medlemmarna som gör forumet. Utan aktiva medlemmar - inget forum och inga reklamintäkter så nog bidrar vi som skriver här till att göra forumet lönsamt för ägarna.

(till Klura och Aq: måste ju motsvara förväntningarna giggle.gif )
Anma
rotfl.gif och vi bara roar oss...
*Stintan*
CITAT (Anma @ 17-02-2010, 11:33) *
rotfl.gif och vi bara roar oss...

Ja vem skulle sitta på Odla om det var tråkigt? giggle.gif
Gossen Ruda
Jag har placerat mig i skyddsrummet och inväntar nästa drag från Grå, blir det konventionella vapen som förolämpningar och svordomar eller har hon tyngre grejor att ta till? rotfl.gif
herkules
CITAT (Gossen Ruda @ 17-02-2010, 11:57) *
Jag har placerat mig i skyddsrummet och inväntar nästa drag från Grå, blir det konventionella vapen som förolämpningar och svordomar eller har hon tyngre grejor att ta till? rotfl.gif

äh, det är bara käften och bakbenen som går på den där..
till Gunnar vill jag säga välkommen - det ger pluspoäng i min bok att tycka som du!
Motti
Jag tror alla uppskatar Aqvakul och att han sitter här och jobbar idiellt med att ta bort spam !Ledsamt att det finns folk som inte kan föra en sansad dialog utan att komma med svordommar och påhopp .Om man inte gillar det här Forumet får man ju söka sig till ett annat där allt är perfeckt.
Blomstertanten
CITAT (Motti @ 17-02-2010, 12:52) *
Jag tror alla uppskatar Aqvakul och att han sitter här och jobbar idiellt med att ta bort spam !Ledsamt att det finns folk som inte kan föra en sansad dialog utan att komma med svordommar och påhopp .Om man inte gillar det här Forumet får man ju söka sig till ett annat där allt är perfeckt.

Finns det sådana forum ???? unsure.gif
Motti
Nej troligtvis inte flirting.gif
pejori
Finns det visst det. tummenupp.gif
Forum med en deltagare. giggle.gif
Grå
CITAT (GunnarW @ 17-02-2010, 09:22) *

Välkommen Gunnar! Du är så klippt och skuren för odla så man kan tro att du är släkt med någon. smile.gif
Ha det så roligt!

CITAT (Gossen Ruda @ 17-02-2010, 11:57) *

Gossen, känns det tungt nu när hamstern är död? Du har mina allra varmaste kondoleanser, det vet du. kram2.gif
Gudrun i Göteborg
Här var det livat giggle.gif

Jag läste den här tråden först nu. Undrade hur det kom sig att så många tycker så mycket om porrbilder whistling.gif
Grå
CITAT (Gudrun i Göteborg @ 17-02-2010, 16:28) *
Här var det livat giggle.gif

Jag läste den här tråden först nu. Undrade hur det kom sig att så många tycker så mycket om porrbilder whistling.gif

smile.gif Det är som vilket kafferep som helst wink.gif
Gudrun i Göteborg
CITAT (Grå @ 17-02-2010, 16:29) *
smile.gif Det är som vilket kafferep som helst wink.gif

Verkar mer sandlåda rolleyes.gif
skogstroll
CITAT (Klura @ 17-02-2010, 11:24) *
Herrejösses Gunnar.

Tjära och fjädrar var ordet sa bull
Grå
CITAT (Gudrun i Göteborg @ 17-02-2010, 16:34) *

biggrin.gif Det går att dricka kaffe, virka ljusmanchetter och snacka skit om grannfrun i en sandlåda också

CITAT (skogstroll @ 17-02-2010, 16:37) *
Tjära och fjädrar var ordet sa bull

VA?! Menar du att det var elakt av mig att hälsa honom välkommen och säga att han passar bra här på odla??
*Stintan*
CITAT (Gudrun i Göteborg @ 17-02-2010, 16:34) *

Stooooor..... så att alla får plats giggle.gif
skogstroll
CITAT (Grå @ 17-02-2010, 16:39) *
biggrin.gif Det går att dricka kaffe, virka ljusmanchetter och snacka skit om grannfrun i en sandlåda också
VA?! Menar du att det var elakt av mig att hälsa honom välkommen och säga att han passar bra här på odla??

hehe
Blomstertanten
Jag har precis satt på kaffet ! tongue.gif
skogstroll
CITAT (Blomstertanten @ 17-02-2010, 16:47) *
Jag har precis satt på kaffet ! tongue.gif

kanske virka lite oxå? whistling.gif
Gudrun i Göteborg
Jag tar med mig sandbakelser rolleyes.gif
Grå
CITAT (*Stintan* @ 17-02-2010, 11:29) *
Och vem är du som plötsligt studsar in som ny medlem (om du nu är det) och det första du gör är att tala om för andra hur dom ska uppföra sig och kalla en gammal medlem för " jävla idiot"?

VADÅ GAMMAL??!!

Jag ska faktiskt färga håret i helgen. Då kommer jag att se ut som 25.

(Nej, det ska jag inte. Grått hår är bra hår.)
skogstroll
och jag kommer att ha sockiplast och plyschbyxor sleep.gif på fikat då... men det kan möjligen stå i kontrast till tatueringarna
*Stintan*
CITAT (Grå @ 17-02-2010, 16:52) *
VADÅ GAMMAL??!!

Jag ska faktiskt färga håret i helgen. Då kommer jag att se ut som 25.

(Nej, det ska jag inte. Grått hår är bra hår.)

25????? som 17 menar du väl whist.gif

(Ja, för att inte tala om hur snyggt det är flirting.gif )
Grå
CITAT (skogstroll @ 17-02-2010, 16:52) *
och jag kommer att ha sockiplast och plyschbyxor sleep.gif på fikat då... men det kan möjligen stå i kontrast till tatueringarna

Gnuggisar är poppis bland småungar, så det kan nog funka wink.gif
skogstroll
CITAT (Grå @ 17-02-2010, 16:56) *
Gnuggisar är poppis bland småungar, så det kan nog funka wink.gif

ja men du kan alltid tvätta bort dem ju ;-)
Grå
CITAT (*Stintan* @ 17-02-2010, 16:56) *
som 17 menar du väl whist.gif

Ja, men det funkar bara när man säger det högt wink.gif))
Snöflinga

Den som kastar sand får ... förresten, det får man väl inte nono.gif
Grå
CITAT (skogstroll @ 17-02-2010, 16:57) *
ja men du kan alltid tvätta bort dem ju ;-)

Läste i DI att Chanel har tagit in gnuggisarna på catwalken. Undrar om man kan få reda på vem som har klistrat på just den gnuggisen man köpte på läskpapperet, om man nu ska betala överpris för dem?

CITAT (Snöflinga @ 17-02-2010, 16:58) *
Den som kastar sand får ... förresten, det får man väl inte nono.gif

Den som är utan synd får smile.gif

angel_not.gif
Gudrun i Göteborg
Hade man gnuggisar på catwalken? Vafför de?
Grå
CITAT (Gudrun i Göteborg @ 17-02-2010, 17:01) *
Hade man gnuggisar på catwalken? Vafför de?

För att det inte behövdes fler fruntimmer med bleknade tribals och hjärtan, eller något sådant. De hade designat gnuggisar som såg ut som kedjor som man kunde gnugga fast på benen när man tassar runt i korta kjolar och höga klackar. Det gör man ju varje dag, så de där gnuggisarna känns som ett oumbärligt måste...
Blomstertanten
CITAT (Grå @ 17-02-2010, 17:00) *
Läste i DI att Chanel har tagit in gnuggisarna på catwalken. Undrar om man kan få reda på vem som har klistrat på just den gnuggisen man köpte på läskpapperet, om man nu ska betala överpris för dem?
Den som är utan synd får smile.gif

angel_not.gif

Näää, det var väl sten man fick kasta då unsure.gif
Fast om man sitter i glashus är det nog lämpligare med sand giggle.gif
Grå
CITAT (Blomstertanten @ 17-02-2010, 17:07) *
Näää, det var väl sten man fick kasta då unsure.gif
Fast om man sitter i glashus är det nog lämpligare med sand giggle.gif

Jösses, jag trodde odla hade högt i tak?
Gudrun i Göteborg
CITAT (Grå @ 17-02-2010, 17:05) *
För att det inte behövdes fler fruntimmer med bleknade tribals och hjärtan, eller något sådant. De hade designat gnuggisar som såg ut som kedjor som man kunde gnugga fast på benen när man tassar runt i korta kjolar och höga klackar. Det gör man ju varje dag, så de där gnuggisarna känns som ett oumbärligt måste...

Men såna måste jag ju ha! Undrar hur de klarar åderbråcken unsure.gif
Grå
CITAT (Gudrun i Göteborg @ 17-02-2010, 17:09) *
Men såna måste jag ju ha! Undrar hur de klarar åderbråcken unsure.gif

Det kan ju bli ett helt nytt, coolt mönster, så kan sälja designen till Gucci sedan wink.gif
gnon49
CITAT (Grå @ 17-02-2010, 17:21) *
Det kan ju bli ett helt nytt, coolt mönster, så kan sälja designen till Gucci sedan wink.gif

Ja humor har du även om språket ibland är mustigare än en hamnsjåares.
herkules
CITAT (gnon49 @ 17-02-2010, 18:53) *
Ja humor har du även om språket ibland är mustigare än en hamnsjåares.

bah - samma skit varenda gång, häver ur sig massa smörja och sen gullas och skojas det lite.
till nästa gång det ska spys galla.
utrist.
*Stintan*
CITAT (herkules @ 17-02-2010, 20:45) *
bah - samma skit varenda gång, häver ur sig massa smörja och sen gullas och skojas det lite.
till nästa gång det ska spys galla.
utrist.

Ta e promenad! tongue.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon