Full version: 2010 års Gladtråd
Sidor: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
fuchsian
Fin kamera du köpt!
Min nyaste är rätt full med bilder och delvis har vi redan kört dem till datorn och jag har bränt dem, men längre än så kommer jag inte för att fixa dem till forum. Dottern skulle hjälpt mig denna helg, men vi han bara en snabb fika i stan för hennes väninna fick en dotter 1 mån. sedan.

Har blockat fram min filmkamera, även den är ny, men har inte haft tid att lära dom ordentligt. Det är precis stopp just nu, så det kommer, det kommer.... Är glad att fick krama om min dotter.....Fuchian....
Red Top
Jag är sååå glad!

I går kväll kom sonen med sambo på besök. Har inte sett dem sedan midsommar, och de stannar över helgen.

Fick en underbar present, som de köpt på en semestertripp till Finland i somras. Skosmycken till foppatofflor, i form av Lilla My. Det värmer mitt modershjärta, att sonen tänker på mig, när han snubblar över foppatoffelsmycken, med en liten ettrig, envis sagofigur och tänker på mig.

Det är sådana små saker , som gör livet värt att leva.

[attachment=55255:b_012.JPG]
mamamaggan
Visst är det mysigt när ens barn gör något sådant.

Mina söner har gett mig örhängen , som de köpt när de varit ute och rest , och de är alltid i form av ett hjärta.

Värmer mitt hjärta .
sommarhumla
Igår blev jag jätteglad när mina två polare bjöd mig på en försenad födelsedagsmiddag. wub.gif
bergvallmo
Var hos en kompis och drack kaffe idag. Hennes son var för första gången med på älgjakten idag. När de kom hem hade han fått skjuta en älgko.

Han sken som en sol och var nästan två meter lång när han kom hem. Blev så glad över att se hans glädje. Tänk alla ryggdunkar han fått av gubbarna i laget. Levern, tungan och hjärtat hade han med hem.

Jag tycker det är döäckligt, men men...
Klint
Äntligen!!!
Igår var vi och skrev färdigt pappren på vårt nya ställe och var där för första gången som ägare! yahoo.gif
Jag sov som en stock hela natten för första gången på väldigt länge. yahoo.gif
Många funderingar men det här är ju gladtråden yahoo.gif
Red Top
Stort Grattis!

Gläds med dig.

omk
Jag och maken får besök av en riktigt god, gammal vän på Julafton !!

Jag ska iväg och jobba, sent på kvällen, så hans närvaro gör mej lätt om hjärtat, då jag vet att maken kommer att ha en riktigt kul kväll, trots att jag inte är hemma !!

Ska förbereda lite god nattamat (Jansson) och har laddat med pilsner ... Det lär inte gå nån nöd på dem iaf !!!

Jag = glad och lättad !!
Aqvakul
Idag ska vi fira jul med dotter, svärson och våra två barnbarn.. wub.gif
Mollis
Jag är så glad över att min älskade katt är frisk igen. Hon opererades för en misstänkt elak tumör men idag ringde veterinären och sa att den var godartad och att hon är helt frisk, bästa julklappen jag kunde få wub.gif
Klint
Åh Mollis vilket underbart besked kan förstå att du är yahoo.gif
omk
Åh, vilket skönt besked, Mollis !
Nu kan du fira jul i lugn o ro, eller så lugnt man nu får det med en katt ... rolleyes.gif
(Tänk, att en av mina kissar HETER Mollis ....)
Aqvakul
CITAT (Mollis @ 23-12-2010, 14:59) *
Jag är så glad över att min älskade katt är frisk igen. Hon opererades för en misstänkt elak tumör men idag ringde veterinären och sa att den var godartad och att hon är helt frisk, bästa julklappen jag kunde få wub.gif

tummenupp.gif wub.gif
Mollis
CITAT (omk @ 24-12-2010, 02:03) *
Åh, vilket skönt besked, Mollis !
Nu kan du fira jul i lugn o ro, eller så lugnt man nu får det med en katt ... rolleyes.gif
(Tänk, att en av mina kissar HETER Mollis ....)

Tack! Tänk att min lilla, nu friska katt Melissa, hennes mamma heter Mollis (hon bor också här) smiley_small_hug.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon