|
Annica J
28-09-2010, 18:35
Jaha, länge sedan sist och som vanligt blir det bara massa tråkigt skrivande... Jag är sedan flera år tillbaka sjukskriven (förtidpensionerad, trots ung) pga Fibromyalgi, svår astma, svår allergi som tom nästan tagit mitt liv, diskbråck, magproblem av olika slags, permanenta nervskador i ryggen som förstört mitt ben som även gett att min gnista falnar och jag får psykisk hjälp/stöd och utredning. Under mer än ett års tid år jag morfin dagligen för det var det ENDA som verkligen hjälpte mig mot min värk och jag kunde fungera nästan som normalt. TYVÄRR idag så fick jag utav min KÄRA syster höra att jag hade ju bara en massa fritid och bara "glassar runt" och att jag hänger upp mig på saker-triviala som jag ej gör men tydligen enligt henne... Fan vad hon sårade mig! Tror hon verkligen jag gillar att alltid ha sådan värk och smärta att man undrar verkligen varför man egentligen lever. Får jag allergi/allergichock då skall jag bara testa ta det mer som jag ej tål-för sedan gör man det....SÄKERT! Träffade sedan min mamma och FÖRSÖKTE prata med henne men tji fick jag, MIN syster har det jobbigt-HON kämpar, hon har JOBB osv något som jag borde tänka på  Försökte fråga vad som gav dem rätt i att JAG bara går hemma och enl. dem lever livet? Om man nu kan kalla detta liv  Det ENDA som hjälper mig nu e mina växter men de är bara skit och man får höra dagligen - Men LILLA vän vad tänker du med?!? Sådanhär skit kan du inte hålla på med! Släng skiten! Mina växter är MINA ENDA vänner och mina drömmar, det e de som får mig att orka min dag så jag kanske, kanske kanske en dag kan få tag i just DEN växten... Jag har verkligen bara min syster och mamma i livet men just nu önskar jag att de ej fanns...e jag hemsk då? Tänk bara tanken OM jag skulle säga såhär till dem eller försvara mig mer-då bråkar jag och vill bara göra det otrevligt. FAN jag trodde min familj skulle förstå mig, stötta mig och finnas där för mig men allt jag gör e fel och de får mig att känna mig så så värdelös, dum och korkad... Fan hade jag haft en enorm plånbok så hade jag bott på botaniska och levt i en djungel och funnit ron i kroppen men nu måste jag slåss för varje tanke jag än har.. SUCK! Inte undra på man e mentalt störd!!!
Meriona
28-09-2010, 18:43
Människor som inte själv har värk gör man bäst i att låta bli att umgås med, har jag insett (om man själv har det). Nej det stämmer inte heller, det finns faktiskt människor som har förmågan att se hur ont och jobbigt man har. Men de är alldeles för få! Har man SÅ jobbigt som du så gäller det i ännu högre grad.  Så oerhört trist att inte ens egen familj fattar att man inte simulerar, men tyvärr är det vanligare än man tror. Det är lättare att inte låtsas om att personen man känner mår så pest, för det skulle ju innebära att man måste engagera sig själv, och DET är jobbigt! FY för sånt tänkande!  Stor kram från mig!
Myosotis
28-09-2010, 18:44
Hej Annica!  Trevligt att se dig men tråkigt att höra hur du mår.  Funkar det att komma in på odla nu eller är det bara tillfälligt? Hittat några nya kaktusar? När ska du komma och hälsa på?
Annica J
28-09-2010, 18:51
Det konstiga är att min storasyster får all hjälp, förståelse och ork...där är det INGA som helst problem...min mamma skulle dö på kuppen istället för att inte hjälpa eller göra något åt min syster...hon har ju jobb, bil, hus, hem, hund (dock totalt livsfarlig!), barn och nu dessutom ensamstående-deras val! detta har ju inte jag! Varför behandlas vi så olika? vad har jag gjort för att de skall behandla mig så och min syster som en guldgås? CITAT (Myosotis @ 28-09-2010, 19:44)  Hej Annica!  Trevligt att se dig men tråkigt att höra hur du mår.  Funkar det att komma in på odla nu eller är det bara tillfälligt? Hittat några nya kaktusar? När ska du komma och hälsa på? hejsan! Inte varit så mycket...importerade Huernior i år men blev en total flopp, bara enstaka leder och små så man får vänta i lång tid innan något händer...Skulle gärna komma bort men jag e för feg..har tagit sådan smäll på psyket det sista så jag börjar verkligen tvivla på min gnista och mig själv... Tack för att du skrev Myosotis, tänker på dig varje dag. Glömde skriva att jag har nu min bärbara dator och kommer därför in på odla utan problem, går dock ej på våran stationära (sambons) Kram A
Meriona
28-09-2010, 18:53
Annica ingenting har du gjort fel, det behövs inte. Det är inte alls ovanligt med föräldrar som mobbar ett barn, förklaringen till det är däremot dunkel, men troligen har föräldern själv råkat ur för det. Jag har själv sett det på nära håll utan att vilja lämna ut min egen familj. Och DU är oskyldig!  Du behöver någon som stödjer dig, har du det?
Myosotis
28-09-2010, 18:54
Var beställde du huerniorna? Holland eller? Den som jag fick av dig är så fin!
Annica J
28-09-2010, 18:58
Nej, tyvärr ingen...Min sambo e sällan hemma och jobbar mest..Och jobbar han ej så måste han hjälpa sin mamma eller bror...så jag sitter oftast här i min ensamhet och grunnar och fantiserar ihop en massa växter  CITAT (Myosotis @ 28-09-2010, 19:54)  Var beställde du huerniorna? Holland eller? Den som jag fick av dig är så fin! Hej. betsällde från både Holland och Tyskland men blev som sagt mycket besviken....Nu e jag på jakt efter stora epiphyllum oxypetalum, epiphyllum anguliger och cryptocereus anthonyanthus... MASSA MASSA MASSA
Myosotis
28-09-2010, 18:59
Men hur är det med kissekatten? Det är faktiskt inte bra att vara ensam så mycket - ska jag säga. Även om man är frisk förändras man av att vara ensam med sina jobbiga tankar för mycket.
Det var riktigt nedrigt. (det där sidospåret i tråden) Annica, det är jävligt med släkt som inte har empati nog för att förstå. Jag har sådana i min släkt också, har mer eller mindre slutat att höra av mig till dem. Det ger mig inget bra att bara bli ledsen av att träffa dem. Det är väl det enda råd jag kan ge, men det kan vara jädrans svårt att bryta. Jag har turen att ha släkt som är precis tvärt om också, som bryr sig på riktigt. Kram till dig.
Annica J
28-09-2010, 19:24
CITAT (Myosotis @ 28-09-2010, 20:20)  Precis så är det. Jättebra att du inte tar åt dig! Hon är inte värd att tas på allvar. Själv har jag blockerat människan så jag slipper läsa svamlet, men var ju tvungen att kolla vad hon hade i din tråd att göra. Hm, blockera det lät trevligt  Har aldrig varit med om att blivit så påhoppad och sårad/knivhuggen av en helt främmande människa..hon/han måste verkligen må dåligt för att vara såhär elak...Ja ja vatten under bron...kommer att ignorera alla dennas inlägg el kommentarer i fortsättningen... tack till er andra...ni e bara för snälla...(mot lilla bara jag)
Meriona
28-09-2010, 19:29
Stackars dig vilken obehaglig återkomst. Blockar också F-eländet, det är enda sättet att härda ut.
Annica J
28-09-2010, 19:30
CITAT (fuchian @ 28-09-2010, 20:23)  Annika,
De blåser blå dimmor i dina ögon, dessa sk. personer och svartmålar mig. Men kom ihåg att föremålen till hackcyckling växlar från den ena veckan till den andra. det har du att vänta dig på. gör du ett minsta fel, söker de dig dag efter dag.....så funkar det här....F.. Svarar dig ENBART på detta då jag VET att detta ej är sant...Har vid flera tillfällen fått stort stöd/råd och hjälp från olika MYCKET snälla och trevliga odlisar, aldrig varit något problem....Så dimman ligger nog hos dig- så som man vill bli behandlad/pratad med så får man tillbaka-rannsaka dig själv lite kanske
Myosotis
28-09-2010, 19:30
CITAT (Annica J @ 28-09-2010, 20:24)  lilla bara jag Det är väl inte så "bara"  Gå in på fuckians profil, klicka på välj - Ignorera den här medlemmen. (nu gick jag in på Merionas profil  för att kolla exakt vad det står, bara jag inte klickat fel nu...  )
CITAT (Myosotis @ 28-09-2010, 20:30)  Det är väl inte så "bara"  Gå in på fuckians profil, klicka på välj - Ignorera den här medlemmen. (nu gick jag in på Merionas profil  för att kolla exakt vad det står, bara jag inte klickat fel nu...  ) Men det går att ångra om det vore så illa!
Annica J
28-09-2010, 19:36
CITAT (Myosotis @ 28-09-2010, 20:30)  Det är väl inte så "bara"  Gå in på fuckians profil, klicka på välj - Ignorera den här medlemmen. (nu gick jag in på Merionas profil  för att kolla exakt vad det står, bara jag inte klickat fel nu...  ) Japp då var det ordnat, ignorerad och blockerad...kan bara inte fatta att det finns sådana elaka och hårda människor...tack till er alla för ni e snälla mot mig... Kram Annica
Myosotis
28-09-2010, 19:41
CITAT (Anma @ 28-09-2010, 20:35)  Men det går att ångra om det vore så illa! Jadå jag vet! Men det hade ju varit hemskt att blockera sin kompis!
Annica J
28-09-2010, 19:45
CITAT (Myosotis @ 28-09-2010, 20:41)  Jadå jag vet! Men det hade ju varit hemskt att blockera sin kompis!  Håller med, men som tur e är att det kan bli ordnat så man kan ångra sig... Skall jag erkänna så har jag aldrig någonsin behövt eller gjort detta jag nu gjorde ikväll... Ni gjorde så jag vågade och orkade...så glad att ni finns...vet ej vad jag hade gjort i min ensamhet....liksom ingen som förstår eller vill förstå mig så jag söker en räckande hand ut i universum..tyvärr fick jag mig även en bränna, men att ni finns och vad jag läste denna person själv skrivit fick mig snabbt att förstå att denna person verkligen ej kan må bra... tack o hej leverpastej!
Meriona
28-09-2010, 19:52
Klen tröst då att nån annan mår sämre än du.  Inte direkt vad du behöver. Jag tror och gissar mig till att många här mår mer eller mindre o-bra både fysiskt och psykiskt, men de flesta (nästan alla) använder den vetskapen till att stötta sina medsjuklingar.
Myosotis
28-09-2010, 19:55
CITAT (Annica J @ 28-09-2010, 20:45)  ... Skall jag erkänna så har jag aldrig någonsin behövt eller gjort detta jag nu gjorde ikväll... Det är första och förhoppningsvis enda gången för mig också.
*Stintan*
28-09-2010, 19:58
De blåser blå dimmor i dina ögon, dessa sk. personer och svartmålar mig. Men kom ihåg att föremålen till hackcyckling växlar från den ena veckan till den andra. det har du att vänta dig på. gör du ett minsta fel, söker de dig dag efter dag.....så funkar det här....F.. Det räcker med att läsa några av dina inlägg för att se vilken ondsint egocentriker du är som bara är här för att bråka. Vi känner Annica sen gammalt så du kan ju bara inbilla dig att hon skulle bli hackkyckling. Tvärtom har vi saknat henne och undrat hur hon har det. Det är ju fan att du ska förstöra varenda tråd! Till Annica vill jag säga att jag instämmer i det Anma sa tidigare. Låt inte släkten ta din energi du behöver den själv.
Hej Annica! Jag kan inget säga som de andra inte redan sagt, hoppas du kan orka skriva lite här igen, det kan ju alltid lätta! Få drömma om växterna, det är inte fy skam.. Ser din kaktusboll framför mig, har du några sådana kvar? Familjer väljer man inte... Det vet du ju. Att förstå oförätten kan väl vara nästintill omöjligt men det är i allafall inte ditt fel.  Hej igen!
malcolm
28-09-2010, 20:06
CITAT (fuchian @ 28-09-2010, 19:59)  Men hallo,
man får inte fläka ut sig på trådarna! Inte tala om sig själv, det har dessa odlater gjort klart för. alltså inget snack om sig själv ----- det gäller i forumet. prata om blommor o buskar. Nu är du bara dum!
man får inte fläka ut sig på trådarna! Inte tala om sig själv, det har dessa odlater gjort klart för. alltså inget snack om sig själv ----- det gäller i forumet. prata om blommor o buskar. Det är liiite skillnad på att skriva i en tråd - en del tuggar om allt i alla trådar oavsett om det hör till ämnet eller ej. edit-stavfel
Anki på Öland
28-09-2010, 20:10
Hej igen Annica - tycker du skall nappa på inbjudan från Myosotis, tror ett besök hos henne vore den allra bästa medicinen för dig!!  Anki
Annica J
28-09-2010, 20:12
Ni är alla bara för goa! det värmer mitt hjärta att läsa det jag läser från er... Nu det sista så har min livslust/motivation och glöd varit lika med noll....har fallit så hårt till marken igen och bara inte orkat mig upp. Jag håller fortfarande på med mina kära växter, kaktusar och suckulenter...det e de som gör min dag orkesbar...Drömmer om enorma kaktusar/suckulenter- BARA MINA! Men under all min tankeverksamhet har jag funnit en sak. Mina växter och min växtmani kopplar mig till min pappa som jag tyvärr förlorade för många år sedan-han lärde mig om växter och att gilla dem, så på något sätt så får jag en osynlig knytning till honom. Sedan drömmer man väl ganska ofta om hans min OM han hade haft chansen att se vad jag nu håller på med och bli häpen/chockad och glad på ett positivt sätt.
Nu skall jag försöka göra nytta här hemma så sambon ej står på huvudet i all "bröte" när han kommer hem..
Kram Annica
Myosotis
28-09-2010, 20:14
Kram Annica, vi hörs!
malcolm
28-09-2010, 20:15
Hej Annika!
Lider med dig och känner mycket väl igen det där med att de som borde vara ens stöd i livet sviker men du är varken dum, lat eller mentalt störd och bara det att du skriver här och berättar visar att du är en fin och juste människa. Hjälper det dig att pyssla med dina växter och att odla så skall du naturligtvis fortsätta att göra det, det är DITT liv och andra skall strunta i vad du gör.
De blåser blå dimmor i dina ögon, dessa sk. personer och svartmålar mig. Men kom ihåg att föremålen till hackcyckling växlar från den ena veckan till den andra. det har du att vänta dig på. gör du ett minsta fel, söker de dig dag efter dag.....så funkar det här....F.. Lägg av nu F. Annica har varit medlem länge så hon känner vi. Inbilla dig inte att vi jämför henne med dig.
man får inte fläka ut sig på trådarna! Inte tala om sig själv, det har dessa odlater gjort klart för. alltså inget snack om sig själv ----- det gäller i forumet. prata om blommor o buskar. Äntligen har du fattat - man får inte fläka ut sig på trådarna.Det är ju precis det allt handlar om. Tugga inte om samma sak i alla trådar du öppnar.
Skriver som flera andra... Spy ur dig det du behöver. Får man inget stöd från dem man behöver det mest ifrån så måste man få söka det någon annanstans. Jag har turen som har familj, släkt och vänner som ställer upp i ur och skur och finns där och stöttar när jag behöver det eller ber om det. Har träffat så många sjuka som inte har det stödet som jag har och det har gjort mig mer ödmjuk och värderar det som guld att de mina finns här. De dagar som jag är under isen och min kropp lägger av så behöver jag bara lyfta luren så finns hjälpen där. Min underbara bror t.ex bor i samma hus som mig. Vi inkräktar aldrig på varandras liv men vetskapen om att han finns där är en trygghet. Han går aldrig in och tar över nåt som jag håller på med även om han ser att det för mig är jobbigt. Han avvaktar och när han tycker det är dags, (innan jag exploderar alltså  ) då går han in och frågar om jag behöver hjälp. Han vet att jag 'KAN SJÄLV'  . hahaha Jag önskar att alla som inte är krya, på vilket sätt det än månde vara, hade det underbara stödet som jag har. Mina nära och kära betyder allt. Sänder en massa  till dig.
CITAT (Annica J @ 28-09-2010, 19:35)  ... Fan hade jag haft en enorm plånbok så hade jag bott på botaniska och levt i en djungel och funnit ron i kroppen men nu måste jag slåss för varje tanke jag än har.. SUCK! Inte undra på man e mentalt störd!!!  Det är fantastiskt att du funnit sådan glädje i växterna. Att hitta egna saker som ger glädje är verkligen värt allt  Och genom dessa fynd hittar man alltid nya spännande vägar... De vill dig säkert väl så de borde acceptera din passion. Om inte så har du ju funnit ett verkligt harem av liksinnade här...
CITAT (Annica J @ 28-09-2010, 21:12)  Ni är alla bara för goa! det värmer mitt hjärta att läsa det jag läser från er... Nu det sista så har min livslust/motivation och glöd varit lika med noll....har fallit så hårt till marken igen och bara inte orkat mig upp. Jag håller fortfarande på med mina kära växter, kaktusar och suckulenter...det e de som gör min dag orkesbar...Drömmer om enorma kaktusar/suckulenter- BARA MINA! Men under all min tankeverksamhet har jag funnit en sak. Mina växter och min växtmani kopplar mig till min pappa som jag tyvärr förlorade för många år sedan-han lärde mig om växter och att gilla dem, så på något sätt så får jag en osynlig knytning till honom. Sedan drömmer man väl ganska ofta om hans min OM han hade haft chansen att se vad jag nu håller på med och bli häpen/chockad och glad på ett positivt sätt.
Nu skall jag försöka göra nytta här hemma så sambon ej står på huvudet i all "bröte" när han kommer hem..
Kram Annica Du skriver så gött. Fortsätt med det.
malcolm
28-09-2010, 20:35
Som jag upplever det får man visst berätta om sig själv och sina svårigheter, sjukdomar mm. här på Odla men det gäller HUR man gör det, går man in och "snor" andras trådar i syfte att själv få all uppmärksamhet så är man helt fel ute. Det är ingen tävling om vem som är sjukast eller vem som råkat värst ut och att komma med inlägg som: "jag har minsann lidit" är enbart löjeväckande.
fuchsian
28-09-2010, 20:38
Jahaa, och det ska komma från dig!!!! Du har väl rullat runt upprepade gånger och inte fått kritik för det, då vet du inte mycket om livet, grabben.
CITAT (malcolm @ 28-09-2010, 21:35)  Som jag upplever det får man visst berätta om sig själv och sina svårigheter, sjukdomar mm. här på Odla men det gäller HUR man gör det, går man in och "snor" andras trådar i syfte att själv få all uppmärksamhet så är man helt fel ute. Det är ingen tävling om vem som är sjukast eller vem som råkat värst ut och att komma med inlägg som: "jag har minsann lidit" är enbart löjeväckande.
Annica J
28-09-2010, 20:39
NU smiter jag. MÅSTE verkligen göra någon nytta här hemma..men men viljan e inte riktigt där. jag kollar in imorgon igen, tack för ni finns...ni räddade min dag och att "några" försvarade mig-lilla mig...jag är chockad! tack och godnatt alla! Ni är alla speciella! Annica
CITAT (malcolm @ 28-09-2010, 21:35)  Som jag upplever det får man visst berätta om sig själv och sina svårigheter, sjukdomar mm. här på Odla men det gäller HUR man gör det, går man in och "snor" andras trådar i syfte att själv få all uppmärksamhet så är man helt fel ute. Det är ingen tävling om vem som är sjukast eller vem som råkat värst ut och att komma med inlägg som: "jag har minsann lidit" är enbart löjeväckande. Tack Malcolm!!! Kunde inte sagt det bättre själv!! Nästan så jag skulle vilja säga AMEN! AnnicaJ, ta hand om dig!! Tror du är ganska speciell du med med tanke på alla goa ord från de som känner dig!!
Biggan_
28-09-2010, 20:41
CITAT (Annica J @ 28-09-2010, 21:39)  NU smiter jag. MÅSTE verkligen göra någon nytta här hemma..men men viljan e inte riktigt där. jag kollar in imorgon igen, tack för ni finns...ni räddade min dag och att "några" försvarade mig-lilla mig...jag är chockad! tack och godnatt alla! Ni är alla speciella! Annica Godnatt, sov gott!
Meriona
28-09-2010, 20:43
Låt Annica ha sin stödtråd för sig. Så också alla andra som behöver, så behöver man inte snuska ner någon annans tråd!
Annica J
28-09-2010, 20:43
CITAT (Biggan_ @ 28-09-2010, 21:41)  Godnatt, sov gott!  Samma alla MINA vänner....Bara så ni alla vet...ni räddade verkligen min dag/kväll
Piccante
28-09-2010, 20:49
man får inte fläka ut sig på trådarna! Inte tala om sig själv, det har dessa odlater gjort klart för. alltså inget snack om sig själv ----- det gäller i forumet. prata om blommor o buskar.  nu är du helt sanslös !
Godnatt Ps. Har ni inga sådana dära terapi-trädgårds projekt i närheten där du bor.. Bara en tanke. Det hade jag uppskattat när jag mådde dåligt - tror jag. Tänker att man möter andra som förstår en i djupet av sitt hjärta när man mår pest samtidigt som man kan njuta av trädgårds närvaro i egen takt/förmåga etc..
*Stintan*
28-09-2010, 20:51
malcolm
28-09-2010, 20:53
CITAT (fuchian @ 28-09-2010, 21:38)  Jahaa, och det ska komma från dig!!!! Du har väl rullat runt upprepade gånger och inte fått kritik för det, då vet du inte mycket om livet, grabben. Nu är du enbart dum igen, jag har försökt ha överseende med dig och tom. försvarat dig vid några tillfällen men nu är det slut med det. Du verkar så paniskt rädd för att inte få uppmärksamhet att du gör vad som helst för att folk skall se dig, lite som att dålig PR är bättre än ingen PR. Jag vet att jag har skrivit om min jobbiga situation ett flertal gånger här på Odla men jag har enbart fått positiv respons för det men det beror som sagt på HUR man uttrycker sig och att man inte lägger beslag på andras trådar genom att hävda sig själv hela tiden.
CITAT (fuchian @ 28-09-2010, 21:38)  Jahaa, och det ska komma från dig!!!! Du har väl rullat runt upprepade gånger och inte fått kritik för det, då vet du inte mycket om livet, grabben. Detta hör egentligen inte hemma på denna tråden MEN... Jag brukar sällan gå in och fajtas på forum. Jag brukar ta saker öga mot öga. Hur folk har blivit drabbade av saker i sitt liv är, som Malcolm skriver, ingen tävling. Att kasta ur sig saker som då vet du inte mycket om livet, grabben är i mina ögon nedvärderande. Hur kan du veta vad han vet om livet? Du har säkert varit med om mycket fruktansvärda saker, det tvivlar jag inte på, men att trycka ner någon annan vinner ingen nåt på. Ja, detta är riktat till dig Fuchian. Jag har inte läst annat än roliga och trevliga inlägg från dig tidigare. Visst har jag sett kommentarer från andra om dig men jag har inte brytt mig, förrän nu. Vad ger dig rätten att lämna sådana sårande kommentarer. Visst fick du dräpande svar tillbaka men vad hade du förväntat dig. Det är mycket möjligt att du lidit mer än de flesta av oss. Om det vet varken du eller jag. Alla människor känner olika. Det jag kanske lider av kanske nästa som har samma åkomma inte bryr sig nåt nämnvärt över. Det ger oss ingen rätt att göra sådana påhopp mot någon annan. Jag hoppas att du inte blir avstängd från forumet för, som sagt, det jag tidigare läst från dig har varit trevligt.
CITAT (fuchian @ 28-09-2010, 21:38)  Jahaa, och det ska komma från dig!!!! Du har väl rullat runt upprepade gånger och inte fått kritik för det, då vet du inte mycket om livet, grabben. Man hade ju kunnat hoppas på att du skulle ha tillräcklig social kompetens för att inse att med tanke på mängden människor som reagerar på dina inlägg, så kanske det är du, och inte alla andra, som beter sig märkligt. Dags att göra något åt det, kanske?
Annica J det gör mig ont att du har det så jobbigt och får så lite förståelse för det men en del släktingar är bara sådana inte vet jag varför men så är det bara tyvär.Min mor var sådan att endast hon hade "prevelegiet att ha ont eller va sjuk"det slutade med att vi inte tala mer med varan för hon bara skällde och var avundsjuk trots att jag var hennes enda barn,det jag gjorde för henne var aldrig nog bara självklart.Jo jag förstår att du har det jobbigt och att gå på morfin är ingen lek det får man inte för lite sveda precis plus att man blir trött av det.Hoppas något bra dyker upp för dig så du mår bättre  Att ha värk eller ha astma är inget som syns utanpå och då tar många en inte på allvar,har både värk och astma själv och får gämt höra hur fräch jag ser ut  jag inte känner man sig sådan så ofta  Skit i Fuchian hon är bara bitter och elak  och har väl inget bättre för sig än sitta här och skälla på folk.
herkules
28-09-2010, 21:59
jag tänker att du skulle må gott av vänner istället för dina elaka och tråkiga släktingar. sköt om dig!
Sussie F-Flower
28-09-2010, 22:20
HEEEJ Annica!!! Men vad kul att du är på G och tillsammans med oss alla här, igen! (..och vilken rivstart det blev...) Tråkigt dock att du fortfarande inte mår bra.  Önskar att jag kunde vifta med mitt spö så att du blev frisk och kry igen... Vi finns här allihopa för dig, och kanske, kanske kan vi alla tillsammans bidra till att du känner en liten lättnad i din tillvaro. Vi vet nog allihopa att den glädje som växterna skänker är oerhört läkande  . Snacka om medicin! Åk och hälsa på Mysan om du har möjlighet..! Kramar till dig så länge! Godnatt och sov så sött!
Eva-Helene
28-09-2010, 23:41
Härligt att se dig här igen Annica! Jag tycker nu som förr att du måste försöka ignorera din mor och din syster, tråkigt men sant  Dom har utsett dig till "svart får" och det finns nog inget som någonsin kan ändra på det Men här inne finns folk som både förstår dig och bryr sig om dig! Glöm aldrig det!
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
|
|
 |
|
|